Zpět na článek

Diskuze: Dočkáme se 1000GHz procesorů?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

temuto rykam CPU :) . . .sem zvedavy na kolko pujde nataktit taky 1THz kus kremiku (ci ceho) :)) ale teraz vazne tomuto fandim new technology. . .GTA moze ist do psp3 na full..aj po pripojeni mini projektoru :P . . uz sa tesiiim na nove superpocitace
- Tom Schaf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

300 x vykon core i7/130W/ - by mohlo stacit na....
asi to bude dostatocne vykonne

zas nadruhej strane by mohol 1W CPU mat vykon cca 3 x sucasne core i7 a mohol byt dobrym zakladom netbook 2012

:-)
- Jan Mazuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace možno sa o 2-3 roky zasmejeme výkonu Phenomu II na 6GHz chladeným héliom, sakra ten vývoj ale ide ku predu ale to je len dobre treba pokročiť a dostať sa ďalej
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale už ne na dlouho. Pokud se tedy neuchytí nějaký takovýto vynález (ten i ten už ale je na atomární úrovni, tak nevím kam už dál...)
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevi teda jestli to bude dostupny uz do dvou let,podle me docela dream....
- Tomáš Kropáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz 5 let nazpatek ctu kazdej mesic o uzasnejch technologiich, jak to testujou, a ze do nekolika let to tu bude, napr. nanotechnologie, nanotrubicky, nejake elektromagneticke chladice, holagraficky media a nespocet dalsiho, vzy dam slibujou usporu, neskutecny vykon, ja se ptam kde to je?
- fonda_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Navíc bych se neodvažoval o grafenu mluvit jako o nové formě uhlíku. Tak zaprvé, to se dá sotva říct, že je nová rozhodně existovala dříve než lidstvo nazemi, třebaže se běžně nevyskytovala. Krom toho, už je ale známá pěknou řádku let...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2009 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ja bych psal o novem typu mrizky tvorene uhlikem, ne jako o nove forme uhliku, forma uhliku(prvku) je pomerne nemenna.
- Olda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak tak, souhlasím. Jednoduše nám všichni mažou jem med kolem huby. Buď to jsou planý kecy ze kterých se nakonec sejde kvuli ne až tak uspokojivým výsledkům či jiným negativním vlivům a nebo se to k běžnému smrtelnikovi ani nedostane.

Kdo ví, za pár měsicu si možna přečtéma o vynálezení Hvězdné brány :)
- René f

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace neni a nebude, nejdriv se musi marketingove vytezit soucasne technologie, a pak se musi vytezit i ta nova, takze pokud se na tom budou stavet cipy tak se zacne na nejakych 10GHz v roce 2012 a nekdy kolem roku 2024 to bude ten 1THz.
- Olda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jeden z problemu je bulvarni pristup k oznameni pokroku ve vyzkumu novych technologii
v tomto pripade [URL=http://web.mit.edu/newsoffice/2009/graphene-palacios-0319.html]MIT[/URL] oznamil, ze tranzistory vyuzivajici vlastnosti grafenu (GFET) by mohly umoznit zrychleni cipu jako napr. nasobic frekvence ci vysilaci a prijimaci obvody mobilnich telefonu
demonstrovan byl [URL=http://meetings.aps.org/Meeting/MAR09/Event/95805]nasobic frekvence[/URL] zalozeny na jednom GFET tranzistoru, ktery z 10kHz vstupniho signalu 'vyrobil' 20kHz signal a ktery by teoreticky mohl fungovat az do ~1THz
bohuzel v mediich je to popsano tak, ze v tom kazdy vidi 1THz mikroprocesor do dvou let
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Technologie nejsou, to jsou vábničky na investory a akcionáře a jenom jedna ze sta je životaschopná. Tím neříkám že Grafen je k ničemu, jen že do 1THz CPU je ještě hodně dlouhá cesta, tak třeba 12 let, 2 roky ani omylem.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTA4 na tom stejně na plný detaily nepoběží...
- Kralyk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo souhlas, ted tu mame 65/45/40nm technologii a az vycerpaj (AMD, Intel, TSMC) vsechny moznosti soucasne technologie pak teprv pujde na radu nova, tipuju to taky tak na 10-15 let. do ty doby toho vymysli jeste spoustu (uz se to taky jednou psalo, nejake organicke pocitace, plazmaticke a nevim co jeste za smysly a nesmysly:D)
- fonda_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tady bych asi trozku pribrzdil. o OLED technologii taky nikdo netusil ze bude... Ale kdy se s toutu technologii potkame my smrtelnici? Tak za 2-3 roky. Az se prodaj vsechny plazmovky a LCDycka . Mozna to bude stejne i s timto produktem. Uvidime jak funguje uslysime o nem ale nez se nam dostane do rukou ubehne jeste par let.. Odhaduju tak 5-7 let nez se dostane prvni kousek na pulty.
- Vaska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace možná jen u těch velkoplošnejch věcí, jinak se OLED dipleje používaj snad už všude...mobilní tel.,hardware, ve strojírenství....
- Ondřej Šisler

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to si ze me PCTUNING dela srandu, snad vazena redakce, ten kdo to psal neceka, ze to bude na trhu, ci vubec technologicky mozny...

I kdyz to technologicky bude mozny, tak se to nechyti, protoze soucasna technologie se zaklada na vycevlaknovym zpracovani.... Si myslim, ze pokud jde o MCP ci neco takovyho, tak je technicky neomezena moznost nasobeni vyhonu ci pozadovanych vlastnosti... A SW je designovan na tenhle typ procesoru. Nez tohle bude komercne mozny, tak to bude jen malej nastup, nikoliv revoluce, protoze v te dobe budou procesory na dnesnim principu pracovat mnohonasobne rychleji... a bude to jako BlueRAY vs HD DVD,,, protoze bude zpousta casu objeveni dalsich moznosti jako fotonovych bunek, cipu a dalsich veci...

- Neeveew xxx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2009 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste ze se ten vedec jmenuje Jing a ne King :)
- hotovson

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo, uz me fakt stve, jak se lidstvo samo zbrzduje. Ono tech technologii uz je spousta, ale proste kvuli namasteni kapes to jde vsechno dal hrozne pomalu.
Vemte si, ze kdyby ted nekdo vymyslel a mel moznost vyrobit 1THz procesor nebo nejakou brutalni grafarnu, stejne nepujde do prodeje, protoze by to zabilo celej trh s CPU nebo GK.

Ale kdyby ano, razem by byl obrovsky vypocetni potencial a mohly se vyvijet dalsi technologie, o kterych se nam ani nezdalo. Je to fakt k placi, touhle dobou jsme uz treba davno mohli vsichni litat do vesmiru atd.. :(
- Srabik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ty bi si robil to iste a ja tiež že bi si to umelo spomaloval načo rychlo. Pekne pomaly a nabaliť sa riadne :)
- oL1No

Reklama
Reklama