Zpět na článek

Diskuze: Early access: Hry ve vývoji, které můžete hrát už dnes

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pleskac
Pleskac
Level 1 Level 1
15. 9. 2015 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijďte si zahrát na servery http://www.rusted.cz jsou dostupné pro steam i nonsteam, pro verzi Legacy i Experimental, bez cheatů a výpadků!!

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediny zpusob jak se k nim pri nakupu chovat je zaignorovat, ze jsou early access. Proste chovat se k nim jako by to byla hotova hra, a koupit podle toho co prave obsahuje. Nekupovat sliby a vize. Druhy den po nakupu muze byt hra vyvojari opustena.

Druha vec je proc ea hry vubec hrat? Neni kompletni obsah, musi se pocitat s bugy, a hrozi ze ea hru budete hrat tak moc ze uz vas nebude bavit/nemate co delat az bude dokoncena (viz vsechny ty survival hry na prvni strance, lidi preskakuji vzdy na nejnovejsi protoze stare je uz prestali bavit a to zdaleka nejsou dokonceny - a z toho duvodu pravdepodobne ani nikdy nebudou)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aby tu byl nejaky poradny typ, tak venujte pozornost informaci, ze Lode uz jsou 14 dni ve fazi open bety. worldofwarships.eu

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Ty "Lodě" jsou World of Warships a jsou zatím příšerně zabugovaný - běžně to padá do login screenu, brutálně laguje pri větším počtu lodí na screenu, občas se loďka nedá dvakrát po sobě řídit a AMDčkaře s dualcore cpu/apu taky zklamu - vytížení naplno, u quadů to vytěžuje pro změnu třetí jádro. Třešničkou je pak zaseklej progress bar v launcheru (základy Céčka). Faktem je, že podobně vypadaly i World of Warplanes takže mě to ani nepřekvapilo. Nikdy mě nenapadlo, že to řeknu, ale zlatej Gaijin :oops:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd Nesmysl. Funguje to veice slusne i na strojich, ktery WoT vubec nerozjedou. Tu a tam se bug najde a vetsinou ho za par dni opravi. Pokud to nekomu laguje, protoze ma velice slabej HW, tak by si mel trochu nastavit detaily, ubrat kvalitu zvuku a vypnout alternativni GUI. Ale to uz musi byt opravdova muzealie.
Ten "zaseklej progress bar" je projev neceho uplne jinyho a veleducha asi prekvapi, ze se zakladama cecka to nema nic spolecnyho.
Realne je tam min technickejch problemu nez ve spouste live her.
(Hraju to od zacatku CBT, takze mam zkusenosti z cca 3000 bitev, ne z peti.)
Technicka vytka je jedina - uzivatele bezva bastlu jmenem SLI zatim musi tu fikovinu vypnout.

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: Určitě.

WoT minimum:
Processor: 2.2 GHz supporting SSE2
RAM: 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Video Card: GeForce 6800 / ATI X1800 with 256 MB
128 kbit net

WoWs minimum:
Intel Core 2 Duo (2.6Ghz) and higher
AMD FX 4170 and higher
AMD A8 and higher
**Active Memory **(RAM): 2G
nVidia GeForce 8800GT/9600GT and higher
1024 kbit net
...a to maj ještě brajgl na webu - při stahování to psalo 4GB, dohledat se ofíko info to je taky bomba. Doporučuju si to spustit na Athlonu nebo Phenomu (i na II nebo 1090T což úplně šajze taky nejsou, optimalizace NULA). Vtipný jsou i ty errory těsně při prvním spuštění (budiž, ale prasárna to je). Také by mě zajímalo Vaše vysvětlení odpojování v průběhu bitvy na login screen (úplně pomalé to zde nemám, T1 a T6 synchronní optika)

Pokud bych to měl srovnat třeba s Quake Live, WoW, WarThunder, StarConflict apod. her co občas zkouším napříč platformami tak tohle je naprosto tristní počin (technicky), zábavu té hře vůbec neupírám - to chraň Bůh :wink:

Dále k progress baru:
http://www.codeproject.com/Articles/42345/Windows-Goodies-in-C-Taskbar-Progress-and-Status

Na SLImákovi jsem to ještě nezkoušel, nicméně škálování je problém všeobecně a nějak moc bych to Betě nezazlíval. Ostatně jsou finální tituly kde to nefunguje a můžete se stavět na hlavu, tam je leckdy lepší přepnout na střídavý režim aby se vytížení rozložila mezi dě karty a ono to pak alespoň nefuní - tanky taky nazačátku nešly a dneska není problém...

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: PS: Gaijin zatim nic tak zabavnyho vubec nevyrobil. A to mel na opisovani spoustu casu. O technicke strance veci ani nemluve..

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Richm0nd: Na Athlonu i Phenomu jsem to videl bezet bez problemu. Pricemz ten stary dvoujadrovy Athlon se u WoT hodne zadychava.
Jake chyby, jake odpojovani?
SLI podpora pry bude, ale asi to neni priorita. Neni divu..
Jak jsem psal - po absolvovani neco pres 3000 bitev (v prubehu nekolika mesicu, s ruznymi verzemi klienta) tvrdim, ze technicky je ta hra v mnohem lepsim stavu nez mnohe live tituly. A musim na tom trvat.

stoRmjE
stoRmjE
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: On nekopíruje, on dělá ty hry lepší než wargaming. Nikdy jsem nepochopil co je zábavného na tankách který se chovají jako RC model.. Jediný proč ma wargaming ještě plno hráčů, tak je progres v onlinu, jelikož byl první a pokud tam má někdo 3/4 otevřených věcí, naflákal tam spousty reálných peněz, tak je jasný, že nechtějí měnit. To že wargaming na Gaijin nestíha svědčí nedávná kauza, kdy manageři WG, poškozovali Gaijin. Gaijin odpověděl a ukázal WOT ve své hře: https://www.youtube.com/watch?v=--ool4AiDwo

Takže asi tak

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @stoRmjE: Nekopiruje? A treba AW jsou podle Vas take zcela originalni?
Ale pridavaji do toho nepochybne dost vlastnich napadu. Jestli je to lepsi nebo ne, to musi posoudit kazdy sam. Podle Vas ano, podle mne treba ne.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: PS: Ja od zacatku psal o realne hratelnosti na slabem HW, ne o papirovych minimalnich pozadavcich. Ostatne sezente nekdy to muzeum, na jakem ma bezet WoT a zahrajte si. :o)))

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
15. 7. 2015 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: WoT do toho netahejte, bavíme se o WoWs, které mají Bigworld engine (tzn. jiný než tanky proto jsou i jiné požadavky a proto taky v Tancích nemá Athlon/Phenom sebemenší problém). Také by nebylo od věci podotknout, že WoWs má podstatně (!) jednodušší mapy (voda, pár ostrůvků nebo širé moře) a počet hráčů je tam poloviční než třeba ve World of Warplanes nebo WarThunderu, kde se počítá balistika a kupodivu ten jejich muzeální kus nemá sebemenší problém a nevím co jste kde viděl když i sám Wargaming na fóru psal, že o té chybě ví. Ještě bych Vás rád poprosil, jakožto zkušeného hráče s 3000 bitvami o nick a vysvětlení toho progressbaru co se v Céčku nepíše. Děkuji

stoRmjE
stoRmjE
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: Bavíme se Gaijin vs Wargaming, tak u toho zustanme. AW dělá někdo jinej a je to kopie Wotka. A znova opakuji, WT je uplně něco jiného, stačí se podívat na model každého tanku a to nejen zvenčí, ale i vnitřek s posádkou, deformovatelný terén a později i destrukce budov. Wot by měl přejít na nový engine, aby si mohl dovolit to co WT. Každého baví něco jiného, ale WT je prostě promakanější.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
15. 7. 2015 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Richm0nd: BigWorld ma WoT i WoWS. WoT jste do toho zacal v ramci srovnani tahat Vy.
Podle mych zkusenosti WoWS nema s Athlony/Phenomy zadny problem. Vy tvrdite opak.
Slozitost map, pocet hracu ... to snad ani netreba komentovat. :o)
Nick je bez "_1". Pochopitelne byl pred ctrnacti dny bymaz, takze uvidite jen neco malo pod 300 bitev. Ty z CBT ve statistice bohuzel nejsou. I ja bych na oplatku poprosil o Vas nick. Dekuji predem.
Progressbar - domnival jsem se, ze upozornujete na jiny problem s progress barem, u ktereho je uplne jedno, jestli se pise v cecku nebo treba v pecku, protoze je projevem uplne jine, slozitejsi chyby jinde. Proste mne prekvapilo, ze vrtate do tehle kraviny. Ale melo mne trknout driv prave to cecko.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @stoRmjE: Jiste, to jsou ty veci navic, ty originalni, neokopirovane. Maji sve svetle stranky, maji i sve stinne stranky. Nekomu se libi, jinemu ne. O tom jsem prave psal. O tom snad neni sporu..

VashCZ
VashCZ
Level 1 Level 1
15. 7. 2015 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: Fuj! Jak to můžeš říct? Vždyť WoT je kvalitní arkáda a WT je kvalitní simulátor.
Ve WoT jedu rovně a říkám si tradá... a v tom se padesát metrů přede mnou zhmotní tank prásk je skoro po mě.
Ve WT vidím 2,5km od sebe tank a říkám si... pojedu ještě půl kilometru abych to nemusel tolik objíždět, nebo si udělám zajížďku a schovám se za horizont už teď?

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: PS: Ty AW jsem uvadel ciste pro ilustraci. Aspon ze v jejich hodnoceni se nerozchazime.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
15. 7. 2015 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @VashCZ: WT rozhodne neni simulator. Je to samozrejme take jasna arkada, jen obsahuje i nekolik realistictejsich prvku. O kvalite neni sporu. (Historicky bylo par pokusu, ktere by se daly oznacit za "tankovy simulator" v ramci tehdejsich moznosti. Nikdo to nehral..)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 "Tip" samozrejme..

radek.novak
radek.novak
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pár her s EA jsem koupil a když se teď podívám do své steam knihovny, tak dodnes nejsou dokončené a ani se na nich už nepracuje. Starbound například. Ten celkem pohřbili a vydají tu a tam něco totálně bezvýznamného. Rust je v EA tuším skoro dva roky, tam něco dělají, ale ve finále je to hra o tom, jak si postavíš barák, odlogneš, je vykradený z 80% díky bugům, naloguješ, postavíš znova, repeat. Tu a tam nová featura. Přijde mi, že když vývojáři dostanou nějaký ten gulden, tak na to zpravidla kašlou a nepřetrhnou se potom s dokončením. Vznikne pak taková nekonečná alfa/beta. Pletu se moc?

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážení, považujte mě za pesimistu, ale nabývám dojmu, že early-acces se stejně jako mikrotransakce, a vůbec jakýkoliv paid content až po pay-to-win stávají evergreenem soudobého herního trhu. Jinými slovy - dojme, dokud mléko teče!

Myslím si, že herní komunita by měla jednotně bojkotovat veškeré tyto obchodní praktiky a to včetně early-acces.
Pokud má vývojář hry ambice aby hru dokončil, ale nemá potřebné testovací zázemí, vždycky může udělat free otevřenou alfu nebo betu. Pokud za to chce zaplatit, smrdí to v 9/10 případů.

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Ono to v poslední době takhle funguje i u jednorázově placených titulů - namátkou Aliens Colonial Marines, hnusnej Watchdogs kdy demo vypadalo 3x lépe nebo za poslední dobu Batman a Mortal Kombat X.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 7. 2015 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd V tomhle ohledu to vývojáři asi taky nemají uplně lehké, těžko je hádat, jak výkonný hardware bude za rok, dva, kdy má hra vyjít, a demáče se dají nahrát na absurdních konfiguracích typu 3× Titan ve SLI.
V praxi pak mají dvě možnosti – osekat detaily, aby to běhalo všem na 60 fps (pak devět z deseti oslů slintá, jak je to skvěle optimalizované, protože pro ně znamená vysoké fps = skvělá optimalizace), nebo to povolit (a pak se devět z deseti lidí diví, že se jim to na jejich počítači na maximální detaily cuká, řvou kvůli tomu, chtějí vracet prachy a kopou kolem sebe v diskuzích).

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Adam Vágner: Bohužel ani z pohledu bývalého vývojáře jedné české nejmenované firmy si dovolím trochu nesouhlasit. Detaily jsme nikdy neosekávaly (naopak), s hardwarovými "zběsilostmi" se počítá už při samotném vývoji (běžně se dělá na dvoučipovkách především kvůli hrubému výkonu a zároveň kompatibilitě s herní grafikou), na profi grafikách dělají většinou jenom velká studia s komerčními enginy na které prostě v ČR nikdo nemá jak prostředky tak velikostí týmu. Ujišťuju tě, že 60 fps se řeší maximálně na konzolích kde - jak již psal Tudva - je výkon znám dopředu. Každopádně to co dneska vychází jako finální produkt bychom si nikdy nedovolili pustit ani interně - o bugách se zkrátka ví moc dobře a hned (platforem je několik, nikdy nejsou počítače stejné takže se nemůže stát to co jsem popsal u těch Warshipů nebo se na tom urgentně pracuje protože pak jeden článek nemůže pokračovat). Vrchol je pak kdyý na drahým enginu někdo vyprodukuje prasárnu typu Mortal Kombat a to už fakt silně pochybuju, že to za tohle může jen a pouze vydavatel

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Adam Vágner: A jakou vymluvu maji pro konzole, kde se HW nemeni a vykon je tedy znamy. Stejne tam ukazi prvni videa v mnohem lepsi kvalite a rozliseni nez to nakonec vyjde.
Neni to o tom ze neodhadnou vykon, je to o marketingu. Prvni ukazka musi byt dokonala, i kdyz je to vse jen lez a vysledny produkt nebude nikdy takto vypadat. A to plati i pro pc. Zadny vymluvy na neznalost budouciho hw.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Richm0nd: To, co jste popsal u WoWS, je nesmysl. Viz vyse. A i ten progress bar Vam vysvetlim, chcete-li znat detaily. Abyste se zas neblamoval. ;o)

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: Rád si poslechnu Vaší verzi a nechám se edukovat - nemám s tím sebemenší problém :wink:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Richm0nd: Tak to Vas nakonec zklamu. Podle Vami poskytnuteho odkazu jsem pochopil, o co Vam jde. A musim vyjadrit prekvapeni, protoze jsem necekal, ze budete resit tuhle blbinu. Ale musim se Vam omluvit. Domnival jsem se, ze jde o neco jineho. Nicmene pokud Vam tohle vadi, pak OK.

Richm0nd
Richm0nd
Level 1 Level 1
15. 7. 2015 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Mysel_1: https://www.youtube.com/watch?v=Csz3nkfmklc Račte si všimnout, že ten uživatel hraje na minimum bez fullscreenu (údajně přidává výkon) a sedí na "fiber" netu takže mnou popisovaná "blbina" nebude jen problém u mě na "muzeálním" šestijádru

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
15. 7. 2015 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richm0nd @Richm0nd: Ano, obcas se bohuzel najde nekdo, komu to bezi blbe. Ale je nesmysl vyvozovat z toho plosne potize s Athlony/Phenomy, jak cinite Vy. Podobne video najdete na YT ke kazde hre. (Na muzealnim X2 Atlonu , kde WoT nejede, to jakztakz bezelo. Na 955BE to lita jako z praku. Na kanclstroji s nejakou FM2 pleckou jako CPU to beha taky fajn. Delam neco spatne? Delate Vy neco spatne? Smula?)

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Pravda, ale herni komunita je uplne tupa a podporuje i mnohem horsi modely jak early access. U ea alespon uz je neco znamo, neco funkcni, neco cim si dokaze clovek zduvodnit koupi.
Ale proc lidi kupuji hry v preorderu, kdyz jedine co je znamo je nazev a neherni trailer je mi zahadou. Zvlast v dnesni dobe kdy ani dobre studio perfektnimi hrami neni zarukou, ze po vydani nebude hra nefunkcni sracka.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 7. 2015 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tudva Obvykle exkluzivní DLC, to je tak jediné, co mě napadá.

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tudva @Adam Vágner: Ne deje se to bezne i bez jakykoliv bonusu. Napriklad Fallout 4, pouze trailer, minimalni info, zadny bonusy pri preorderu a stejne to bylo hned po oznameni v zebricku neprodavanejsich her na steamu. Taky se tesim na F4 ale nemam duveru a nekupuju dokud hra nevyjde a nejsou recenze.

A pokud jsou exkluzivni dlc, ktere jsou pouze k peorderu, tak to je duvod proc si hru nekoupit. Nekupuju preorder a po vyjiti nebudu kupovat neuplnou hru. Stejne za rok dva, udelaji nejakou super edici, se vsemi dlc (i s temi co byli puvodne exkluzivni), pak to kupuji a jeste usetrim.

telsamat
telsamat
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někdy mi to přijde jako tunel, narychlo něco zbastlit, urychleně to zpropagovat, hodně si nadsadit, slíbit nemožné a pak zkasírovat prachy a jak už jednou ty prachy Dev má, tak proč by se namáhal. Jakmile prachy na daný projekt přestanou téci, na projekt se vykašle a zařídí si projekt nový.

Reynevan
Reynevan
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kerbal space program :)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reynevan Ten je vyborny, ale rekneme si otevrene - neni to hra pro masy.

Reynevan
Reynevan
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Vskutku :)

x3m
x3m
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Platit za to, aby som im mohol robit beta-testera?! Tak taku este nehrali. :lol:

SkyCapitanCZ
SkyCapitanCZ
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LOdě a zqabugované ? :D na jakém staříkovy to hraješ nebo že by net ? :D mě to nepadlo ani jednoů a to jsme v bětě uý přes 7 měsíců .. ;)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SkyCapitanCZ Ale jo, ono to taky umi padnout. Za posledni tri mesice se mi to stane tak sotva jednou za tyden. Ktera live hra soucasnosti to nedela? A tohle je (celych ctrnact dni) open beta a je to zadarmo!

RomanK47
RomanK47
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase tak pesimisticky bych to s EA neviděl. Ne že bych je všechny kupoval, ale vývojářům to pomůže finančně a pak dají mnohdy i na zpětnou vazbu od lidí.
Já si tak koupil Assetto Corsa, které už vyšlo jako hotové, naježděné mám stovky hodin a další stovky hodin najezdím. Stejně tak to zatím vidím i s DiRT Rally. U Killing Floor 2 (nezmíněný v článku) to snad bude stejně, už teď mám nahrané desítky hodin a nový obsah přibývá, byť v tomto případě pomalejším tempem.

niemand
niemand
Level 23 Level 23
14. 7. 2015 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky vlastním pár EA her a na druhou stranu musim říct, že u některých jsem nahrál 2x víc hodin, než je délka některých Ačkových plných her za více než litr...

Spálil jsem se u Starbound, nějak jsem to přestal hrát a vrátil se k Terrarii.

Naopak u Next Car Game těch peněz vůbec nelituju.

Dirt Rally vypadá celkem slušně, akorát mi to na klávesnici teda moc (spíš vůbec) nejde.

A Besiege jsem vlastně ještě ani nezapnul, nebyl čas :D

stoRmjE
stoRmjE
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co 7 Days to Die, hraju to od Aplhy 8 (nyní 12.1) a nelituju peněz..

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

early access = hra nemuze nicim prekvapit. kazdy ji zna skrz naskrz jeste pred dnem vydani. pokud neni vylozene navykova, tak muze brzy ztrati pozici veprospech dalsi miliardy titulu.

na druhou stranu hry pred vydanim se snazi zrecenzovat kde kdo a opet tak pokazit lidem prekvapeni z dobre odvedene prace :D

takze nevim co je horsi.. jestli horlivy recenzent nebo early access..

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
15. 7. 2015 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chci_asus Mozna se mylim, ale u her snad nejde o nejake "pozice", ktere by mely ziskat ci ztratit, ale o hratelnost, proste o zabavu. A nestydim se priznat, ze v ramci EA porizene tituly jako Planetary Annihilation nebo Kerbal Space Program mne prijemne prekvapovaly dlouhe mesice, pricemz je temer jiste, ze autori jeste leccos pekneho pridaji.
EA sam o sobe neni spatna vec. Jen je treba dobre vybirat (coz je u hotovych titulu jiste mnohem snazsi).

Speed_dead
Speed_dead
Level 1 Level 1
15. 7. 2015 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pár her jsem si též pořídil. Vždy to bylo v rámci nějaké výrazné slevy, či v balíčku většinou 5-12 her v ceně mezi 100 - 150 Kč. Za ty peníze to není špatný. Ale platit ty částky co se tu pohybují kolem 20€ ya hru, by se mě nechtělo.

Reklama
Reklama