Zpět na článek

Diskuze: Je vždy výhodné mít něco jako první?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neřekl bych, že měl naprostou pravdu.
Jeden z příkladů - dualcore/quadcore CPU.
To je technologie, která fungovala bezchybně prakticky hned po uvedení (i když nebyla levná). Přitom mnoha lidem (firmám) ohromně urychlila práci a kdo dřív nakoupil, ten víc vydělal.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tady bych si dovolil silně nesouhlasit, my jako firma kupujeme počítače od Dellu a ten neprodává ty nejžhavější novinky. Například paměti pořád DDR2, počítače nám stále nabízí s WinXP nebo RedHat 4 (i když existuje verze 5), grafiky Quadro postavené na GeForce 8. řady, atd... Rozhodně nám nedodává ty nejžhavější novinky a my bysme si je ani nekoupili, dělám ve výpočetním centru a výpočetní GRID je ze samých starších, ale ověřených věcí a i tak byl problém to uchladit.
- RS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no AMD X2 bylo v době svého uvedení extrémně drahé. tenkrát to nebyla zrovna rozumná investice, během pár měsíců spadla cena na naprostý zlomek.
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak s tym mozem suhlasit... takto som sa popalil, ked som po zlave kupil X2 za 12000 a tri mesiace na to klesli na 5000 kvoli Core2
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj :( 16K v mem pripade ale mam ho dodnes a jak to vidim dobre rok jeste slouzit bude takze on uz si to namakal :)
- Andermann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nemůžu s tebou tak docela souhlasit, přesně 25.07.2005 (dle faktury) jsem kupoval komp v konfiguraci : Athlon 64 X2 4400+, 2x1GB DDR 400MHz, 2x GF 7800 GTX (SLI), ASUS A8N SLI Premium řekl bys našláplej komp, a "bezproblemovy" dvoujadro, ale kdepak, v ty dobe melo alespon nejakou podporu dualcore jen malokterej soft a to spis jen nejakej profi pro nasazeni do viceprocesorovejch serveru a pracovnich stanic, ten vykon jsem v podstate rok nemohl poradne vyuzit a ty problemy (napriklad Star Wars KOTOR2 kdyz jsem mu nepriradil manualne jen jedno jadro tak se totalne skubal) takze nevim dneska uz je to v pohode, programatori se uz pomalu uci psat programy pro dvoujadra (se ctyrjadrama je to porad na stiru) takze jedina vec ktera me nastvala byl prichod Geforce 8800 GTX a dalsich grafik s unifikovanyma shaderama, jinak na tom stroji jedu do dnes takze absolutni souhlas s panem Rybkou ten narust vykonu diky konecne odladenejsim ovladacum a programum je opravdu dost viditelny
- Andermann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :))) To je až zábavné jak někteří lidé reagují aniž by přečetli článek, ano jak jsem napsal, pro profi veci (grafika, video, databaze, atd, atd ) to byla určitě výhra, jenže tento software už byl optimalizovaný pro vicejadrové/procesorová CPU, to vím vícjadrová CPU tu byla dávno před Athlonem X2 akorat že Athlon X2 byl prvni který se dal využít, vsechny predtim byly vicemene specialni architektury na kterych jsi rozjel jen specialni software a viceprocesorove masiny zna svet jeste daleko dyl, ano kdyz jsem delal neco v SQL, nebo s grafikou a videem, tak vetsina softu zaznamenala okamzity narust vykonu proti predchozimu Athlonu (Barton 2800+) ale taky si obcas zaparim a taky obcas nedelam jen s profi softwarem a proste v te oblasti to trva dodnes jeste dnes najdes slusnou podporu alespon dvoujader malekde u "normalnich" programu a her a o tom to je mam jen jeden komp a jsem srovnaval cely prurez softwaru ne jen neco vybraneho
- Andermann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby 1-2 měsíce počkali, mohli to mít daleko levnější a tolik by zase neprodělali za tu dobu...
- Pavel Krůžela

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To záleží jak moc to nové CPU potrebuješ. Někdo by mohl mít ztrátu bez toho Quad core za týden větší než cenu velého CPU a někomu je jedno že počká 2 měsíce a vyplatí se mu to.
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úžasný článek :) Plně souhlasím až n pár vyjímek, ale vyjímky potvrzují pravidlo, nebo ne.. :)
- Michal Přibyl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto s timto clankem souhlasim. Me osobne nejvic stve jak nedodelanej soft se do vseho cpe. Na Vanoce sem si koupil novou Nokii 5610 a teprve ted po tretim upgradu firmware to vypada ze se prestane sekat. Aby toho nebylo malo tak se mi u ni vcera v kapse ulomil ten plastovy posuvnik. Oprava jen 450Kč.

Kdyz sem si pred dvema lety koupil IBM za 50tisic vsichni se mi smali ale ted bez jedineho servisu slape jak hodinky.

Inu je potreba najit si na trhu znacky, kterym jeste krapet zalezi na tom co vypusti do sveta...
- Jakub Doležal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No výrobci digitálu by už pomalu měli uvažovat o změně názvu digitální fotoaparát na generator šumu :) prostě děs :(
- David Šigut

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je dost diskutabilne, plati to len pri mobiloch a kompaktoch kde vacsinu kupujucich zaujima len pocet megapixelov takze si za to mozu v podstate sami. Naopak napriklad nove DSLR od nikonu (D3 a D700) maju aj pri ISO 3200 kvalitu dostatocnu na celostranovu fotku v casopise (a ani pri ISO 6400 som si ziadne viditelne zhorsenie nevsimol)
- Extremmist

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jako většina jich je na houby. Když si vezmeš jak v Japonsku(oni jsou vůbec podivní) valí nový model každá virma asi tak po měsíci, a jsou to takové ty malé placáté a cool krabičky... To prostě jsou šmejdy. Oni tam nacpou hodně MPx, ale ta optika stojí z ahouby, a když to umí víc jak 2x Zoom, tak jen digitální, což je... ano, generátor šumu.
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: Tak zrovna v Japonsku a v Korei už mají delší doby telefony s optickým zoomem.
A jejich série Sony Bravia má vyšší rozlišení displeje, než má většina lidí na desktopu (mírná, ale skutečně jen mírná nadsázka)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasné, že pokiaľ niekto chce spoľahlivý, overený produkt, nemôže kupovať úplné novinky. Ale je veľa ľudí, ktorých baví skúšať nové veci a takýmto technickým nadšencom treba byť vďačný za ich prácu.
Druhá vec sú niektoré nesprávne trendy, ktoré ste tu spomenuli(fotoaparáty, LCD). Problém je, že väčšina ľudí nehľadá kvalitu za primeranú cenu, ale len čo najnižšiu cenu.
- majkl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pánové, řeknu vám, že jsem dlouho tak dobrý článek na žádném PC magazínu nečetl. Zprvu mne velmi překvapilo blogerské pojetí a to ani u tohoto článku nejspíš jinak nejde, ale to je dobře. V budoucnu bych přivítal další články, nad kterými se člověk může opravdu zamyslet. Mimochodem je to jeden z mála článků na internetu, které jsem jenom tak neproletěl. Přečetl jsem ho vážně celý přesto, že volného času příliš nemám. Vážně perfektní!
- Tomáš Forejt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsak tyhle novy vecicky jsou pro "entuziasty" a Nvidia dumyslne vytvorila celou beta-test platformu (ESA) aby se tomu dal nejakej punc.
Taky jsem si nabehl, kdyz jsem si kupoval novej pc, dal jsem si tam 790i, 9800GTX sli, ... a to jsem se panecku natestoval, to bylo updatu biosu a driveru nez mi to konecne nepadalo. Ale vnimam to jako zabavu, entuziasmus, bylo to pekny, naucil jsem se veci, ...

Jinak k sw optimalizovanemu na dual/quad core, no nevim, podle me existuji dva druhy - dobre napsanej/spatne napsanej software. Multithreading je tady hodne (moc) dlouho, takze spis bych to videl na nizke kvalite sw a neschopnosti analytiku/programatoru.
- Trek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2008 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No teda aspon já musim všecko nej a nejnovějši ,,, a proč ? mám na to takže tak a nebyt takovych jako ja a podobni ! by nikdy ceny HW nešly tak rychle dolu ! asi tak :)
- viky58

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednej strane suhlasim s tym ze kupenie najnovsej a najlepsej veci je casto vyhodenie penazi a dana vec moze za par mesiacov zlacniet na polovicu. Na druhej strane ak sa mam v priblizne rovnakej cenovej a vykonovej hladine rozhodnut medzi starsou a novsou verziou tak si vzdy vyberiem tu novu - podpora starsej bude totiz uz len horsia, z novsou to pojde naopak. A zatial mi to aj celkom vychadza, pred dvomi rokmi som kupil dosku so socketom AM2 dva mesiace po jeho uvedeni. V casopisoch este odporucali ostat pri 939 pretoze pamate DDR2 stali dost vela a na rovnakej frekvencii boli DDR s nizsimi hodnotami CL vykonnejsie. Tieto rady som ignoroval a len vdaka tomu mozem az dodnes upgradovat bez nutnosti vymeny dosky.

BTW vzhladom na skusenosti s rodinou naopak neznasam prehnanu konzervativnost v style "nicoho sa nedotykat kym to ako-tak funguje", nasledkom u narocne opravy casto za cenu straty dat a v pripade hardwarovej poruchy nutnost vymeny celeho systemu, pretoze so starym uz nic z toho co je na trhu nie je kompatibilne.

A specialnou skupinou su odporcovia Windows Vista, s oblubou iniciativne rozdavajuci odporucania na cakanie pred prechodom na novy system, z 99 % su to lamy ktore PC vyuzivaju akurat tak na surfovanie po nete, hry a pisanie vo worde ale tvaria sa pri tom ako keby im doma 24/7 bezali desiatky kritickych aplikacii a kazdy problem so systemom by im sposoboval niekolkomilionove skody

A vobec, niekto musi byt prvy :)
- Extremmist

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oprav si prosím chybu v článku, protože na Voodoo 3 běžely všechny tehdejší hry! Voodoo 3 byla už totiž samostatná 3D grafická karta s tehdy nejlepším výkonem. Možná si měl na mysli Voodoo 2, která fungovala jako dodatečný 3D akcelerátor, ale to byla prostě cesta vývoje a podle mě je hloupost srovnávat Voodoo2 a PsysX... Protože V2 měla svůj smysl a hry s ní prostě běžely! Ale jinak máš pravdu. Dík za opravu... CuS
- F3rda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

si pamatuju jak jsem si koupil Voodoo 1 za 6k, jedina hra na to byla turok, a Unreal 1 na tom už šel hrozně pomalu
- mib25

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tehdy ještě glQuake, Hexen 2 a o Quake 2. a pamatuju jak kámoš (jedinej kdo tehdy v mém okolí měl Voodoo) básnil o Shadows Of The Empire
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super clanok. Jeden z najlepsie napisanych na PCT. Uz teraz sa tesim na dalsi.
- Lophius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

musím souhlasit, že je toto jeden z nej článku konečně o něčem a velice dobře se to čte :)

pro autora... nejste vy pan Michal Rybka z redakce Levelu?
- nakha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Upřímně: jaká je pravděpodobnost, že by úplně náhodou dva Michalové Rybkové psali shodným stylem o výpočetní technice? :-P

Prostě "Ladies and gentlemen, this is one and only Michal Rybka" :-)
- Newman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tiez ciastocne suhlasim s uvedenymi nazormi.Na druhu stranu je ale trosku nefer hadzat vinu iba na vyrobcou.Trh urcuje aj zakaznik, keby zakaznici nekupovali kazdu nabliskanu kravinu tak by to tiez tak nevypadalo.Nokia,nvidia,vyrobcovia digitalov a dalsi sa len prisposobili zakaznikom, co ich ale zasa neospravedlnuje vydavat pomali nefunkcne vyrobky na trh.Len niekedy je dost velky problem presvedcit zakaznika ze toto riesenie, aj ked nie najnovsie a nie najlacnejsie, je dobra cesta.Vyvoj kvalitnych veci sa neda urychlit.To ze teraz to vypada ze sa zrychlil je len vdaka roznym odrbom a barlickam.
- nemo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co rekne tenhle text uzivately? pokud se jedna o mentalne postizeneho tak asi mu vysvetly dost,, ovsem normalni clovek tohle vi sam.. co maji tyhle abnormalni recenze o nicem spolecneho s pctuningem? asi se hodne v kancelari nudite..
- amadjr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kde jaky pako umi mudrovat a valit hovadiny co a jak, a kde a kdy to bylo a nebylo vyhodny.. ovsem predpokladamely ze se nachazime v civilizovane spolecnosti o ktere asi toho moc nevite, kazdy kdo neco vi o platformach kterehokoliv vyrobce si sam dokaze odpovedet zdali kup jisteho komponentu ma cenu ci koupit o par mesicu pozdeji.. kydy umi mlet kazdej, recenze jak prasse! skoda vystavovat,, jo dobra,, polemizace mozna ale recenze ci neco o hardware to neni.
- amadjr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @amadjr: Jediný kdo tu používá slovo recenze jsi ty ... ale zjevně to odpovídá tvým znalostem gramatiky a stylistiky, takže to chápu.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: ja,ja,takze dneska je moderni dementni clovek jako jste vy,, ktery vy uplny hovno o cemkoliv co je ve standartu ibm pc,, no tak to potom chapu ze tyhle keci zerete,, nemate se za co stydet,, jste vetsina v cz.. nejste nahodou teplej?
- amadjr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Sikovny clanok, len ma napadlo ze ide o "DERIVAT" clanku ktory tu uz bol uverejneny. Konkretne "Typologie kupujicich hardware" len tento je krats. Ale good citanie
- jutes

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 7. 2008 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @amadjr: Hmm, velice kruá urážka.
Kdybych na tebe měl náladu, setřu tě jako malýho Jardu. K tvýmu štěstí tu náladu nemám.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 7. 2008 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @amadjr: myslim,ze mi kazdy da za pravdu kdyz napisu(tyka se hlavne hardwaru,ale muzeme to v podstate pouzit i pro ostatni veci),ze kupovat uplne novy veci je naprosto zbytecny
pokud nemate penez na vytirani prdele,nebo pokud to fakt nepotrebujete v zamestnani apod....Co tak mám zkusenosti tak pocitacovej hardware nekdy ztrati
za pet let i devadesat procent ceny takze z 5000 mate razem 500...navic na co ultra hi-end za nehorazny prachy kdyz vam naprosto staci spodni mainstream
protoze rozdil mezi tim spodnim mainstreamem(jeste kdyz radi taktujete,ikdyz vetsinou ani nemusite ale laka to. a vykon byva nekdy na to co to stoji fakt impozantni.) a hi-endem uz takovej neni
a na vsechno to vykonove vystaci( a dystak se to dycky da za pul roku prodat a koupit lepsi
priplacenim par stovek(treba zrovinka ten hi-end co driv stal takej balik)a je to za par slupek.....pokud to tedy pro vas neni nejak zivotne nutne..
je drahej hi-end vyhozeni prachu z okna......myslete si co chcete je to jen muj nazor ale je overeny lety praxe aspon v mem zivote....jinak amadjr...krot se trochu mas v podstate pravdu..resi se tu veci co kazdy vi misto nakyho poradnyho a detailniho testu nakyho nadupanyho hardwaru..
- Viktor Konvičný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 7. 2008 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: kde mas napsany o necem nasranym? ja jsem zretelne rikal ze ses proste uplna vylizana pica.. vis co to znamena? nebo jak to vypada? ne?,, tak se podivej do zrcadla..
- amadjr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No základní myšlenka je správná, opravdu není ideální většinou hned brát to nejnovější, ale občas to tak není - viz 939 a AM2 ve stejné době. Jinak mám pár připomínek:
1) SSD - s tou spotřebou je to fakt sranda, že to nikoho nenapadlo změřit, ale pořád v ostatních aspektech je SSD oproti HDD o tolik dál že se pro spoustu použití vyplatí. Prostě 100x lepší přístupová doba se nedá okecat. Ale je asi fakt, že kdo neporovnával server s HDD a stejný s SSD neuvěří
2) AGP - no AGP tu už bylo docela dlouho, ale je fakt že GP nebyl problém, ale PCI, které prostě už bylo na svoji dobu neskutečně pomalé a brzda. A PCI-X je o dot dražší řešení. No a pokud se vyvine nové rozhraní, proč jej neunifikovat pro všechny přídavné karty. Navíc je PCI-express o hodně rychlejší ve směru grafika - PC, takže je lépe použitelná pro HW dekodování.
3) CRT - vím, že to zastánci CRT nejsou schopni pochopit, ale výhody LCD jsou tak velké, nevýhody pro většinu lidí malé, že bylo jasné že se uchytí. A překvapivě je největší výhoda velikost - kdysi jsem si koupil skvělou 17" Trinitron za 16000 a byl sní velmi spokojen. Dnes ovššem mám na stejném stole 24" PVA LCD a jsem také velmi spokojen. Přirom tato 24" zabírá čtvrtinu místa co ta 17" CRT! A to považuji k nezaplacení. Kdybych chtěl 24" CRT tak se asi nevejdu do pokoje! A Vzhledem k tomu že PC prodávám, tak když vidáím ty úspory míásta na skladech, úspory na dopravě, také= to že se s monitorem o hodné méně nadřu .. No a obraz na profi LCD je opravdu k nerozeznání (tak na 99%) od stejně profi CRT..
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 2) AGP - "Navíc je PCI-express o hodně rychlejší ve směru grafika - PC". Jestli se nemylim, tak rychlost AGP 8x = PCI-Ex 8x a je dokazano, ze rozdil mezi PCI-Ex 8x a 16x je velmi maly. Na druhou stranu je mozne, ze PCI-Ex ma lepsi latence ci organizaci dat, ale urcite bych netvrdil, ze je to o hodne rychlejsi nez AGP.

3 CRT - Ja zastance CRT jsem a chapu velike vyhody LCD, na druhou stranu chapu take chapu jejich velike nevyhody co se tyce kvality zpracovani obrazu a proto jsem si nedavno poridil kvalitni 21" CRT za 2500, ktery je bez diskuze nejlepsi volbou pro hrace. Uvadet vahu, spotrebu nebo velikost jako vyhodu LCD je imho trochu zcestne. To je jako tvrdit, ze V8 bude mensi a uspornejsi nez 4valec. A jak casto prenasite nekam monitor ? Trikrat do roka ?
- Aleš Horák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tohle nevím přesně, ale četl jsem to myslím i zde na PCTUNINGU - rychlost AGP a PCIExpress ve smeru PC -> VGA je srovnatelná, ale naopak je AGP o dost pomalejší, proto tak dobře nefunguje HW podpora dekodování HD videa apod.

U LCD je velikost opravdu největší výhodou, a pro mne i hmotnost, jako prosejce tahám monitory prakticky denně :-) Jinak opravdu jako majitel kvalitního CRT a LCD nepoznám rozdíl - snad jen podsvícení na HP LP2465 bymohlo být lépe provedené.
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a operační systémy měnit nejdřív až po vydání SP2... :-D
- Roman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim se vsim co je v clanku napsano. Ale jeste jsi zapomel na jednu silenost. Drive platilo, ze staci jen pockat a koupit az odladene zarizeni (revize, firmware atd.). Bohuzel dneska uz neni nejlepsi zarizeni daneho typu na konci vyvojoveho cyklu. Dnes musis sledovat ten "spravny" okamzik.

Uvedu priklad: Koupil jsem Nokii N73 jako horkou novinku. Samozrejme neodladeny firmware/OS. Spousta chyb znesnadnujici ovladani. Padani systemu. Neukladani fotek apod. Nokia zridila sluzbu, kdy si muze kazdy zakaznik z pohodli domova firmware aktualizovat a ja jasam a hlavne aktualizuji. Prvni tri/ctyri verze FW skutecne opravovali zasadni chyby. Ale stale tam bylo dost chyb malych. Sem tam nejaka verze FW opravila urcitou mnozinu malych chyb aby se v dalsi verzi FW znovu objevili. Dulezite je, ze si myslim, ze se o me Nokia stara. Dnes uz vydavaji FW ktery subjektivne postupne N73 zhorsuje, zpomaluje, zchybuje. Ja stale aktualizuji. Uz jen "co kdyby". Pokud aktualizuju jeste tak dva nove FW stane se N73 naprosto nepouzitelnym a ja budu muset koupit novy telefon a nebo nejak super obskurne podflashovat, protoze tohle Nokia IMHO zamerne nenabizi.

Genialni nemyslite ? Nekdo vymyslel kurvitka, Nokia ma dokonce kurvitka, ktera si nainstaluje uzivatel dobrovolne a jeste ma pocit, ze Nokia dela pro lidi maximum.

Cele to je jen muj subjektivni pocit, ale nemohu se ho zbavit. Opravdu mi prijde, ze se tohle deje.
- NkD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozrejme je, ze odladene a vyzkousene veci, ktere jsou uz nejakou chvili na trhu, idealne v nejake x-te generaci budou spolehlivejsi, nez totalni high-end novinky. To je neodiskutovatelny fakt, ale balit na to ty ostatni tvrzeni/nazory, to je trochu demagogie. Krome litanie o SSD, ktere si lide kupuji HLAVNE kvuli rychlosti (ta spotreba je velmi podruzna a nevyrazna), je v clanku v podstate vytykano trzni ekonomice, ze funguje. O_o Myslim to nasazovani cen vyrobci HW a podobne. To ma byt jako spatne?
- Shinji Ikari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2008 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A vítě někdo o nějaké epaper čtečce za slušnou cenu, která by se dala dovézt ze zahraničí?
Co jsem našel, bylo něco od Sony asi za 11 tisíc, tak to fakt ne.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 7. 2008 05:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka napsal perfektni komentar a ukazal, ze nejenom HW&SW ziv je clovek.Dokazal v celkem vtipnem clanku popsat vyvoj HW&SW.Krasne jsem se pri cetbe tohoto clanku zasmal.Jen tak dal.Alespon PcTuning prinasi do stojatych vod neco noveho. Richard
- Richia

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 7. 2008 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Obecné články jako píše pan Rybka si každý snad lehce vydedukuje v hlavě sám a kdo ne, tak je zaostalé individuum a pro toho je v takovém článku spoustu nových informací. Já tam nenašel ani jednu novou informaci, takže jako čtení plků někde na záchodě z dlouhé chvíle je to dobré, ale že by to někomu mělo otevírat oči, to určitě ne.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 06:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jako clanek do Blesku dobre :-)
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 7. 2008 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však u konzolí je to to samé. Dokud byly hry na kartridžích, tak se musely vydávat pokud možno bezchybné, protože žádné "opatchovaní" nebylo možné. Zato teď, když něco pustím na x360, tak to každou chvíli vyžaduje update a některé updaty dokonce vyžadují další patch... Sice mi bylo jasné, že to tak dopadne hned od začátku, ale stejně mi vadí, že konzolové hry už nejsou tak bezchybné jako dřív (i když nějaké ty výjimky se najdou vždycky).
- Eso Rimmer

MFdoom
MFdoom
Level 1 Level 1
27. 1. 2010 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jindy-nejsi ty nahodou ten blazen z elektrozone-Jiri Pirner? :lol: :lol: :D

MFdoom
MFdoom
Level 1 Level 1
27. 1. 2010 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MFdoom No jasne 84.42.172 :D :D :D :D

Reklama
Reklama