Zpět na článek

Diskuze: Doporučené sestavy a monitory – červenec 2010

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
12. 9. 2010 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte tam chybu u sestavy za 20 až 23tisíc. Použitá základní deska nepodporuje paměti 1600Mhz akorát matete čtenáře PCT.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Onen "letní hit" GTX 460 začíná pomalu ale jistě zdražovat. On to zase takový hit nebude, zvlášť když se na trh nedostalo zrovna moc kousků. Jelikož má jádro o něco větší jak RV870, tak se ani nic jiného čekat nedalo. Kdo nekoupil za akční cenu při uvedení, tak bude mít smůlu.

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Uvidíme jak to bude do přítího měsíce. :wink:

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý supr :) :!: SZ jsem četl :wink:

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @flanker: Konstruktivní kritice jsem se nikdy nebránil. Ona ta diskuse je vlastně taková ochrana proti skleróze. :) Mimochodem, co takhle zajít někd na jedno? :wink:

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Znovu mi chybí tento procesor v sestavách. Mohl být alespoň uveden jako doplněk mezi i7 930 a i7 980X. Mezi i7 930 a i7 980X je nejen výkonový, ale hlavně cenově propastný skok.

Sapphirecze
Sapphirecze
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=flanker]Znovu mi chybí tento procesor v sestavách. Mohl být alespoň uveden jako doplněk mezi i7 930 a i7 980X. Mezi i7 930 a i7 980X je nejen výkonový, ale hlavně cenově propastný skok.[/quote] díky za pobavení :D

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po zběžném přejetí nevypadají sestavy špatně (je jasný že by šlo vybrat lepší tohle a támhleto, ale to je vždy už osobní). Ale jak už bylo zmíněno absence nejvýkonějšího Phenoma II X6 v nej sestavách, je tam pouze 1055 a 1090 zamrzí a napravil bych, přece jenom když se dává to nejlepší od Intelu a chybí tu nejlepší od AMD a že má co říct proti třeba tý 930.

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan Pardon, zapomněl jsem na slib. Už je to napraveno :)

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oproti minulejsimu je tento ehm lepsi az na propagaci znacky piva...a tak prazaci (nic proti) my mame radka :D jinak nechapu snad jedinou vec kdyz mas napsano sestavy do 18 apod proc prevysujes castku tak tam placni okolo

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller Nejsem Pražák, ale Brňák, nicméně ten náš domácí patok Starobahno se prostě nedá pít. Samozřejmě, Radegast je také výborné pivo, ale jak jsem doporučoval, konzumaci nepřehánět. Momentálně jsem nenašel žádný pěkný kreslený vtip (jako jindy do sestav dávám), tak jsem použil foto z loňké upoutávky na test Core i5 od Zdendy Obermaira.

Mast3rYouda
Mast3rYouda
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako monitor bych sen nozna dal jeste DELL Alienware AW2310 3D Vision ready ale to je jenom muj vyber a nechce se mi to hledat nevite jestli Dell UltraSharp 3008WFP ma 120 a vic Hz diky

CNN
CNN
Level 0 Level 0
23. 7. 2010 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mast3rYouda 3008WFP nema 120Hz co je asi jeho jedina chyba. I ked tak brilantny obraz je na 3D asi aj skoda. :-)

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mast3rYouda 3D monitor od Dellu nejde koupit na verzi e-shopu pro ČR objednat (je tam jenom 22" model, který ale není 3D ready). Dell 3008WFP na 99,9 % 120 Hz taky neumí, protože je na trhu více než 2 roky a tehdy se s něčím podobným určitě nepočítalo. Mám teď doma HP ZR30w a přes PowerStrip se mi ani zde nepovedla tato frekvence vnutit.

Mast3rYouda
Mast3rYouda
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý nasel sem ho na alze a pisou tam ze ma tuhle podporu pro 3D vision

Ediczech
Ediczech
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chystám se koupit widows 7 profesional je opravdu možné instalovat 64bit verzi jako 32bit? díky

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ediczech v ultimate edici je to možné u profesional bych řekl že ne

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 U mých Windows 7 Professional z MSDN AA to možné je. Každopadně díky za upozornění, ověřím to.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale přijde mi to jak reklama na základní desky gigabyte... nic ve zlém ale existují přece i jiní výrobci a taky kvalitní (btw.: sám mám taky desku gigabyte)

modrymysak
modrymysak
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 Stejnětak by se mohl člověk zeptat, proč mechanika LG? Znám jen málo kousků, které přežily svoji dvouletou záruční dobu. Samsung má mechaniky levnější a řekl bych že spolehlivější. To samé u monitorů. LG vs Samsung je podle mě jako Eurocase vs. Enermax. Podoně špatné zkušenosti mám s MB a GK Asus.

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modrymysak Zrovna s machanikami Samsung mám ty nejhorší zkušenosti. Je to sice pár let, co jsem měl obchod, ale co pamatuji, tak Samsung mechaniky byly vyloženě nejhorší odpad. Reklamovatelnot přes 40 %, tehdy jsem je nahradil za ještě levnější BenQ a problémy se reklamacemi ustaly. A monitory Samsung? Což o to matrice mají dobré (používá je například i EIZO), ale podle toho, co jsem zatím četl ohledně jejich televizí, tak většině z nich pískají zdroje, a pokud se po záruční lhůtě něco podělá, tak ani neseženete náhradní díly. Pokud jde o ASUS, tak mají značný roptyl kvality, levné desky jsou špatné a drahé dobré, velkou neznámou jsou pro mě i jejich monitory - prý jsou velmi dobré, ale LS246H, co jsem před pár měsíci testoval byl otřesný. Někdy jde prostě o věc názoru.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 7. 2010 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modrymysak @Jan Černý: Od doby sloučení Samsungu s Toshibou šla kvalita jejich mechanik rapidně nahoru. Toshiba to ovšem už není. Opačně to platí pro sloučení NEC a Sony, tam kvalita rapidně propadla. Ale je to holt spotřební zboží za pětistovku, tak co od toho čekat, že? :wink:

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 MSI dělá sice dobré desky, ale SATA 6 Gb/s a USB 3.0 má jen na nejdrazších modelech. ASUS to u levnějších modelů zase řeší přídavnou kartou. Pokud k osazení moderních rozhraní budou přistupovat ostaní výrobci stejně, rád je za Gigabyte vyměním.

Shiftty
Shiftty
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro ty "nejnarocnejsi" sestava je fakt az moc vsestranna, neni zamerena na konkretni skupinu lidi, ale na vsechny laiky co nevi co s penezma...hardcore gamer si radsi misto RAID pole o X-Y discich a X 980 sestijadra koupi za stejny peniz napr. 3x 5870 Atinu :]
nemluve o 12GB ramky...soucasne hry vyuziji maximalne 3GB RAM v rozliseni 2560x1600- napr. overpowered Crysis vyuzije 1200MB ram na ultra detaily a v rozliseni 1680x1050....pro zmenu zase grafici sice potrebuji 12GB ram a mozna i to sestijadro, ale rozhodne si nekoupi 5970 grafiku ale spise neco jako FX 3800, ktera je jim primo urcena...nic proti RAIDU o 4 discich a radici za 6k ale takovou kapacitu vyuzije malokdo...leda notorickej sledovac BLU-ray disku, nemluve o tom, kolik penez za zminene BLU-ray disky utrati, aby zminenou kapaciutu zaplnil...dalsich 20k? :]
kazdopadne sestava "Pro ty NEJNAROCNEJSI" se da vice specifikovat a slozit za 60 000 vcetne DPH a bude vice vykonna v segmentu, na ktery je zamerena nez uvedena ultrauniverzalni patlanice..that's all ;]

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shiftty Zkuste mi prosím hodit košík z Alfy, kouknu na to, uvidím, co se dá dělat. Pochopitelně jsem ji stavěl s pro univerzální použití, upravit se dá opravdu cokoliv, mohl jsem tam hodit i za 25K řadič od Adaptecu, co dává v RAIDu i 900 MB/s, ale to bych předbíhal s výsledky recenze SSD disků. :D

Mast3rYouda
Mast3rYouda
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shiftty :D SOUHLAS :D
JENOM SOUHLAS

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
24. 7. 2010 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mast3rYouda Souhlas,souhlas...
Ještě bych přidal třeba otázku "Co dělá Radeon 5770 u Phenoma X4 ???" To snad ne...

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
24. 7. 2010 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mast3rYouda @crashPC: 5770 je levnější než GTX460, výkon není zase o tolik horší. GTX460 1GB je zase předražená, respektive levné modely jsou (byly v době dělání přehledu) nedostupné. A 5830? To je produkt, který podle mého názoru omyl trhu (stejNě jako GTX465), ale to jsem nezmiňoval v článku, protože je to můj osobní postoj.

papirek
papirek
Level 1 Level 1
25. 7. 2010 02:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PROC NEUDELATE HERNI SESTAVU TAKY S PROCESORI INTEL ????

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
25. 7. 2010 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@papirek Rozumný počítač na Intelu pro rozumné hraní je v kategorii za 20 000 Kč, tj. v páté kapitole. Levnější by jistě šly, ale budou tam velké kompromisy.

mara.t
mara.t
Level 1 Level 1
25. 7. 2010 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se, ale rýpnu si. Spíš obecně. Recenzí monitorů je celkem dost, ale pořád nechápu proč není u LDCek s TN technologií 3x červeně napsáno NE! Nebrat! ??? V době prvních LCDček se porovnávali s CRT...vedle posledních CRT od eiza , sony apd. to s TN monitory vypadalo takto: hnusné barvy, hrozné úhly, je to jak vyblité, Nebrat...snad jen na dos aplikace kde je málo místa kam ho dát. Jak je možné, že jsou dneska hodnocena tak vysoko a dokonce doporučována? Kdy si koupín nějaké levné TN a postavím ho vedle mého 5 let starého MVAčka tak je mi na blití. A jako běžný uživatel rozdíl poznám. stejně tak jako nikoho nezaráží, že v kvalitních monitorech není LED podsvícení...to že má neúplné barevné spektrum a hodí se pro levní TN ka (a dokonce prý LEDky kazí oči) to už nikde nepíší. Prostě se omlouvám, ale štve mě věta, že "běžný uživatel rozdíl nepozná" Asi má většina běžných uživatelů šedý zákal... :idea:

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 7. 2010 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mara.t Ne, LEDky nekazí oči. Proč by měly?

Mast3rYouda
Mast3rYouda
Level 1 Level 1
28. 7. 2010 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Hele nevim jak LEDky ale klasicky LCD jo taky sem si myslel ze ne ale zkuz si to koukej se na svoje LCD (pokud nemas este CRT :) ale to pochybuju) a koukej se na nej nakou dobu a vsimni si ze o dost min mas potrebu mrkat (nebo musis se to snazit drzet a oci ti zacnou slzavet o dost pozdejc nez v normalnim prostredi treba venku) a tim se oci vysusujou a tak to skodi

Mast3rYouda
Mast3rYouda
Level 1 Level 1
28. 7. 2010 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @Mast3rYouda: a este sem zapomel pro oci je ten kontrast porat trosku veci :D vic nevim

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
28. 7. 2010 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @Mast3rYouda: No tak ano, to je způsobené nedodržováním zdravotních zásad. Na toto téma už máme nachystaný pěkný článeček od jedné milé slečny. ;-) Pokud jde o kontrast, tak i ten nejlepší tisk ve fotokvalitě nepřekoná hodnotu 350:1.

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
25. 7. 2010 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mara.t Omlouvat se nemusíte, jako názor to opravdu beru, ale za 3-4500 Kč opravdu nic rozumného člověk nekoupí (nepočítám-li repasy, ale ty nikdo nechce). LED podsvícení jde udělat se širokoúhlým barevným gamutem, popřípadě po celé ploše a dokonce složit i jako RGB (pouzívá se v LCD televizích od 50.000 Kč a více). Z TN panelů se mi zdá opravdu použitelné BenQ V2400 ECO a V2420 (mají stejnou a velmi sluśnou matrici) a troufám si říci, že má lepší obraz, než některé e-IPS. Na druhou stranu mám teď doma BenQ GL2030 a z jeho obrazu je mi na zvracení (něco jako zelená barva neexistuje, žlutá a oranžová je stejná, přitom podle sondy je to OK). Pokud jde o zdravotní zátěž, blikání CCFL a LED je stejné, CCFL však "prý produkuje nějaké záření". Většina uživatelů, co ješté používá CRT má z vlastní neznalosti nastaveno 60 Hz, takže přechod na LCD bude pro ně pokrok.

WING_43krat
WING_43krat
Level 1 Level 1
25. 7. 2010 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mara.t na 9. strane mate stejne oba kosiky, opravte si to ;)

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
25. 7. 2010 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WING_43krat Díky. Opraveno.

Himlik
Himlik
Level 1 Level 1
31. 7. 2010 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych měl spíš takovou otázku, zda je vhodné si pořídit nové herní PC teď nebo si raději počkat? Jinak samozřejmě skvělý článek ...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
31. 7. 2010 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mast3rYouda]Hele nevim jak LEDky ale klasicky LCD jo taky sem si myslel ze ne ale zkuz si to koukej se na svoje LCD (pokud nemas este CRT :) ale to pochybuju) a koukej se na nej nakou dobu a vsimni si ze o dost min mas potrebu mrkat (nebo musis se to snazit drzet a oci ti zacnou slzavet o dost pozdejc nez v normalnim prostredi treba venku) a tim se oci vysusujou a tak to skodi[/quote]
tak tohle tvrzeni pro LCD je celkem blbost, protoze takovyhle kazeni oci je standardne u vsech monitoru ci televizi :!:

Mast3rYouda
Mast3rYouda
Level 1 Level 1
1. 8. 2010 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 ale ja sem psal o LCD to ze to delaj i CRT apod. to sem nevedel a ani se tu o tom nevedla rec pokud vim ale to je jedno ted uz to vim jo a co plazmy??? :D taky to nici oci?

Reklama
Reklama