Zpět na článek

Diskuze: GeForce Turing: Co Nvidia předvedla na Gamescomu (a jinde)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Turingem ťali do živého. Jak bolestivý fail vlastně Vega byl se odhaluje za doprovodu zemětřesení. Budou to složité časy, kryptohorečka byla jen začátkem...

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 9. 2018 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Xcute
AMD má ray tracing taky a lepší, protože ho kombinuje s klasickým renderingem, což znamená menší FPS dropy. To je cesta pro raytracing v současnosti.

https://gpuopen.com/announcing-real-time-ray-tracing/

Rád jsem tě kompletně zrejpil, nvidiote.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2018 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 vyvraceno. 60Hz 4K RT on

https://www.techradar.com/reviews/nvidia-geforce-rtx-2080-ti

*Although we haven’t had the chance to benchmark the card thoroughly, we did get to play multiple PC games at 4K and in excess of 60 frames per second (fps) with the RTX 2080 Ti at Nvidia’s GeForce Gaming Celebration event at Gamescom 2018.

Unfortunately, due to multiple non-disclosure agreements we signed, we can only tell you that Shadow of the Tomb Raider looks stunning with ray tracing turned on. Thanks to Nvidia’s RTX technology, shadows do indeed look more realistic – with different intensities everywhere depicted in a stony ruin in the rainforest. We also just gawked at the walls, looking them shimmer as light reflected and refracted off of them.
Advertisement

In terms of frame rate, Shadow of the Tomb Raider ran at a mostly consistent 50-57 fps, which is impressive giving the game is running on a single GPU and in such an early state – on top of all the new ray tracing techniques.

We also played a variety of other PC games that shall not be named, and saw performance run in excess of 100 fps at 4K and Ultra settings.*

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 8. 2018 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 To je těžký. Fakt je, že je momentálně asi nejlepší doba, jak se snažit něco takového protlačit a přitom to ustát. Ekonomika šlape, konkurence nikoliv, jakýs takýs výkon na to už máme, a bez toho ekosystému, který je momentálně celkem k ničemu, to prostě nepůjde a dalších deset let budeme u ray tracingu koukat jen na techdema, než to půjde udělat přes brute force klasicky.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @Adam Vágner: Problém, že takzvaně pro stromy nevidí les. I kdyby DXR zvládaly jen 1080p na hranici plynulosti a posun měl výraznější dopad jen u hororových her světel a stínů, nelze zapomínat, že byla představena celá platforma (pro koncového spotřebitele!) využívající strojové učení, což bude mít zásadní dopad na tvorbu obsahu, uživatelskou zkušenost.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
21. 8. 2018 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @Adam Vágner: to je pravda, nech sa snazia, ak to pretlacili do DX12, je to dobre, ale nech to financuju fanboyovia. ja si 2 roky pockam :)

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
21. 8. 2018 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @hnizdo: tak ci tak, ak techradar pise pravdu, pojde to jakz takz na 2080ti na fullhd. sorry, viem ze je to najrozsirenejsie rozlisenie, ale tak si masterrace v 2018/2019 nepredstavujem

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2018 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @skaven321: Jediny kdo se tu snazi nechat se mermomoci napalit jsi ty. Nikdo netvrdi, ze to co testoval tech radar a ostatni je jedno a to same. To si pouze zoufali fanatici snazi v posledni kreci namluvit sami sobe.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @skaven321: Porodní bolesti budou na hraně, s ohledem na to jaké mají paměti je i s absencí konkurence čeká jepičí život, ale Ti má stejně hodně do sebe (jako plná palba NV20, G80). A 2070 má pořád dost zajímavou, hříšnou cenu, aby to stálo za zkoušku.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2018 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @skaven321: Predstiras ze nechapes psany text a to presto, ze dobre vis o co jde, protoze ctes stejne forum jako ja. techradar hovori o 4k+RT+60fps.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
23. 8. 2018 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @hnizdo: jj, nadej zomiera posledna :roll:

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
22. 8. 2018 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @Xcute: nevravim, ze nieje potrebne skusat nove technologie, len ako vyssie pisem, nech si to zaplatia fanboyovia a ja sa pridam o par rokov :)

shipo
shipo
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @hnizdo: Text ale není, o tom že TombRaider jede s RT ve 4K:
-hráli několik her na 4K ve 60+fps
-pak mluví o TR, kterej vypadá s RTX skvěle a jde 50+fps(rozlišení asi pod smlouvou)
-další utajené hry jedou 100fps+ ve 4K na ultra

Osobně myslím, že i kdyby RayTracing jel na fullHD 30fps+ tak je to bomba. A to odhadování 4K jde kartě pěkně.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2018 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @shipo: Nejde o to co si kdo mysli, ale jaka jsou fakta.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 @skaven321: Tak nějak. Počkejme si na recenze, předobjednávky nechejme jiným.

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od dob Far Cry 1, potažmo později Crysis, si už moc nepamatuji hru, kde by mi z grafiky spadla čelist... RT technologie je nutně třeba, může přinést nový neokoukaný vizuál... a o tom GK vlastně jsou, ne? Beru tuto řadu jako základní kámen této techonologie, a i když jsem moc letos chtěl 2080Ti a 4K monitor, vydržím s QHD a GTX 1080. Vše, co je základní kámen, je vždy totiž nesmírně předražené, což se v této řadě potvrzuje. Nejvíc líto je mi AMD grafik, myslím si, že v PC sféře končí, nejsou již dlouhodobě konkurenceschopné nejen výkonem, ale bohužel ani cenou. Pro nás všechny je to špatná zpráva, nikdo na NV nebude tlačit a zaplatíme to my... Zaplať pánbůh, že NV nedělá jen refreshe, jako Intel, ale snaží se o průlom v nových technologiích...a i proto si jednou jejich kartu koupím, i když budu vědět, že přeplácím...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dragonie AMD v pc nekončí, ale zůstanou jí jen drobky (entry level, APU). Likvidace by to byla, kdyby Nv nepásli po marži a nasadili +/- obvyklou cenu, to by Vega skončila jak E.T. the Extra-Terrestrial.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
21. 8. 2018 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute gtx2060 bude mat RT jednotky?
bude stat realne menej ako 400€?
aky segment je najviac v gpu predavany? 150-250€

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @skaven321: nebude, bude ... a ten segment, možná ve vaší rodině, v celosvětové herní komunitě určitě ne ...

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @skaven321: Grafická divize AMD se bude soustředit jen na APU a to hlavně v NTB. Ve všem ostatním jí ujel nebo ujede vlak. Neustále jen nahání NV a to téměř vždy se zpožděním, marketing příšerný, ceny a výrobní náklady nekonkurenceschopné...jako zkusili to a asi ještě jednou zkusí, ale pak konečná. Podotýkám bohužel...

Lopusik
Lopusik
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No az taky velky rozdiel v TR nevidim. To video akoze Star wars je bomba ale v realnej hre je to uplne neviditelne :(

tws1978
tws1978
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale je realičnost osvětlení něco, co doposud někdo řešil u herních grafik? Simulace jsou něco jiného, ale mě třeba ta scéna s RTX off a falešnými světly přijde na hraní přijemnější než ta s RTX on, kde není skoro vidět, i když asi víc odpovídá realitě. Nvidia se evidentně snaží najít něco nového, čím zdůvodnit cenu, když 4K hraní se stále moc nechytá, v 1080p už jede plynule skoro všechno, a je možný, že běžné herní grafiky do pár let převálcuje Intel se svými integrovanými čipy. Blbý je, že cenová hladina tady je nastavená tak jinde, že Nvidia nebude mít moc důvodů snižovat cenu u starších typů, spíš to bude nová modelová řada, která pojede paralelně k těm existujícím.

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tws1978 RT je krok správným směrem, tzn. krok kupředu, ke změně k lepšímu...a to tady chybělo. Stále se honilo FPS, vizuál i díky konzolím byl bržděn. Jasně, věci okolo, jak ceny atp. mě štvou, ale jsem rád, že se někam posouváme. Výkřiky o tom, že vlastně ani není poznat moc rozdíl, jsou spíš úsměvné a nejvíce vypovídají hlavně o jejich autorech, kteří o RT nemají šajn...jen kdyby to vydalo AMD, byl by to majstrštyk století :lol:

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2018 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tws1978 nejvetsim pretrvavajicim nedostatkem soucasne rasterizace je svetlo/stin/reflexe/difrakce/radiance. Resi se to tunou obezlicek. RT to dela vsechno sam ze sve definice.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tws1978 opravdu si myslíš, že nvidia vylezla s RT jen proto, aby mohla zvednout cenu? :D

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poslední dva porovnávací obrázky (ty s vagonem) jsou oba RTX off...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 8. 2018 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dragonie uuuž... jsem s nimi asi na čtvrtý pokus snad doválčil. :D

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
21. 8. 2018 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A už to umí freesync? :-) A jestli se tohle protlačí do nových konzolí tak má AMD docela problém.

oihnoj
oihnoj
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos ad1) doteraz boli v PS a Xbox karty AMD, ktoré mali plnú podporu DX12/Vulkan oproti GTX a nemám pocit, že by mala NV nejaký problém. Aké je zdôvodnenie tvrdenia, že keby bylo NV GPU v konzolách, tak má AMD problém?
ad2) pokiaľ viem nová generácia konzol PS/Xbox, dokonca aj tá pre Čínsky trh, bude používať CPU aj GPU od AMD.

Otázkou ostáva či sa NV zachová inak ako vždy a bude tlačiť technológiu vykresľovania pomocou RT ako priemyselný štandard, alebo sa zachová ako vždy klasicky a spraví všetko pre to, aby to bola záležitosť len jej RTX kariet.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
22. 8. 2018 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oihnoj Napsal jsem to blbě. Řeč byla o raytracingu. Současný konzole používají CPU a GPU od AMD. Což firmě AMD zaručuje nějaký odbyt. Pokud do nových konzolí nasadí GPU s raytracingem od Nvidie, AMD to docela zabolí po finanční stránce. Už se vyjadřuju jak Nvidia, hodně keců, ale žádný data :-)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
22. 8. 2018 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oihnoj @Nedos: Podivej se na velikost cipu, spotrebu, cenu a pochopis ze tohle se hoodne dlouho v konzolich neprosadi .....navic vykon RT cores je jednoduse mizerny vzhledem k celkove velikosti die (a dlouho to nebude jinak) ...na tohle uz bude potreba MCM reseni.... v tohle ma zatim naskok AMD a Intel

rejca
rejca
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byl jsem velmi často ve dne v místnosti kde je jedno okno, ale není pravda, že by bylo světlo jen tam, kam vniká paprsek světla a všude skoro tma...

Ten případ na to, že se jedná o "reálné" RT nasvícení silně švindluje.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
21. 8. 2018 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rejca Hehe toto si koupi opravdu jen blazen, vizualni rozil 0 nic.. mam trochu dojem ze se nam NV snazi prodat neco co vlastne nepotrebujeme, ale delaji z toho luxusni a cool vec kterou vsichni potrebujeme. Profitovat z toho bude AMD protoze kdo nechce kupovat mon s proprietalnim Gsync, koupi si radeji vegu64, zvlaste pokud AMD doda vegy na 7nm za rozum cenu budou zajimave, nejen na vypocty.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 04:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik mas recht, je to naprosta kravina, bezny konuzoment odpadu AAA to ani nerpozna. NAvic mu to bude uplne jedno, nasviceni scen uz dnes je uplne v pohode, na co to komplikovat.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Mno jo, jenže si Nvidia si může dovolit topit ve vývoji takové peníze, že by v nich grafickou divizi AMD utopilo jak koťata (v kýblu pro efekt). Já kopu za otevřená řešení, opensource, ale tohle je jednoduše fakt.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Xcute: AMD přestalo být konkurencí a vidíš jen ruce nižších pater sociálních sepjaté absurdně k Intelu - nechápeš?

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 9. 2018 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Xcute: Xcute
Jediná věc, která nemá konkurenci je tvá stupidita a čím více píšeš, tím více to dokazuješ. Lol, Turing je sračka. Samozřejmě, že má vyšší výkon, když má chip velký jak prase, však tomu odpovídá i spotřeba. Raytracing je Vulkan ala Nvidia, zase podpora minima her, na kterém si fanatici tvého ražení budou honit ego.
S AMD radši haltuj, má už 7 nm proces, až si to přenese na GPU, tak se Turingbazmek zpotí.
Turing=fail a jebání zákazníků, lol, karta za 17k bez podpory SLI. Gratuluji greedie.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Xcute: Jestli nechápeš, tak jsi nejen slepý.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Xcute: Takové střídání dne a noci v openworld hrách jsi ještě neviděl. Světlo je určující pro atmosféru hry a DXR, raytracing, ti otevírá možnosti ji přirozeně plynule dynamicky měnit - jako nástroj ti dává obrovský tvůrčí prostor, pro hráče je to zase nová úroveň uvěřitelnosti virtuální reality. (na hře s podobnými prostředky byl například od základu postaven Doom 3)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Xcute: Podívej se na oficiální kanál, na demonstarci dxr, rtx v konkrétních hrách, jsi minimálně slepý, průlom je do očí bijící, jak kulka v BFV. Otázkou je, co plynulost a odezva.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
21. 8. 2018 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je pro hry hudba budoucnosti. Nějaký partial využití na efekt, otázka je kolik to bude stát výkonu a jestli by nešel využít jinak. Proč tensor core nevyužít na něco s AI místo opravy chyb v realtime ray tracingu. Nevím jen příklad. Realtime grafika je a zatím stále bude o fakeování reálnejch fyzikálně optickejch jevů a když můžu použít stovky-tisíce světel v postprocesu abych si světelně vytunil scénu , nebo vyrendruju par zmenšenejch viewportů navíc pro dynamickou reflexi na těch pár surfaces co hráč stihne sledovat, proč to neudělat. Ve QHD nebo 4K stejně toho moc nevyraytraceuju.
Možná na bouchačky co budu mít v ruce to bude prima.

Jinak je cool, že to de dopředu a ray tracing určitě využijou lidi pro simulace nebo rychle preview renderu v 3d programech. V průmyslovejch aplikacích, kde je potřeba fyzikálně validní zobrazení konkrétního objektu atd
Ale čistej realtime raytracing je prostě úplně jinej level, jiná disciplína,masivně paralelní řešení každýho paprsku kdy každej paprsek má jinej počet počet kroků k vyřešení, s každým pohybem kamery se stáva irelevantním, tzn se výslednej obraz montuje ze všeho možnýho v různym stavu.

Další věc je , že raytraceing je spíše už fyzikální simulace než jen render a vyžaduje fyzikálně optimalizovanou organizaci dat. Tzn si spíše myslím, že ten realtime raytracing přijde na scénu i stím HW na koomplexní fyzikální simulace. Tzn i s patřičným prostorem pro data v řádu stovek GB. A patřičným počtem HW solverů na to vhodnejch. Pak už to asi opravdu bude to co se tu naznačuje, tzn full realtime raytracing.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
21. 8. 2018 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady si to lidi zjevne neuvedomuji, ale ray tracing je neco neuveritelneho, protoze meni kompletne zabehnute zvyklosti a grafiky budou pri pocitani milionu paprsku vic vypocetni nez kdykoli predtim.

Co to znamena pro NVidii a jejich konkurenci?

NVidia prisla s RT prvni a ma v tuto chvili jasny naskok a tah na branku. Ovsem ta je jeste daleko a bude hodne zaviset na tom, jak rychle na RT zareaguji vyvojari a jak moc RT hry budou v prvni prukopnicke vlne schopne unest.

AMD ma vypocetni kartu hotovou a ted ji potrebuje prekopat na 7nm a optimalizovat pro RT. Maji ted rok behem ktereho bude NVidia horko tezko RT obhajovat na to, aby v klidku doma pripravili skutecnou RT grafiku na urovni druhe generace NVidie, to je pro firmu typu AMD jiste zvladnutelne, pokud tomu priradi patricne zdroje.

Intel nema nic a diky RT muze zacit nezatizen predchozim vyvojem. Koduri a jeho tym je urcite schopen vypocetni kartu, ktera si s RT poradi pripravit a neexistovala pro Intel lepsi doba na zapojeni se do trhu grafik nez nastala ted diky RT.
Uvidime ovsem jak dlouho jim bude trvat navrh a hlavne kdy konece Intel dokonci 10nm vyrobni proces, protoze bez neho to nepujde.

Tesim se proste za rok nanejvys dva, jak prichod RT ozivi trh a co vsechno ta technologie dokaze. Osobne urcite prvni generaci od NVidie vynechavam a pockam az na nabidku druhe generace, kde uz budu ocekavat i protinabidku od AMD a mozna ze i nejaky prvni pokus Intelu. Parada.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 04:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx RT nikdo nepotrebuje. Hry jsou o ZAZITKU z pribehu a ne o grafice. drtiva vetsina dementu co hraje ty rychlokvasky COD a tak, ani nepozna ze maj lepsi tmu, je jim to jedno. Vsadim se stebou klidne , ze tohle ohlaseni technologii vyhnije a nikoho to nebude za dva roky zajimat.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
22. 8. 2018 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Po přečtení tohoto příspěvku jsem konečně pochopil, proč AMD nemělo problém prodat Intelu svý grafický jádra do APU.

ST33L
ST33L
Level 26 Level 26
22. 8. 2018 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx To je na jednu stranu pravda. Z části bych to přirovnal ke 4k 144Hz HDR. Teď je to drahý a ještě nevyladěný, ale druhá nebo třetí generace už by mohla být super.

MrQuick
MrQuick
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze zkušeností víme, že vybudování RT ekosystému bude "chvíli" trvat.
Ta chvíle bude představovat několik generací všech následujících grafických karet.
RTX 20XX to rozjede a 30XX bude shodný výkon s polovičním TDP díky menšímu výrobnímu procesu.
Jediná zajímavá hra z výčtu RT titulů je Metro Exodus, ale kupte si kvůli jedné hře kartu za 33 tisíc.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
22. 8. 2018 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrQuick Na tom nezáleží. Stejně tu kartu budou kupovat především grafici.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Ale záleží, ale je to tak, že s určitými potížemi, v prvním roce hlavně vody early acces. Developeři adoptují raytrace velmi rychle, s velkou chutí.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea @Xcute: Třeba poslední Elder Scrolls, nebo Fallout se mohou snadno rychle dočkat modů, stejně jako hry postavené na veřejných licencích (Dark Mod).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrQuick Je rozpracovaná implementace do UE, nehledě na možnosti otevírající se tak moderům a kutilům, řekl bych, že mají k širší podpoře nakročeno velmi dobře, tak aby to koncový spotřebitel poznal ještě, než bude za Turingy náhrada.

edemski
edemski
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... ta logaritmickou škálu?!? :shock:
každých pět let se daří zvedat výkon asi desetinásobně, každých deset let to dělá tisícinásobný nárůst výkonu

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 8. 2018 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski Hele, já to tam asi domotal a smíchal dvě věci do jedné věty, on tam s těmi čísly hodně čaruje, srovnává grafiky s moorovým zákonem a pak porovnává vzájemně, kolikrát jedou grafiky rychleji než moorův zákon. :D

https://youtu.be/Mrixi27G9yM?t=10m10s

Jestli ho chápu dobře, tak procesory desetkrát za pět let, stokrát za deset let, a grafiky ještě desetkrát rychleji než procesory, a tím se dopracoval k tisícinásobku za deset let.

Ale o těch stonásobcích za deset let u procesorů v poslední době hodně pochybuju.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc nerozumím těm cenám.
V ofiko prezentaci stojí:

RTX 2070 - $499
RTX 2080 - $699
RTX 2080Ti - $999

Nicméně na webu nvidie jsou ceny trochu jiné:

RTX 2070 - $599
RTX 2080 - $799
RTX 2080Ti - $1199

A o cenách např. na Alze ani nemluvim, ty jsou ještě jinde (ale to už jsme v CZ...)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 8. 2018 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn To, co je na webu Nvidie, je Founders Edition, která je zase s nějakou přirážkou, Nvidia ty karty prodává na vlastním e-shopu.

Ty základní ceny, které tam jsou, budou za karty, které se objeví nejspíš později (to jsou ty uplně vykradené modely, které ani AIB partneři nechtějí prodávat v první vlně. Takové ty karty typu MSI Aero, Asus Turbo, nejlevnější gainwardy apod. – jednoduchý malý hliníkový pasiv a levný plastový kryt.)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn ofiko prezentace 499$ = 10.978,-Kč + 21% CLO = 13.283,-Kč +21% DPH = 16.072,-Kč = 730$. :shock: sakra tak teď to nechápu ani já, vychází to že by CLO bylo 0%.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha CLO je prej + - autobus 15%.
takže 499$ = 10978,-kč + 15%CLO = 12.624,-Kč +21DPH = 15.275,-Kč = 694$ no pořád to není 599$ = 13.178,-Kč

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: No já bral ty ceny z nvidia.com en_us stránek... jestli mají započítanou lokalitu IP (takže vědí, že by mi to posílali do ČR) to nevím, já bych to chápal tak, že jde prostě o cenu bez CLA a DPH...

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V době vydání jsem si koupil GTX 570 za 10k - v té době herní špička. Rozjel jsem na tom snad všechno ve FullHD (v té době to ještě nebyl standart, asi něco jako je teď 4K) a na max detaily. V roce 2016 jsem si koupil GTX 1070 za 14k a některé hry na Ultra v 1080p nerozjela a aktuálně má s těmi hrami ještě větší problém. Čekal jsem, za ty roky vývoje, že si s tím zahraju i ve 2K rozlišení, ale to je nereálné. A když bych chtěl teď přejít na 4K (4K je teď na +- úrovni rozšířenosti, jako to 1080p v roce 2010.), tak to abych kupoval grafiku za 30k? A takové ty věci jako optimalizace atd, to si nechte pro sebe. Hry byly špatně optimalizované i kdysi.
A pro ty rejpaly, co napíšou, že když na to nemám, ať se nevyjadřuju... Né, že bych na to neměl, jenom mi příjde jako vyloženě hloupost vyhodit 30k za něco, co nejvýše za 2 roky stejně nebude stíhat a bude se to muset upgradovat. Do 20k za 2080Ti bych ještě chápal.
BTW, bavím se tu o stabilních 60fps.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
23. 8. 2018 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa To uz musis vedet ty jestli nurne musis mit 4k, kdyz dnes neni poradne karta co by to utahla a kdyz uz je tak bude stat 30+ je to logicke obrazova plocha je mnohem vetsi je potreba i mnohem vyssi vykon na stejna fps. Ja mam 1070ti a 1680x1050 IPS eizo 22" naprosto me to staci, je fakt ze uz jsem na hry asi starej a moc nehraju. Planuju novej mon, QHD IPS 144hz ale zatim me nic nenuti k vymene. Tj podle me QHD staci do tech 32" naprosto v pohode a staci na nej karty jako je vega64,1070ti,1080. Ale kdo chce vyhodit penize za 4k + super top grafiku jeho volba :)

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Když už 4K, tak bych koupil nějakou televizi, jelikož mám i PS4. Zatím mi o něj tak nějak moc nejde. Zdůraznit jsem chtěl spíše to, že i po 8mi letech vývoje jsme pořád odkázáni na 1080p hraní, aneb v roce 2010 na minoritní rozlišení stačila GPU za 10k, dneska na minoritní rozlišení pořádně nestačí ani grafika za 30k... Ta kde to sakra jsme....

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
23. 8. 2018 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @BackPa: Tak za 1 v tom uplnem topu neni nyni zadna konkurence takze kdyz si NV rekne ze chce 50k bude to za 50k, take to samozrejme souvisi s tim ze na hrani v fhd staci 4x mensi vykon a vzhledem k slozitosti vyroby a vyvoje takto komplexnich cipu to proste nejak vyrazne levnejsi nebude ani kdyby konkurence byla. Spis je zajimavy si dat otazku jestli takove rozliseni potrebuju a vetsina prijde na to ze jim FHD staci, ti co chteji vetsi monitory tak QHD, 4k je podle me zbytecnost na mon rekneme do 32" to je tak od 40-50" nahoru a nebo na 2metrove televize :)

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Maxik: Teď mám 32" FUllHD :D . Jako koukat se na to dá, ale chtělo si to zvyknout. Jinak s tou konkurencí, to je pravda. Bohužel.
Jak jsem psal, tak než monitor mám v plánu spíše jít do 4k Ultra HD TV, jelikož by zároveň sloužila i jako zobrazovadlo pro PS4. Monitory nenabízejí tak velké úhlopříčky (55"+) a co si budeme povídat, i 55" je stále taková nic moc uhlopříčka, ale jako základ stačí.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
23. 8. 2018 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @BackPa: Tak monitor 27" FHD uz je pro me dost nekoukatelnej, koukam dost zblizka a uz jsou pixely jako kravy :) U televize s velkou uhloprickou tak od 150cm uz 4k ma smysl, ovsem take je dobry se zamyslet jestli budes mit zdroje signalu ve 4k, na satelitu to asi jen tak ne, tam ani ted neni jeste vse fhd, BD prehravac mobre, konzole to teda nevim jak bude davat vykonem 4k to budou mizerny fps. Jinak se da samozrejme upscalovat z nizsiho rozliseni s tim ze mas robrazovadlo ready 4k az zdroje mit budes, jestli do te doby moralne nezastara :)

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Maxik: Tak PS4 Pro 4K zvládá, sice to ojebává, ale 4K@30fps výstup tam je. A ta TV bude stejně sloužit jenom ke hraní, případně na koukání 4K filmů. TV vysílání nesleduju.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
26. 8. 2018 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @BackPa: tak to bych radeji hral FHD a mel 100fps nez takovou bidu na 4k :) 30fps to uz nemuze byt rec o plynulosti .. ani 60 neni nic moc, samozrejme pokud to jede se syncem tak uz to staci, ale pro lidi zvykly pohybovat se trvale i pres 200fps to je desiva predstava :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 04:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak rika nadpis, podle obrazku to umi jen lepsi tmu. naprosta kravina k nicemu, jako udelat tmu uz se da i ted a snado, aby na me neco vyskocilo (DOOM 3 a dal, proto me to nebavi, to je debilita ze na me neco z mista kam nevidim neco vyskakuje, to je ubohy). U her je dulezita hratelnost a ZNOVUHRATENOST, proto je Fallout 1+2 legenda a ostatni je spotrebni zbozi co si datea uz se k tomu nevratite. Jako ale hezky , co dokaze technika, ze je to mozny pocitat kazdej paprsek, ale pro hry aktualne nula prinos a ojebavani toho ze neumej zvysit skutecny vykon.

mmichalll
mmichalll
Level 1 Level 1
27. 8. 2018 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To čo predviedla Nvidia je úplný odpad a výsmech hráčom. HLAVNE za tie ceny !!! (ak budú také ako sa šepká po nete)
Kde sú tie časy keď HRY boli také že NEBOL HW ktorý by ich utiahol? GTA III, Far Cry, Half Life 2...
Teraz je doba tvorby hier štýlom:
-nasekáme hru na konzoly aby sa predávala ako teplé rožky
-UROBÍME ultra mega super duper REMASTER
-samozrejme v deň uvedenia na trh vydáme ZERO DAY PATCH o veľkosti 450 GB
-hra sa aj tak nedá dohrať kvôli xy bugom
- samozrejme max rozlíšenie je sotva 1080p/30fps (lebo konzoly to nezvládnu)
-na PC príde port o 300 rokov neskôr a ešte viac zabugovaný s grafikou horšou ako sto ročná hra

Áno Nvidia LEN tak ďalej! Dávaj hráčom zbytočné predražené grafiky, keď 99% hier je optimalizovaných na prastaré konzoly s podpriemerným výkonom.

Lenže málinko hráčov rieši pomer cena/výkon.
Potom to tak vyzerá :(

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 9. 2018 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

xcute
Jediná věc, která nemá konkurenci je tvá stupidita a čím více píšeš, tím více to dokazuješ. Lol, Turing je sračka. Samozřejmě, že má vyšší výkon, když má chip velký jak prase, však tomu odpovídá i spotřeba. Raytracing je Vulkan ala Nvidia, zase podpora minima her, na kterém si fanatici tvého ražení budou honit ego.
Raytracing není nic nového, kundíku, ale je to míněno pro profisféru, tomu taky odopovída těch 30-40 FPS ve hrách na 2080ti, z toho budou "hardcore gejmři" nadšení.
Turing je a bude fail, jeho výkonový posun je proti Pascalu na Maxwell směšný a ceny taky.

Lol, AMD není konkurence? Užívej se labutí písně tvého předraženého Turingu a jeho 30FPS v 4k s RayShitem, nvidiabote.

AMD má už hotový 7nm výrobní proces jak pro CPU tak AMD, Intelu už jde rating dolů, protože technologickou jedničkou bude příští rok právě AMD , nvidiabotíku.

Turing=fail a jebání zákazníků, lol, karta za 17k bez podpory SLI. Gratuluji greedie.
Jsi úplně v prdeli, Turing je gigantický předražený flop a AMD je příští rok technologicky převálcuje na to můžeš vzít jed.

Rád jsem tě zrejpil, botíku. Vega źádný fail není, botíku. Na něm si AMD vypiluje produkční proces, HBM jsou snem Nvidie ještě dodnes, proto jede na GDDR6. Budoucnost je HBM a 7 nm.

Tvoje nová noční můra se jmenuje 2019 - AMD 7nm.

P. S.
Ještě něco, bote. AMD má ray tracing taky a lepší, protože ho kombinuje s klasickým renderingem, což znamená menší FPS dropy. To je cesta pro raytracing v současnosti.

https://gpuopen.com/announcing-real-time-ray-tracing/

Rád jsem tě kompletně zrejpil, nvidiote.

Reklama
Reklama