gamersky-projekt-red-bull-ultimatni-hrac-se-vraci
Novinka Gamerský projekt Red Bull Ultimátní hráč se vrací

Gamerský projekt Red Bull Ultimátní hráč se vrací

Mirek Kočí

Mirek Kočí

17. 8. 2016 13:30

Red Bull přináší již třetí ročník unikátního gamerského projektu. Nejuniverzálnější hráči se sejdou na velkém finále 15. a 16. října v pražských Kbelích, aby dokázali své umění a poprali se o titul Red Bull Ultimátní hráč. Komplexnost budou prokazovat v pěti rozdílných hrách.

Reklama

Tak jako sportovci v moderním pětiboji musí ukázat, že je jim vlastní zvládnout pět naprosto odlišných disciplín, gameři v Ultimátním hráči musí dokázat, že umí stejně dobře ovládat strategickou hru i prohánět se s virtuální formulí. Do internetové kvalifikace na hlavní turnaj se může přihlásit kdokoli. Každá hra má svého velvyslance (ambasadora), který hru představí na online a offline seminářích (workshopech) a prozradí tipy a triky, jak v ní být úspěšný. To vše ještě předtím, než začne kvalifikace na finálový turnaj. Kvalifikace proběhne online od 15. září do 2. října.

Ve všech pěti disciplínách mohou hráči získat body. Po jejich sečtení se ukáže, jestli je jich dost na to, aby se gamer mohl zúčastnit finálového souboje o titul Red Bull Ultimátní hráč. Kromě trofeje bude pro vítěze připraveno i prize money ve výši 30 000 korun.

„Vítězem by se neměl stát specialista na jednu konkrétní hru, jak je to na většině turnajů, ale univerzální hráč. V podstatě by to měl být takový Šebrle herního světa,“ říká mistr světa v hraní počítačových her a ambasador projektu Erik Leštach.

Samotný seznam her, ve kterých budou přeborníci na virtuální svět soutěžit, naznačuje, že nepůjde o nic snadného. Hrát se bude závodní TrackMania, online sběratelská hra Hearthstone, MOBA League of Legends, střílečka Counter Strike: Global Offensive a také mobilní letecká hra Red Bull Air Race.

Další informace o projektu Red Bull Ultimátní hráč najdete na oficiálních webových stránkách zde.

Gamerský projekt Red Bull Ultimátní hráč se vrací
i Zdroj: PCTuning.cz

Zdroj: RedBull

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama