Zpět na článek

Diskuze: Grafiky založené na Fermi budou značené GTX 480 a 470

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vlastik80
Vlastik80
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jen aby se opět neopakovala situace známá doposud- přeznačování pod rouškou nových typů pro nezasvěcené.... Pak si nesete domů něco co ve skutečnosti není nic nového... 8)

Osobně si myslím že marketingovým tahům ať již jakýmkoli jen tak konec nebude.

Kuprt
Kuprt
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O tu první číslici stejně nejde a chvála bohu. 260 a 280 jsou totožné karty a 460 bude snad zase modla dostupná pro všechny. Cena/výkon prostě bomba karta : ))

ravi2
ravi2
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta nVidia je ale mazana... doteraz sa hovorilo o tom ake ma GX 3xx problemy (vytaznost,ako sa prehrievala na CES...) teraz to bude pre neznaleho zakaznika vyzerat ako nova rada po GX 3xx, ktore ani nevysli a povie si ze sak to je novinka, to bude lepsie ako trebars "stara" GX 380, tak preco by som si GX 480 nekupil?:D
Neviem ako vam ale mna uz zacina nVidia poriadne srat.
P.S: Niesom fanAtik, vlastnim kartu od nVidie ...

obcanskej
obcanskej
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ravi2 A to nemluvím o tom, že pokud si někdo koupí grafiku na základě argumentů, které jsi použil (u 380 problém předprodukčních vzorků, takže 480 musí být skvělá), tak je výraz absolutní idiot ještě velmi lichotivý...

ravi2
ravi2
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej Ano bohuzial 80% ludi co si kupuju grafiku, alebo aj iny hardware, tak sa rozhoduju podla cisla grafiky a beru to tak, ze cim vacsie cislo, tym lepsia grafika... alebo velkosti pamate, takze grafika ktora ma 1 GB musi byt lepsia ako ta, co ma len 512 MB a je mu jedno, že ta co ma 512 MB je GDDR5 a ta co ma 1 GB je DDR2. A to su ti neznali ludia. A mozem ti povedat, ze takych poznam dost ...
A ked sa ten neznaly zakaznik teda rozohdne raz zacas si neco o grafikach precitat a najde clanok napriklad o GTX 380 a precita si nejake negativne ohlasy trebarz na spotrebu, zahrivanie a tak a rozhodne sa, ze grafiku este nebude kupovat a za pol roka se pozrie do cenniku nejakeho e-shopu a uvidi GTX 480 tak si povie, ze to uz je nova rada a ta predsa nebude uz taka zla ... je to blbe ale tak to proste je a ano, niektori ludia su v tomto uplne blbi :)

obcanskej
obcanskej
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej @ravi2: Pokud přistoupím na tuhle argumenataci (ač s ní nesouhlasím), tak pak je krok nVidie (jiné číslování, než se čekalo) snadno obhájitelný. Výtěžnost zákazníka zajímat ani v nejmenším nemusí a že to na CES spadlo taky na finální kartu nemusí mít nejmenší vliv. Takže proč by měl úplně pitomý zákazník brát tohle při výběru karty v potaz? Takže ať se na to dívám z jakéhokoliv úhlu, je to ze strany nVidie vlastně správný nebo přinejmenším nezávadný krok.

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej @ravi2: Bohužel toto musím potvrdit. Ještě smutnější je ale to, že ikdyž ten dotyčný ví, že o tom víte více než on, nenechá si rozmluvit že více paměti znamená výkonější grafiku :(

ravi2
ravi2
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej @obcanskej: je to tvuj nazor a mas na neho pravo, nikto ti ho nebere :wink:

TommyCZ
TommyCZ
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej @obcanskej: Nevim co tu resite.. zadna GTX180 taky nebyla a rovnou byl nazev GTX280, to ale nikomu divny neprislo.. proste nepouzivaj ve znaceni generaci karet lichi cisla tot vse proste 480 zni lip nez 380 a o to preci u nazvu de hlavne, jak tu pisete pro BFU. Jinak me je uplne jedno jak se ta karta bude jmenovatat ,jestli to bude proklamovany trhac asfaltu tak pak nebude co resit.....

obcanskej
obcanskej
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ravi2 Samozřejmě, všichni neznalí zákazníci byli denně masmédii bombardováni "o tom ake ma GX 3xx problemy (vytaznost,ako sa prehrievala na CES...)", a teď se ta karta jmenuje jinak. To už ale Blesk určitě nenapíše a Nova neodvysílá...

Mohu vědět, kteří neznalí zákazníci, kteří by se dostali k informacím dostupným jen na odborných webech, budou teď klamáni? Jestli je někdo schopen se dostat k takovým informacím, znamená to, že navštívil web o HW a přečetl si o něčem, co BFU absolutně nezajímá(výtěžnost nevydáné karty?), takže pokud tentýž člověk nebude vědět, že to je stejná řada, je absolutní idiot. A pokud je někdo absolutní idiot, žádná nVidia mu z toho nepomůže.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
2. 2. 2010 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej Isto je mnoho takych, co chodia po vystavach (CES) a o HW magazinoch nemaju ani ponatia. Idu na vystavu a potom si kupia PC vo wallmatre.

obcanskej
obcanskej
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej @overclocking: Ano, kolik jich asi tak bude? A kolik takových si podle vašeho klíče kupuje komponenty? 100? Možná dokonce 1000? Takovým lidem je úplně jedno co koupí a možná 480 bude pro jejich potřeby to nejlepší co budou moci koupit. Proč se tu furt řeší tak extrémní případy, že si někdo koupí grafiku podle vyššího čísla? Co vám konkrétně na tom tak vadí? To tu každého tak žere, že si někdo koupí neco jiného než co má doma sám? A je schopen se kvůli tomu hádat a vymýšlet krkolomné kombinace co si kdo jak a proč koupí?

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej @obcanskej: Já myslím, že tyhle krkolomné kombinace vymýšlejí marketingová oddělení, proto se ta číslování pořád mění a občas nedávají smysl:roll:

radik79
radik79
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cim vic prouzku, tim vic Adidas :wink:

faugusztin
faugusztin
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto autor myslel vazne ? Nuz, moze si byt isty ze model s nazvom napr. GT430 bude preznacene GT240 a podobne.

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@faugusztin Ano, myslel jsem to vážně. Byl bych rád kdyby GT 4xx byly low-endové odrůdy Fermi, ale to chci po nich nejspíše moc. Je to pouze moje osobní přání a názor.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
2. 2. 2010 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál No vas osobny nazor a prianie nV nezabrani, ze do jednej stovkovej serie nenatrepe jadra Fermi a GT200 (a mozno aj G92). Na to nik z nas nema dosah.

Z poslednych dvoch rokov maju s tym iba dobre skusenosti, preco by to mali opustat, ked budu mat sklady plne starych cipov?

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pane censore. Zmazat moj prispevok aj s povodnym obrazkom ktory ste tu dali a na ktorom bolo vidiet ako krivo je tam nalepene to logo Nvidia je majstrovsky kusok. Pocitam ze zmazete aj toto, tak do toho.

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltrabob Omlouvám se, ale nevím kdo to smazal ani jaký byl důvod. Ihned se půjdu informovat.

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál Dakujem za profi pristup, u vas je to v poriadku, to ja som tentokrat ten, co pochybil. Reagoval som na iny clanok. Moj nie prave priatelsky ton bol zapricineny skusenostou z nedavnej historie, ked mi boli zmazane aj prispevky, ktore neboli flame, akurat boli sarkasticke. Tak este raz sa ospravedlnujem.

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @maltrabob: Díky za vysvětlení. Bylo mi divné proč nic takového nemůžeme najít. Stane se. Bohužel když se mažou příspěvky tak se mohou smazat i některé, které jsou vpořádku, ale jsou zařazeny třeba mezi flame.

Radim Madarász
Radim Madarász
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobne si myslim, ze "ctyrstovku" pouzili kvuli tomu, ze 3xx jsou mobilni karty. Nicmene v mateni zakazniku bych na jejich miste volil GTX370 a 380, aby si zajemci o notebook mysleli, ze jejich karta je odvozena od desktopovych DX11 karet a meli za to, ze maji to NEJ na trhu :)

Gabriel00700
Gabriel00700
Level 1 Level 1
2. 2. 2010 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=maltrabob]pane censore. Zmazat moj prispevok aj s povodnym obrazkom ktory ste tu dali a na ktorom bolo vidiet ako krivo je tam nalepene to logo Nvidia je majstrovsky kusok. Pocitam ze zmazete aj toto, tak do toho.[/quote]

pocuvajte pane, ale ked ani neviete, ku ktoremu clanku pisete svoje utocne reakcie, tak je to velmi smutne. Hlavne, ze je v clanku spomenute nieco nove o produktoch NVidia. :idea:

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel00700 A do prcic, mate pravdu, to som si vobec nevsimol ze som reagoval v inom clanku. Ked boli tak tesne za sebou ;-). Moja prevelika vina.

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč tady porát někdo řeší jestli nVidia přeznačuje starší modeli bo ne OMG pokud má konkrétní GPU výkon takovej jakej je zrovna v dané škatulce potřeba tak proč ne ... a ty keci o tom jak to ti "chudáci laikoé nepoznají" sou taky hodně mimo mísu bo laikovy je sakra jedno co tam má hlavně že to jede a ten kdo se v tom vyzná si to pohlídá . nic světabornýho děti..!!

Reklama
Reklama