Zpět na článek

Diskuze: iPad 3 neskoncuje s Home Button tlačítkem. Apple ho uvede 24. února na Jobsovy narozeniny?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ystrem
Ystrem
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci bejt stoural ale co to tam zase pisete stim rozlisenim! Rozliseni je dvojnasobne = plocha je 4x vetsi ... ach jo

Sidi
Sidi
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ystrem První ma rozlišení cca 0,8Mpix, druhý 3,15Mpix. Opravdu se jedná o dvojnásobek?

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
27. 12. 2011 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ystrem]..[/quote]Pokud zdvojnásobím počet řádků a současné zdvojnásobím počet sloupců, pak získám 4× tolik bodů a tedy 4× vyšší rozlišení.

Rozlišení není nic jiného než počet pixelů na určitou jednotku plochy. A zde se nám počet pixelů zvýší 4×.

Proto i rozlišení bude čtyřnásobné.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Trošku ťa poopravím ... rozlíšenie je len určitý počet riadkov a určitý počet stĺpcov, ktorý je daný monitor, displej, TV atď. schopný zobraziť ... to čo si v druhej vete opísal ty je skôr hodnota DPI :P

Reklama
kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že to bude pořád jeden z těch kvalitních předražených iBricků bez USB, vyměnitelné baterie a podobnými zbytečnostmi že. :?:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 01:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kn16ht tak to USB by už aspoň na iPad mohli prihodiť, ale osobne som rozhodne za ponechanie vstavaných batérií ... zmenšujú sa tým rozmery a hlavne je celé zariadenie pevnejšie keďže neobsahuje žiadne odnímateľné časti ... aj tak tú batériu nebude človek vymieňať skôr ako za jeden či dva roky ... :wink:

Mers
Mers
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kn16ht Jo, vyměnitelný baterie jsou k hovnu, výsledkem jsou jen vrzající kryty...v životě jsem nevyměňoval v mobilu baterku. Dřív než ta stará měla možnost přestat fungovat, tak sem přešel an novější model mobilu...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mers jj presne tak proto vydavaji iphony apod. s rocnim rozestupem aby si kazdej misto baterky za petikilo koupil dalsi phone za 10k :lol:

PetrJirasek
PetrJirasek
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kn16ht Že by Apple chtěl kopíroval vzhled od Samsungu??? :-D. Žádná tlačítka jako u Galaxy Nexus S :-D. To bude zase soudů :-D.

kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrJirasek Já nepsal o žádných tlačítkách, je to dotykové, tak nejsou potřeba. Mě tady jde o to USB, výměnná baterie a další základní věci, které iPad1 zcela postrádal, konkurence je měla, ale přesto prý byl (a je) lepší jak jiné. Vtipné no

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrJirasek když už tak motorolu, Xoom tu byl dávno před nějakým Tabem a bez tlačítek

jfb
jfb
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrJirasek @kn16ht: Narozdíl od ostatních, ovšem iPad šel používat a ovládat, ostatním nepomohlo ani milión USBček...

rochne
rochne
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SNowie]když už tak motorolu, Xoom tu byl dávno před nějakým Tabem a bez tlačítek[/quote]
Motorola Xoom tu byla na zacatku 2011... Galaxy Tab uz 2010... :roll: :roll:

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rochne Galaxy Tab v roce 2010 měl klasická androidí tlačítka :roll:

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
27. 12. 2011 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=PetrJirasek]...[/quote]Jen s dovolením upřesním, že žádný Galaxy Nexus S neexistuje.

Patrně jste měl na mysli Google Nexus S nebo Samsung Galaxy Nexus.

Reklama
Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
27. 12. 2011 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kn16ht]Mě tady jde o to USB...[/quote]
Proprietární 30pinový konektor Apple má troje napájení 3,3V , 5V a 12V, analogové stereo in/out a podporu dat. Jaký elektrotechnický naivka by to chtěl nahradit jedním standardním USB konektorem?

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí ale tady nejde vubec o typ vystupu ale o to ze s pouzitim USB by se muselo zavest mass storage do iOSu (nevim treba to neco takovyho ma) a pak uz by clovek ani nemusel chodit na itunes a platit za hudbu apod. ale tahal by nelegal z netu cemuz se chtel Jobs vyhnout, prestoze prave on byl jednim z tahounu kteri protlacili USB mezi lidi :idea:

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
29. 12. 2011 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Podle me si nikdy nepouzival nic od apple, nebudu si hrat na vzornaka co ma jenom legalni hudbu. Mam naky alba stahly (jak mi vychazi penize, postupne si ty ceda kupuju) a nikdy sem nemel problem do iPoda dostat nelegalni pisnicku. Chtel sem pokracovat dal ale uz sem tvuj komentar vlastne vyvratil takze neni potreba. Boze takovy lidi miluju co nevi a snazi se namluvit sobe a ostatnim ze vi. Proto nectu komentare na mobil.cz a novinky.cz protoze tam nenajdete inteligentniho cloveka a vidim ze tady to zacina byt taky perfektni..

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
29. 12. 2011 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @Lachtánek: jasne ze to jde, muzes taky iphone jailbreaknout abys nemusel mit kupovanej soft. Bohuzel nemas pravdu v tom ze jsem nic nepouzival, Ipad2 ma bratranek, par kamosu jailbreaknutej iphone. Ipod jsem opravdu v ruce nemel ale co me odrazuje od Applu je jeho diktatorska politika (no spis Jobse, ted me urcite date plno minusu ale musim to napsat, nastesti uz je ale pryc) kde se jede podle vyroku: "Uzivatel nevi co chce a proto mu to musime vnutit." Nerikam ze to co vyrabeji je spatne ale jelikoz nemaji jinou variantu tak ani nemam moznost volit jinou cestu. Jinak nepochybuju ze Jobs chtel minimalizovat piratstvi a proto nemaj ty posledni ihracky standartni USB a filesystem, proto jsi ztracel zaruku pri jailbreaku (nechtel jsi evidentne platit za aplikace z appstoru) apod. Proto jsem zasadne proti jakekoliv diktature at se tvari sebelepe a jeji predstavitele nas opijeji rohlikama jak chteji. Treba ted v Korei i pres statni krizi (nedostatek jidla, elektriky apod.) dostal cely stat volno aby museli vsichni verejne oplakavat zemreleho diktatora a nemaji jinou moznost (predstavte si jak by dopadl clovek ktery by se do kamery smal misto brecel) :arrow: stejne jako u applu, kde je jeden telefon, jeden tablet, jeden mp3 a zadna jina volba. Myslim ze na tom vidite jen to pozlatko (neco jako pro amiky 11.9. :arrow: pry utok teroristu :arrow: kdy jejich vlada nechala strhnout dve budovy ktery by jinak musely projit miliardovou dekontaminaci od azbestu a pri tom nahodou spadla i budova pobliz kde byly shodou okolnosti ulozeny spisy k vysetrovani kauzy na wallstreetu) ale uz nevidite sirsi dusledky pusobeni teto medialni kampane :idea:

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
29. 12. 2011 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @kalda69: Vis jak.. Uplne zbytecna je valka adroid komunita vs apple komunita protoze kazdej mel nakej duvod proc se rozhodnul pro onu znacku. Kazdej ma jiny priority a proto je dobry ze se muze rozhodnout mezi Google/Apple/MS. Nekdo chce kompleksni system co umi vse, dalsi co neumi vse ale to co umi umi perfektne a bezchyby, dalsi zas_ a tak to de dal.. Reknu priklad proc muj spoluzak nenavidi Apple. Jednou sem se snim chytl protoze se snim nikdo nebavi a asi mel potrebu vyventilovat nakej kompleks menecenosti tak do me valil neco o Applu a tak sme se malinko pohadali ani ne tak co je lepsi ale proc je takove dement ze s tim zacina a co si tim chce dokazat. Potom kdyz sme se za par hodin uz normalne bavili rekl ze Mac nema rad protoze na nem vsechno funguje a to ho nebavi, ze potrebuje aby se mu na kompu dycky nebo vysralo a on se v tom windowsu mohl starat a hledat kamen urazu. To byl ten obrovskej nedostatek diky kterymu me nakou dobu bombardoval urazkama a trapnejma vtipama. Tim sem chtel jenom poukazat na debilitu nekterejch lidi. Na Android mam nazor ze sice umi uplne vsechno ale vpodstate nic poradne (mam doma). WP7 se mi hodne libi a je to prvni alternativa po ktere bych sahnul. Samozrejme to co ja sem si nasel na android tak nekdo jinej najde zas neco jinyho na WP nebo iOS tak to proste je. Jediny co by me potesilo aby se tady prestali resit takovy pcoviny co je lepsi. Ste fanaticti kkoti co vam z neznamyho duvodu lezi apple v zaludku a mate potrebu do sveta vyvolavat jak je Apple naCENZURA a ze vsechny iShity sou nanic apod. a taky vy kteri rikate ze ti co odsuzuji Apple ho odsuzujou jenom protoze na nej nemaji ste tez strasni povrchni primitivi, nechapu jak vas muze neco takovyho napadnout.. Skoda mluvit. Za hrubky se omlouvam

mpe
mpe
Level 1 Level 1
29. 12. 2011 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @kalda69: Dej si studenou sprchu.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
29. 12. 2011 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @kalda69: vim ze to zni dost pritazene za vlasy ale je si take potreba uvedomit ze lobisti, politici a media jdou za stejnym cilem :arrow: a to udelat bohate jeste bohatsimi a chude obrat o co jde :shock:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
30. 12. 2011 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @Lachtánek: no vidis Lachtanku, souhlasim s tebou ze Apple je skvele funkcni apod. ale jak sem psal v predchozim prispevku, nelibi se me jeho politika a nemoznost jine jejich (applu) alternativy :arrow: proste maj jeden vyrobek a bud to vemes nebo ne, jestlize chtes neco navic tak uz musis koukat k jinymu vyrobci (coz se snad casem zmeni, kdyz uz to Jobs nemuze zakazat jako napr. ten mensi ipad).
BTW: jen bych chtel pripomenout ze jsme se bavili o tom ze Iphone a Ipad nemaji USB konektory :wink:

Candys_SLR
Candys_SLR
Level 1 Level 1
27. 12. 2011 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mers]Jo, vyměnitelný baterie jsou k hovnu, výsledkem jsou jen vrzající kryty...v životě jsem nevyměňoval v mobilu baterku. Dřív než ta stará měla možnost přestat fungovat, tak sem přešel an novější model mobilu...[/quote]

Lol, pobavilo, typuju že 99% mobilů má vyměnitelnou baterku... v své Noki 6131 mám již třetí =)

jfb
jfb
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Candys_SLR No, pokud by se nedala vyměnit nikdy, tak je to průs.. ale pokud stačí prostě jednou za 2-3 roky dát v servisu 500 za práci s výměnou, tak to nevadí.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb a proc davat do servisu? Vzdyt Iphony vychazeji kazdy rok, tak staci jen byt in a pokazdy koupit to nejmodejrnejsi, nejstylovejsi a nejoriginalnejsi zarizeni a uz je jedno jestli je to Iphone nebo Ipad

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
29. 12. 2011 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @kalda69: si deb*l vypatlanej. sam nevim proc se rozciluju nad stupiditou lidi jako ses ty

elukok
elukok
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Candys_SLR Tak to si podle mě jeden z mála. Já sem ani u jednoho ze svejch mobilů baterku neměnil. Výsuvný kryty jsou dobrý akorát na to, že se daj vyměnit, když se poškrábou. Ale zhoršujou konstrukci a pevnost takže pryč s nima.

mpe
mpe
Level 1 Level 1
28. 12. 2011 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kn16ht]Já nepsal o žádných tlačítkách, je to dotykové, tak nejsou potřeba. Mě tady jde o to USB, výměnná baterie a další základní věci, které iPad1 zcela postrádal, konkurence je měla, ale přesto prý byl (a je) lepší jak jiné. Vtipné no[/quote]

iPad má USB (čím se asi připojuje k počítači?). Dokonce i USB host (je schované v dockovém konektoru. Jenom se to používá jinak než jste zvyklý, protože u iOS zaplaťpámbu nemáte soubory rozstrkané po filesystémech.

Výměnná baterka? Proč proboha. ipad je spotřební zboží. Nečekám, že ho budu používat déle než bude životnost baterky. A i kdyby Apple zdarma vymění celý ipad pokud kdykoliv v záruce klesne kapacita pod 50% a po záruce za manipulační poplatek. A i kdyby výměna baterie je pro alspoň trochu zkušeného technika hračka:

http://www.ifixit.com/Guide/Installing-iPad-Wi-Fi-Battery-Replacement/2198/1

U samsungu máte klasických 6 mesíců a pak budete shánět baterii a šroubovák.

Reklama
Reklama
Reklama