Zpět na článek

Diskuze: Creative Gigaworks G550W - zvuková bazooka?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... prostě něco odeslat rovnou do pekel. Musím říct, že je mi zcela jasné, že to chtělo i notnou dávku odvahy směrem k distributorovi. Osobně gratuluji.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neřikej te mi, že ten subwoofer podává stejné basy jako u Geniusů?! Subwoofer u Geniusů nehraje basy, ten jenom hučí. A taky se mi nechce věřit, že z filmů budu mít stejnej zážitek jako u Geniusů. Pokud je to tak, tak firma Creative u mě docela klesla.
ps. Ještě by jste mohli otestovat Logitech z-5400, který by měli být na (doufám) lepší úrovni.
- Hajczus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2007 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tím nesouhlasím. Alespoň u starší verze Geniusů jsou při dobrém nastavení (jak na zvukovce, tak na ovladači) basy poslouchatelné. To, že je třeba repráky 5.1 přizpůsobit podmínkám v jakých hrají je snad pochopitelné.
- Vlado Mathew

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 04:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace OT: no když ten film bude blbej, tak z něj budete mít stejně blbej zážitek jak na creative, tak na geniusu ;)

Jinak jelikož jsem slyšel oba sety taky, tak mohu potvrdit, že to hraje přibližně stejně - blbě. Já nakonec pořízuji ty Redstary a ty se mi oproti oběma setavám zdály basově lepší - zmiňované Logitech z-5400 jsou jiná zvuková kategorie :) já nejsem takový zvukový extrémista a za 4500,- mi ty redstary stačí až až i když jsem uvažoval nad těmi logitechy - zvukově lepší, ale nelíbily se mi vzhledově ... nicméně dnes testovaný set Creative bych za danou cenu nedoporučil ani nepříteli :)

- DigitalDooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po prečtení poznamky "*hodnocení je absolutní přes všechny cenové relace" . Jsem se opravdu mohutně nasmál, buď to nemyslíte vážně nebo vůbec nemá cenu číst vaše "recenze" reproduktorů.
- Radek Havel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak se mohutne nesmejte a zkuste zauvazovat. Hodnoceni se tyka repro od 0 do zhruba 12 tisic (asi nejdrazsi repro urcene pro pc). Mozna se casem metodika hodnoceni zmeni, ale nyni to potrebne neni.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenže v tom článku není zmíněno, že ty cenové relace jsou brány pouze z oblasti PC repráčků a každej to může pochopit po svém. Pak to vypadá skutečně divně a autor ze sebe dělá hlupáka. Nechť autor promine.
- Hajczus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten woofer má průměr tak 130mm, co?! teda ua ty prachy znám daleko lepší řešení, Logitech Z-5500, jo a ještě by mě zajímalo, jak ty repro dostaly certifikaci THX? Co je vlastně podmínkou pro udělení téhle certifikace? Myslel jsem, že tohle dostávají špičkový repro.
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten woofer má průměr tak 130mm, co?! teda ua ty prachy znám daleko lepší řešení, Logitech Z-5500, jo a ještě by mě zajímalo, jak ty repro dostaly certifikaci THX? Co je vlastně podmínkou pro udělení téhle certifikace? Myslel jsem, že tohle dostávají špičkový repro.
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace lol tzn ze si muzem rict ze THX znamena - ""Thankx" za vase penize (za certifikat) bohuzel si ho muzete vylepit na zed." To se mi nejak nezda kdyz to nejaky maji a nejaky ne tak to musi prece neco znacit nejakou rozdilnost to by si to tam pak lepili vsici vcetne vietnamcu...
- Tomáš Kubín

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Kubín: Po pravdě řečeno si myslím, že certifikace THX
od Lucase je čistě marketing. Jak jinak si vysvětlit, že tento certifikát dostanou šumítka k PC za 7kKč, zatímco AV receiver s nesrovnatelně lepšími parametry za 20kKč ho nemá. Receivery s THX certifikátem začínají v současnosti někde na 25kKč. Zkrátka THX má výrobce, který je ochoten za to zaplatit... Fakt děs
- Jan Weber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Weber: THX certifikace je systém testů, které provádí konkrétí subjekt. THX má několik kategorií, každá kategorie má úplně jiná kritéria. Kategorie PC-media má úplně jiné požadavky na výsledky, než kategorie Audio (audio-vieo komponenty), Movie (ozvučení filmů) nebo Cinema (sálová kina). Kategorie Audio je dále rozdělena na stupně "výkonosti" (kvality) od Select až po Ultra 2. Nelze proto míchat dohromady všechno, kde je napsáno THX. Bohužel je pravda, že tohle vůbec nikdo neví a potom to opravdu funguje jen jako marketingový tahák.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Repraky od logitechu Z-5500 nebo 5400 jsou mnohem lepsi uz je dekodery DTS a DD u Logitechu a propojitelnost s ruznyma systemama od PC DVD hernich konzoly. A to se nebavim o zvuku. Momentalne nej repro pro PC a domaci Kino ma Logitech.
- Mort77

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

náhodou tyhle repráky za to stojí, i přes tu né tak nízkou cenu, kvalite zvuku je výborná, a kam se hrabe genius značka jako celkově, s jejíma výrobkama v jakékoliv cenové kategorii byly vždycky jenom problémy viz. optický myši, klávesnice, repro atd.
- petr123

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nejlepší HW výrobky jsou asi : tiskárny canon či HP, klávesnice 100% logitech nebo chicony, myši logitech či creative, monitory LG, BenQ, HP, Siemens a Philips na posledním místě, repráky logitech, creative, labtec, kopírky a scenery canon
- petr123

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace U těch tiskáren je to diskutabilní. Epson má třeba piezoelektrickej tisk=> podle mě obrovská výhoda, veliká životnost, nepotřebuje tolik kvalitní inkoust atd..Sám mám HP. Klavesnici mám Chicony a spokojenost, stejně jako myš Logitech. Monitor mám Benq a repráky starý 4.1 od Creative (Cambridge soundworks). S ničím nemám problém. Ale vše toto je věc názoru. Tak jak jsem spokojený se značkou benq, stejně tak na ní někdo muže nadávat, nebo si o ní myslet, že se jedná o šunt.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Ondráček: Nemislim si ze Benq je nejaka prevratna znacka monitoru kamos ma tento monitor za 6000 nebo za 7000 us presne nevim a kvalita obrazu je proste hruza nic horsiho jsem nevidel.Mozna to je jen par modelovejch rad a ne vsechny,ale ja mam takovou skusenost a rozhodne bych si ho nekupoval.
- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne si myslim ze certifikaty THX "neco" znamenaji nerikam, ze to hnedka musi bejt skok o prach neslysitelnosti lidskym uchem, ale napr. certifikatu na moji STAR WARS trilogy nedam dopustit... to kdyz si pustite i na MONO tak poznate markantni rozdil v rozlozeni zvuku xD ne ted vazne.. opravdu si myslim, ze to ma neco do sebe, ale zpetn nevim jestli creative je zrovna dobrej krok do kvality.. zalezi na modelu :/
- mi.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma zmysel si kupit GENIUS SW 5.1HF 5000 alebo zainvestovat do niecoho takehoto ako sa tu recenzuje, ide mi hlavne o hudbu a popritom DVD + HRY..je v tej cenovej kategorii plus minus tisic korun nieco lepsie ?
- Ivan Stanko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ja bych rozhodne zainvestoval do Logitechu Z5500 nebo trošku levnější Logitechy Z5400, kvalitove jsou uplne jinde, uz kvuli subwooferu, kterej ma 25cm, oproti tem geiusum z 16cm a tady tem creative s 13cm
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ty si fakt myslíš, že tyhle maj 13cm basák?:)
Co se týče těch Logitech, tak model Z-5400 má jen 16cm basák!
- Hajczus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mno jeste se muzete zkusit poohlednout po Klipsch ProMedia 5.1 System (bohuzel novejsi model Ultra diky neexistenci .eu napajeciho zdroje se v evrope neprodava) http://www.klipsch.com/products/details/promedia-5-1.aspx
. Mam je doma a i kdyz jsou dost drahe (17000 Kc) ten zvuk je paradni.
Eventuelne nabizeji ProMedia GMX D-5.1 System http://www.klipsch.com/products/details/promedia-gmx-d-5-1.aspx coz je jejich takovy levnejsi system pro pc-console audio.
- silencer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ani jedno ani druhe vam nedoporucim...pokud neco k PC tak M-Audio 2.1 nebo rovnou 5.1. Cena vyssi ale kvalita jinde.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ano, m-audio 2.1 + audiophile USB som si musel kupit k notebooku, pretoze pocuvat muziku integrovanym soundmaxom, no, to je skor parodia.
- fikfik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tyhle bedny mam já, a můžu je jenom pochválit, nízká cena, výborná kvalita

http://shop.gamepark.cz/creative-labs-sb-inspire-51-p5800-p-1508.html?osCsid=4c27f21029bf537d78fd04f9cfe5af71
- petr123

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

narazil som na tieto http://www.disk.cz/disk/detail1.csp?!PV,622 + http://www.disk.cz/disk/detail1.csp?!PV,623 mozno akurat iny stredovy, mohli by stat zato k pc
- ShanDo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak tedka jsem nasel parametry toho repro "Systém dosahuje celkového dynamického výkonu 310W. Satelity mají po 36W a subwoofer 130W výkonu (RMS). Odstup signál/šum je 85dB a frekvenční rozsah 35Hz-20kHz. Další vlastností této novinky je dálkové ovládání. Přijímací modul má kromě standardních prvků i jack pro připojení sluchátek a Aux-In vstup." Jo a ještě cena, 7800Kč, proboha, kde to jsme? Zesilovač s tak mizerným odstupem signál/šum, a frekvenční rozsah 35Hz-20kHz?! Koukněte na ty logitechy Z5500 za 8500, pořádnej basák, jenom jsem si je jednou vyzkoušel v electroworldu, a už šetřím.
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2007 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To M-Audio je pekna palka, naozaj sa to oplati, je to az taky rozdiel pre laika ?
- Ivan Stanko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pre laika asi tazko, ale ak by si mal moznost si ich niekde vypocut, porovnat, zasol by si.
ak mas rad muziku a pocuvas casto, odporucam. a zase to je vcelku neznicitelna vec, takze i za 10 rokov ti predpokladam budu spokojne sluzit.
- fikfik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace este dodam, m-audio repro ale bez kvalitnej zvukovky nemaju prilis vyznam, pojdu na "pol plynu". a cokolvek integrovaneho, alebo od creative sa neda nazvat dobrou zvukovkou. mozno cosi highend, lenze za tu cenu sa da kupit zase nieco od m-audio, s perfektnym zvukom (za tu cenu).
- fikfik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem mi tahle recenze potvrdila, ze od Creative skutecne nema cenu kupovat repraky (a ostatne krome SB Live asi uz vubec nic :-)) - odesel mi Logitech Soundman X1, takze jsem ho nahradil jakymsi Creative v podobny cenovy relaci (Logitech zrovna nemel nic obdobnyho) a zaplakal jsem, protoze subwoofer skutecne duni, ale nebasuje - takze mam basy stazeny na minimum a z relativne drahych repraku mam sumitka ve stylu vietnamska trznice...
- Kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja hlavne nechapu proc delat z PC "domaci kino" pri pouziti podobnych komponent jako je zde uvadena reprospoustava. Vyuziti a uz vubec ne pozitek se absolutne nerovna vynalozenym nakladum. Kdyz uz tedy chcete zakomponovat PC do soustavy vasi "domaci zabavy" pak pripada dle me jako jedine rozumne reseni vyroba nebo nakup HTPC spolu s OS napr. WinMCE a nebo v blizke budoucnosti Vistou s MCE included. HTPC bude pripojeno pres digi out do kvalitnejsiho AV receiveru s reprosoustavou odvidajici rozmerum mistnosti a cenovym moznostem porizovatele. Stejne tak i zobrazovaci jednotka. Pak tomu rozumim a dava to smysl. A nebo fakt se cela rodina sesednete kolem PC a sledujete film na nejake 19" TFT panelu a zvuk se line z podobnych chrchlatek? Jestli si nekdo u sestavy PC, TFT a podobny 5.1/6.1 soustavy rekne tak a ted mam domaci kino, pak nevi, co ten pojem vlastne znamena.
- Zdeny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2007 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Naprosto souhlasím. Na poslech hudby u pc nějaké 2.1, nebo ještě líp kvalitní stereo. Pokud je třeba prostorová orientace (např. hry), tak každý hráč dá přednost sluchátkům. A kvůli filmu s 5.1 zvukem raději odejít do obýváku.
- TDLmarek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JEště že nejsem audiofil. TAkovejch problémů sem ušetřen:))) Na shlédnutí filmu mi stačej "chchlátka" a když chci "požitek" jdu do kina. Stejně moc času na to koukání nemám.
- Sumo.cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako recenze dost ubohý pánové. Dost velkej propad oproti tomu co se tu objevuje jindy.
- Tomáš Moláček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Narazil jsem na sestavu pro HT na kterou snad neexistuje negativní názor a opravdu bych chtěl vědět jak to vlastně je se výrobcem XORO_, nemáte někdo zkušenost?
http://www.hifishop.cz/DetailPage.asp?DPG=28784
- Bohus Matus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Xoro je mozna dobre na levne LCD TV, ale kvalitni set pro HT bych u nej nehledal. Pokud je treba jen trosku slusna kvalita, pak je treba sahnout po recieveru a nejakem setu repro. Ono to tak moc neboli...zakladni reciever vybehove rady poridite pod 5k a set opet vybehove rady repro vcetne subiku za 8k...tot vse dava kvalitu vyrazne vyssi nez tyto plastaky.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2007 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevím jestli je u repro k pc důležité mít zadní repro připojené bezdrátově,promítne se to jen do ceny né do kvality.Narazil jsem na Quadral 5.1 původní cena 6000 za 1600.
- mic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2007 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

poslední dobou se mi zdá,že čím dál víc přichází do dómy idiotská tendence "ať to hlavně pořádně duní"..Nedávno jsem si kupoval repro k notebooku (podotýkám,že obyčejné creativy 2.1 za cca 1200Kč) a výkon subwooferu je obrovský, přičemž satelity nehrají skoro žádné výšky. rozhodně nečekám za tu cenu zázraky, ale přesto, že subwoofer mám stažený na minimum a na notebokou na ekvalizéru mám basy dost ubrány,tak to stejně dělá chvílemi příšerný kravál. Před jistou dobou dobou (cca5let) jsem si kupoval v podobné cenové relaci (kolem 2k) Logitech Z3 (taktéž 2.1) k jinému PC a ty hrají o mnoho lépe,obzvláště co se týče basů(tj.nejsou přehnané a hlavně to nehučí).Když vidím tyto "moderní trendy", tak se mnou skutečně cloumá vztek.
- no.667

Reklama
Reklama