Zpět na článek

Diskuze: Corsair iCUE H100i Elite LCD XT – Stylové chlazení procesoru s vlastní obrazovkou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 2. 2023 09:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pred 58minutami vysiel clanok na computerbase, kde potvrdili, ze amd zamerne uz treti quartal dodava malo cpu a gpu, aby drzali vysoku cenu. potvrdila to sama sefka amd lisa su. povedala, ze je to na ziadost vyrobcov grafik, ktory maju prilis vela na skladoch, lebo sa im to nepredava.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 2. 2023 11:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe ok , to nemeni nic na tom ze predaje su slabe a drzia ich hlavne servery a epicy. ale tiez to v tom clanku potvrdili, ze dodavaju skratla menej, lebo vyrobci maju plne sklady. takze to vlastne nepopreli.
. A přesně o tomto rozdílu byla řeč, když AMD uvádělo, že u něj nastává „undershipping“: firma prodává pod mírou proti tomu, jaké jsou finální prodeje PC koncovým zákazníkům.
AMD tedy chtělo vyjasnit, proč má pokles prodejů takový, jaký má.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 2. 2023 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @mhmiro no oni spíš popřeli ten důvod, že dodávají schválně míň, aby drželi vysokou cenu. Že to tak není

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 2. 2023 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe ale v podstate to tak je, i ked to popreli :D len inak povedali to iste ;-)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 3. 2023 13:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @mhmiro zvlastni je ze GPU od AMD za posledni dva mesice spadly na cene.. takze tento argument je as dost zcestny.. CPU to same kdyz sem kupoval Ryzen 9 7900X stal 16tis po uvedeni na trh, o dva mesice pozdeji uz stal 12-13tis a byly bezne skladem.

Novak Karel
Novak Karel
Level 1 Level 1
4. 2. 2023 12:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro Blbec zůstane blbcem navždy. To není diskuse s tímto super trollem, ale pouhé konstatování.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 2. 2023 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Novak Karel @Novak Karel neplac, alebo zmier sa s tym. kym tu bude strasit stratissimo tie svoje zvasty, budem mu tu robit protiklad.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 3. 2023 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Novak Karel @Novak Karel bejt tebou tak ho ignoruju :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 2. 2023 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chybí mi celkem srovnání s ostatnimi vodniky na trhu..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 2. 2023 19:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ved co na vasom webe nespravite ? nie ste schopny spravit recenziu , porovnanie vodnikov? musite si to vyzadovat inde ? chore...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro tak jak poznam ze AIO chladi ve svy cene dobre nebo spatne kdyz nemam zadne srovnani.. Logicky pokud recenzuju chladice tak idealne na jedny stabilni sestave a porovnavam je mezi sebou.. to je jako bych testoval grafickou kartu a v testu mel jenom tuhle jednu a zadny srovnani s jinejma bud starsima tehoz vyrobce nebo konkurence. Pak takova recenze celkem postrada smysl a prinosnou hodnotu pro lidi.. Neni divu ze skoro nikdo nedava Obrovi +3,- Rybka by touhle dobou mel uz tak 500,- na odemene :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 09:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo obr nieje zavysly od nejakej odmeny. :D vidis, vas dezolatsky DD web preco nerobi take recenzie ? jaaaaj, vy ine neviete, ako hladat hry a benchmarky, kde ma amd trochu viac vykonu :D a nic ine nevies ako klamat, ze vraj 10 rokov si nemal nvidiu a pred 5 rokmi si zacal pouzivat gtx 1080ti a az do 6700xt v 2021 od amd nic silnejsie pouzitelne nevyslo :D
dalsie klamstva ako to, ze vo vapor chamber nebyva voda :D a kopec dalsich dristov

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro jak to souvisi s recenzi na chladic na procesor?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo to ze chronicky klames ? a to ze sa u konkurencie dozadujes testov, ktore sami nieste schopny spravit ? VSETKYM .....

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro to ze chci vedet jak si chladic vede vuci konkurencnim chladicum je neco spatneho? Jak z teto recenze poznam to zda chladic chladi dobre nebo spatne? Muzes mi tohle vysvetlit? 99% svetovych redakci kdyz testuje chladice tak je srovnava mezi sebou to je snad normalni ne?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 09:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo a uz sa vytaca ako had. kde je recenzia na vsetky vodne chladice a porovnanie na jednej zostave na vasom dezolatskom dd webe ? si tu len na to, aby si sa do kazdeho clanku navazal.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro takze kdyz chci od recenze na chladic nejaky zaver jak si chladic stoji vuci konkurenci je to teda spatne? :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 09:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo ved si pohladaj po inych konkurenciach, verim ze najdes, ale dozadovat sa toho :D kdo ti teraz otestuje vsetkych vodnikoch na jednej zostave ? ty to vies ? :D
tak si utri slzicky, zmier sa s tym, ze to tu teraz nieje, pusti si cyberpunk a vytesuj sa nad fps v native :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro nechci vsechny ale aspon nejaky rozumny pocet.. ale z jednoho vysledku se opravdu nedozvim jak na tom chladic je vuci konkurenci a to je smysl delani recenzi.. nebo ne?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo boze, tak si sa to nedozvedel, konieeeeeeeeeeeeeeeec sveta pre teba. hladaj inde. alebo sa stazuj vasemu novemu prezidentovi, ze chces porovnania vodnikov na tuningu. nepaci sa ti recenzia, necitaj ju. preco musis vsetky clanky tu citat a potom plakat. nemas nic ine v zivote ? :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
3. 2. 2023 10:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro
Nějak nechápu, proč sem taháš nějakej jinej web a dezoláty. To že Strato je fanboy AMD snad neznamená, že automaticky nemá pravdu. ostatně, tady se nerecenzuje nic od AMD.
Jinak on je možná fanboy, ale ty s těmi útoky adhominem zase totální ubožák. Ale to je v dnešní době typické, obzvlášť když je tu fanklub (teda spíš 6x alterego), který dá palečky nahoru nebo dolu a milý pisatel pak může mít tvrdnutí ve slabinách z toho, jaký je borec a nandal to dezolátovi (ať už je ten dezolát co chce, nejspíš někdo, kdo má pravdu)

Tady jde o to, že ta recenze postrádá základní kapitolu. Srovnání s konkurencí. A to jak vzduchových chladičů tak jiných AIO. To je pak test naprd, vůbec z něj není poznat, jestli platím jen za světýlka nebo jestli i za nějaký obstojný chladící výkon. Vidíme jen rozdíly podle nastavení, ale tak nějak si musíme domylset, jeslti jsou to dobré nebo špatné teploty. Stejně tak "nejlepší ovládací software na truhu" - Kde je nějaké srovnání? Aquasuite? NZXT CAM? Pochybuji, že autor zná/používá. Nikdy ani o jednom nepsal a ani jedno zařízení s tímto softwarem netestoval, ale iCUE je "nejlepší". V čem? A jak se to projevuje? nejvíc rgb hejblátek, nejstabilnější provoz? nezávislé na os? nejmenší cpu load? nejproprietálnější? ...nej co?

Tohle je prostě PR článek tvářící se jako test. Ne že by to nebylo k ničemu, je to hezké představení produktu, ale není to test. Nutno dodat, že Obr nikde nepíše, že by to byl test, ale přesto to hodnotí, jako by to test byl.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @vladomirko tak pak se nemusela delat recenze od Obra a rovnou mohl Obr dat odkazy co ty a tim ulehcit ctenarovi hledat v recenzi nejake srovnani :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 souhlasim tohle neni test nebo recenze.. proste fotky produktu + naky vysledky na jednom procesoru ale to je asi cely..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
3. 2. 2023 10:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo

Tvůj prvotní požadavek na jakékoliv srovnání považuji zcela za legitimní a osobně se přidávám s požadavkem na důkaz, že iCUE je "nejlepší", protože zkušenosti mám jiné.

Z jiného soudku. Dnes konečně dorazí od EK fullcover na 7900XTX, tak se po dvou měsících konečně dozvím, jak se ty karty chovají s pořádným chlazením, jestli je 2x8 pin brzda a jestli půjde srazit spotřebu. Jako co si člověk neotestuje sám....

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 souhlasim.. posledni dobou je to tu proste divny, taky si radsi vzdy vsechno zmerim sam.. obcas se nestacim divit tomu co namerim ja a co nameri zde :) Jinak na tu vodu sem zvedavej to je referencni 7900XTX?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
3. 2. 2023 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo
Jop. Reference. Samolepka od sapphire, koupená v czc, vaporchamber OK. Stála 30500,ale chtěl jem něco, na co vyjde v doheldné době blok. Kdybych počkal, ušeetřil bych třeba za kombo Phantom + Alphacool, ale kdo mohl vědět, jaké budou ceny nereferencí a dky vyjdou ostatní bloky.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 nereference vysly celkem prekvapive hodne brzy a za slusny penize tohle se posledni roky moc nestavalo.. taky me to prekvapilo..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 kde tam vidis, ze pise ze je najlepsi ? praveze to nepise. pise , ze vsetky chladice su si dost podobne. este pise ze je to zbytocne drahe len za cacky.... naucte sa citat a chapat.
citacia:
Velká většina kvalitních AiO setů na trhu bude podávat hodně podobné výsledky. Všechny moderní procesory mají problém s přehříváním uvnitř malé plochy křemíku, ani ten nejvýkonnější AiO na světě z nich nedokáže teplo odvádět dost rychle. Nemá tedy smysl hodnotit rozdíly mezi chladiči, s u nich se teploty liší v řádu jednotek stupňů. Doba, mezi vodními chladiči byly velké rozdíly, je pryč.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro no treba alphacool s jejich AIO dokaze zbytku pole celkem dost utect diky celomedeny konstrukci, mnohem lepsi konstrukci bloku a taky mnohem vykonnejsim radiatorum.. proto je dobry mit v recenzi vice namerenych vysledku at je s cim porovnat jinak je to vice mene PR clanek ale ne recenze.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
3. 2. 2023 11:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro
Kde to vidím? Nad tabulkou s + a -

"Verdikt
Velice kvalitně zpracovaný chladič AiO s nejlepším ovládacím softwarem na trhu. Příplatek za LCD na pumpě je ovšem extrémně vysoký."

K rozdílům mezi AIO. Tvrzení, že výsledky jsou obdobné je strašně zavádějící, protože byť výsledná teplota může být obdobná, tak nebudou stejné podmínky. Jsou tu faktory jako cena za komplet a hluk při stejné teplotě. No a to tu chybí. Ač souhlasím, že rozdíl třeba i tří stupňu je pro většinu uživatelů marginální, tak třeba můžu vzít průmyslovou noctuu a narvat ji na nejlevněšího shitmastera a teploty a cena můžou být nižší, než má 360 aio od EKWB. Jen u toho nepůjde sedět. Korektní je tedy srovnávat chlazení pri stejné akustické hladině a nebo aspoň nouzově při stejných otáčkách (byť i různých) větráků. Nebo naopak, dám známý tepelný výkon a zjišťuji, kolik otáček/hluku je třeba vygenerovat, abych to zchladil na předem danou/požadovanou teplotu.

Takže buď může všechny recenze AIO pojmout binárně "uchladí/neuchalí" a nebo zohlednit rozdíly, které jsou v ostatních parametrech propastné. Jenže udělat slušnou recenzi chladiče nebo větráku dá práci. Kdysi s tím vyhrožovali na Gamersnexus, koupili nějaké průmyslové stroje atd... a nic z toho. Jediný, kdo se momentálně snaží a nabízí nějakou vypovídací hodnotu ohledně chlazení je hwcooling.net Ostatní měří aspoň něco, ale vždy k tomu chybí to za b) a prohlášení "mělo to takovou a takovou teplotu a nebylo to skoro slyšet" to zrovna exatknostní nezavání.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 11:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 mat vase problemy a prezidentov plat. :D ak to ma byt pr clanok, je velmi zle pr , lebo na zaklade toho , si toto nikdo nekupi, pokial nieje maniak na ledky a displaye :D je to skor predstavenie, recenzia, nie porovnavanie. odskusal ho s danym cpu, usudil, ze je to len priemer, len softver je fakt dobry. normalnemu cloveku to staci, komu sa paci dizajn, kupi si, kdo chce za peniaze max, oblukom obide, jednoduche...

a ked uz hovoris, ze to ziadna stranka doteraz nespravila,ani zahranicne, preco to chces tu od nich ? :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
3. 2. 2023 11:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro
hmm, mé problémy jsou společnost. lidi jako vy.
jak jste si jistě všiml, neměl jsme problém s článkem, ale s reakcí publika. sice mi nesedí hodnocneí iCUE, ale tak chápu věci jako nadsázka nebo spokojenost autora s něčím a bylo to ostatně v rámci celku vedleší.

Někdo na začátku napíše zcela oprávněný požadavek (je tu diskuse, tak se do ní zapojí) a okamžitě se na něj snese vlna hejtu, protože má historicky špantý kádrový posudek. A další horda blbců (ale spíš botů) na to souhlasně hýká.

Nakonec se ukáže, že článek četli ti, co ho kritizují a ti co se ho zastávají, ho nejspíš jen prolétli. A i tady, reagujete na úplně jiné věci, než píšu. Buď si to nečtete nebo nerozumíte psanému slovu. Přesto k mým příspěvkům zaujímáte zcela radikální odpor.
Takže klasická ukázka - moc toho nevím, ale mám silný názor.

A takhle je to se všemi společenskými tématy úplně všude. To je můj problém, to je problém společnosti. Považuji to za poměrně zásadní věc, proto se k tomu vyjadřuji. Je smutné, že i u celkem objektivní věci, jako je kus hardwaru je to o emocích, jak pak mají dopadnou věci, které jsou opravdu jen o názoru a vnímání nějakého dění. Takže tak.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 ak mas problem so spolectnosti, doporucujem, nenastevovat socialne siete, nenastevovat stranky ako pc tuning, a uz vobec necitat komentare. ja uz druhy tyzden marodim so synom, a toto tu je prijemna zabava, ked ludia ako stratosimo chodia po konkurencii a vypisuju kraviny. skoda, ze zacne zasa praca a nebude casu.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 2. 2023 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro Jakože osobně bych v grafu taky uvítal nějaké srovnání. Nemuselo by toho být moc. Ale třeba jeden top vzduch (D15), a pak 2-3 podobné chladiče. Je ale pravda, že ty teploty se fakt moc neliší. Otázkou ale je, jak tu pan Bělka zmínil, například celoměděné AIO od alphacoolu.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 2. 2023 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj Zdeňku. Jaké bereš čidlo jako měrnou hodnotu? Já sleduju CPU package. Ty teploty mi příjdou docela dost nízké. Respektive... po jak dlouhé době ty teploty jsou?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 3. 2023 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe rekl bych ze teto informace se asi nedockas.. buhvi odkud ty teploty vubec bere.. jelikoz nema v recenzi zadne srovnani s konkurenci jsou jeho vysledke stejne nic vypovidajici..

Reklama
Reklama