Zpět na článek

Diskuze: DirectX 10 pohledem herních vývojářů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je sice hezké, že o tom tak hezky píšete..nebo spíš, že to z někama přeložíte, ale mě by docela zajímalo "kdy" budou grafarny s DX10..?
- Devilek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslím že budou relativně brzo... takže pokud ji budeš chtít hned jak bude k mání a v provedení na kterém bude možné všechny ty úžasné věci zobrazovat bez trhaní, tak si našetři 15-25000 Kč =)
- fan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace První DX10 karty budou možná už na podzim (GeForce 8), ale DX10 vyjde až současně s Windows Vista (leden 2007?), tou dobou vyjdou taky DX10 grafiky od ATi.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že nie je OpenGL 3, teraz už nebude mať DirectX žiadnu konkurenciu :(
- Bruno Kremel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nezlob se, ale moc tomu nerozumis. OpenGL ma prave narozdil od DX tu vyhodu, ze je celkem uplne jedno jaka verze je zrovna aktualni. U OpenGL jsou dulezite extenze a ty muzes pouzivat prakticky hned jakmile je zacnou graficke karty (a ovladace) podporovat a nemusis vubec cekat na vydani nove verze jako u DX.
- Ondrej Danek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skoro bych byl radsi, kdyby se delaly hry zalozeny na hratelnosti, nikoliv na grafice. Far Cry sice bylo pekny, ale myslim, ze jsem ho nikdy nedohral a pamatuju si z nej jen par utrzku, zato treba Deus Ex bych skoro dokazal i odvypravet :-)
- Kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Právě, že Far Cry byla jako jedna z mála novejch "pecek" (jako Doom 3, Quake 4 ...) dost hratelná a to i pro mě, kterej jinak 3D akce skoro vůbec nehraje...jinak souhlasím, že na starý hry ty nový svojí hratelností nemají...
- Ivan Soukup

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja som tiez odchovany na hrach ako Crusader alebo Z, ale FarCry som presiel uplne celu a nedam na nu dopustit, je to vynikajuca hra a pamatam si, ze som ju hral skoro kazdy den.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Phillip Morris: Far Cry je jedna z nejlepších stříleček co jsem kdy hrál... kam se hrabe Q4 nebo HL2... snad jen Mafia byla lepší
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to sice herzké, že DX10 přidá další grafické vylepšení, ale k čemu je to dobré, když stejně neumí vyuít ani celý potenciál dnešních grafik. V tom se mi líbí konzole, kde se z hardware ždímá maximum a někdy i ještě víc. Mám ale obavy, že současná generace konzol se až nebezpečně blíží počítačům a může jim to uškodit (konzolám).
- Eso Rimmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je vzhledem k podstate PC dost obtizne, ale zas na druhou stranu PC v nedaleke dobe konzolovy HW zadupou do zeme, cimz se to srovna.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nebyl bych si tak jistý - PC musí náskok konzolí nejdřív dohnat a pak je teprve zadupat do země. Výkon konzolí zvedá i možnost programování na úrovni strojového kódu, což je u PC díky roztříštěnosti HW nemožné. Pro stejný výkon je tedy potřeba na PC výkonnější HW. Pro zajímavost PS-2 byla v době svého vzniku na výkonu tehdejších PC -výkon zhruba jako P3 600 MHz a pouhých 32 MB RAM, přítom poměrně dlouho držela s PC krok. Dnešní generace konzolí je dokonce výkonější než dnešní PC. Bez nadsázky je tedy možné říct, že náskok je nutné nejen dohnat, ale dokonce předehnat, ovšem je možné, že než PC stačí konzole zadupat do země, bude v té době bude k dostání opět nová generace konzolí a závod může začít nanovo
- XXl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @XXl: Dohnat co? RSX a Xenos? orezanou sedmickovou nvidii a jeste orezanejsi R600?
Jinak ja souhlasil, ze u PC neni mozne potencial karet vyuzit. S tim je potreba se smirit.
S PC krok drzela, sice diky nizsimu rozliseni, ale to nevadi, protoze plnila svuj ucel...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď jsem na brigádě a po ní si chci koupit 7900GT. Tak má to cenu nebo ne? Budou starší grafiky podporovat DX10, nebo to bude něco "revolučního" ?! Nechci dát 9OOO,- když za půl roku nebude podporovat DX10 :-/
- nWm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, nevíte někdo, jestli bude Gothic 3 v DirX10? Jinak nezbývá než doufat, že pokud má DirX vyjít až s Vistou, tak že Vista někdy vyjde, resp. v rozumné době
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten screenshot tej krajinky v DX10 vypadá fakt peckovo, len škoda že Microsoft nevydá DX10 na XP. Tak že treba kúpiť novú kartu ale aj Vistu aby to takto vyzeralo.
Mohol by si to ešte rozmyslieť a vydať DX10 aj na XP.
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taky by me to zajimalo, protoze kdyz nad tim premyslim, tak pokud by DX10 nebyli i pro XP tak by to pro Mrkvace mohlo znamenat zase par zalob a pro vyrobce grafik by to znamenalo mensi zisky, ne prece kazdy si hned poleti koupit vistu...
- Petr Senkyr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jenže, třeba R600 bude podle prohlášení nejrychlejší DX9 karta... výrobce grafických karet tohle rozhodnutí moc nezasáhne...
- remus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @remus: Jsi to nejak nepochopil. Jde o to,ze paklize bude DX10 pouze na Viste, tak jeho rozvoj bude pomalejsi, protoze ne kazdej je bude mit a proto se neproda tolik grafik a proto programatori budou mit slozitejsi situaci..
- Petr Senkyr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @remus: Jenže lidi si budou R600 kupovat taky kvůli DX10. Kdo bude chtít jen rychlou DX9 kartu, bude mu stačit nějakej Radeon X1900 nebo X1950, popřípadě nějaká GeForce 8 (nechci urazit nV fans ale předpokládám že implementace Shader Modelu 4.0 bude podobně zfušovaná jako SM2.0 na GeForce FX a SM3.0 na GeForce 6/7)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @remus: heh, to ze bude nejrychlejsi kartou v DX9 neznamena, ze nebude DX10 ;-) Uz treba jen z toho duvodu, ze MS spojuje DX10 s USA. Myslim unifikovane shadery, ne Spojene Staty :-)
- paja666

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @paja666: jenže Petr řekl, že díky MS budou výrobci grafik s DX10 nahraní... ale nebudou jelikož si ji zákazník může koupit i na DX9 hry jelikož budou rychlé i tam... takže jsi mě asi nepochopil
- remus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když kouknu na ty obrázky tak musím říc že ten obrázek v DirectX9 rozhodně není to co dokáže rozhrání DX9, ta obloha co je u obrázku DX10 je u mnoha her již dnes.
- Jiří Kolařík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je pravda, jenze mi zustava otazka, jestli se v tech hrach, ktere maji takove mraky uz dnes, hrac vubec odlepi od zeme.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak to máš naprostou pravdu..ale i ta voda je docela dobrá..mě se to naopak líbí víc..ale ta v DX10 je taky dobrá..ale ta původní my připadá jako mořská:D
- Luk@

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hry sice hraji,ale to si opravdu někdo myslí,že jen kvůli hrám budu každých 6-10 měsíců upgradovat PC,abych držel krok s vývojáři her,nebo se vytahoval 3DMARKEM? To opravdu ne. Investovat do vyššího výkonu PC je kvůli hrám je investice opravdu velmi špatná,když na jiné programy na počítači/filmy,fotky,hudba/ mi bohatě stačí průměrný počítač,který vše zvládne stále velmi rychle. Dnes si zakoupíte rychlou GeForce 7900GT a zítra zjistíte,že ji v nové hře pomalu dochází dech....smutné. Co budeme potřebovat zítra.....dual CPU,PhysX,grafiku s DX10 či paměti DDR3? Toto hardware je zatím jen pro hráče a pro ty,kteří vědí,že ho opravdu využijí. Já mezi ně naštěstí nepatřím.
- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ty to ale nemusíš dělat. Cpát do PC X tisíc kč každých 6-10 měsíců (a přitom zapomenout na nový hry).Je víc možností:
- nakupuj výhodně. Kupuj HW, co si udrží cenu, až budeš kupovat novej, stačí starej prodat a něco lehce doplatit
- kup si konzoli. Bude tě stát to co jedna vykonná grafická karta a vydrží ti mnohem dýl

Možností je vždycky víc, není potřeba bezhlavě utrácet za výkřiky techniky.

A nebo si kup notebook tak jako teď já a upgrady tě moc brát nebudou, prostě občas si koupíšnovej notes :D
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ne opravdu si nikdo nemyslí, že si to musíš kupovat... ptáš se asi tak jako by ses ptal u testu Rolls Royce jestli si jako někdo myslí, že budeš kvůli tomu kupovat nové auto... je to jen novinka...nikdo ti tu nic necpe, tak tady nevykládej takové blbosti.
- remus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to se právě dost pleteš. Grafické karty jsou závislé na hrách a jak jde vývoj her vpřed,tak jdou i grafiky. U Rolls Royce je to ale jinak. Copak si koupíš nový model,když tě v podtatě nic netlačí měnit ten starý? U staré grafiky tě ale tlačí nové hry. Opravdu ale porovnávat grafické karty za pár tisíc s Rolls Roycem za několik miliónů je přinejmenším hloupé :-)
- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2006 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenze ti hraci a dalsi blazni, kteri do toho kazdy rok cpou namela penize, posouvaji HW dopredu.
Jinak bychom tady stale meli celerony s integrovanou grafikou a blinkajicim kurzorem ve Wordu nebo ucetnim programu...
(nechtel jsem se nejak dotknout ani jednech, btw)
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[QUOTE]Tak to se právě dost pleteš. U Rolls Royce je to ale jinak. Copak si koupíš nový model,když tě v podtatě nic netlačí měnit ten starý? U staré grafiky tě ale tlačí nové hry.[/QUOTE]

Hmmm... Myslim, ze sa pleties ty. Pokial by si vlastnil dost stary Rolls Royce bol by si tlaceny rychlejsimi autami na ceste.
- Tomas Fubovskij

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestliže někdo vlastní GeForce 7800GT a upgraduje na 7900GT /stačí se podívat na fóra,kde se to jen tímto hemží/,tak opravdu 7800GT nepovažuji za starý "Rolls Royce" a nevidím v tomto upgrade nic rozumného. A ještě poznámku k autu....zvláště k RR. Starší kusy jsou u RR dražší a vzácnější,než ty novější verze. Jen těžko se někdo bude zbavovat starého RR pro novější. Zvláště z 60-70 let. Ta Vám asi ušlo.

- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S Rolls Roycem se ale nejezdí rychle. S Rolls Roycem se jezdí co možná nejpomalejc, aby tě všichni viděli :)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "tlačený rychlejšími auty". Tak to je hovadina na entou. Kolik ti je prosím tě let? 15? Podobná přirovnání raději nepiš. Tlačený rychlejšími auty...... :-)

Jasně že je dobré upgradovat,jestliže grafická karta přestane stíhat,ale je to opravdu tak nutné každých 6-10 měsíců?
- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

k tej ukazke dx9 vs 10. ta prvy vyzera ako keby bola robena v dx7, fakt slabe. ta druha mohla vyzerat lepsie keby sa nevykaslali na jednoduchu texturu hory. od fotky to ma skutocne daleko. ale ta voda je good :)
- Jozko Mrkvicka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netouzim mit v kompu 2 grafiky, z nichz kazda zere 200W abych si zahral nejnovejsi hry. Proto jsem koupil jsem ATI Xenos v pekne krabici a pockam nejaky ten rok, jak se situace vyvrbi. Doufam ze to tak udela vice lidi a vyrobci grafik to pochopi stejne jako to pochopili vyrobci procesoru.
- Scot666

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja pockam minimalne na oficialni vydani v CR
(a mozna jeste spis, jak se povedou nektere hry, ktere me hodne lakaji)
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi se nikdo neobtezoval cist original:

"This isn't an in-game screenshot, but it's a test render of what the Flight Sim team honestly believes they can achieve in DirectX 10."

Takze vsichni muzou zase vychladnout :-)))
- qwerasdf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace samozřejmě že to není in-game screenshot, protože ještě nikdo nemá odpovídající hardware a vývojáři používají SW emulaci...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nechci moc rejpat, ale neni nahodou ta vodni hladina vpravo zcerena kvuli tem mrakum nahore? Vlevo je skoro jasno, tak asi ani zadnej vitr nefouka, tak je hladina hladoucka, zato vpravo se schyluje div ze ne k bource, tak jakypak DirectX 9/10, pocasim to je :-D
- Josef K.

Reklama
Reklama