Zpět na článek

Diskuze: JazPiper UBit: 128k na krku a v uších

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

128k v kapse, hmm.
- Jim

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ze nema rozsirene navigacni funkce myslite ze se neda sestavit playlist nebo ze se neda posouvat mezi skladbami ?
- Roger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dlouha doba nahravani a mala pamet. Az budou mit podobna zarizeni minimalne 1GB za priblizne stejnou cenu, da se nad podobnym kouskem premyslet. Zatim je to jeste v plenkach... Prozatim je to draha sranda.
- Kartelus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kupoval jsem pod stromecek totez pod nazvem Unitech MP3 Player ve VO extrapoint (Karma), viz http://www.extrapoint.cz/asp/pricelst/product.asp?KOD=DHUTMP304128 . Spokojenost. Vestaveny EQ by mohl byt vyraznejsi, ale to je spis problem dodavanyc spuntu. Posuv po skladbach jde tam i zpet prave tou packou. Jediny rozdil - myslim, ze vyadoval ovladac, bud to bylo starsimi Win nebo jinou verzi FW.
- TomK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele nevim.Proc si vubec kupovat nejakej mp3 plejer,kdyz jsou daleko lepsi vychytavky.Mam na mysli MD plejer.Ja takovy mam,na jeden disk se vleze 200Mb,pokud umi LP4,tak tam 5CD v pohode nacpete.Disky muzete dle libosti menit.Doma je je nahraju(usb 32x)a je to za par minut.Navic kvalita je stejna,a podle meho subjektivniho nazoru mnohdy lepsi,ale co je NEJ!!!na 1tuzkovou baterku prehraju 56hodin.To mluvi samo za sebe.Rozmery jsou vetsi,ok,ale ne zase tak moc.Urcite mensi nez mala penezenka.Preskakovani treba pri behu tu taky neni,tak proc do toho nejit.Ty mp3 prehravace jsou podle me jen marketingovy tah.Porad rikali jak to je zakazany (Jasne jen pro vlastni potrebu,ha ha ha...) a pak na to udelaji prehravac. Osobne na MD nedam dopustit,cenou je taky tak na stejno.
- Juras

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějakej odkaz na konkrétní výrobek by nebyl? Taky mi připadá ideální kombinace MD a MP3... Ale když už MD, proč ne 8cm CD, které jsou vypálitelná na (takřka) všech CD-R mechanikách? Jakou má MD faktickou datovou kapacitu?
- mao

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

160mb myslim..
- Dritst

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak s timhle moc nesouhlasim. Dva roky jsem mel MD od Aiwy - než mi odešel do křemíkového nebe. Teknrát mě stál 11 000 a byl jsem z něho fakt unešený. Teď jsem si pořídil za 5800 mp3 přehrávač o Iriveru - ifp 180 se 128MB (dělají se i 256 a 512)- podle mě historicky první a zatím poslední mp3 přehrávač, o kterém ma cenu uvažovat. A jsem s ním absolutně spokojený. Nechápu, jak jsem s MD mohl žít. Narozdíl od MD, který trhá kapsy(170g) má Iriver nějakých 45g včetně AA baterky. Navíc je malinkatý, s hezoučkým displejem, radiem a perfektním zvukem. A je určitě daleko odolnější vůči mechanickému poškození. Na druhou stranu pro lidi - kterí chtěli sebou nosit spousty hudebních alb na cesty je minidisk stále výhodnější varianta.
- dritst

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Posouvání skladeb, dokonce rychlo převíjení ve skladbách funguje. Chybí však playlisty takže zapomeňte na to, že vytvoříte nekolik "hudebních setů".
- joro - autor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to prave pouzivam, jedine co mi "vadi" jsou prodlevy pri zapnuti (roztoceni cd apod) a brutalne nizka vydrz. O 56 hodinach si muzu jen nechat zdat. Vetsina 8cm prehravacu ma 2xAAA a ty maji bohuzel desne malou kapacitu :(
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2003 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenze 128MB je desne malo, ani 256MB neni zazrak, nejlip tak 512MB, ale to aby clovek vykradl banku :))
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2003 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja mam 3/4roku MD Sony MZ-N505 type-R,pravda neni z ČR,ale videl jsem na nej recenzi ve stereo&video,tak se asi sehnat da.Ja za nej dal 160$,coz je jeste mene nez ty za tvuj MP3 a jak jsi psal o te vaze,tak i mobil ma casto mnohem vic nez 170g a na roztrhnuti kapsy...ja tam obcas nosim i 2l flasky a zatim je mam v poradku.Pro me je ale podstatne,ze muzu menit disky,kazdodeni poslouchani pri ceste do skoly a po meste-mesic tam mam 1tuzkovou baterku(stejne nabijeci ;o))) )a nepreskoci pac ma G-protection. Nahravat muzu snad z cehokoli(USB,OPT,jack),podpora ID3 atd,rozdeleni pisni do skupin a jednoducha editace.Muzu si to hodit i do stolniho MD(musi podporovat LP4).Pro fajnšmekry-kamos si koupil(opet v USA)o model lepsi Sony,ktery je i vodotesny(zkouseli jsme a je)stoji asi 190&,ale je mozne ze uz mene,staci se mrknout na sony v USA a nechat si to poslat,dnes to neni problem.Shrnuto,krome vahy MD nema konkurenci.
- Juras

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2003 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nekdo tam chtel nejaky odkazy
<br>toto je na muj-mam teda stribrny :o)) http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_DisplayProductInformation-Start;sid=O0TusRXsebDuhStn5mTkulrjzU3SjX-oGgA=?CatalogCategoryID=&ProductID=xq4KC0%2eNX7cAAAD0CKMXh0jq&Dept=pa
<br>
<br>ale na www.sony.com ( http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_BrowseCatalog-Start;sid=O0TusRXsebDuhStn5mTkulrjzU3SjX-oGgA=?CategoryName=pa_Walkman_MiniDiscWalkman )je najdes vsecky,teda od sony,samo je jich na trhu vic.Treba Aiwa, ze :o))Navic musim opravit cenu.Muj stoji 130$ a ten vodotesny uz 150$ jak jsem prave zjistil...
- Juras

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2003 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LP4 nema zrovna velkou kvalitu, kdyz to clovek nehodla poslouchat za jizdy v metru, tak to slysite. A z Minidiscu ty data nikdy zpatky nedostanu. Kdyz nemate NET MD, tak to nahrava jednorychlostne... Kdyz uz si vytvarim MP3 ze svych CDcek, tak se mi nechce je skladovat na disku, jelikoz tyhle prenosny Flash, MD musite plnit vlastne pokazdy znova... To si to rovnou vypalim na CD a mam sest hodin muziky na jednom disku a kdyz chci novej mix, tak si to proste stahnu z tech CD a vypalim si zase neco novyho. Pravda je, ze MD a asi i ty flashe maji velkou vydrz, MD primo neuveritelnou :-).
- Sten

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2003 02:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky sem na nalehani a rady kamarada podlehnul a poridil si MD prehravac. Ale momentalne navic nemam MD rekorder. Navic mi pripada nejjednodussi bud diskmen, nebo diskmen s prehranim mp3. Takze jestli nekdo ma zajem o MD prehravac Sony MZE33, ozvete se na mail. Je s 10 mediama za vyvolavaci cenu 2000,-
- bj - Josef Burda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2003 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co sa tyka ochrany prav je na tom mp3 player presne tak isto ako MiniDisk... Kopirujes pre osobnu potrebu. Alebo to snad niekomu predavas? Navyse ja mam archiv v mp3, a do tohto to staci okopirovat, na md je to treba konvertovat nejakym tym sony softom, ktory dost otravuje a dokonca maze tvoje mp3 po nejakom case!!! (toto mam ale iba z druhej ruky, takze mozes ma opravit) A co je na mp3 prehravaci omnoho lepsie, ako na MD, je to, ze na nom prenesieh hocijake (lubovolne) data, nie len hudobne, takze napr aj nejake fotky, nejake tie dokumenty, diplomku, nejake osobne zaznamy, alebo prezentaciu.. proste hocico, co sa tam vojde... toto na md asi nenahras, ak ano, rad sa poucim... nieco take male s moznostou nahravat lubovolne data by som bral...
- tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2003 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, MD ma vyhodu, ze vie kvalitne digitalne nahravat. MP3player ma vyhodu, ze sa daju stahovat nahravky spat do PC. Ale preco uz konecne nevyrobia pristroj, ktory skombinuje obidve funkcie.
- iam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2003 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cau, takze se mi taky stalo, ze Jaz zatuhnul a nesel nahodit. Je potreba vyndat baterku, napojit ho na USB, pak baterku zandat, par sekund podrzet tlacitko na prehavani a zacne reagovat. Pak je ale nutne naformatovat znova flash pamet. Snad vam to pomuze .. chvili mi to trvalo a docela me to vydesilo :)
- Flare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2003 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co znamená těch 128k v nadpise?
- kix

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2003 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a jsem s nim velmi spokojeny...
<br>
<br>JazPiper UBIT 128MB, ID3 displej
<br>http://www.cybex.cz/produkt.asp?scut=non-jazpierubit128
- Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2003 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v necem s tebou souhlasim, tak jsem byl velky fanda do MD. Ale podle mne to SONY s NetMD walkmany zase podelalo. Jejich paranoidni kontroly autorskych prav, kdy si muzes z PC jednu nahravku ulozit max na SVE 3MD a hlavne, ze nemuzu do PC stahnou sve vlastni veci z MD, ktere na nej byly nahrany na MD decku, to je proste ulet. Jedine dobre je SimpleBurner, kde cca 24x rychlosti pres usb dostanu na MD hudbu z CD. Ale jinak je to naprd, protoze pokud chci na MD dostat MP3/WMA, dojde samozrejme nejpreve k dekodovani a pak enkodovani do ATRACu. Takze dvoji komprese a to na kvalite hudbe moc neprospeje. Proste by SONY mohla o par $ zdrazit NetMD a dat do nich HW decoder MP3/WMA, ten cip stoji pa supu a audio stream ktery vycita z MD klidne muze pustit do ATRAC nebo MP3 encoderu. Ale oni jsou jesitni, maji svuj nestandardni ATRAC, ktery temer nikod nez SONY nepouziva a tim to pro ne konci :(
<br>
<br>Myslenka MP3 na MD je dobra, ale realizaci SONY podelalo. Snad to napravi v dalsich modelech.
<br>
<br>
- Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2003 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BTW ja (jelikoz nejsem zadnej diskofil, co neda bez ucpanejch usi ani ranu) jsem si radsil poridil za stejnou cenu klasicky USB Flash Disk pro USB2.0 s kapacitou 0.5GB (1GB jsem videl jen pro USB1.1). Co v clanku chybelo, jsou prenosovky: FD pres USB2.0 dela teoreticky 7MB/s pri cteni a 2MB/s pri zapisu, prakticky pak mereno v TotalCommanderu je to tak 1.5 a 6.5 MB/s, coz (zvlaste to cteni) neni tak zle. U USB1.1 to dela cca 600kB/s a 1.5MB/s teoreticky, coz je IMHO docela rozdil.

<br>
- Neni dulezite...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2003 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to výrazně horší nez DIVA od DAISY. Testoval jsem obojí a dopadla o řád lepší. Prodává ho CZECH COMPUTER http://www.czechcomputer.cz, ale do ČR ho myslím tahá TNTRADE http://www.tntrade.cz.
- Petr Rychlý

Reklama
Reklama