Zpět na článek

Diskuze: Driver: San Francisco – Bez internetu si nezahrajete, bude mít opět DRM ochranu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to má človek podporovať takýchto vývojárov??? Veď to oni sami podporujú warezákov ... ja vysolím nemalé peniaze za originál a som obmedzovaný viac ako keby som si tú hru stiahol ... [quote]Dostanete klíč, který můžete použít pouze jedinkrát a bude tak pravděpodobně vázán na účet na službě Uplay[/quote] ... to znamená, že keď by som si chcel hru nainštalovať, napríklad aj na desktop aj na NB, musím si ju 2-krát kúpiť??? Tieto ochrany nemajú význam a už by to mohli vývojári pochopiť, že je to zbytočné mrhanie peniazmi ...

jimm
jimm
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic stejně to je i u Games for Windows nebo u steamu... Kdy je seriovej klíč napevno svázanej s účtem a je tak nepřenosnej...

Sotkis
Sotkis
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic ... to znamená, že keď by som si chcel hru nainštalovať, napríklad aj na desktop aj na NB, musím si ju 2-krát kúpiť???

Ne, je to (pokud bude fungovat server hry) vazane jen na ucet Uplay provozovany Ubisoftem. A nainstalovat to muzes na neomezene mnozstvi stroju, ale prihlaseny byt muzes jen na jednom. Ale zase na kazdem stroji mas vzdy aktualni save.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tuto hru neznam, takze nevim ci bych si ji koupil nebo ne pred prectenim tohoto clanku, po jeho precteni vim, ze bych si ji nikdy nekoupil, jelikoz kdyz mam za neco platit tak nechci aby me to porad necim otravovalo a kdyz tu hru musim "zpravit" nejakym crackem, tak zase nevidim duvod proc za ni platit

rsmrz
rsmrz
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkné, ale kdo mi dneska zaručí, že za 2 roky bude server ubisoftu včetně konta běžet. Zvláště v dnešním prostředí Lulsec and Anonymous se mi na stálost služeb věřit nechce. Za své peníze chci jistoty, né sliby. Přece jen si myslím, že hlavní boj s pirátstvím musí jít cestou cenové politiky. Nízkou cenou se samozřejmě warez nevymýtí, ale míra pirátství určitě poklesne.

Sotkis
Sotkis
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted zabecim jako pokorna ovce:

AC1 se mi libilo AC2 jsem si proto i pres znalost DRM koupil. Zadny problem jsem nezaznamenal, hraji na PC s pevnym pripojenim. Hra se mi libi a jsem rad, ze jsem se tvurcum odvdecil.

Ale budme k sobe uprimni. Co maji tvurci delat, kdyz Cracky se objevuji v radu desitek hodin po vydani hry? Pokud se pamatuju spravne, prolomeni AC2 trvalo tydny, bylo slozite (simulace serveru) a ze zacatku dost problemove.

Mrzi me, ze jsme zasli az sem, mozna, kdybychom se naucili odmenovat to, co se nam libi, nemusela by se prolinat ochrana a buzerace.

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sotkis Je to problém tak zvaně obou stran, hráčů, že chtějí hrát na co nemají a vývojařů, že mnohdy dávají astronomické částky za hry co za to moc ani nestojí...
A jak tu někteří říkali, k čemu mě je si koupit originál, když pak pro pohodlné hraní kdekoliv a kdykoliv musím použít crack? (třeba série CoD a nutnost mít DVD v mechanice, nebo i ten AC2, neběží net, jsem mimo net s NB,...), není to utlačování ze strany vývojařů?

Sotkis
Sotkis
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rsmrz]Nízkou cenou se samozřejmě warez nevymýtí, ale míra pirátství určitě poklesne.[/quote]

To je hezka predstava. Ovsem ve svem okoli potkavam stale vic lidi s postojem, ze pokud je vse nekde zadarmo, tak oni nic platit nebudou, at si tvorbu autorum zaplati nekdo jiny.

Viz. muj svagr, schopny sledovat opravdu libovolny serial a film, bez ohledu na kvalitu a ktery kupoval 50kc DVD s filmama ve velkem. - Pak si teprve poridil net a nezaplatil od te doby za nic.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sotkis A není tohle náhodou spíš lenost než cena? Kdo by si kupoval za 50Kč medium s průměrným filmem, kterej si pustí jednou, když je mnohem jednodušší dát do googlu "průměrný film" a vyjede ti link a hned koukáš?

Až někdo nabídne web kde si prostě 2x kliknu (jednou na zaplatit 50Kč, podruhý na download) film se stáhne v normálním formátu - žádnou šikanu ve formě DRM neberu, tak věřím že i tvůj švagr bude kupovat ;) Dokud nikdo nic takovýho nenabídne, tak je smůla brečet nad tím jak piráti nechtějí platit ani 50Kč...

Klaboor
Klaboor
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[i]"Pro většinu poctivých hráčů, kteří si hru zakoupili, to bylo na obtíž a druhá strana, piráti, se jim smáli."[/i]
Tak to ste na velkom omyle. To ja som sa smial warezakom pretoze ta ochrana urobila presne to na co bola urcena. Funkcny crack sa objavil po viac ako 4 tyzdnoch kde ja som to uz mal 2krat prejdene. Tu neslo o to zabranit piratstvu a kopirovaniu lebo to nie je ani mozne. Tu slo o to co najdlhsie natiahnut cas pre crack. Je skupina ludi co nikdy v zivote za nic nezaplati a radsej si to stiahne. Su vylucne ludia co maju iba originaly a su ludia, ktory si z casu na cas nieco stiahnu ale nemaju problem si za nieco aj zaplatit a tato ochrana je namierena prave na tychto ludi. Keby bola hra cracknuta v den vydania tak by si ju bez vahania stiahli ale kedze im to trvalo dost dlho za co Ubisoftu gratulujem, tak boli aj taki ktorym sa jednoducho nechcelo cakat na crack a sli si hru kupit. A co sa tyka samotnej ochrany tak vobec som s nou nemal problem. Prve 2 dni po vydani tam bol problem so servrami ale to sa dalo cakat. Stacilo pockat a potom slo secko pekne tak ako ma, ale stale sa najdu ludia co budu rypat a podpichovat. Treba vyskusat a internet vam snad nepada kazdy den, to potom hladajte chybu inde.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klaboor no nevim cece ja sem tento rok uz utratil kolem 10k za hry a musim ti rict ze me tyhle jejich akce akorat stvou. Me je uplne u zadele jeslti to nejaky pirat bude hrat stejny cas jako ja. Ja se chci jen vyhnout problemum. Viz tredba settlers kdy vam vypadlo inet pripojeni hra se stopla a ahoj. Nastesti uz to odstranili. Ale i tak podminovat neco inet pripojenim kdy to treba i muze spadnot je uplna hloupost. Samozrejme chapu jejich rozhorceni kdyz v projektech jako sou hry topi miliony dolaru a lidi jim to stahuji, ale proc buzerovat ty co to plati? Navic drive nebo pozdeji ten crack vyjde a ne kazdy je netrpelivy jarmil ktery nevydrzi i tyden nez si to zahraje... takze se to podle me stejne miji ucinkem. Jako sem zvedavy cim dojebou HOMAM tam urcite nejaka takove specialita bude pac to je taky velmi popularni tahovka. Z meho pohledu AT SE DOU VYCPAT. A to jim klidne dam penize za sberatelskou bo mam rad ruzne figurky a cipovinky kolem toho... No co uz stejne jedine co zmuzu je takovy whining na forku :confused:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Njn tak si to hold nekoupim. Me nevadi nektere ochrany ale abych si koupil hru a byl jeste trestany za to ze jsem ji zaplatil to fakt ne. Mam hodne originalek ale pokud nekdo zkousi tohle tak si tech par tydnu na funkcni ukradenou verzy klidne pockam.....

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nie neberem take ochrany! Mam blby router ktory furt nonstop straca spojenie a predstava ze kvoli tomu nemozem hrat... taku hru si radsej zpiratim jak za to davat prachy. Ti smejdi este nepochopili ze aj tak im tie hry cracknu tak naco peniaze do ochrany? Ti co si hry kupuju tak im to bude len + a piratom to je jedno. Dufam ze coskoro skonci tento hit a to viazanie s uctom je tiez paradna vec... demencia najvacsieho kalibru. Kde su tie casy ked som priniesol doma CD s hrou a instaloval som si kolko krat chcel na kolko X pc a hral som? Toto chcem back. Viazanie s uctom 4 lifetime aktivacie atd?? WTF???? si nieco kupim tak to mam furt. a teraz este kazdy prichadza s tou svojou uber online aktivaciou a online obchodami a my ludia uz budeme mat len 500 uctov a na kazdu hru previazany s programom na unikatne cislo maticnej dosky a neviem co...

Endyamon
Endyamon
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nerboard Z os vsetkym co tu je suhlasim ... no v konecnom dosledku si za to mozme samy .. a bude horsie.. lebo ludstvo je nezazrane a zvyknute ukradnut co sa da ... tak mi ktomu sedi len .. ako si ustelies tak budes spat ... a bohuzial aj ked sa na na tej nasej kouli najdu 10tisice ludi co si ako charakter za produkt zaplati tak cele sa to bohuzial toci a vyvyja podla tych ostatnych 100tisicou co vsetko kradnu ..

a toto sa nikdy neskonci ... lebo je to presne ako tu uz niekto spominal .. aj keby klesli ceny hier aj keby boli za babku su proste jelita ktore maju proste uz v palici vrite ked to nemusim dfat ani sentavo tak NEDAM . no a tu mame vysledok . ale raz ked zacne tento priemysel upadat viac ako teraz tak nedohrame len my co platime ale aj oni ...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byla tahle ochrana v plné verzi použita na Steamu? Máte někdo AC2 ze Steamu? Zkuste zapnout hru a vyškubnout net.Docela by mě zajímalo co se bude dít. Myslím totiž že Steam u všech jím distribuovaných her používá vlastní ochranu a ta nepotřebuje stálé připojení.

Endyamon
Endyamon
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Ako ja sa normalne divim v akych rozmeroch to je ... ta zlodejina .. jak sa KRADNE .. by ma zaujimalo kolky zvas v potravinach nieco ukradnu ... alebo pridu do obchodu z elektornikou a corknu video .. atd .. "nikto" to je v zivote s tohto uhla uplne ine .. vsak tam vas niekto uvidi .. nik normalny nebude v obchode kradnut pred ludmmi tovar .. je to necestne/trestne/z nasledkamy ... ale v sucastnom svete je uz spolocnost natolko zvyknuta a vie ze doma za internetom kde ichnikto nevidi a nik im nepride klopat nadvere ze kludne si kazdy NORMALE kradne material akoby sa nechumelilo .. hoc je to presne to same ako keby si siel do obchodu z hrami a tam slohol medium .. len z rozdielom ze nevitiahnes pety z domu .. ale nad tym sa asi malo kto zamysli .. uplne z ludi vymizol pocit nejakej slusnosti ..a to len preto ze doma sedi za PC a nik ho nevidi ...

vakt ja som sa nad tym zamyslel a je to divne .. samozrejme ze sa teraz netvarim ako svetusik ale je to priserne ... ale aspon sam za seba mozem povedat ze postupne smerujem k lepsiemu a zacinam viac a viac kupovat co sa da ..

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Klaboor][i]"Pro většinu poctivých hráčů, kteří si hru zakoupili, to bylo na obtíž a druhá strana, piráti, se jim smáli."[/i]
Tak to ste na velkom omyle. To ja som sa smial warezakom pretoze ta ochrana urobila presne to na co bola urcena. Funkcny crack sa objavil po viac ako 4 tyzdnoch kde ja som to uz mal 2krat prejdene. Tu neslo o to zabranit piratstvu a kopirovaniu lebo to nie je ani mozne. Tu slo o to co najdlhsie natiahnut cas pre crack. Je skupina ludi co nikdy v zivote za nic nezaplati a radsej si to stiahne. Su vylucne ludia co maju iba originaly a su ludia, ktory si z casu na cas nieco stiahnu ale nemaju problem si za nieco aj zaplatit a tato ochrana je namierena prave na tychto ludi. Keby bola hra cracknuta v den vydania tak by si ju bez vahania stiahli ale kedze im to trvalo dost dlho za co Ubisoftu gratulujem, tak boli aj taki ktorym sa jednoducho nechcelo cakat na crack a sli si hru kupit. A co sa tyka samotnej ochrany tak vobec som s nou nemal problem. Prve 2 dni po vydani tam bol problem so servrami ale to sa dalo cakat. Stacilo pockat a potom slo secko pekne tak ako ma, ale stale sa najdu ludia co budu rypat a podpichovat. Treba vyskusat a internet vam snad nepada kazdy den, to potom hladajte chybu inde.[/quote]
suhlas..pakaz warezacka :_)

Reklama
Reklama