Zpět na článek

Diskuze: Crysis 2 - zardousí očekávanou hru konzole?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konzole páchnou všude....nezapomeňte ale že Crysis 2 se dělá pro topinkovače a PC separátně...na PC má hra mít grafiku bez ohledů na dnešní hardware.

foboss
foboss
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr zas veľké sľuby.. toho to už bolo :confused:

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr To vobec nie je crysis ale mi to pripomina FEAR

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předpokládám, že to video je z konzolové verze, vysvětlovalo by to hráčovu neohrabanost při míření, snad to na PC bude lepší, iluze si velké nedělám, betonové mrakodrapy se ve větru moc vlnit nemohou...každopádně se těčím na nějaké DX11 (bude mít Crysis 2 DX11, ne?) video na very high nastavení...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je marné v tom hledat ten dobrý starý Crysis nebo Far Cry... :cry:
- D3VL3R

Gouranga
Gouranga
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=net.Xtreme]Předpokládám, že to video je z konzolové verze, vysvětlovalo by to hráčovu neohrabanost při míření[/quote]
no tak nevim, jestli je problem na my strane, ale video se zda se docela v nakejch scenach seka. jestli to bude takhle na konzolich, tak to nevypada moc dobre :-)

Gouranga
Gouranga
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=net.Xtreme]Předpokládám, že to video je z konzolové verze, vysvětlovalo by to hráčovu neohrabanost při míření, snad to na PC bude lepší[/quote] No vzhledem k tomu, jak se video v nakejch scenach docela seka (pokud neni problem na my strane), dalo by se predpokladat, ze to bezi na pocitaci, jinak budou mit konzolari docela problem..

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gouranga ja som to video videl na inom webe uplne plynule takze tym to neni skor je problem to ze je to cele neake moc akcne a tunelove ,vela skriptov a grafiku nech to ma hocijaku kedze tam bude clovek stale v pohybe a ako to vyzera tak sa nezastavi a vsetko bude rubat rad za radom tak si moc ludia tu grafiku nevsimnu nie ako v crysise 1 kde po ceste mohol zbehnut na neaky ostrovcek alebo na plaz a prechadzat to tak ze o nom nepriatelia skoro nevedia

jeronimo
jeronimo
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parádní jak si všichni stěžujou na konzole... a přitom to je jedna mála věcí co drží herní průmysl nad vodou.. ať si jdou PCčkáři radši nějakou hru stáhnout ...

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeronimo No to určitě... kdyby se dělali kvalitní hry jen na PC, tak by si mluvil opak. Jenže když teď každej dělá hry pro zastaralý konzole, pak to portne na PC, kde je to neoptimalizovane a zabugovane, tak je jasne ze hodnoceni te hry prudce klesne. Navic ceny her jsou silene drahe.

racz
racz
Level 2 Level 2
11. 6. 2010 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aj klasicky Crysis, aj Warhead som presiel 2x, ale toto video som v 3/4 vypol. Jednoducho ma to nebavilo...

RoflaS
RoflaS
Level 1 Level 1
11. 6. 2010 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych že většina hráčů vyhledává hry takové, které napodobují něco co nemá obyčejný člověk za život zažít nebo navštívit. Proto každý vyhledává boje v džungli mezi stromy a trávou. Bylo tomu tak u Vietcongu, celá hra se odehrávala z džungli, udělali pokračování tedy Vietcong 2 kterej jste strávili na asfaltu a betonu - nuda, tohle vidím každej den na ulici. To samé Crysis a Crysis 2 - Džungle / Beton a baráky, co vám příjde atraktivnější? Myslím že prostředí ve kterém se hráč ve hrách pohybuje má obrovský vliv na to, jakým způsobem na nás hra působí a taky to má vliv na volnost hráče ve hře, v džungli vás neomezuje nic, nenarazíte tu na 100 metrů vysokou zeď za kterou se prostě nelze dostat, máte tu volnost, to co uděláte je čista na vás, ale ve městě kde pobýháte mezi barákama je směr kudy se vydáte předem daný, nemáte tu VOLNOST. Takže VOLNOST a PROSTŘEDÍ jsou podle mě nejdůležitější faktory u her

nemo
nemo
Level 20 Level 20
13. 6. 2010 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RoflaS Nesuhlasim. Je mesto a mesto. Vzdy zalezi od spracovania. Napriklad podla mna dodnes nikto napodobnil a ani sa nepriblizil atmosfere zniceneho postapokaliptickeho mesta ako bolo stvarnene v Terminatorovy Futre Shock a Skynet, a to este bezali na, z dnesneho pohladu, graficky predpotopnych enginoch. A aj dnes tie hry maju skvelu atmosferu. Problem Crysisu 2 bude skor ze asi neprinesie nic zasadne nove len zoberie to co tu uz x krat bolo a kvalitne to technicky spracuje. V podstate take bolo ale aj Crysis 1.

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
12. 6. 2010 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zcela pochopitelné, že pokračování Crysis musí být z jiného prostředí. O to víc, když se se bude jednat o trilogii. Dnešní hráč je většinou konzumní osel, který vůbec nechápe, jak přemýšlí moderní herní vývojáři, kteří chtějí udělat variabilní herní dobrodružství. Crysis 2 ve stejném prostředí by byl naprostý přešlap. Tohle není Bioshock 2 nebo Mass efect 2, kde stejné prostředí je nutné, ale čistá střílečka s nějakým vyvíjejícím přiběhem, pro kterou je změna prostředí velice důležitá. Co by nějaký Crysis 2 v jungli nabídnul? Vždyť by každý napsal, že to je pouze datadisk jako Warhead. Jsem přesvědčen, že trojka opět změní prostředí.

racz
racz
Level 2 Level 2
12. 6. 2010 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL lenze ten moderny herny vyvojar to robi pre toho osla hraca... ziada sa preto aby to robil tak ako to hrac chce a nie tak ako si to nejaky moderny vyvojar praje. Bez hracov nebudu prachy a bez prachov sa moze ist ten vyvojar past na luku.

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
12. 6. 2010 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz To je pravda, bohužel.

racz
racz
Level 2 Level 2
13. 6. 2010 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz @Malfis: pre boha a preco bohuzial? Bavime sa teraz dufam o prostredi v ktorom sa hra odohrava a deji hry... Nie o technologiach vyuzitych pri vyvoji. V tych ma samozrejme vyvojar moju plnu podporu. Ale ak ma hra bude nudit tak moze byt postavena aj na DX27 a moze mat 9 fyzikalnych enginov, bude stat za CENZURA a ked bude stat za CENZURA tak si ju nik nekupi. Strielaciek z uzavreteho mesta je na trhu tolko ze neviem cim chce Crysis2 zaujat. Kludne by to mohlo byt aj z dzungle znova, aj tak vacsinu bavila hlavne ta cast a ked uz doslo k tomu zmrazeniu tak to prestalo mat smrnc. Staci hre dat nejaky dalsi rozmer. Ja ti napr poviem ze doteraz bola moja najoblubenejsia a najzabavnejsia hra GTA San Andreas. Ale odkedy je vonku JustCause2 tak som zabudol ze su ine hry. Dejovo je to slabe, prakticky ide stale o to iste, ale to lietanie na padaku a grapehook su proste bozske. Velkost mapy ani nevravim... Graficky je ta hra tiez slabsia, ale hratelnost je neviem ci prekonatelna v tomto zanre. IMHO

R!C0
R!C0
Level 1 Level 1
12. 6. 2010 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samotní vývojáři uvedli, že Cryengine vznikl pro PC, kde má také mnohem větší potenciál, takže PC hráč by neměl být niak ochuzen, ba naopak. Pro hrací kávovary byl engine optimalizován, takže to po grafické stránce nebude na kozolích žádná morda, ale co bysme chtěli po zastaralém kusu "hard"waru :)

Jinak co se týče prostředí, tak se na něj osobně těším, v betonové jungli to dostane zase jiný nádech a město naopak skítá také velký potenciál. Budovy by měly být volně přístupné, zničitelné, takže si hráč bude moct vybrat kterým tím betonovym monstrem se vydá... Jasně jungle byla krásná, zelená a žívá, ale ve městě podle mého na hráče dopadne tísnivá atmosféra, která dodá na reálnu. Jsem zvědav jak nový díl dopadne, ale jestli vývojáři dodrží vše co slíbili, tak si myslím že tu máme hrdého nástupce původních dílů.

Durannn
Durannn
Level 1 Level 1
12. 6. 2010 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já s váma sice souhlasím, prostředí a volnost důležitá, ale neřekl bych že až tak hodně =)

Pro mne je spíše důležitý třeba děj hry, stejně jako u filmu, nejde mi až tak hodně o prostředí, ale o ten děj. Když koukneme na hru Max Payne, tam moc volnosti nebylo, ale podívejte jaky boom to do světa udělalo a já patřím rovněž mezi nadšence Payna, stejně tak třeba Half-life apod, moc volnosti tam není, mnohdy úzké uličky, chodby atd.

R!C0
R!C0
Level 1 Level 1
12. 6. 2010 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano souhlasím, prostředí a volnost není vše, tímto jsem jen reágoval na přízpěvky výše a chtěl jsem tím říct že nemá cenu lámat nad něčím hůl, když můžeme zatím čerpat jen z nic moc říkajících videí. Samozřejmě jeden z nejduležitějších artiklů, který by měla dobrá hra mít je právě příběh. Ono u tohoto typu her je to ale o to složitější, ono hubení emzáků je a zůstane hubením emzáků :D jak bude zábavné a eventuelně okořeněné, ukáže jen čas.

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
12. 6. 2010 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@R!C0 at zije stary FAR CRY 1 :) potom nasledoval crysis ktery byl doslova cool jak hardwarove tak herne proste skvela grafika a hrani ale ted se toci vse kolem po*ranych konzol a hry jdou od 10 k 5 jen jsou narocnejsi a narocnejsi ale duch PC parmensti se proste vytraci diky PS a Xbox :(

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller ted sem te nejak nepochopil, vicemene s tebou souhlasim ale s tou narocnosti to myslis jako HW nebo hracsky? Pac kdyby to bylo po strance hardwaru tak uz prvni Crysis diky svoji narocnosti nevyslo na konzole ktere se v ty dobe jeste hrde nazyvaly next gen :lol: coz se divim ze u dvojky pristoupili na PS3 a X360 :confused: to asi budou detaily na ctvrtku aby to vubec na tech vykopavkach jelo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2010 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

z videi zatial taky sedy priemer ...
- IQLogic

Reklama
Reklama