Zpět na článek

Diskuze: iPad 3 přinese displej s vysokým rozlišením a podporu LTE, tvrdí Bloomberg

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pytrz
Pytrz
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parádní. iPad jsem nechtěl do teď kvůlki nízkému rozlišení. O trojce začínám vážně uvažovat. A ta A6 je taky lákadlo :P

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pytrz A čo ťa láka na A6-ke keď je nedokážeš využiť??? :roll:

Nowi
Nowi
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Tak zase dvojnásobný rozlišení displaye taky sežere něco na výkonu. Ale jinak souhlasím s tím, že pokud by někdo nechtěl hrát hry, tak je tento nárůst výkonu asi zbytečný. Pravděpodobně to akorát povede (nevím jak u iOS ale u androidu určitě) jen k tomu, že toho budou využívat vývojáři a budou aplikace méně optimalizovat.
Stejný případ je vidět třeba u her pro PC, že?

Pytrz
Pytrz
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Časem. Nejsem jednim z těch uživatelů co musí měnit svůj kousek, hned co vyjde nový model. Aplikace jsou dokonalejší a náročnější. Je jo jen otázka času :wink: i když to budou třeba řádově roky. :)

Igor
Igor
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Nowi: Dvojnásobné rozlišení oproti čemu?

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Pytrz: Ide o to, že tam napchajú nové super výkonné 4-jadro a spotreba zas bude vyššia ... poprípade použijú ich obľúbenú formulku, že zdvihli X násobne zdvihli výkon, ale výdrž zostala zachovaná :roll: Ešte stále aj 2-jadrá zostávajú nevyužité, resp. minimálne využívané ... proste aplikácie nie sú multithread a pochybujem, že v dohľadnej dobe ich nejak veľa pribudne ... 4-jadro je dnes totálne zbytočné a jediným jeho účelom je zvýšenie predaja ... čo príde po iPad 3??? Nejak si neviem predstaviť, čo príde po týchto 4-jadrách ... 8-jadro???

Nowi
Nowi
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Igor: Asi je to čtyřnásobné co? Oproti ipadu 2

elukok
elukok
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @IQLogic: Na poočítači 4 jádra nevyužiješ, ale paradoxně v iOS zařízeních za krátkej čas jo. Až vyjdou zařízení s A6, zkončí podpora iphonu 3gs, tudíž nejnižší model (iphone 4) bude mít 1ghz. Za další dobu zkončí podpora ip 4 a bude podpora jenom 4s a vejš atd. Jelikož taky kupuju mobil na dlouhou dobu tak se určitě využití 4jader dočkam. Už dneska využiješ 2 jádra - například Infinity Blade 2 nebo pro mě hlavně pro rychlejší internetovej prohlížeč. Je ale pravda že by se neměli tolik honit za výkonem a radši zapracovat na výdrži kterjá je u dnešní elektroniky děsná.

Pytrz
Pytrz
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @IQLogic: Žiju ve světě, kde jsem se musel smířit s faktem, že smartphon musím nabíjet denně. :( Hold, jakožto běžný uživatel, s tou výdrží nic nezmůžu. Když budu kupovat iPad, hold budu muset počítat se stejným problémem. Kdo chce, kupuje. Nikdo do koupě nikoho nenutí. :wink:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @elukok: Veď práve, že na PC je problém využiť 4-jadrá a ty ich chceš využiť na mobile či tablete kde sú aplikácie ďaleko jednoduchšie??? Neustále zvyšovanie výkonu v mobilnej sfére je podľa mňa chyba ... so zvyšujúcim sa výkonom už vývojári nebudú dbať na optimalizáciu ... pekne to môžeme vidieť aj na dnešných aplikáciách, ktoré zožerú podstatne viac RAM ako by skutočne potrebovali ... IB2 vôbec nevyužíva potenciál 2 jadier, ale výkon daného GPU v A5-ke :) A s tým browserom zas až tak nemáš pravdu ... mám Arc S, ale že by bol kamarátov iP4S rýchlejší sa mi teda nezdá ... a to vravím z vlastných skúseností, nie podľa nejakých videí z webu :)
Proste je podľa mňa dnes úplne zbytočné mať v mobile či v tablete viac ako 2-jadrá ... a to že sa jeho výkon bude dať využiť možno za niekoľko rokov je lacná výhovorka :roll:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 1. 2012 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @IQLogic: jako kupovat neco ze to treba za par let vyuziju na 100% je podle me blbost, protoze kdyz si vezmu ze kazdy rok je novejsi model, tak treba za 3 roky bude mit jeste lepsi display a treba i lepsi vydrz baterky nez ty stavajici modely. Ja osobne si teda kupuju veci ktere vyuziju dnes a to co chci vyuzivat za rok si koupim dyl a levneji nez dnes :wink:

Igor
Igor
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To rozlišení je parádní.

Pytrz
Pytrz
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Mít takové ozlišení už dvojka, tak bych práve psal z iPadu :D

Reklama
LUKIN007
LUKIN007
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no nevím. mně příjde tak vysoký rozlišení na displeji takových rozměrů naprosto zbytečný. k čemu? a k tomu čtyřjádro? co na tom bude za aplikace, že je tohle třeba? kdyby se radši soustředili na optimalizaci a výdrž. příjde mi to jako hodně velkej úlet a zbytečnost.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LUKIN007 Lenže dnes predávajú čísla nie optimalizácia :wink: Ako to rozlíšenie aj beriem, predsa len na tablet sa pozeráš z podstatne menšej vzdialenosti ako na displej NB či monitor PC ... a konkrétne v tomto prípade aj interpolácia bude kvalitnejšia keďže sa jednoducho zdvojnásobí počet riadkov aj stĺpcov :)

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ještě včera jsem četl novinku o tom, že iPad 3 bude vlastně skoro stejný jako iPad 2 a že by se tím pádem měl spíš jmenovat iPad 2S stejně, jako tomu bylo u posledního iPhonu a dnes už je zase novinka o celkem zásadních změnách, které rozhodně nepovažuji za nepatrné :-). Tak kdoví co se z toho nakonec vyklube.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 01:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]Ide o to, že tam napchajú nové super výkonné 4-jadro a spotreba zas bude vyššia ... poprípade použijú ich obľúbenú formulku, že zdvihli X násobne zdvihli výkon, ale výdrž zostala zachovaná :roll: Ešte stále aj 2-jadrá zostávajú nevyužité, resp. minimálne využívané ... proste aplikácie nie sú multithread a pochybujem, že v dohľadnej dobe ich nejak veľa pribudne ... 4-jadro je dnes totálne zbytočné a jediným jeho účelom je zvýšenie predaja ... čo príde po iPad 3??? Nejak si neviem predstaviť, čo príde po týchto 4-jadrách ... 8-jadro???[/quote]

S tím v zásadě souhlasím, ale přeci si nemyslíš že Apple vyrukuje znovu s 2 jádrem když konkurence nabízí víc. Krom toho to rozlišení bude nutné nějak rozhýbat takže to nakonec bude výkonově optimální(snad) a aplikace využívajíci výkon dvojky už tu jsou stačí se dívat na popisy aplikací kde je dost často uváděno více možností pro dvojku než pro první iPad.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty Veď som napísal, že to 4-jadro je tam v podstate len kvôli predajnosti a to rozlíšenie bude živiť skôr GPU ako CPU :wink: A k tým aplikáciám ... zopár ich je, o tom sa hádať nebudem, 2-jadro je podľa mňa ale úplne dostačujúce a dlhú dobu aj bude ... len neviem na budú ľudí lákať ďalšou generáciou :D

Reklama
smetole
smetole
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že Steve není mrtvý, jen žije někde v poklidu a všichni si to myslí...sám tahá za drátky v Applu...vůbec bych se nedivil...

masakr
masakr
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=smetole]že Steve není mrtvý, jen žije někde v poklidu a všichni si to myslí...sám tahá za drátky v Applu...vůbec bych se nedivil...[/quote]

to víš že jo... jen se odstěhoval na mars :shock: :roll: :roll:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 1. 2012 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@masakr Někde se válí u moře s Elvisem, Jacksonem a Johnem Lennonem. :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 1. 2012 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepřeháněj to trochu? Vždyť to má 10". :roll: Já bych uvítal zvýšení rozlišení u notebooků, aby na 15,6" byl standard aspoň 1600x900 a ne 1366x768.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Vôbec to nepreháňajú ... to len na notebookoch sa šetrí ... lacné TN-ká s rozlíšením tak z roku 2005 aj na > 1000€ modeloch :) Síce sa na notebook pozerám z väčšej diaľky, ale vyššie rozlíšenie by som určite uvítal a hlavne niečo kvalitnejšie ako TenNechutný odpad ...

Reklama
Reklama
Reklama