Zpět na článek

Diskuze: FSC Amilo Sa 3650 - ATI Lasso konečně v akci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je celkom dobra kravina to nevracanie signalu spat. Cize hracie "pracovisko" vypada, tak ze mam otvoreny notebook so zhasnutim displejom a niekde bokom (za notebook sa neda, lebo bude zavadzat je displej) mam LCD panel na hranie.

Ako vravim, kravina. Zlatu by som isto nedaval.
- overclocKING

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 12. 2008 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Displej rozhodně zavřený, pak bude vidět na LCD za ním. A použít externí klávesnici. Ve hrách rasovat drahou klávesnici na noťasu není ani rozumný ani pohodlný. A co se týká pevně osazené grafiky v boxíku-to chápu. ATI by asi móóc nerada viděla v tom boxu za půl roku kartu od nVidie! Radši za půl roku přijdou s novým modelem boxu, s rychlejší grafikou ATI.
- jindros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 12. 2008 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vidim to spis na strach vyrobce, ze pak bude prodavat jen prazdne boxy, takhle si muze nauctovat palku za unikatni hardware. AMD se nemusi bat, ze by si tam uzivatel dosadil grafiku nvidie, staci kdyz bude funkcnost xgp pominena drivery. Bez licence nvdidia takovou podporu do svych driveru dat nemuze. Doufam, ze se tohle reseni ujme jako standard, pak snad nejaky vyrobce prijde se samostanym boxem.
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasim, podle me to nema budoucnost. To ze to neumi vracet obraz zpet do notebooku je fakt drsny minus, to ze to musim zapojovat do zasuvky je dalsi velke minus a kdyz uz je to tak ubohe tak tam vyrobce mohl dat aspon nejakou vykonejsi grafiku! Dopadne to jak s Asus XG Station... Zlata hvezda rozhodne neni na miste. Jinak samotny notebook nepatri k nejhorsim
- Martin Küfhaber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Podla mna je to cesta akou by sa mali mobilne PC vydat. Predsa len vykonny desktop ma vela ludi len kvoli hram. Ja to vidim tak, ze bol by notebook so slusnym 4jadrom robenym tak aby sa dali vypinat nepotrebne jadra a tym by sa setrila bateria, rychli ssd disk a doma by bol hdd pripojitelny cez esata+graficbooster do ktoreho by sa dala tat hocijaka grafika.
- lucifer_svk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tohle reseni je daleko lepsi nez notebooky vlastni nabusenou grafikou a vydrzi hodku v zatezi na baterii
1. kdyz hraju hru tak bych se musel stejne s ntb pohybovat v dosahu elektriky, protoze baterku za hodku vyflakam
2. kdyz hraju hru, tak ji nebudu hrat na prtavym 15 nebo 13 palc disleji, protoze nechci prijit o oci, takze si ji stejne doma nebo kdekoliv zahraju na normalnim LCD..

pro lidi ktery potrebujou s ntb makat a nemaj moznosti si skocit treba celej pracovni den nabit ntb, a pak vecer doma si neco zahrat je tohle reseni daleko lepsi , nez naky naslapany centrino s 9800gt , vydrzi 1 hod v zatezi a cenou 50k
- ara

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No dovolil bych si docela nesouhlasit:
1)Nevraceni signalu zpet: Nevim jak Vam, zle me pripada hrani her na 13,3" display docela divny + tahat ssebou tu externi grafiku taky asi nikdo nepude. Tenhle koncept je proste delanej na to, ze ten notas muze jak suplovat desktop tak je i pouzitelny na praci na cestach - nikoliv hrani na cestach.

2)Externi napajeni externi grafiky je prakticky nutnost - i klasicky karty do pcie maji pridavny napajeni. Sice by asi slo pridat par pinu na tom spec. konektoru, ale uz vidim jak tu vsichni nadavaji ze ssebou musi tahat nejaky cca 120 a vicewatovy zdroj i v pripade pouzivani bez externi grafiky.

Jediny minis dle meho je nemoznost vrazit do te grabice libovolnou kartu, ale to se casem zmeni.
- Martin Kubišta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zlatou jsem chtel podporit tento koncept, protoze narozdil od XG Station, ktere zabilo pomale rozhrani, si myslim, ze tohle ma budoucnost. To vraceni signalu by totiz mela byt jen softwarova zalezitost a melo by to jit opravit v ovladacich. Nicmene i ja souhlasim, ze to vraceni signalu je v soucasne dobe problem.

Co se tyce konkretniho hodnoceni, tak jsem narazil na problem, ze jsem chtel udelit oceneni za pokrokovou technologii, ale stribro je na pomer cena/vykon a zustalo jen to zlato. Proto se nabizi otazka, zda neudelat hodnoceni prave pro tuto kategorii
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Küfhaber: Pro recenzenta musi byt obcas tezke udelit nejake oceneni veci, ktera ho kladne oslovila ,kdyz ma na vyber pouze ze zlate a stribrne hvezdy
- Martin Küfhaber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta paris hiltonova je strasne HOT aaa by som jej dal ..ta jej prdelka ...velmi sexyy
- PeterX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ATI XGP je nepochybně skvělá technologie a velice se těším, až se objeví implementace podporující všechny součásti specifikace. Fujitsu se to prostě nepovedlo, ale možná to není tak úplně jejich chyba, možná je to chyba na straně ATI (ovladače).
- Dušan Janošík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemělo by tam být napsáno Turion X2 ZM-82 jak je na tom screenshotu z Cpu-z a n ZM-80 ?
- Jaroslav Hušbauer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To mohli vyrobit pro ten notebook pěknej dok který by měl v sobě integrovanou grafiku usb hub atd. a prostě by člověk přijel z práce vzal notes vrazil ho do doku a měl desktop pc pěkně klávesnice standardní to samý myška
- prometheusx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no vsak dva USB porty tak jsou coz je akorat pro klavesnici a mys takze to dokovaci stanici docela i nahradi a v pripade nutnosti si to clovek muze pribalit do batohu, coz s klasickou dokovaci stanici moc dobre nejde
- Martin Kubišta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prídavná grafika k notebooku je dobrá vec len to treba troška premakať. Pán autor neviem aké aplikácie používate na notebooku, ale dvojadrový turion sa mi nezdá pomalý ani náhodou. Prosím nechajte si tie nevhodné pripomienky pre seba. Ja som podobný notebook odporučil kolegovi a nevie si ho vynachváliť. Je to obyčajný človek a zdá sa mu ten výkon naddimenzovaný. Nie každý potrebuje core 2 quad alebo vysoko taktované dual core. AMD Puma je dôstojný konkurent k intel centrinu. A čo je dôležité je za lepšiu cenu.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud se dobre divam do grafu a vidim, ze AMD Puma je ve vsech pripadech o obrovsky kus pomalejsi nez nejlevnejsi bezne Centrino 2 procesory, pak je to platforma pomala a nic na tom nemeni fakt, ze vas kolega na notebooku jen prohlizi internet a pise ve Wordu, k cemuz by bohate postacil i Intel Atom.

Prijde mi to podobne jako kdybyste kritizoval herni notebook za prilis silne GPU, ze vy hrajete jen Warcraft III, ktery jede i Intel GMA 950.

Dale bych rad pozadal o vysvetleni nevhodnych pripominek, ktere jsem kde psal. Je totiz nutne si uvedomit, ze spousta lidi na noteboocich opravdu pracuje a neprohlizi si jen Internet, ICQ a Word. Pak silny procesor vyuziji a pomaly Turion X2 Ultra je proste bude brzdit...
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Proste Vaše vyjadrenie k AMD turion že je pomalý je klamstvo. Na základe nič nehovoriacich benchmarkov. V bežných aplikáciach sa jedná o rozdiel pár sekúnd. Skúste si porovnať napríklad pakovanie na best vo winrare cca taký 1 Giga dát. A budete prekvapený, že rovnako taktované C2D bude viesť pár nepodstatných sekúnd. Žiadny mega rozdiel tam nebude. A tak by sa dalo pokračovať. Či budete zmenšovať fotografie, alebo pracovať vo worlde a exceli tak tam žiaden obrovský rozdiel nezaznamenáte. Proste a jasne v bežných aplikáciach to bude cca rovnaké. A pre všetkých čo uvažujete o AMD puma môžem vrelo odporučiť. Je to vyvážená platforma. A ak môžem odporučiť tak tento našlapaný kúsok http://www.alza.cz/asus-m51ta-as028c-d99102.htm
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2008 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lm: pri hrach je to uz ale horsie a Turion zaostava o hodne ... a prave na hranie hier je urceny ten XGP ... Puma znie celkom vhode pre hracov a Centrino pre pracu ale opak je pravdou ... Puma do kanclu a Centrino do hernych bookov ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 12. 2008 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A do ktorych grafov? Do tych v tejto recenzii? Vsak tam je samy nic nehovoriaci benchmark.
Na druhej strane, su ludia co potrebuju vykonne CPU (samozrejme nepocitam 10 rocnych, co sa chcu vsade hrat) a ti si su ochotni aj si za to priplatit.
Ja som pred 2 tyzdnami kupil AMD PUMA, nemam jedinej vytky, brzda kazdeho NB je aj tak HDD, CPU je plne postacujuce, DNA na tom analyzovat nemienim.
Je pravda, ze Intel CPU su na tom lepsie, to nemoze nikto zpochybnit, ale PUMU zachranuje chipset, AMD 780GM prekona kazdy intelacky chipset, v zaklade je HDMI, e-sata, funkcne DXVA pre prehravanie HD videa (myslim teraz HW akceleraciu HD videa v mkv, lebo Intel 4500 to zial nefunguje, aspon nie cez MPC Home Cinema a podla vyvojarov ani nebude), proste vsetko, co od 17" NB za 18K potrebujem.
- Krayzie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A cim jinym bych mel vykon procesoru merit nez benchmarkem? Si mam vycucat nejaky vysledek z prstu nebo z kristalove koule? :)

Ze jste si koupil Pumu a potrebujete si zduvodnit, ze to byla vyborna koupe, je ocividne a ja vam to brat nehodlam, at uz mate cokoliv. Nicmene eSATA ma Intel take stejne jako HDMI. Ale to jen tak na okraj....
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale ja si nic zdovodnovat nepotrebujem. Mam aj NB s C2D T9400 a az na par specifickych aplikacii je vykon oboch NB zrovnatelny (akurat cena nie).
Vdaka takym ako vy som mal strach do toho PUMY ist. Vsade totiz recenzisti doslova zakopavaju AMD CPU pod zem. Tak ako som pisal vyssie, Intel ma v CPU jasne navrch, ale PC, resp. NB nerobi iba CPU.
Nevzdelany clovek (myslim v obore), ktory by tuto recenziu docital, by AMD PUMA zavrhol, lebo by si myslel, ze mu CPU neutiahne ani Office aplikacie. Aj znamemu som min. tyzden doporucil NB AMD PUMA, ale zavrhol ho, lebo ma vraj slabe CPU a ked som sa ho opytal, ze co na tom bude robit, tak povedal WORD + NET a kupil NB o 15K drahsi lebo ma vykonnejsie CPU a to vsetko vdaka recenzistom ako ste vy (nic osobne).
BTW, 80% ludi nevyuzije vykon ani najslabsieho 2-jadra, takze treba veci uvadzat na spravnu mieru. CPU AMD vykonnostne za INTEL CPU zaostava, ale nie je to take tragicke ako je v tejto recenzii a jej podobnych publikovane.
- Krayzie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No daju sa vytvorit aj prakticke testy (winrar, 7 Zip, Prevod videa, rendrovanie...) To k tej vycitke benchmarkov, na druhu stranu je jasne, ze by to AMD nepomohlo, ale testovat v nebenchmarkoch je ovela lepsie (vid afera 3D Mark XYZ verzia, raz + pre ATI ina verzia plus + nVIDIU, ano samozrejme su prakticke testy ktore tiez mozu nahravat viac jednemu ako druhemu, ale potom je na recenzistovi, aby to vyvazil)
- Martin Pagáč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Krayzie: Ono problem je celkovo v tom, že sa v realnych aplikáciach len zriedka kedy testuje. Treba testovať v takých programoch čo sa asi najbežnejšie používajú na notebooku. Čiže v kancelárskych aplikáciach, prevod dvd9 do dvd5 nero recode/dvd2one, poprípade prevod s cd do mp3/wma cez mediaplayer, pakovanie ale skôr rozpakovanie súborov, alebo prevod vob videa do divx, úprava a resize fotiek a samozrejme rýchlosť v hrách s patričným nadstavením a prehrávanie HD videa. Notebook treba testovať ako celok, lebo nadarmo budem mať výkonný procák keď mi ho bude brzdiť disk/dvd mechanika a integrovaná grafika.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 02:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Krayzie: musim jen souhlasit a navic mě osobně by spis zajimalo na kolik se turion pod taktovává jellikož muj c2d T5600 je stejně věčně na 1ghz jelikož při práci ve woknech je zbytečný aby jel naplno a když se nad tím zamyslíte tak za 30 tisíc tady získáte vlastně desktop o dostatečným výkonu i na hraní her a notebook o solidní výdrži
- prometheusx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 01:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Pagáč: jiste, ale i to je benchmark, protoze neustale dokola testuji to stejne. Neco jako prave prakticke pouziti otestovat nejde, tedy alespon ne tak, aby vysledkem byla hodnota :/
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lm: K tomuto nazoru sa silne priklanam a porposil by som aj recenzenta nad zamslenim... Bolo by to mozno nova vlna pri testovani NB ;)
- Martin Pagáč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Šulc: Myslím, že i na tomto serveru jsem viděl u testů CPU větu: Nechal jsem 1GB soubor zabalit v rar při nejlepší kompresi, výsledkem je níže uvedený graf ukazující dobu potřebnou v sekundách, méně je lépe. Podobně převod audiovideo formátů, nějak se mi tedy nechce věřit, že nic jako realitě se blížící test výkonu CPU nelze udělat. Benchmarky nikdo přehrávat nebude, kancelářské aplikace to zvládne, soudě dle herních testů, CPU zde brzdou není, nenapadá mne v čem by měl být procesor problémem, snad právě s výjimkou komprimace dat, nebo převodu audiovizuálních formátů, jenže testy tohoto zde nevidím, jak si tedy udělat přehled? Než test velkého počtu NTB, ocenil bych menší rozmanitost, zato lépe zvolené testy.

- koutlosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 12. 2008 03:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PANE VLCEK CO TO MELO ZNAMENAT,ZE STE SE ANI NEURACIL ODPOVEDET,PAN OBERMAIER MEL ASPON NEPATRNOU SNAHU JAKO JEDINY ZE STADA OVCI NECO RESIT. JA SEM S VAMA ZA TY VASE TESTY ZTRATIL TOLIK CASU,ZE TAM NA VAS ASI NECO POSLU.AROGANCE BUDE POTRESTANA

http://cs.wikipedia.org/wiki/Al-K%C3%A1ida
- jan válek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2008 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam dotaz, proc se do externich grafik strkaji mobilni grafiky. Zde uz prece nejde tolik o vydrz, kdyz uz je to pichle do zasuvky. Tak nechapu proc vyrobci proste jenom neupravi napajeni a vstupy (vcetne PCIE) normalni desktopove grafiky. Hodili tam jine napajeni, a slusivou bednicku a bylo by hotovo.

A ne vydavat XGP s 3870 v dobe, kdy je pase jako klobouky. Nic proti nemu, vykon ma porad dobry, ale RV770 je trochu jinci kafe.
- Menethor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 12. 2008 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co je to za test v sandre 07 processor multi media?

to vypada, ze opravdu neodpovida...

1,2GHz C2D U7600 válcuje 2,2 Ghz turion X2, který soupeří sotva s intel ATOM?

to je nějáká verze testu placená intelem?

se mi zdá, že tyhle syntetické testy už dnes nevypovídají vůbec o ničem a testovat by se mělo jen v aplikacích....
- Vít Pešek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 12. 2008 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace v sandre musis pozerat ake instrukcie sa pri danom teste vyuzivaju ... napriklad sa neda porovnat SSE s SSE2 ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 12. 2008 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To jsou ty benchmarky - tenhle test dělá výsledky podle toho, jaké SSE a pod CPU umí, a v tom je Intel vždy o kousek napřed. Že se ale to nikde prakticky neprojeví, je recenzentovi jedno.
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 12. 2008 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja mám notebook s Turionom X2 TL62 a v 64bitovom linuxe v bežných aplikáciách je notebook rýchlejší ako pc na ktorom mám AMD athlon 5400 s takom 3.5GHz a corsair dominator
- matej mihalovič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 1. 2009 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, slyšel jsem, že tento notebook se vyznačuje příliš vysokou hlučností i při kancelářské práci? Je to pravda? Děkuji.
- Karol Kováč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 2. 2009 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S Catalystama 9.1 se objevila celkem podstatna vlastnost a to ze uz externi grafika UMI posilat obraz zpet do notebooku, pro hrani tedy neni potreba externiho LCD! Myslim ze je to celkem zasadni upgradek, jedna z hlavnich nevyhod tohohle reseni padla :)
- Baneshee

smith007
smith007
Level 1 Level 1
24. 10. 2009 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zkoušel jsi to? Plánuju koupi, cena spadla domů, tak abych se pak nedivil :)

Reklama
Reklama