Zpět na článek

Diskuze: Gigabyte GOOC Praha 2009 - Reportáž z akce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekná akcia,určite je super že sa konala. No škoda toho výsledku teamu PCT, predsa som vám držal palce, keď už sa tam naši nedostali :D (SR). Hold, taktovanie za takýchto podmienok je aj o šťastí, o železe aké dostaneš. No a o zamrznutých slotoch, hehe. Ale vážne... nechápem, načo ten program na urýchlenie výpočtu superPi, alebo s ním je to objektívnejšie?
- metatron

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Citace: "My jsme se umístili na osmém místě, což není ze čtrnácti týmů zase taková tragédie. Vyhrát stejně mohl jen jeden".
No tragédie to není, ale je to podprůměrný výsledek, takže se na vás nedívám skrz prsty, ale odebírám 30 haléřů, prémii si zatím nezasloužíte, přístě ať je to lepší :)

- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevadi cielom sutaze bolo sa vyblaznit s dusikom a i7 neboli to prave gulove nabuduce dufam ze to bude s AMD. Osme miesto neni zle na atletickych sutaziach je este bodovane 1 bodom cize to je hodnota asi za 50 halierovu premiu :D:D vytazom ste mali odkazat : nahoda je blbec :D:D ale sak sranda musi byt. itak gratulujem k 8 miestu
- Tronic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono na takýchto súťažiach sa človek naozaj učí. Hypro a spol. ich absolvovali kopu, je dobré že sa takéto akcie množia, ktovie možno o rok o dva, budú slovenský a český overclockeri.
- metatron

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hezká akce, pěkné fotky :) děkujeme
a teď k onomu OCX SPI Tweaker, udělejte malý testík s a bez této utilitky, jak velký benefit přinese.
- epidot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze pěkná, chválím:) Sledoval jsem to celý den online na OCTV, ale kvalita byla dost šílená, sekalo se to neskutečně, ale bylo to výživné:) Litoval jsem, že se nemůžu osobně zúčastnit, každopádně gratuluji alespoň k dosaženému umístění.. Lepší osmé místo než drátem do oka:)))

ALE! Pane redaktore! Když už si vybíráte ty nejzáživnější a nejexkluzivnější recenze a články, tak se alespoň naučte česky:) Napsat "to párty" "začalo párty" (party je rodu ženského, píše se krátce a čte dlouze) atd. to úplně praští do oka i člověka, který češtinu moc neřeší a myslím, že je to škoda. Shazuje to úroveň jinak pěkých článků.

Jinak přeji hodně zdaru:)
- Jan Pecinovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V češtině je povlone jak výraz party, tak párty ... je to zcela korektní, a váš post zbytečný
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Milý pane Obermaiere:)

Mě primárně nešlo o čárku nad "a", ale o "[B]TO[/B] párty"! O to, že používate u slova "party" střední rod. Kromě jiných chyb, na které poukázali jiní, jako zmiňovaná shoda podmětu s přísudkem, ale to se stane každému (i když u profesionálního redaktora..), proto jsem to ani nezmiňoval
- Jan Pecinovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ty čárky bych přežil, ale co ta shoda podmětu s přísudkem v první kapitole?
"Mnozí zde ale byly poprvé, a myslím, že byli nadšení."
Jde asi jen o překlep s tím y, nechci prudit, reportáž jistě zajímavá.
S tím vybíráním článků souhlasím.
- Rotík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jj, kvalita toho streamu byla žalostná. Hlavně ten zvuk mi málem zničil uši i repráky. Asi jsem toho francouze na chatu stížnostmi dost štval, ale nakonec s tím něco udělal, tak v poslední hodince, což už bylo pozdě. Ale lepší než nic.
- Jindřich "Mindwarp" Pirner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

super akcia iba smola ze tak troska daleko.....velmi pekny clanok o sutazi,troska skoda toho 8 miesta ale inak good umiestnenie....zostava dufat ze tato akcia nakopne jej podobne po celej SR aj ČR
- Jakub Granec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavá akce škoda jen že nejdou zvětšit všechny obrázky(jdou jenom ty rádoby zajímavé, co by odklik někdo jiný).
Měl bych tedy zájem o ten archív původních fotografií(nabídka ze str.1).

Jinak výsledek mi byl jasný po tady těch větách:
"Na to, že jde o pěti-hvězdičkový hotel, je úroveň služeb slabá ..."(postele stály za nic)
"Ptáte se, proč se k extrémní akci používá levná a "nic extra" deska? ... O tomto tvrzení velmi pochybuji, a myslím, že není pravdivé."(deska na nic)
"Pravidla jsou celkem přísná, nebylo možné si přinést žádný program ani pomůcky. Použít jsme mohli pouze, to co bylo nainstalované na disku. Osobně v tom nevidím problém, spíše byl v nedostatku času."(tvrdá pravidla málo času)
"Core i7 nepodávají v 3DMark06 žádné úžasné výsledky. Nechápu proč byl zvolen tento předpotopní test"(program na nic - mimochodem 06 byl zvolen kvůli XP)
"Ostatní, včetně nás, jsou jen jaksi do počtu."(s druhýmy Poláky se moc nepočítalo)
"Kromě zkrášlování akce, jim ale práce od ruky mnoho nešla. Měly nosit pití, hlídat zázemí před nezvanými hosty, a mnoho dalšího. Nedělaly z toho ale nic, jen tak postávaly a povídaly si mezi sebou."(hostesky nanic, naproti tomu je Rumun Monstru umí využít, asi jenom potřebovali popstrčit)
"To je velmi náročná práce, celý den zvedat těžké dewarky a nalévat."(přepravky na nic)
"Každý takovýto gejzír plynu znamenal znatelné ochlazení okolí o několik stupňů."(v tý zimě se nedalo soustředit)
"U našeho stolku bylo zaručeně nejvíce rušno. Během ostré soutěže, byl náš stůl doslova obležený diváky, a hostesky byly naším horším umístěním opravdu zklamané."(všichni otravovali nedalo se soustředit, vylosovaný místo stalo za nic)
"Bohužel jsem měl smůlu a chytit miniaturní bod na PCB karty se mi nepodařilo a cín z bodu se setřel."(cín a kalafuna na nic)
"Nic nás ale dále neposunulo, trik byl jinde. ... Na počítači byl tento program nainstalován, my ale neměli čas ho zkoumat. Tady jsme to podcenili, a nenastudovali jej před soutěží"(byly tam neznámé exotické programy, které nebyly nanic)
"Řecký tým měl kolem sebe bezesporu největší "pracovní chlívek"."(řekové spěchali a nezdržovali se úklidem)
"Všimněte si teploměru vymontovaného z nějakého obstarožního rozvaděče."(pátí řekové si předem připravily dobře čitelnej teploměr)
"Klikněte si pro zvětšení našeho "sněhuláka" grafické karty."(koberec moc netěsnil)
"My jsme se umístili na osmém místě, což není ze čtrnácti týmů zase taková tragédie."(tady se předchozí náznaky se potvrdily)
"Vyhrát stejně mohl jen jeden. ...- ROZPOR -... Následovalo focení vítězů se zástupci partnerů"(jediná země kde "Vyhrát může jen jeden" je USA, ostatní berou i 1.2.3 místo jako u focení)
Zajímavá charakterová vlastnost rozdělit(rozdrobit) rádoby neuspěch na okolí, zase je náznak poučení a využití chybek v dalších soutěžích(velmi mocné).

Jinak velmi pěkná reportáž, a poprosil bych o ten archív fotek.
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ucastnici nesmi použít vlastní hardware ani software krom chladičů, teploměrů, pajky a fenu, nejsou nahodou kabely na upravu napajeni grafiky hardware ?
minymalne předem udelany napajeci obvod je , nebo se pletu nemate nekdo definici hardwaru ?

- jarasmrcina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jarasmrcina: pokud to bereš tak že hardware je fyzické technické vybavení pc tak pak ano... ale když budeme čerpat např . z wikipedie máš tam jasně napsáno cituji:
...Hardware jsou součástky počítače bez nichž by nebyl schopen pracovat...
viz :http://cs.wikipedia.org/wiki/Hardware
Ale bez tohoto obvodu by pc byl schopen pracovat i tak...Je to sporný ...ale máš pravdu za hardware bych to i označil
- Lukáš Voříšek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace HDD je taky hardware, a kolik PC bez nej funguje? (network boot).
PCI-e RAID radic je taky hardware, kolik pocitacu funguje bez nej?
A takle muzeme pokracovat.

Dost blba definice bych rekl.

To co si soutezici s sebou prinesli (obvody, draty), bych urcite oznacil za HW.

- Den Inner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace niekde som to cital, dokonale to sedi takze:
hardware vsetko, co sa neda ukradnut po sieti

aby som nebol ot - myslim si ze aj obycajny napajaci kabel k pc je hw, cize ked si typci priniesli zdroje a nebodaj aj nejaku plexisklovu kvazicase, tak pouzili svoj hw. tot moj nazor
- Peter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu, že o slušné části vaší konkurence mám nějaké povědomí, tak ste docela překvapili.. Nenastudovat si používané programy je dost zásadní chyba, ale stane se..

Z těch grafik bych si nic nedělal, ty chladit dusíkem je vždycky kapku potíž. :)

Tak snad příště o něco lépe, not bad.

Mimochodem, v článku je, že si soutěžící nesměli nic přinést, ale viděl sem tam custom napájení grafiky a každej vlastní izolace.. takže si nesměli asi jen přinést vlastní HW, že? Poty byly stejné? Rozdíl měď hliník je při dusíku docela značná..
- Damian Black

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekná reportáž, držal som vám palce a celú dobu som akciu sledoval za online televízii. Škoda že som tam nebol.
- Ľubomír Kuzman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, vidím že zase zavládla pověstná cenzůra, zatím to nechám být.

Opakuju že bych měl zájem o ten archív původních fotografií(nabídka ze str.1), protože nejdou zvětšit všechny fotky.
Předem děkuji

Když se slíbený archív do večera neobjeví obnovím smazaný post.
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zajímavá akce škoda jen že nejdou zvětšit všechny obrázky(jdou jenom ty rádoby zajímavé, co by odklik někdo jiný).
Měl bych tedy zájem o ten archív původních fotografií(nabídka ze str.1).

Jinak výsledek mi byl jasný po tady těch větách:
"Na to, že jde o pěti-hvězdičkový hotel, je úroveň služeb slabá ..."(postele stály za nic)
"Ptáte se, proč se k extrémní akci používá levná a "nic extra" deska? ... O tomto tvrzení velmi pochybuji, a myslím, že není pravdivé."(deska na nic)
"Pravidla jsou celkem přísná, nebylo možné si přinést žádný program ani pomůcky. Použít jsme mohli pouze, to co bylo nainstalované na disku. Osobně v tom nevidím problém, spíše byl v nedostatku času."(tvrdá pravidla málo času)
"Core i7 nepodávají v 3DMark06 žádné úžasné výsledky. Nechápu proč byl zvolen tento předpotopní test"(program na nic - mimochodem 06 byl zvolen kvůli XP)
"Ostatní, včetně nás, jsou jen jaksi do počtu."(s druhýmy Poláky se moc nepočítalo)
"Kromě zkrášlování akce, jim ale práce od ruky mnoho nešla. Měly nosit pití, hlídat zázemí před nezvanými hosty, a mnoho dalšího. Nedělaly z toho ale nic, jen tak postávaly a povídaly si mezi sebou."(hostesky nanic, naproti tomu je Rumun Monstru umí využít, asi jenom potřebovali popstrčit)
"To je velmi náročná práce, celý den zvedat těžké dewarky a nalévat."(přepravky na nic)
"Každý takovýto gejzír plynu znamenal znatelné ochlazení okolí o několik stupňů."(v tý zimě se nedalo soustředit)
"U našeho stolku bylo zaručeně nejvíce rušno. Během ostré soutěže, byl náš stůl doslova obležený diváky, a hostesky byly naším horším umístěním opravdu zklamané."(všichni otravovali nedalo se soustředit, vylosovaný místo stalo za nic)
"Bohužel jsem měl smůlu a chytit miniaturní bod na PCB karty se mi nepodařilo a cín z bodu se setřel."(cín a kalafuna na nic)
"Nic nás ale dále neposunulo, trik byl jinde. ... Na počítači byl tento program nainstalován, my ale neměli čas ho zkoumat. Tady jsme to podcenili, a nenastudovali jej před soutěží"(byly tam neznámé exotické programy, které nebyly nanic)
"Řecký tým měl kolem sebe bezesporu největší "pracovní chlívek"."(řekové spěchali a nezdržovali se úklidem)
"Všimněte si teploměru vymontovaného z nějakého obstarožního rozvaděče."(pátí řekové si předem připravily dobře čitelnej teploměr)
"Klikněte si pro zvětšení našeho "sněhuláka" grafické karty."(koberec moc netěsnil)
"My jsme se umístili na osmém místě, což není ze čtrnácti týmů zase taková tragédie."(tady se předchozí náznaky se potvrdily)
"Vyhrát stejně mohl jen jeden. ...- ROZPOR -... Následovalo focení vítězů se zástupci partnerů"(jediná země kde "Vyhrát může jen jeden" je USA, ostatní berou i 1.2.3 místo jako u focení)
Zajímavá charakterová vlastnost rozdělit(rozdrobit) rádoby neuspěch na okolí, zase je náznak poučení a využití chybek v dalších soutěžích(velmi mocné).

Jinak velmi pěkná reportáž, a poprosil bych o ten archív fotek.
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak příště no ;) sem myslel že ty belgičani to vytáhli frekvencí páč sem na jejich teploměru vídal -120 a superpí jim projelo v pohodě s těma grafarnama to byla smula no ale slyšel sem obra řikat něco o tom že chcete nechat udělat new komíny tak s těma už to bude třeba lepší snad se bude konat aj příští rok a ukážete jim jak se to dělá XD jinak rozhodně GJ ;)
- Jakub Straks

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2009 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavá akce, jak tak prohlížím fotky a článek, přijde mi, že Vám trochu unikla příprava. 2000 doláčků je celkem motivace, ne? Ale musím uznat, že času bylo málo a celkově sráží dojem i to, jakým stylem to GB připravil... Menší místnost už v Praze není? A nejvyšší patro hotelu bych taky nevybral, když tam musím navážet dusík :) Je vidět, že reklama byla pro GB na prvním místě. Škoda, lidi co se o tohle zajímají by spiše ocenili maximální profesionalitu. 2010 to bude doufám lepší.
- Tomas Chloupek

Reklama
Reklama