Zpět na článek

Diskuze: Google Chrome roste: poprvé překonal podíl Firefoxu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není divu že liška ztrácí, poslední dobou jsou dost vlezlý se svojí aktualizační politikou a navíc byla liška odjakživa takovej open-source IExplorer, ze začátku byla skoro stejná, pak přidala taby a download managera, ale největší síla spočívala v doplňcích. Já tomu teda nikdy nepřišel na chuť, takže nemám nic otestováno, ale zaregistroval jsem, že s doplňky přišli i ostatní prohlížeče, takže z hlavní výhody FF se stal standard a ona liška krom těch doplňků jaksi z mého pohledu neměla nikdy víc co nabídnout.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
2. 12. 2011 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel to uzivatel : co ocakavas od prehliadca? Prehliadac je na prehliadanie stranok a nic viacej, co viacej by mal ponukat? Firefox je vlezly svojou aktulaizacnou politikou? Co potom google? Ten je este agresivnejsi a otravnejsi ale nieje to tak na ociach lebo to robi po tichu bez tvojho vedomia.
Google je vlezly a nedava ti moznosti. Tak a inac nie. Toto je pre teba najlepsie, my vieme, co chces a co je najlepsie. Toto je politika googlu. Firefox je otvorenejsi (slobodnejsi) s vecsimi moznostami. Firefox ti nediktuje co a ako
Masivna kampan to je ono. Ak ma niekto dost prostriedkov tak na trh pretlaci cokolvek aj ked je to zmetok. Google sa snazi robit svet podla seba ako pred nim MS.
Rychlost je relativna lebo najviac aj tak zalezi od pripojenia a momentalneho stavu serverov, ako od prehliadaca.

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb Funkce prohlížeče se mění. Už neslouží jen k prohlížení, ale jako okno pro cloudové programy, něco jako operační systém v operačním systému. Rychlost a HW nároky prohlížeče jsou proto stále důležitější, stejně jako bezpečnost, kompatibilita atd. To všechno má chrome, respektive chromium na špičkové úrovni. Reklamní kampaň má dopad na ty, kdo neví a nebo jsou snadno ovlivnitelní. Musím přiznat, že vzhledem ke kvalitám Chormáka jsem rád, že si takto klestí cestu. I když přiznávám, že při instalacích některých programů položku "intalovat safe and fast browser" musím odškrtnout. Chrome nepoužívám.

alica
alica
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono okrem kvalít Chrome a údajnej veľkej reklamnej kampane, ktorá napr. na mňa nemala žiaden efekt vydím rýchly rast bohužiaľ hlavne v neférovom, násylnom a drzom spôsobe ako sa Chrome šíri.

Totižto pri inštalácii mnohých rôznych programov (sám som sa s tým stretol možno 5-6x) sa Chrome snaží nainštalovať s nimi /implicitne zaškrtnuté pri inštalácii že sa má nainštalovať, dokonca niekde drzo ešte že má byť aj predvolený prehliadač :-((/. Neskúsený uživateľ, alebo pri chvíľke nepozornosti aj skúsenejší, ho má uživateľ v systéme skôr ako si to všimne.
Veľmi neférový spôsob šírenia :-(.
A to uvádzam ako uživateľ Opery aj Chrome.

alica
alica
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Len dodám, že preferujem Operu a Chrome, som na druhom PC použil len preto, že dom ju použiť nemohol :-).

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohuzel, ale je to tak. Chrome ne s prominutim nasr*ny vsude. Beru, kdyby byl jako mozna volba, ale aby se automaticky instaloval a prepl jako hlavni prohlizec... prasarna proste. Chrome podle mne jen okopiroval vsechno co je dobre z FF, IE a Opery. Nasekal na to takovy ten moderni "style" vzhled, at se rozlisi a masivni penize dopomohou k optimalizacim. Jako jo... neni spatny, ale smrdi vkradanim se do nasich PC a vykradanim nasich dat! No mozna prehanim, ale celkove je to dost nevyrovnany boj vuci ostatnim.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hammy No lebo taký FF nebol nikdy ponúkaný v žiadnej inštalácií, že? :roll: Je smutné, že len bezhlavo klikáte na Next, Nasledujúci, Ďalší atď. a ani si neprečítate, čo má inštalátor za lubom ... Chrome nič neokopíroval, na jeho minimalistický vzhľad pri uvedení nadávalo strašne veľa ľudí a teraz sa stalo čo? Zrazu majú všetky browsery nenápadne podobný moderný "style" ako Chrome ... čím to asi bude???

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 12. 2011 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic me se ten vzhled nelibi, jedno tlacitko na vsechno neni pro me :roll: me osobne vyhovuje lista kde jsou history, bookmarks, tools apod. a ne to vsechno scrollovat z jednoho menu :confused:

ajkl
ajkl
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co máš proti aktualizacím od googlu? Narozdíl od FF na mě každých 14 dní neleze okno aktualizujte si váš prohlížeč, všechno je automaticky, o nic se nemusím starat
[quote=odb]to uzivatel : co ocakavas od prehliadca? Prehliadac je na prehliadanie stranok a nic viacej, co viacej by mal ponukat? Firefox je vlezly svojou aktulaizacnou politikou? Co potom google? Ten je este agresivnejsi a otravnejsi ale nieje to tak na ociach lebo to robi po tichu bez tvojho vedomia.
Google je vlezly a nedava ti moznosti. Tak a inac nie. Toto je pre teba najlepsie, my vieme, co chces a co je najlepsie. Toto je politika googlu. Firefox je otvorenejsi (slobodnejsi) s vecsimi moznostami. Firefox ti nediktuje co a ako
Masivna kampan to je ono. Ak ma niekto dost prostriedkov tak na trh pretlaci cokolvek aj ked je to zmetok. Google sa snazi robit svet podla seba ako pred nim MS.
Rychlost je relativna lebo najviac aj tak zalezi od pripojenia a momentalneho stavu serverov, ako od prehliadaca.[/quote]

skipped1
skipped1
Level 17 Level 17
2. 12. 2011 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chrome pouzivam od prvniho dne co ho google oznamil. Nechapu nektere obavy nekterych lidi tady - agresivne a tajne se na pozadi aktualizuje? Vzdyt ste mu pri instalaci dali souhlas, jake tajne? Jo vy nectete s cim souhlasite a co instalujete? No a ci to je asi problem? Samo se na PC nic neinstaluje, vsechno musi iniciovat uzivatel, pokud on na vse slepe klika, nema pravo se rozcilovat ze tam neco ma instalovane. Stejne tak vsechny dementni toolbary pro IE, ty taky musite odkliknout. Co treba java, ta vam do registru nahazi takovej reklamni bordel bez ptani ze sem se az divil kdo jim plati...

batep
batep
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skipped1 :D naprostý souhlas, nechce mi nikdo namluvit, že komponenty od Googlu se instalují tajně společně s vybraným softem. Vždy je při instalaci pouze nabízen a co z toho vyplývá? Vývojáři programů s tím souhlasí ... hmmm proč když je to tak otravné a špatné. Prostě Googl najel na tvrdou obchodní politiku. Je to žralok, no a co? 25% internetové populace ho již využívá. Nelíbí se Vám? Neinstalujte ho ...

A.Patek
A.Patek
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ajkl]co máš proti aktualizacím od googlu? Narozdíl od FF na mě každých 14 dní neleze okno aktualizujte si váš prohlížeč, všechno je automaticky, o nic se nemusím starat[/quote]

A totéž mně dělá firefox. Stačí zaškrtnout jedinou volbu v nastavení...

Vodník
Vodník
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

G Chrome považuju za takovej Internet explorer extended, je rozhodně lepší, na druhou stranu jednodušší pro míŇ zkušený uživatele- holky,a pekelně rychlej, ovšem bez doplňků, já jsem pořád pro FF, mam ho maximálně přizpůsobenej, sice se mi startuje a vypíná dýl, ale jsem maximál spokojenej :)

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vodník Používam Chrome aj s rôznymi doplnkami (a nie je ich málo), no žiadne spomalenie alebo pomalšie zapínanie/vypínanie som nezaznamenal :roll: Nový FF, ako aj ostatné browsery, okopírovali vzhľad Chromu, čo len svedčí o tom, že Chrome má rozumne usporiadané GUI, je rýchly, intuitívny a jednoduchý ...

Reklama
Reklama