Zpět na článek

Diskuze: INVEX 2007 byl všechno... jen ne "vele"trh

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S autorem naprosto souhlasím, s Invexem to jde z kopce už kolik let. Problém vidím hlavně v BVV - je to až trapný, jak vždycky po veletrhu mávají grafama a křičí jaká byla super návštěvnost a kladný ohlasy. Přitom těch pár desítek návštěvníků odchází domů nasraně :-)

Ale berte to z pozice vystavovatele - naše firma zaplatila za celkem maličkej stáneček 100k, k tomu se za nehorázný prachy doplácí připojení k netu, lednička a kdesi cosi. Pak tam příjde pár děcek a jde se domů. Nedivím se že na to spousta zajímavých firem kašle.

Jo a Filipe - jestli jsi tam vydržel jako návštěvník 2 hodiny, tak jsi těžkej nadprůměr, imho za hoďku nebylo co řešit...
- cyberpaul

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano bohužel musím potvrdit že to s Invexem jako takovým jde z kopce. Podle mého názoru je to ,ale jen otázka propagace a organizace.

Jelikož firem a výrobců, které mají co nabídnout je v IT oblasti pořád více.

Hlavní nedostatek bych viděl v lákadlech Invexu.
Když přilákáš diváky přilákáš i vystavovatele:)

- Petr Mišák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osud Invexu mi je volny, ale jsem zdesen, kam se ta vypocetni technika ubira: Vykon zdroju se pocita v kW, znacne procento reportaze resi vetraky a chladici kapaliny :-( Pocitac by nemel brat vic nez 20W, i to hlavne na osvetleni monitoru, chladit disky neni potreba, flash ma podstatne nizsi spotrebu nemluve o hluku atd.
- V.Mlich

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím s tebou, ale no jak to říct... tam opravdu nic zajímavějšího než ty chladiče nebylo. Až na jedno, nějaká firma tam vystavovala luxusní gramovony z broušenýho skla a leštěnýho kovu, fakt nádhera.

PS: A ASUS tam stánek měl. V "A-čku" o velikosti asi 2 kadibudek vedle sebe. Seděly tam 2 znuděný slečny a ukazovaly jednu(!) základovku :)
- HarryŽ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj odhad selekce výstavy se potvrdil a tím i mnoho jiných věcí. Škoda.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kwolek Jirka: Ano, tohle je ten profesionál, pro kterého jsem před více jak dvěma roky začal psát. Jen tak dál.

Samozřejmě mi nešlo o výskyt slova HwMag, jak by si někteří rádi mysleli a dále budou, jen mi přišlo celkem vtipné, jak to bylo vyseknuté...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tento ročník bol slabý bol som už 4.rok a moje hodnotenie je takéto : 2004 super, 2005 velmi dobre, 2006 dobre a 2007 slabé
- Lukáš Kukla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Super to skutečně bylo tak v roce 1999, už v roce 2004 to bylo "slabé".
Zatímco třeba Autosalon roste a je pořád lepší, Invex jednoznačně stále upadá, ani se mi nechce věřit, že na obou akcích pracuje ten stejnej tým lidí (ale možná taky ne).
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už loni sem pochopil že jezdit na invex je ztrata casu. rok od roku je to horsi a horsi a ted i kdyz mam od firmy listky zadarmo tak me ani nenapadlo tam jet, proc taky? prominte ale chladice opravdu nejsou to co by me v oblasti IT nejvice zajimalo...
čest památce invexu kterej byl akci plny a zajimavy pro normalni lidi
- Ondřej Staněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu nic zajimaveho. I Enermax mel lepsi prezentaci v polsku. Tam na tenhle zdroj bezeli hned dve PC soucasne (mam foto) a nebyla to vubec zadna orezavatka. Z toho co jsem zatim o invexu videl se mi zda jako nej case kterou Stoobi pripravil pro Intel. "Vodni" chlazeni co tam TT predvadel taky neni zadnou novinkou. Dalo by se rict ze pro vetsinu vodnikaru to je parodie na vodni chlazeni.
Obr chladic? Stejne nebude chladit lip nez poradna voda :-) Jen ukazuje na problem klasickeho chlazeni. Jsou potreba cimdal vetsi rozmery chladici plochy a v dusledku toho i nutnost vetsich case. O problemech s hmotnosti a upevnenim ani nemluve) Vitejte v budoucnosti vzduchari. :-)
Opravdu mnohem radeji si zajedu do Polska na Targi Tuningu Computeru. Sice mensi akce ale mnohem zajimavejsi. Na mensim prostoru toho uvidim mnohem vice a nektere veci se objevili v CR az om pul roku pozdeji.
- Vojtěch Nekvapil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ked si predstavim ze sa malo MCR v csku konat v spalicku a nie na invexe tak som myslel ze dakoho zabijem :P tak ale vsetko dobre dopadlo a progamers to tento rok zazracne zvladlo na 1ku, bohuzial som som sa z Dcka nestihol pohnut ale co citam o vela som neprisiel... aspon ze tento rok odovzdavali ceny na mieste a nemusel som cakat na ten notebook pol roka ako minule :)
- Dev1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a pro Ddworld... a pro Živě... a pro každého, kdo před ním zamával foťákem a akreditací. Jen si o sobě tolik nemyslete :)
- ad4ms

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozna by nebylo naskodu se zminit i o ECO PC u intelu, a to prestoze za nim stoji i "odpadlici" z konkurence... Prijde mi mozna mirne detinsky se o nem nezminit
- Petr Mitiska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ten chladič na závěr je "fakt cooool :-)))"
- randomofamber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Letos poprvé jsem o Invexu ani na chvíli neuvažoval, ani vstup zdarma mě nepřesvědčil. A jak je vidět, rozhodl jsem se správně. Holt doba před deseti lety se už nevrátí, tehdy jsem den před Invexem nemohl ani dospat, jak jsem se těšil :-)
- Newman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na Invexu jsem byl už po čtvrté ... prvně to bylo super, pak to ušlo, třetí byl nic moc, ale tohle byl fakt propadák ... k vidění toho bylo málo a zajímavých věcí by člověk na prstech jedné ruky napočítal ...
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím ... INVEX letos opravdu nebyl nic moc
- nnevimm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vcelku s autorem souhlasím, i když jsem se tam celkem bavil...
ale hlavně, jako návštěvník bych málo lidí (středa) hodnotil jako velké plus, protože jsem se nemusel protlačovat davy (to jen ve stanu s Crysisem a u venkovních stánků Computer Pressu, kde rozdávali časopisy zdarma :))
- n3tman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na Invexe som bol druhy krat,
predtym to bolo o dost lepsie...
teraz bol zaujimavy len prvy pavilon F, v ostatnych bolo ticho a nuda, nic pre bezneho studenta...
Pavilony A boli dost ochudobnene,,
Herny pavilon D nas sklamal... nebolo na co pozerat... mozno na stanok Crysis, ale tam bol obmedzeny pristup a takmer stale plno.
Dobre bolo, ze sme sa nemuseli predierat aby sme aspon nieco videli, ale tie davy ludi chybali, nebol tam zivot...
Chybali tiez cipsy, ktore minuly rok rozdavali v stanku O2... :)
Celkovo minuly rok bol zivsi, skoda, naozaj sme sa uz po hodine nudili, to pred rokom nam to trvalo dlhsie... :P

Dokopy tak 3 pavilony stali za pozretie - F V D (pre studenta)
oplatilo sa prist, aspon skusim ako na slovensku horia zlate stranky prahy :D
- Vigintillion

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2007 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Noo já jsem byl na invexu jetos po 2. už minulý rok jsem si říkal že to i za těch málo peněz nestojí...letos jsem se nechal ale přemluvit když jsem měl vstupenku zdarma+vstup do G2 s omezeným přístupem ale bylo to na hovno...příští rok na to asi seru..měla by to nazývat spíš dobročinnou akcí než veletrhem
- romis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... jejich popularita klesá, již není potřeba shánět informace na veletrzích - vše je na internetu!
- howned

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2007 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máš pravdu že spoustu věcí najdeš na netu ,ale vidět to na vlastní oči nebo si na určitý výrobek šáhnout je vždycky lepší.
- Patrik Krayzel

Reklama
Reklama