Zpět na článek

Diskuze: Jak zastavit pirátství? Zkuste dát hackerům práci a dělejte kvalitnější PC hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

belialzz
belialzz
Level 1 Level 1
30. 3. 2011 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

drive sem taky odmítal hry kupovat, ale už mě nebavil postup crack, nový patch zase crack atd plus odpojovaní a připojování k netu. Řešením byl právě ten Steam. Pořád jsou tam nějaké slevy např. za všechny HL od prvního dílu po epizodu dvě plus multaky sem dal 7,5 eura což je vzhledem k hernímu času celé kolekce více než přiměřená cena a člověk se nemusí starat ani o ty patche. Nevýhodou je že tam nejsou všechny hry a ceny klasik jako Quake 1 jsou 10 eur.

tondach666
tondach666
Level 1 Level 1
28. 3. 2011 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každej pořád mele o kvalitě což je trochu pravda ale hlavní jsou peníze pro většinu lidí podle mě by měla být cena novinky max 400Kč a po pár měsících tak 100-150Kč a měli by po pirátství až na pár jedinců kteří by stahovali již z principu.

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
28. 3. 2011 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tondach666 Souhlasím, dnes už jako občasný pařan, bych dal za hru klidně 200,- ale 800,- ? jsem stále školou povinný a mám už i jiný koníčky a ty stojí taky svý peníze.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
29. 3. 2011 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan aha, takze jiny konicky krast nejdou, takze krades aspon hry. je to tak? :roll:

loob
loob
Level 1 Level 1
28. 3. 2011 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan Trochu s vámi souhlasím... Odmítám za novou hru dát 1200Kč, ALE myslím, že 200Kč po vydání hry je trochu utopie...
Já si například moc těším na vydání Battlefield 3 a už jsem na internetu našel předobjednávku v přepočtu za 500Kč, což si myslím, že je dost slušná cena za hru, která trprve vyjde... Jedná se o prodávání jen CD-klíčů, bez žádných krabic... Jednoduše zadáte klíč do EA-Downloaderu a stáhnete si hru... Lehký a levný...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
28. 3. 2011 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan @loob: Takhle sem nedávno koupil Bulletstorm - v obchodě stál kolem 1000-1200KČ já koupil pouze klíč za 400KČ. V tomto jsou hry od EA dobré, že mají svůj vlastní způzob digitální distribuce. V kažedém případě i kdyby všechny novinky stály kolem 200KČ, tak min. 2/3 lidí co teď pirátí by kradly dál.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
29. 3. 2011 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan @siddhi: presne tak, soft piratstvi neni o penezich...

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
29. 3. 2011 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan @Jirka76: Ne? Tak proč většina her, které vlastním, je z kategorie "Sleva na Steamu"? Nebo je to nějaký druh koníčku, obírat své oblíbené vývojářské studio o peníze? Ano, jistě jsou hry, které bych si nekoupil ani za 200, a přesto je alespoň zkusím. Ale to jsou hry, které za sebou měly silný marketing, takže vzbudily zájem, ale výsledek už rozhodně nestál za to. A na dohrávání nedodělků opravdu nemám čas...

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
29. 3. 2011 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan @koutlosh: Ano, vy si kupujete slevne hry... ale porad existuje velmi vyznamna skupina, ktera bude stahovat warez i kdyby to bylo za 50,-. proste z principu.

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
28. 3. 2011 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen na vysvětlenou. Hackeři s tímhle nemají moc společného. Hacker je člověk co někam proniká... Crackeři jsou velkou chloubou všemožných Cracků na hry alá velký RAZOR 1911, RELOADED, FAiRLiGHT, MONEY, DSL, HOODLUM atd... grupy za toto mohou. Hackerem se dneska může stát kde kdo, ale crackerem ne! Byl jsem u francouzkejch FFF 3 roky jako Cracker a skutečně se společnost plete, že za tohle můžou hackeři. Hackeři s tímhle nemaj moc společnýho, za to Ceacker ostřílenej Cracker dokáže obejít SecuROM 7xxx emuluje server do dll kde ho vytvoří na hadru a není nutné přiopojení k internetu a pak už jenom "ocrackuje" k tomuhle stačí ms dosáckej program sfort a Ida pro advanced a pár hodin usilovné práce. Není to pro každého a pokud nenáte ani základy C, C++ tak jsem jen noob a lama...

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
28. 3. 2011 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER U crackovaní si s C a C++ moc nepomůžeš. Chce to pure ASM, znalost OS a HW na vysoký úrovni. Existuje plno dobrejch debug nástrojů a drahej software na oplátku je zas detekuje. Je to taková hra na kočku a myš. Jinak u těch her je to těma nákladama.
70% z nákladu sežere marketing. Proto to je tak drahý. Ale už to přestává fungovat. Velcí vydavatelé v červenejch číslech. Určitě brzo přijde nějakej finální hřebíček do rakve pro takto vedenej business. Je to hlavně o lidech co kupujou a furt ten neustále přeprodávanej stejnej koncept žerou.
Ja si hry kupuju jen tY co si chci fakt zahrát a těch je fakt málo a kupuju je až za normální cenu a když už je vychytáno plno errorů. V Game industry již není žádná inovace. Vše se vaří na jistotu furt dokola ten a samej koncept a pak je nutný to macatý pořádný PR. Čest vyjímkám.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 3. 2011 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush Jop to o marketingu je pravda, bez toho by série CoD zanikla u čtvrtého dílu (který byl pravděpodobně nejlepší, ostatně jeho hratelnost dodnes to celkem potvrzuje). Bohužel, lidi jsou blbý a chytřejší je udělat nemůžeme..

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 3. 2011 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Ono prakticky platí to, že dobrej cracker umí aspoň trochu programovat, pokud neni přímo programátor profesionální (pár členů jistých skupin jsou normální programátoři). Pak je docela logický to co udělalo Avanlache a to že je najmuli. :) Jinak obejít jde prakticky každá ochrana.. Jde spíš o to udělat to tak, aby hráči cítili potřebu si to koupit a ne stáhnout. Což třeba v případě Dragon Age 2 teda nemam. :D A spousta dalších konzolovejch mizernejch portů..

Vodník
Vodník
Level 1 Level 1
28. 3. 2011 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

velice dobrej článek :)
myslim že jde o oboje, jak cenu, tak "kvalitu" např hláška z nfs carbon-"jízda až do rána"- omyl, "jízda jenom do rána".. :)
a mafia II. odehraná za dvě odpoledne :) a platit za tohle 1200? děkuju, nechci... to radši "nebudu hrát" ;) .. :)
zlatej steam s CS a CSS, který nejde dohrát prakticky nikdy :D

richardknox
richardknox
Level 1 Level 1
28. 3. 2011 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejen že hry jsou předražené, navíc v poslední době ani nestojí za to je vůbec kupovat a to jak kuli kvalitě tak kůli všemožným ochranám, které akorát šikanují postivé kupující. Až se zase výrobci her vrátí k pořádnému kumštu v game a level designu tak budou mít lepší zisky ...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 3. 2011 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@richardknox No zrovna poslední dobou to docela platí, ale když se koukneš na Witcher (Zaklínač) 2 nebo nové The Elder Scrolls, tak to neni až tak špatný s těma hrama.. Bohužel zklamání roku typu Dragon Age 2 dost nahrávaj tomu, aby lidi spíš hry stahovali a smazali, než kupovali. :(

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
29. 3. 2011 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzpomeňte na distribuci Fallouta 1a2. Za časopis jsme dali kolem kila a měli sme jednu z nejúspěšnějších rpg všech dob která nás zabavila na pár měsíců.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
29. 3. 2011 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud ma tyhle moudre kecy v puse nekdo, kdo je schopen spachat takova svinstva, jaka provadi ochrana v SH5, mel by se nad sebou zamyslet. (Pokud pustite Silent Hunter 5, hra am ani jako administratorovi nedovoli zakazat sitove pripojeni, dokud ji nevypnete! Hnus...)

Reklama
Reklama