Zpět na článek

Diskuze: Intel Bearlake - nová rodina čipsetů (s podporou DDR3) přichází

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, MSI opet potvrdila, ze neni (a troufam si predvidat pres revize 2.0, nove verze BIOSu atd.) ani nikdy nebude deska pro overclockery.
Ze se vykonovy posun se stavajicimi procesory taky nebude konat se taky dalo ocekavat.
Porizovat desku nyni s vyhledem na "budouci upgrade" procesoru je tudiz nesmysl. Desku ma cenu kupovat (a prodavat) zasadne a jedine ve svate nerozborne trojici CPU+RAM+MB.

Nicmene jako "okenko do budoucnosti" jsou podobne recenze zajiste velmi zajimave.
- Josef Prskavec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2007 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kazda zostava, ktoru som mal bola pretaktovana (uz od P120Mhz). Posledne 4 dosky som mal od MSI a piata bude tiez.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja take nesouhlasim, mam tu dalsi desku od MSI, ktera bude v pristim testu a ta se chova a funguje naprosto prikladne. Myslim ze dnesni problemy zpusobila chyba konkretni desky ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No s tím bych nesouhlasil. Třeba já jsem měl 1,5 roku Athlona64 3000+(@2550Mhz) a celkem dobrou základní desku od MSI s Nforce4 s939 a 2GB pamětí DDR400@460. Upgradoval jsem na dvoujádro X2 3800+(@2850Mhz). Tím jsem za cca 1500 kč zdvojnásobil výpočetní výkon mého PC. (2500 za nový procák v na Aukru, ten starý jsem střelil za 1000). Kdybych se snažil jakkoli, tak takhle levně žádnou výměnu "svaté trojice " neudělám.
- Jan Jaglař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2007 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim si ze MSI nedela spatne desky mam uz nekolikatou ale ne kvuli tomu ze by shorela nebo neco podobneho proste upgrade a jsem s nimi nadmiru spokojen i co se tyce vybaveni desek Vsechno je OK
- Martin Tes,

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajimave na chipsetech intelu je jak podporuji jen nektere procesory... takovy nepekny marketing..

mimochodem
Prijde rada take na tu mini(nebo mikro ted nevim) ITX desku od VIA ?
- Vít Pešek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2007 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na firme jich par mame, myslite ty s integrovanym vsim? teda krome pameti, myslim ze to je micro, zajimava vecicka, ale ma dost uzke vyuziti
- .::]|DeaD|[::.Screamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obdobný článek mají na anandtechu a tam se ukázal P35, že má o hodně výkonnější paměťový řadič, než P965(o 15-20% v syntetických testech). V herních testech to znamenalo 2-5% nárůst výkonu, což není k zahození.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jak rikam na teto desce neslo nastavit jine casovani nez x-x-x-x-5, byt jsem se snazil ... proto jsou testy timto znacne ovlivneny ... pockejte na test lepsi desky tam bude skore lepsi ... i kdyz si myslim ze jste se prehledli a oni testovali zrejme DDR3 ne?

EDIT:/ koukal jsem na jejich test a mate pravdu ale to je tim ze maji desku Asus s pametovou optimalizaci ... az budeme mit Asus s DDR3, tak udelame podobny test DDR2 vs DDR3 ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deska pekna, otazka je, kam u ni strcim svoje dve vypalky, co jsou porad na IDEcku, kdyz se vyrobci do SATA prilis nehrnuly az do nedavne doby. Predpokladam, ze ten zlutej konektor je blba disketovka.
Porad se mi libi, ze Intel misto SLI podporuje CF konkurecniho AMD :).
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nečítal si pozorne IDE tam stále je ale je riešený prídavným čipom. Takže ten žltý je IDE a disketovka je pod PCI slotom.
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavej, leč trochu rozporuplnej článek, trochu mi to připomíná recenzi tehdejší novinky 680i od eVGA = spousta potíží a ve finále nejlepší čipset :) Ale zajímá mě spíš nástup DDR3, páč DDR2 se nějakou dobu usazovaly na trhu a někdo je ještě dodnes považuje za novinku. Tak jestli má někdo nějaký vizionářské představy, jak to vlastně v relativně blízké budoucnosti vlastně bude?

- Fogus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jine desky s timto chipsetem potize nemaji, uvidite pristi tyden v testu desek ...

pameti DDR3 ve velkem nastopi kolem vanoc/leden ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To nebyla kritika jen přirovnání k pousmání.
A co se týče pamětí, tak pokud je mi známo se mají DDR3 prozatím objevit na frekvenci 1066MHz, což zvládají i dvojky a až časem 1333 a 1600MHz. Tak mě zajímá zda-li se vyplatí čekat na desky s podporou DDR3 a procesorů s 45nm => vyšší cena + nevyladěné novinky. Plánuji totiž v blízky budoucnosti novou sestavu.

- Fogus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2007 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fogus: Pamei DDR3 tu budou pristi rok, procsory 45nm uz o pazdninach, tudiz chcete o prazdninach super pretaktovatelny Penryn ...kupte desku s P35 ... a podporou DDR2 i DDR3 ... nemusite se ptat trikrat ... staci se zamyslet ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2007 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: Hezky! Takhle tu odpovídáte svým čtenářům? To Vám celkem závidím, protože jednat tímto stylem se svými klienty já, tak jsem už asi dávno bez práce. Dám Vám malou radu z diplomacie, jestliže Vás některé dotazy obtěžují, tak na ně raději neodpovídejte…
- Fogus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mě to teda spíš připadá na ruku Freddyho Kruegera, než na medvěda :))
- Jiří Švarc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=6&id=2249
- pcmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2007 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace misto hloupych odkazu jste si ten clanek na hardwarezone mel nejprve prohlednout, to toiz neni TEST ale PREVIEW - pred test, a jen obrazkova galerie ... takze "stare" si priste strcte za klobouk ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 5. 2007 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A dosky Gigabyte P35-DS3R a P35-DS3P a Asus P5K nemáte v pláne otestovať?
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2007 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zdenku, mohl bych se tě prosím na něco zeptat. Vím že rozumíš pamětem na na foru mi nikdo kloudne neodpověděl. Mám 2×512MB 667MHz CL5 A-data a chtěl bych dát do PC ještě 2×1GB ty samy. Zajímá měl jestli na desce ASUS M2A-MVP (AM2,X480,SB600) mi pojedou tyhle dva dual kity spolu v dual channelu. Diky moc za pripadnou odpoved.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2007 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Ondráček: Pojedou na 99,9% bez problémů, otázka je jestli není 3GB RAM zbytečně moc, 2x512 bych střelil. Zhrnutí: pokud osadíš vícero stejných modulů ničemu to nevadí, ale při taktování se dostaneš nejvýše na takt (časování) neslabšího kusu. Malá rada závěrem, pokud tomu nerozumíš, tak do toho nelez!
- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2007 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MSI uz ponekolikate predstavila jako jedna z prvnich firem desku nove generace a opet potvrdila to, co se pro rane desky MSI stava standardem, a sice, ze napoprve predstavi docela solidni desku bez vyraznejsich nedostatku. Mam K9N Platinum, jednu z prvnich desek pro AM2 a nemuzu si stezovat, jen tak dal MSI...
- Josef K.

Reklama
Reklama