google-testuje-reklamy-pomoci-radia
Novinka Google testuje reklamy pomocí rádia

Google testuje reklamy pomocí rádia

Stančík Martin

Stančík Martin

8. 12. 2006 00:00

Google dneska potvrdil, že dokončil vývoj dlouho očekávaného systému rádiové reklamy a spustil limitované testování.

Reklama

V prohlášení na webu společnost uvedla, že začala s testováním systému, jenž zakoupila od dMarc Broadcasting v tomto roce za 102 milionů dolarů a který zabudovala do svého systému AdWords. Google Audio Ads nyní běží na více než 700 radiových stanicích v USA, řekl mluvčí Mike Mayzel.

"To, co všichni očekávají je, že se Google stane jedním z největších rádiových hráčů," řekl analytik David Bank s tím, že gigant vede rozhovory s největšími radiovými stanicemi. Předpokládá se, že Google Audio se rychle stane oblíbenou službou pro stovky tisíc inzerentů, kteří nyní využívají AdWords a budou si jednoduše moci koupit reklamu v rádiu. Někteří prodejci reklamy se však bojí toho, že inzerenti, kteří u nich kupovali offline, začnou v hojném počtu nakupovat reklamu online. Google má však výhodu, že může rádiím zaručit pravidelné dodávky reklamy.

"Audio Ads nabídnou detailní statistiky, cílení demografické, podle stanice či lokace a zákazníkům umožní jednoduchý vstup do rádií," stojí na webu Google. Zatím nebylo stanoveno datum, kdy bude služba dostupná pro další inzerenty.

Zdroj: Reuters

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama