Zpět na článek

Diskuze: GeForce 8800GT: high-end za cenu střední třídy 1/2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 11. 2007 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, mám problém s touto grafikou - hlasitě píská, a to v zátěži i v menu her apod. Už sem vystrídal 2 - bfg a asus, obojí stejné. Také jsem vyměnil 4 desky:gbp35DS3,GbNFORCe a asus P35P5KE, 4 zdroje ale NIC ten problém neřeší. Chci se tedy zeptat na zkušenosti, jestli to máte někdo taky, a případně rady, co s tím. Moc díky!
- Aleš Podnecký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 1. 2008 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam tuto kartu a při hraní her začne po chvíli dost bzučet ale větráčkem to není mohl by mi prosím někdo poradit jestli je to normální nebo co s ní je Děkuji moc jt.007@seznam.cz
- Jiří Tůma

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 2. 2008 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zdar. Občas bzučí větrák, chystám se na pasivně/aktivní chlazení (heatpipe cooler+120mm fan jako podpora). Vyslovené pískání karta vydává v intru Crysis, když běží reklamy. Občas takto pískal CRT monitor při neobvyklém rozlišení, tady si to neumím a ani se o to nesnažím si to vysvětlit. Karta je EVGA 8800GT KO (675/1674/975MHz), driver 169.21.
- Daniel Grym

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V crysis mate rozlisenie 1280*10240 to je brutal, to tazko zvladne sebalepsia karta.
- Ing.Pavol Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [B]TAK TOHLE SNAD NEMŮŽETE MYSLET VÁŽNĚ ![/B]

U třetího odstavce nevím jestli je to míněno jako vtip,ale napsat toto, cituji:
"Model 8800GTS s 320MB paměti není dobrá volba, protože má nejnižší poměr cena k výkonu ze všech karet na trhu. + ještě dodatek: Cena také není zrovna lidová, a za +/- 5700Kč (!) má dnes zákazník na výběr karty s několikanásobně vyšším poměrem cena/výkon."

Co prosím?!?! Napište mi kartu s lepším poměrem cena/výkon popř.lepším overclockem(kromě 8800GT,která ted vysla)

Upozorňuji,podle renomovaných webových zpravodajů, 8800GTS 320MB byla za téměř celý rok 2007 (do vydání 8800GT) nejlepší kartou výkon/cena! Toms Hardware atd. http://www.tomshardware.com/2007/02/12/the_amd_squeeze/

Největším paradoxem je, že i tady na PCTunningu vyšla velmi kladná recenze na 8800GTS 320MB.http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=8236&Itemid=67

Cituji:"Lepší kompromis mezi výkonem, technologickou vyspělostí a cenou snad dnes neexistuje."

- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace máš naprostou pravdu. navíc například tolik opěvovaná 2900Pro v obchodech není a asi ani nebude. 2900XT je zase přece jen příliš drahá(a gts ji dokonce občas poráží) a než bude 8800GT skladem, to si ještě chvíli počkáme. nemluvě o HD3800, která by mohla bejt skladem snad před vánoci. takže 8800 gts 320 zatím není tak strašná volba
- Headup

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, taky mi to přišlo podivné - právě na ohlas této vaší recenze jsem si 8800GTS 320 koupil, a třeba Crysis mi jeden na full na 1600x1200(Bez AA pochopitelně...)
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To by byl hlavně "brutální" sloupec...
Asi by si na něj potřeboval vysokozdvižný vozík abys obsloužil celý monitor...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cena pojde este dole ? a kedy asi tak ? planujem si ju kupit ale ked hovorite ze cena pojde dole tak kedy ?
- Juraj Sliška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proc nebylo pouzite timedemo nez test typu "crysis jsem testoval hraním asi 20-ti minut od začátku. Z uložené pozice na pláži jsem postupoval až do první vesnice" a vubec vetsina testu bez timedema jsou celkem na nic protoze vetsina situaci nejsou identicke s tema predchozima takze testy beru jako hodne orientacni
- Stanley Mareš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Problem je v tom ze jsem Crysis testoval uz v patek kolem obeda a v te dobe (mel jsem demo drive, kvuli pred-objednani Crysis) ... jeste nikdo o timedemu neme ani paru ... test v DX10, a clanek o nastaveni Crysis bude jiz s timedemem ...
- Obermaier Zdeněk

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyborná recenze, lepší než u konkurence, PCtuning RULEZ
- Fireboy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace svethardware.cz to ma divne, zbytecne si hraji na odborniky a je videt, ze autor nema paru. Hwmag.cz je strucna jasna recenze a jsou tam i dx10 testy. Pctuning docela fajn, je videt, ze si dal autor praci. Jen skoda, ze to je po dlouhe dobe prvni clanek, co stoji za pozornost.
- Anatol

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nehodili by ste aj test v zapojeni tychto kariet v SLI? Moc by ma zaujimali vysledky potom.... inac GOOD RECENZIA
- Richard M

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V druhé části testu najdete

V druhé části testu, která bude uvedena ve středu, nebo ve čtvrtek se podíváme na zapojení SLI ve dvojicí těchto karet. Na vše co se týká přehrávání HD videa a i na testy v dalších hrách, včetně otestování pod DirectX 10.

nez napises good recenze staci si aspon ten clanek precist:P
- Stanley Mareš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky nechapu proc nebylo pouzito timedemo kdyz ho ta hra ma. Jedina chyba na jinak solidni recenzi.
- Tomas Minarik

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak super článek! Díky
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"výsledky spočítal z průměru hodnot min/avg/max" tzn (min+max+avg)/3? to se mi zda dost nepresne,kdyz se vysledek rovna gtxku a prubeh ukazuje neco uplne jineho... staci jedna spicka a hned je to jinde...dobre udaje by byly kolik% casu je fps na ruznych intervalech
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je hloupost - stejny usek hry se hraje vzdy vice-men stejne ... a ja to prosel dvakrat a z toho jsem udelal prumer, je to ted prumer z prumeru ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No dobře, ale když se jednou podíváš do země - už je to velký výkyv na max. Tak nevím, snad se takových věcí teda vyvarujete...

Když už tam průměr máte, proč z něj vypočítávate průměr ještě jednou - to mi nedává smysl...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: AVG je AVG a nie (min+max+avg)/3 ani nie (min+max)/2 ... proste AVG z nameranych FPS v kazdej sekunde hry... teda AVG z 15x60 hodnot v pripade 15 minutove hrania, ak su FPS logovane kazdu sekundu. Ale myslim si ze je to celkom logicke, neviem ako ta napadol ten sposob co si napisal.
- Tibor Borka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tibor Borka: AVG je AVG? Aha...
Potom ale on to myslel jinak, že z AVG + Min + Max ještě dělají průměr. Přitom AVeraGe = průměr. Tím že uděláte průměr z počtu FPS každé sekundy, získáte AVG. Proč se to ale ještě mixuje s tím Max a Min. Všechny tyto údaje už vypovídají dost a vytváří třetí, nesmyslný a neobjektivní. Tak jsem ho pochopil já, ale jestli jsem ho pochopil dobře, potom s ním souhlasím.
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: presne, kdyz uz je jedno avg(to presne z kazde sec), proc se pocita dalsi avg z hodnot min, max a avg?
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ssnake: jeste tedy k citaci :
"výsledky spočítal z průměru hodnot min/avg/max" je tenhle pristup velmi nepresny a zavadejici. jako priklad muzeme mit avg pocitane v kazde vterine = 50, min = 30, max = 70, cili nove avg = 50.
ale : pohled na zem (=1 textura,1 objekt) a max je razem na 100, tzn novy prumer z (min,max,avg) neni 50 ale 60, tzn jedna spicka by udelala ve Vasem grafu rozdil 10 fps (20%!)...
[b]pokud to tedy pocitate timle zpusobem muzete ty grafy smazat[/b], pokud ne tak bych prosil objasneni, diky
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tiez beru tiez test orientacne + - 5 FPS ja by som pouzil timedemo nie toto hrat strielat .... je to ako keby to testovali kamarati u seba doma
- tinysoft

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opravdu škoda, že jste při testech nepoužili ovladače 169.01. Ty podstatně zlepšují výkon všech Geforce 8 karet(napříč všemi hrami v průměru o 5-10%!)
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace podporujou a mnoho serverů to právě s nima testovalo. ale pokud pohrdáš 169.01, tak si zajdi na stránky nv do sekce downloadu ovladačů, vyber 8800GT a dosteneš se na stránku s verzí 169.02, která už je dokonce WHQL Candidate.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace podporujou a mnoho serverů to testovalo právě s nima! a pokud pohrdáš 169.01, tak si zajdi na stránky nv do sekce stahování ovladačů, vyber Geforce 8800GT a nabídne ti to 169.02!
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 11. 2007 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: 169.01 sice GT oficiálně nepodporují, protože v jednom *.inf souboru chybí údaj o této kartě, ale stačí jej tam dopsat a podpora je na světě! Nové ovladače také oficiálně nepodporují staré čipy od nVidie, ale onou zmíněnou úpravou se dají nainstalovat třeba i na gf2 mx :)
- Newman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: hmmm a jak to instalujete?jako lamy pres .exe ze?vite treba ze existuje ve widlich zpusob: WinKey+R - compmgmt.msc - Spravce Zarizeni - vybrat grafiku (bude tam svitit se zlutym otaznikem) - RMouse - Aktualizovat ovladac - Instalovat ze seznamu ci daneho umisteni - tlacitko prochazet a podstrcit mu adresar s rozbalenejma ovladacema od nVidia (soubor 169.01_forceware_winxp_32bit_english_beta.exe jde normalne rozbalit RARem/TotalCommanderem (prejmenovat koncovku na .rar/.cab/.zip)
- spot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: Tak jaktože to servery jako anandtech, nebo tomshardware(ten jen na crysis) testovali právě s něma?
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 11. 2007 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @spot: Samorozbalovací archiv není nutno přejmenovávat, zbytečná práce navíc. Right click v TC a Extract files, normálka...
- Newman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kristian Nagy: najlepsie su stiahnute *.exe subory demo hier o velkosti 800MB alebo aj cez 1GB. Zacnes rozbalovat, zaprasi ti cely systemovy oddiel pre docasne zlozky a nakoniec ti vypise, ze pre nedostatok miesta na oddiely nie je mozne rozbalit subor trebars ani na oddiel, kde mas 100GB volneho priestoru. A prave vtedy je najlepsi sposob premenovat subor na *.zip a rovno v TotalCommander vytiahnut z neho cely adresar. Naviac je to neporovnatelne rychlejsie s tym, co vam demonstruje Windows s docasnymi adresarmi a znovu prepisovanim do vami pozadovanej lokality.
- Kristian Nagy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moze mi niekto odpovedat na moju otazku ci ta cena pojde do tyzdna dole ?
- Juraj Sliška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena také není zrovna lidová, a za +/- 5700Kč (!) má dnes zákazník na výběr karty s několikanásobně vyšším poměrem cena/výkon.

Spis nizsim pomerem ne? A nebo vyssim ale vykon/cena.
- Milan Kopsa

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlučnost je jedna z velmi důležitých vlastností pro stále více (po 2 hodinách práce s leckterým výkonným "vysavačem" máte z hlavy kandovanou hrušku). Jak je to s tímto chladičem? Nejde ve šlépějích "silnějších" bratříčků?
- tomulinek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na ExtraHardware.cz se naštěstí hlučnosti věnují, čili už jsem si odpověděl... (Přesto zatím zůstávám u Radeonu X1950Pro - ještě stíhá vše. ;)
- tomulinek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo, to je super karta... U nás v domě je ve 2 z 3 počítačů :-) Na 1024x768 rozjede všechno na full.
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam dotaz, jak je to s kompatibilitou s PCIe 1.0 nebo 1.0a? Naprikald novy Radeon 3800 je zpetne kompatibilni jen s verzi 1.1, kterou temer nikdo , koho by zajimal upgrade na tyhle karty, nema.
- Mrtvej Brouk

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dají se taktovat stream procesory, processing units, nebo jak se tomu teď říká, i na 8800GTS? Jestli jo, může mi někdo hodit link na nějaký program, co to umí? Předpokládám, že Riva Tuner ne...
Dík
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Obermermaier díky za hezký článek. Jen Vás prosím aby jste si po sobě ten článek příště alespoň přečetl. Hubky jako jsou "Invex - Index", 1280x10240 atd. přímo bijí do očí :-(
- Lukáš Tvrdý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 11. 2007 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hrubek je dost, hlavně v psaní čárek, leckde jich je příliš mnoho :) Ale copak na tom tak záleží? Celá recenze musela dát tolik práce, že korektura by byla to poslední, na co bych se upínal... btw když už jsme u toho, tak český překlad Hellgate London je chvílemi fraška. Shoda podmětu s přísudkem se kolikrát vůbec nekoná, což působí komicky vzhledem k faktu, že jde o oficiální překlad, kde musela proběhnout i korektura. Tam bych gramatiku řešil, tady ne.
- Newman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ... jinak si pane kolego Tvrdý nemohu neodpustit malé rýpnutí. Ono "aby jste" je také pěkná perla, viďte. ;) Čili všichni jsme omylní, ale nesmí to být programové, že. B-)
- tomulinek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2007 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj díky sám tam ty svoje "hubky" vidím, proto bych si asi žádnou recenci psát nedovolil. Ale když čtu například recenze na konkurenčním webu kde je v závěru překlad do angličtiny, který je naprosto správně, zatímco v českém textu je chyb jako máku, nutí to k zamyšlení :-/
- Lukáš Tvrdý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máte pravdu, "hubky" jsou "hubky". ;) Ale jinak se připojuji v hlasování za lepší jazykovou kulturu, třeba psaní jednotek dle smyslu věty (s mezerou, bez mezery), používání symbolu "krát" (ALT+215) namísto nesmyslného "x" apod. Děkujeme, čeština je fajn, tak proč ji prznit, stačí málo.
- tomulinek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt pekný článok, mal by si robiť testy grafických častejšie. Škoda že si to chcel vydať dnes, net je teraz 8800GT presýtený a mohol si to radšej vydať neskôr a otestovať to s dnešnými 169.02. Aspoň DX10 testy sprav s nimi. Dúfam že rovnaký článok bude aj pri vydaní HD3850/3870 a najmä porovnanie s 8800GT.

- Maňo

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mužete mi prosim sdělit, kde je tato karta "fyzicky skladem"? Odešel mi comp,potřebuji rychle novy,ale nejčastější odpověď dodavatelů je "snad do měsíce"...
Děkuji
- mxv

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotaz. Náhodou možnost výstupu na HDMI stejně "promakanou" jako ATI to asi nemá co? Je to pro mě dost důležité u grafiky.
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim a dekuji za recenzi, mel jsem v planu v nejblizsi dobe koupit 8800GTS 640MB, ted je plan uvrhnut v zapomeni...chci se ale zeptat na jednu vec, myslite, ze by melo smysl kupovat tyto karty dve pro zapojeni do SLI?(oproti puvodni verzi nakupu usetrim, tak bych mohl penize investovat takto...) mam 24" LCD panel, takze potrebuji od PC pokud mozno neustaly prisun obrazu v rozliseni 1900x1200, samozrejme v co nejlepsi kvalite, kdyz uz to stoji takove penize :) mam celkem i zajem o DirectX 10, na pc se bude hrat napr MS flight simulator, ktery by uz mel byt pro novy direct pripraven, dale se urcite tesim na crysis....posledni dotaz - casovy horizont zacatku prodeje? nakup by se mel uskutecnit max. do mesice, vanoce uz zacali sroubovat ceny nahoru, tak bych nerad zbytecne vyhozoval

predem dekuji za odpoved
- Ełven

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo, pred tejdnem jsem koupil 8600GTS, kdybych to vedel driv :( ...
- Robo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna sem si chtel kupovat novy kompik a mel jsem vybranou HD 2900XT a nastesti nVidia zachrana. Uz sem si ji objednal tak asi ve ctvrtek bude doma jupí. :-)
- Jan Kornas

Reklama
Reklama