profile-image

koutlosh

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
5. 9. 2010 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mareknr: Ovšem fyzika počítaná procesorem ovlivní gameplay asi na úrovni hodně optimalizovaného a vhodně užitého Havocu. O moc lepší to nebude, ten milník je právě v akceleraci fyziky akcelerátorem zvlášť, ne procesorem. I když PhysX by pod výkonným procesorem rozhodně mohl běhat lépe, to ano, ostatně občas je Havoc dobrou ukázkou toho, že mnohde je i ta "obyčejná procesorová fyzika" těžce odbytá.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
4. 9. 2010 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Samboush: Objektivní technický nikoliv, objektivní marketingový ano. Ty marketingové důvody chápu, ale jejich důsledky mi docela vadí.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
4. 9. 2010 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Samboush: + virtuální vlákna = solidní paralelizace, i dnes se fyzické čtyřjádro umí chovat jako kdyby mělo jader osm, ale to co popisuješ je pořád hudba vzdálené budoucnosti, protože jde o to, kolik plnohodnotných jader procesoru nacpeš na určitou plochu a jakou to bude mít spotřebu a tepelné vyzařování. Můžem zvětšit plochu procesoru, ale to taky není jenom tak. Myslím, že ještě dlouhý čas budou mít grafické akcelerátory v počítání fyziky velmi navrch, což se pořádně neprojeví kvůli tomu, že z pro něj pochopitelných důvodů to drží jeden výrobce jen pro svůj HW, je to začarovaný kruh na kterém nejvíce tratí hráč.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
18. 12. 2010 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scobra @net.Xtreme: Trochu krkolomné, možná je to jen tím, že nefunguje rozklik, který je třeba umožněn, ale v tom případě mám z aktivními prvky na PCT problémy již delší čas (různé počítače, tzn. systémy a prohlížeče).

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
12. 10. 2009 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nephilim @Nephilim: No tak co hrotíš?

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
24. 8. 2010 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chroustostroj @kbq: Právě :lol: Trochu škoda :confused:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
4. 9. 2010 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Samboush: Je určitě pravda, že Unreal engine používá vlastní fyziku, která je slušná a akorát se na to PhysX nabaluje aby řešilo povlávání hadrů a částicové efekty. Mirors Edge vypadalo stejně a hrálo se stejně s PhysX i bez, jen s ním tam bylo opravdu naroubováno pár efektů navíc. A ty byly hodně dobré, rozhodně realističtější, než cokoliv co je v tomhle ohledu k vidění, ale ano, je to jen na efekt, pozlátko co se třpytí pěkně, ale nic víc. Batman totéž, jen trochu lépe. Důvod proč tomu tak je je ovšem ten, že engine hry nemůže být na physx (nebo na jeho grafikou akcelerované verzi) postaven prostě proto, že by to mohl hrát jen málokdo, protože akcelerátor fyziky není (zatím?) běžnou součástí počítače. Bez něj nehratelné. A dokud bude nVidia zabíjet PhysX tímto způsobem, tak se to ani nemá šanci hnout. Vyvinout alternativu není levná záležitost, takže toho se také dlouho nedočkáme a na procesorem počítanou fyziku nevěřím, zásadní je paralelizace výpočtů, na to procesor prostě nestačí a stačit ani nebude.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
18. 12. 2010 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scobra @hellmirek: Fakt se mi nelíbí ten systém, že příspěvek s větším počtem nesouhlasů se nenávratně skryje... vůbec nevím o čem je řeč, je to, nic proti, dost idiotsky vymyšleno... to že s něčím hodně lidí nesouhlasí přece neznamená, že to musí být skryto, ta diskuse dvou lidí pak pozbývá smyslu (tuším o co jde, asi bych v tom hlasoval stejně, ale je to prostě zbytečné a znepohodlňující opatření).

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
18. 12. 2010 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scobra @jimm: Neřeší to však úprava zákona, ale daň z paměťového prostoru, která bývá mylně označována jako autorský poplatek :lol:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Pouze AVP a s hodně přimhouřenýma očima BF4 a Bioshock obsahují nějaké smysluplné hodnoty (Grid se 40fps vypadá ve vysokých rychlostech strašně), přitom třeba test v Crysis obsahuje 6 průchodů v nastaveních z nichž ani jedno neposkytne relevantní výsledek. Ano máte tu i různé testy jak které nastavení grafiky u konkrétní hry ovlivní FPS a nadšenec s přehledem a zkušenostma si to dokáže jakž takž odhadem odvodit (ale ten se nebude zajímat o lowend), navíc v tom figurují u lowendu docela jiné limity, takže se nemusí i tak trefit. Ve výsledku se z toho BFU nedozví nic, respektive dozví se že to nepoběží, což ale nemusí být nutně pravda. Pro "vstupní bránu do světa her" je takováto metodika testu zbytečně složitá a nepřinese žádné informace, přitom si myslím, že by to šlo udělat mnohem jednodušeji a s mnohem větší vypovídající hodnotou např. by bohatě stačilo porovnání s jednou současnou střední třídou, ať má člověk představu kam se lze dostat když přitlačí 3k na GK, ale zjištění, že při tomhle a tomhle nastavení je 14,37% nebo 15,22% oproti současnému top highendu je opravdu zcela irelevatní, stejně jako testy v nastaveních, kde výsledné FPS jsou pod 20 nebo dokonce 10... to sice není zase tolik času navíc, ty testy udělat, no shodou okolností jsou úplně k ničemu, takže to mi příjde pořád dost úsilí navíc... jako.. je to Váš čas, ale upozorňuji, že na to kolik jste ho musel vynaložit, je informační hodnota článku limitně se blížíci nule a to se v oboru celkem pohybuju, ale pro BFU to jako vodítko, jestli se mu daný engine alespoň nějak podaří rozchodit, prostě není...

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 9. 2016 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Mmchk: Lol, nějaký milimetr tloušťky má na váhu docela zanedbatelný vliv, je to o kapacitě baterie a o tom, kolik skla na jaké ploše tam je. Mobily rozhodně na váze neztratily.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh @koutlosh: Ostatně, lamám kolikrát nepomůže ani wallhack, takže nějaké stíny bych moc neřešil...

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
21. 4. 2010 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Sobo: No já preferuji sens 1, tzn bez dalšího SW přepočtu s tím, že při rozlišení 1024*768 nastavuji rozlišení 800 a pak mi to přijde akorát hratelné s tím že i něco trefím v dálce :) Na 3200 si to fakt nedokážu představit :D

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 8. 2010 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chroustostroj @koleen: Tak zase Hulán, že.. kdo by to bral zcela vážně? :lol:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
25. 9. 2010 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh @Aros: Hlavně chybí ten pocit, kdy se na prvním levelu musíš proplížit kolem každé bestie pomalu včetně slepice, svět je tvrdý a syrový a s nikým se nemazlí, své místo na slunci si musíš vybojovat a je to oříšek. Tady všechno leží na stříbrném podnose, jen si to vzít, ani se nezapotíš. S atmosférou Gothicu to nemá vůbec nic společného.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
18. 12. 2010 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slezman @eLzyx: To je tak, když někdo ví, že neudělal nejlepší kousek, a tak se snaží vyrýžovat maximum všemi dostupnými způsoby.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
18. 10. 2011 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Daemonius: Nikdo nemluví o 400DPI, ale 3200 už je extrém? K čemu? Obraz má na výšku maximálně 1080 bodů...

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @net.Xtreme: No to určitě, brácha hrával UT s citlivostí násobně vyšší, než ta moje a bylo to poznat.. nestíhal jsem :D V instagibu jsem to sice drtil, ale to není obvyklý způsob hry a jde to sice hrát trochu "CSkově", ale na vítězství to nikdy nebude...

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh @DDR0: Hmm... takový samolibý úvod a pak... wtf? Tráva v CS? Mizející objekty? Mluvíme o té samé hře? Jestli tě to trápí v BF3, to je blbé, ale tam hraje na low hodně lidí kvůli FPS, stěžejní efekty, které zhoršují přehlednost jsou víceméně podobné a i dva lidi s naprosto stejným nastavením vidí často naprosto rozdílné věci, ten engine je z hlediska kompetitivní hry naprosto tragický... takže je to jedno.
Podívej se prosím ještě jednou na ty dvě strany srovnávacích screenů v tomhle článku. Nastavení na low, je o něco přehlednější, ale rozhodně to není na úrovni podvodu :shock:

Tak jako tak bude mít mnohem větší význam skill než konkrétní nastavení grafiky. Na té nejvyšší úrovni, kde rozhodují maličkosti to má cenu řešit, pokud máš trauma z toho, že tě někdo drtil, tak to nebude tím, že měl nastavenou horší grafiku, než ty, ale tím, že byl mnohem lepší :lol:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
9. 2. 2016 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @jezek: Tak hlavně... jestli chcou machrovat ať vytáhnou auto nebo barák, a ne spotřebku do kapsy. Takových "každý rok nový iPhone, věrný klient Cetelemu" je dost, běda ale, když si to rozsednou v hospodě :D Znám lidi, co mají podstatně dražší koníčky než elektroniku a čím volají je vůbec netrápí pokud to funguje. Nemluvě o tom, že opravdu úspěšný člověk asi těžko bude marnit svůj čas na to, aby plodil hysterické posty v diskusi pod "článkem", který nemá ani dvacet řádků, aby tam ostatním dokázal, že vlastnění iPhonu JE důvod, proč zrovna on patří k "elitě". :lol: :lol: :lol:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
1. 4. 2016 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @kalda69: Však to snad dává smysl od začátku, ne? Super telefon, kor za ty peníze, ale bez podpory tuzemských LTE frekvencí je v tuzemsku celkem k ničemu.. tečka. "No jo, nejsi cílovka" "tohle nepotřebuju" "njn, u vás to holt nepodporujou, žiješ ve špatné zemi" to je styl argumentace zaznívající obvykle od jiných fandů než těch od čínských androidů za baj voko 4k s daní :lol:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 8. 2010 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chroustostroj @Chroustostroj: Lze BF BC2 hrát na konzoli proti PC hráčům?

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
2. 9. 2010 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ArgCZ @siddhi: Myslíš ty částicové efekty mizející pod podlahou? Skoro mám pocit, že je to úmyslně uděláno tak, aby to bez PhysX vypadalo debilně a pravda je, že to tak taky vypadá :roll:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @siddhi: Samozřejmě, "bez PhysX" = počítáno procesorem, ale pak je jedno, co to je za fyzikální engine, protože možnosti jsou totožné. "Typické prvky PhysX" jsou samozřejmě nesmysl, PhysX je fyzikální engine a mám dost silnou pochybnost o tom, že by obsahoval nějaké předdefinované prvky, je to prostě součást prostředí, tak jak si jej vytvořili vývojáři hry.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Což ani nepotřebuje, alternativa k PhysX zatím není, takže pořádné implementace fyziky se nedočkáme, raytracing je hudba budoucnosti a i ta teselace je spíš věc do nějakého benchmarku, než že by se to ve hrách skutečně začalo nějak používat (a tam i přes vyšší teoretický výkon nVidie prakticky drží ATI krok), obávám se, že do nové generace konzolí se nějakého porktoku nedočkáme, leda by se oběma výrobcům GK podařilo zaválet a nabídnout něco, co vývojáři budou chtít využít (ale obávám se, že ten tlak vždy funguje naopak).

Reklama
Reklama