Zpět na článek

Diskuze: Jsou drahé telefony s Androidem slepou uličkou?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Používal jsem iPhone. Od té doby co však skončily dotace na telefony (v ČR ne ve světě) se pro mne iPhone stal luxusním zbožím, takže když jsem dostal Samsung Galaxy Alpha, byl jsem zvědavý. Ten telefon má vlastně úplně všechno (LTE,NFC, samostanou zvukovku, čtečku otisku prstů, osmijádro atd...) a na rozdíl od S6 není tak šíleně přerostlý.... v podstatě byl cílen proti iPhonu 6 (Ne iPhonu 6+).

Nu - a tady se ukazuje veškerá nahota. Zatímco iPhone klidně zdražil (a prodává se) Alpha šla s cenou dolů. Telefon je sice nabušenější nežli iPhone 6 ale používání je proti iPhonu (pro mě) děs - běs. Emaily a zprávy se mi neozbrazují na uzamykací obrazovce, musím lézt do menu... Telefon mě neustále prudí tím že mě upozorńuje na každou hloupost. Baterka i přes šetřící režim nic moc. Sice mám nabušenej mobil, ale paradoxně na něm ani nemám moc co hrát, protože na android nejsou žádné "genitálie rvoucí" hry. Je tu sice "iphonizační - zjednodušený režim) ale v tom zase třeba slušně nefunguje foťák. Celkově mi android příjde jako otravná, ukecaná sekretářka, která svého zaměstnavatele upozorňuje na každou zbytečnost, kdyžto OS X je distingovaná dáma která upozorňuje jen na tom co je nutné.... Takže fakt uvažuju že se Androida zbavím, problém je že za Alphu i když stála jako iPhone (mě teda nic, byl to dárek) neprodám a holt si volky nevolky koupím novou generaci jáTelefonu, byť jsem se chovával racionálně a telefony měnil až když šly totálně do háje.... Ale Android mě neuvěřitelně štve... a nejvíc smutné je že zatímco Apple mi dá nový systém každý rok asi čtyři roky, na Alphu zcela jistě Android M nebude, ačkoliv by ho samozřejmě utáhla. Samsung si zkrátka jak s Alphou, tak S6 hraje na něco co není, na co nemá, protože k čemu je nabušený HW, když základ (android) je špatně... neumí se chovat decentně a někdy se chová nelogicky.... Nejde o technické zpracování, to je velmi pěkné, ale o samotný operační systém a ten je oproti OS X tragický, otravná, příliš geekovský - a bez exkluzivit...Takže honbu za 4k rozlišením a čtyříjádrovými CPU považuji za nesmysl, k čemu je vám takový čip, když nemá ani pořádně co počítat ? IPhone 4 měl jedno jádro (3GS taky) a dělaly věci mnohem efektivněji.

houmer56
houmer56
Level 1 Level 1
9. 7. 2015 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer To myslíte opravdu vážně? Nemám v ruce Alphu, ale na svém androidu je nastavení zobrazování nových emailů a zpráv na zamykací obrazovku otázkou několika sekund.
Stejně tak si můžu na 4 tapnutí nastavit, které aplikace mě mohou upozorňovat a které ne.

Možná by to chtělo při prvním použití telefonu si projít menu, než člověk začně po diskuzích plakat jak to a to neumí tuhleto a tamto...

Jinak objektivně vzato, SW úprava Androidu v podobě Samsungu je dlouhodobě jedna z nejhorších. Takže ani ten výběr nebyl úplně šťastný na to abyste mohl takhle generalizovat schopnosti androidu.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Ty si dobrý trúp keď súdiš android podľa najšitnejsieho telefónu od samsungu (alpha) s ktorym si mal skúsenosť..ZA TO že je pekný tak si si myslel ze bude aj vykonny a kvalitný
Lenže ty nemáš poňatia se si sa nechal nalákať krásnym dizajnom ale pod kapotou ťa us nezaujímalo co je!
Alpha bol najväčším gimmickom pre debilkov a ty si za zaradil knim!
Existujú OMNOHO kvalitnejsie androidy ako trápny ,nudný crapiphone!
Keby si mal v ruke android znavky Huawei ako napríklad Mate7 tak by si inak vravel ..
A neviem čo táras keď mne sa správy a notifikácie ukazujú aj na lock screen ? Keby si si nekupil sitny mobil alpha tak by si vedel..

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos Četl jsi co jsem napsal ? Já ho dostal.
Ve své době(Loni na podzim) to byl NEJVÝKONNĚJŠÍ Samsung. Darovanému koni na zuby nekoukej a krom toho - ten telefon MÁ VŠECHNO. Takže jaký nejšitovnější kousek?

anonymousCZ
anonymousCZ
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @PersonalComputer: Jako sorry, ale valis TOTALNI NESMYSLY.

Aplha NIKDY nebyl nejvykonnejsi telefon od Samsungu. Vzdyt se staci podivat na parametry, clovece - HD rozliseni, 2 GB ram bla bla bla

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @anonymousCZ: Vycházím z toho co psali třeba tady.
http://mobil.idnes.cz/recenze-samsung-galaxy-alpha-di3-/mob_samsung.aspx?c=A140917_213009_mob_samsung_vok

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Jenže třeba právě kvůli baterce a první ceně šla Alpha s cenou dolů a přestala se i vyrábět. Nebyl to Android, kdo způsobil její pád.
Stačilo trochu více prostoru na baterii, možná milimetr v tloušťce přidat k dalšímu nárůstu kapacity, lehké snížení ceny a prodávala by se jak na běžícím páse. Se zvětšujícími se telefony a rodovou degenerací se nám prostě dnešní "normální" telefony nevejdou do ruky a Alpha mohla být jedno z mála řešení...

Jinak co se týče Androidu - možná, že se jedná o pouhou ukecanou sekretářku(je nezkušená a chce zaujmout děláním všeho), ale kterou však rázný šéf může perfektně vycvičit, aby dělala přesně to co má, na věci navíc se vykašlala a naopak si v některých oblastech ještě rozšířila obzory.
Naproti tomu iOS představující distingovanou dámu, mající svou hlavu, své postupy a svého šéfa peskující.(naopak si myslící, že disponuje většími zkušenostmi)
Promiň, ale v dnešní době si telefon člověk pořizuje na to, aby(jako všechny lidské vynálezy) pomáhali ulehčovat život, ne mu diktovali, jak jej má žít.

Btw: Používám WindowsPhone :lol:

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka Zajímavé, jen to potvrzuje mou zkušenost - když jsem před pár měsíci kupoval manželce telefon, zjistil jsem, že hodně lidí v okolí (pracujících v IT) přešlo na windows telefony a jsou spokojeni. A nakonec má žena taky Windows telefon, protože když jsem začal vybírat Android, uvodomoval jsem si, že pořád řeším, jaký bude mít výkon, kolik paměti, kolikajádrový procesor a jak moc se tím pádem po čase zpomalí. A řekl bych, že toto je problém Androidí platformy - prostě kupujete zajíce v pytli, nevíte, jak se bude chovat po čase, kdežto pokud neřešíte finance, jdete do iPhone a máte nějakou jistotu výkonu. (Ne nejvyššího, ale solidního)
Sám v současnosti používám Android na HTC DesireX - HW je super, přežil už 3 roky denního intenzivního používání. Jednou ho ale za náhlé zpomalování, nutné restarty apod. asi prohodím oknem.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka Do Alphy se prodává silnější baterka
(2700 oproti 1800).

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
7. 7. 2015 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka @Jindra_S: Prostě řešil jste věci, které jste vůbec řešit nemusel. V té cenové relaci a pro to použití fungují telefony s Androidem úplně stejně, jako telefony s WP. Žádného "zajíce v pytli", pokud nejste úplný jouda, nekoupíte, zrovna tak, jako se na mém 3 roky starém telefonu s Androidem neprojevilo žádné zpomalení, ani žádné nucené restarty, a u mého druhého, co mám rok, také ne (ale ten je po jedné reklamaci, odešla dioda blesku a kompas), to je pověra. Mám tedy úplně jinou zkušenost, než vy.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka @PersonalComputer: To vím taky, ale taky "silnější" záda, už není tak proklamovaně "Slim"(a teď nemyslím fyzickou tloušťku, ale naboření designu) a navíc "jsem si nezaplatil za telefon necelých 17k, abych pak za další peníze kupoval baterii"...

Ano, v tuto chvíli je za 9-10k už podstatně lákavější, ale stále to s tou baterií není žádné terno.
Měli se nechat inspirovat třeba u Sony, kteří dělají specifikacemi takřka totožné zmenšeniny(až na baterii). Třeba absence slotu SD karty byl pro Alphu taky menším hřebíčkem do rakve.

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Tohle je hodně irelevantní názor. Vlastně jste sepsal, že jste si zvykl na jeden systém, a proto je druhý špatný -ale tak tomu vůbec nemusí být.

Já jsem taky zvyklý stříhat videa ve Vegas Pro, ale nebudu tvrdit, že Adobe Premiere je blbý stříhací software, protože se v něm nezvládám orientovat. Naopak, obě jsou dobré střižny s podobnými výsledky, ale když si člověk zvykne na jeden (a to i běžný uživatel), tak přejít na druhý je náročnější kvůli zaběhnutým zvyklostem - stejn jako u OS X vs Androidu.

Voky0077
Voky0077
Level 1 Level 1
6. 7. 2015 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Moc pěkné srovnání, párkrát už jsem taky ve Vegasu něco stříhal (moje první střižna) a když jsem otevřel Premier, vůbec jsem se neorientoval :D Největší výhoda Premieru je dle mne ve snadném importu souborů z jiných Adobe produktů :wink: jinak s vegasem srovnatelné :)

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Nemluvě o tom že konkrétně tenhle model měl (alpha) měl být iPhone Killer a přesvědčit iPhonisty že iOS není tak dobrý jako droid... Tak jak to že jsem z droidu znechucený a chci zpátky na iPhone ? Inu, protože funguje a chová se jinak, dle mého názoru hůře než iOS. A to je to proč Apple jede a Samsung paběrkuje. Droid NENÍ iOS a opustíte li jej - mám na mysli "ejpla"tak vám jeho nastavení a orientace na uživatele bude chybět a budete si těžko zvykat. (Jasně, geekové atd, kteří taje Droidu ovládnou a své ajfouny si crackují (jailbreakují) budou z droida nadšeni, ale já jakožto obyč uživatel to beru opačně.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám pořád svůj starý, který vydrží hromadu dní a neměnil bych, na to zavolání to stačí :)

Ale vážně, ještě pár let zpět každý chtěl co nejmenší telefon s co největší výdrží, ten Jobs měl pravdu, když říkal, že lidi neví co chtějí, dokud jim to neukážete.
Dnes každé druhé pako tahá v kapse nebo v batohu cihlu, kterou denně nabíjí, no není to sranda? :D

Cokoliv dělat na té pidiobrazovečce je hnus nejvyššího kalibru, natož na tom hrát hry jak někteří pacienti. Zvlášť, když jsem doma, mám PC. Nebo se na tom "dívat" na filmy :D Někteří lidi jsou hodně narušení a rozjebaní marketingem, že to snad už není možný, když vidím některé ty nebožáky, co s tím všechno dělají a myslí si jak jsou hrozně cool :)

Cokoliv takového přeci, když jsem doma, můžu dělat na mnohem (asi milionkrát?) lepších zařízeních a když jsem venku? Tam přeci nemám potřebu dívat se na film jak retard někde v metru (nejsem pepík sorry) a kazit si tak maximálně zážitek, tam se akorát tak vytrácí to slovo mobilní a nahrazuje ho šmatlejte po obrazovce.

Mám pocit, že někteří za chvíli budou šmatlat i penisem po tom skle..

Co tímto pro někoho asi divným komentářem chci říct? Fuck off tyhle sračky :P

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Tak ja by som zas na klasicky mobil nepresiel uz len zato ze tieto maju lepsie fotaky/kameru dalej uprednostnujem messenger pred sms a hlavne natom pocuvam hudbu na yt kedze ma nebavi stale nahravat nove mp3. Inac tiez nechapem ludi co natom dokazu surfovat alebo pozerat filmy to je uchylarna #1...

dec-vax
dec-vax
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Souhlasím. Průměrný uživatel je podivný a tvárný tvor. Také díky němu jsem téměř bez šance(pokud nedejbože ze světa zmizí Blackberry, pak úplně) si koupit solidní chytrý telefon s klávesnicí, který mě nebude nutit luštit na slunci texty na mastném skle, psát bez hmatové zpětné vazby... a to vše v naprosto dementním grafickém prostředí, zřejmě vzniklém na základě výzkumu na zvláštních školách.

Dáte lidem kus mastného skla, vše ostatní osekáte až na dřeň, nakecáte jim, jak je to pokrokové, protože "dotyk" a jdou za vámi jako ovce. Přitom srazíte výrobní náklady, cenu samozřejmě zvýšíte a ti mamlasové jsou ještě rádi. Z pohledu akcionářů výrobců dnešních telefonů geniální. Z pohledu uživatele, toužícího po seriózním zařízení tragédie, protože svatý Trh nic jiného než konzumní cetky nenabízí(prostě občas selhává, nic není dokonalé).

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax U Samsumgu jde hmatová odezva nastavit.
Nejde o to že jsem si nezvykl....Já jsem multi-systémový. Pracuji jak na OS X(yosemite) (páč macbook)tak na windows (8.1)(páč gaming). Problém je v tom že Android mi proti iOSu příjde prostě šíleně otravný... Já nechci aby mě telefon informoval že aktualizoval aplikaci,nechci aby mi běhaly notifikace na já nevím co, štve mě systém zaneřáděný reklamou (na iOSu žádná není). Já chci aby si to dělal všechno sám a mě neotravoval, protože mě to nezajímá. Suma sumárum chci po droidovi aby se choval jako iOS, což se asi hned tak nestane. Jediné upozornění které chci je - přišla zpráva, mail, chci ji vidět hned, na zamykací obrazovce, případně pinknul FB... to je celé.... cokoliv ostatní je pro mě otravné, zbytečné, složité... a taky chci aby výrobce můj telefon aspoň tři,čtyři roky podporoval jako to dělá Apple a ne že za rok nedostanu nejnovější verzi OS.

Zkrátka a dobře, nejsem s Androidem spokojen, další už si pokud to nebude nutné nekoupím a vrátím se k iOSu a iPhonu. Zkrátka a dobře Apple telefony ovládané prsty stvořil a umí je nejlíp.

Já na tom také moc nehraju, ale tak k něčemu se ten HW využít musí, na co pak tam je těch osm jader ? A jo, užiju si to, pokud je slušná hra, ale na Droidu jsou zaneřáděné reklamou, to u iOSu není.

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax @PersonalComputer: Neboj, až se nepovede spojení při sychronizaci kalendáře (např. při změně hesla), pak Android bude důsledně mlčet a zjistíš to až v nastavení účtu (poté, co nedorazíš na meeting). :)
Zato o updatech aplikací, které nepoužíváš (Facebook) a které nelze odinstalovat Ti napíše sám několikrát.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax @PersonalComputer: V prvom komente sa sťažuješ že android nema notifikácie a teras hovoríš že ťa to otravuje ..
Ty si presne ten typ co @PC-hráč opísal!

houmer56
houmer56
Level 1 Level 1
9. 7. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax @Jindra_S: Každá aplikace jde odinstalovat.
A ti, kteří to neumí mohou jakoukoliv aplikaci vypnout, aby žádná upozornění negenerovala.

Stačí vlézt do správce aplikací, vybrat tu co vám vadí a vypnout jí.

Chápu, že pro jeskynní iLidi to může být obtížné a snazší je se jít vybrečet někam do diskuze.

Smutné.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
3. 7. 2015 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax @Ethos: Ne notifikace, ale aby když mi příjde SMS nebo e-mail jsem hned viděl co to je a od koho to je.

anonymousCZ
anonymousCZ
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax @PersonalComputer: TOhle si ale mutzes nastavis podle potreby, clovece!

BluPix
BluPix
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 03:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax @PersonalComputer: "Suma sumárum chci po droidovi aby se choval jako iOS" -- nojo to je ten problém, diskuzí ve stylu chci aby se Linux choval jako Windows, Windows vypadal jak Mac OS X apod. je na internetu dostatek.

Nevím jestli náhodou i tohle samsung nerozbil, ale notifikace jdou blokovat v androidu už docela dlouho a od Lollipopu se dá vybírat kde jaká bude a zda schovat důvěrné informace.

Zase když jsem porovnával fičury s iOS, tak tam by mi spousta věcí dost chyběla, počínaje režimem žádná vyrušení. Jo a když jsem slyšel ty zážitky co s tím mí nadřízení mají, nemají tedy poslední kousek, tuším mají 4S a 5S hlavně kvůli rozměrům, no na jednom aplikace stále padají, případně po běžné aktualizaci telefon nenaběhl a bylo nutné ho zachraňovat prý jailbreakem. Dále tomu odchází tlačítka apod. Neříkám že to ve světě androidu neexistuje, ale třeba pád aplikace co mám Xiaomi Mi2S jsem snad nezažil, nevím jestli to je snapdragon procesorem, nebo pamětí. A když mi začalo skřípat tlačítko, tak jsem vyměnil kryt.

Další sranda jsou windows phone zařízení, všichni mluví jak je to svižné, no tak jsem srovnával 3 roky starý android telefon a jeden tablet 3 měsíce starý s intel procesorem, výkonnostně měl značnou převahu. Výsledek: wp prostě mátlo dlouhými, ale svižnými animacemi. Taky mi to přišlo svižné, dokud jsem to nedal vedle sebe a nesrovnal běžné aplikace typu kalendář, email. Na androidu bylo skoro vše v použitelném stavu asi za polovinu času. Jen tedy webový prohlížeč měli u ms předpřipravený a ten jako jediný opravdu naběhl okamžitě.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
7. 7. 2015 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax @BluPix: Měl jsem v ruce levnou Lumii s WP, tuším 540, a také mi jako kdovíjaký závodník nepřipadala...

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc nad tím přemýšlíte. Vlastně platí dle mě jednoduché pravidlo. iPhone si kupují lidé, co jsou zvyklí na systém, nebo co chtějí být in a ukázat světu, že na to mají. Android ti, co na to nemají, nebo co uvažují racionálně a hledají poměr cena/výkon/vlastnosti. Win phone ti, co ocení systém, nebo ti, co za každou cenu nechtějí být ovce, co si kupují předražený Apple či dle nich zamrzávající, restartující a zpomalený Android. Čínu proto, že prostě chtějí telefon a ono je to vážně levnější. A důvod nákupu a charakter člověka poznáte dle toho, že pokud ohrnuje nos nad jinou platformou, než má, tak si koupil Apple pro chlubení se, Android, že je socka a nemůže si dovolit Aplle, Windows, že má dementní názor o ovcích a Čínu, protože není sofistikovaný (jako když pomlouváte Audi, protože Škoda taky jede z bodu A do bodu B a je levnější, tudíž lepší volba). Totiž když člověk kupuje telefon pro rozumný důvod, ví, že všechny platformy mají svá pro a proti a tak neřeší, kdo co má. A kdyby si toto uvědomili výrobci, tak by se přestali snažit řešit úspěchy jiných firem kopírováním jejich věcí a bylo by na světě hezčeji. Nic totiž nenaštve tak moc, jako když něco, co jste měli rádi a proto jste si to kupovali, se začne měnit na něco, co vám nevyhovovalo a proto jste si to nekupovali.

LuFi
LuFi
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samsung je v kleštích, v low-endu a střední třídě ho drtí levná čína a v exkluzivitě zase iphone. Vlastní systém nemá šanci, zvláštní že autor nevzpoměl jaký to byl fail krabičky se systémem Bada.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jelikož si můžu telefon s androidem, se stejnými technickými parametry, koupit od číňanů za 1/4 toho "značkového" tak nevím proč bych to neudělal...
Abych byl ochoten koupit něco dražšího tak mi to musí dát něco navíc!
- drk222

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja svuj 5 let stary HTC Desire za nic na svete nevymenim :D Jak uz nekdo psal, Samsung drti "levna" cina, tak se snazi presunout do "luxusnejsinezapple" tridy. Ale lidi mu to nezerou, protoze kdyz na to clovek ma, koupi si kazdy rok novy model iPhone za 20 a nic vic nepotrebuje.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
4. 7. 2015 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Predaje S6 su vzhladom na cenu uspech. Predat 1000 Ferrari Enzo je vacsi uspech (=zisk) ako predat 1000 hot-dogov. ;-) Toto paradoxne mnohym unika. Nie je dolezity objem predaja, ale celkovy zisk.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Trošku blbost.

Nejdůležitější prodeje nikdy netvoří top produkty za vysoké ceny. Kdy už jsme na PCT, vezmu to podle grafik. Myslím, že nVidia třeba žije z toho kolik prodá Titanů nebo 980tek? Ani omylem, pro ni jsou nejdůležitější karty typu 960 a podobně.

Vždycky budou mít víc, když prodají milion 970tek, než 100tis 980tek.

Stejně tak u těch podělaných telefonů Šamšung nežije z nějaké cihly, ale z obyčejný founů.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
4. 7. 2015 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč A co to ma s tym, ci je S6 uspesny model, alebo nie? Zvlast v porovnani predajmi z predchadzajucim highendom S4/S5, pretoze z toho sa tie siahodlhe uhorkove zavery robia. Ze sa ho ako predalo o nejaky milion menej nez S4/S5, ale uz sa ignoruje, ze maju na kazdom najskor ovela vyssiu marzu kvoli vyssej celkovej cene.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč rozuměj nežije z s6, ale z nějaké nižší/střední třídy, kde jsou mnohonásobně vyšší prodeje, kdyby se někdo chytl toho jak jsem to napsal :) ale snad si rozumíme.

Lumpik.Honzik
Lumpik.Honzik
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přešel jsem na blackberry. Mám passport a nikdy jsem nebyl se smartphonem spokojenější. Bohužel to vypadá, že se Chen zbláznil a blackberry přejde ze skvělého OS10 na defektní android a já skončím u Windows 10. Jisté ovšem je, že žádný android už si nikdy nekoupím a je úplně jedno do jak nabušeného hw ho Samsung nebo kdokoli jiný vlepí.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
7. 7. 2015 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lumpik.Honzik No vidíte, a já jsem Androidem nadšen. Jisté je, telefon s iOS si nekoupím nikdy, a u W10 se uvidí za pár let, zatím jim to dost skřípe. :)

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
4. 7. 2015 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám S4 relativně jsem spokojen s displejem nejvíc, ale co tam došel lolipop nakopnul bych to z mostu celý telefon. Najednou je to pomalé na všechno čekám. Chci někomu ukázat obrázek v galerii co jsem fotil a můžeme v klidu dalších xxxxx vteřin hovořit ptž se nic neděje

houmer56
houmer56
Level 1 Level 1
9. 7. 2015 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus To je stejná pohádka už několik let.
Udělal jste po update factory reset?

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
5. 7. 2015 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto souhlasím s článekm, momentálně vlastním Xperii L, ale když vidím, co za peníze se dá koupit, tak nevidím důvod, proč si kupovat Xperii Z, nějaké Samsungy a nevím co, Když Xiaomi Mi4 Nabízí naprosto luxusní poměr cena/výkon, stejně se to všechno vyrábí v Asii, takže nějaké "ježiš co to je za značku, nějaký šit z číny, proč si nekoupíš pořádnou značku" je naprosto irelevantní..... takže ano, můj další telefon bude Xiaomi a s předraženýma značkama, jen protože je to Samsung, jen protože je to iPhone, jsem skončil

Voky0077
Voky0077
Level 1 Level 1
6. 7. 2015 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Já pořád nechápu to věčné vychvalování Číny, co na tom že to má "luxusní" poměr cena/výkon, když to neumí LTE? Stejně tak jako koupit slušný telefon, který nebude mít 5" je obrovský zázrak (třeba mi teď napadá to Xiaomi Hongmi 2 s 2GB RAM, HD displejem 4,7" atd. - snad ten název sedí :D - hezký telefon). Pořád pokud vím to naše LTE ale neumí. Ale evidentně zde spoustě lidí absence LTE nevadí a potom chápu, že ty "číny" kupují :)
Já jsem celkem spokojen se svou Xperií Z1c a předpokládám že nebude třeba ji v následujících letech měnit.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
7. 7. 2015 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Voky0077 Ne každý musí mít nutně mobilní data za každou cenu...

Voky0077
Voky0077
Level 1 Level 1
8. 7. 2015 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Voky0077 @RomanL: To máte pravdu, já si telefon kupuji s (naivní) představou, že mi několik let bude sloužit, tak mi přijde trochu neperspektivní kupovat telefon s myšlenkou, že teď ty data nepotřebuji/nepoužívám :wink:

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
6. 7. 2015 01:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Až na "malinký" detail, že Xiaomi neumí naše hlavní LTE frekvence, což je telefonů kategorie Mi4 již celkem zásadní.

Ale to je asi jen jediná zásadní vada Xiaomi. Nebýt toho LTE, dost bych uvžoval o něčem jako MiNote Pro.

luke777
luke777
Level 1 Level 1
5. 7. 2015 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Android system je v pohode az kdyz vyhodim originalni android system a nahradim ho custom verzi.Moje htc evo 3d a srovnani original android a custom android stejna verze?Mam vice volne ram dale vyhozene nesmazatelne aplikace a funkcni system.Me nesmirne stve ze smazat na android verzi facebook aplikaci apodobne proste nejde.
Co me vadi tak nuti cloveka kupovat novy telefon jen kvuli tomu ze android papa misto a bobtna roste do te doby nez nezustane v telefonu skoro zadne misto.Krasny priklad na sony xperia ray original verze android 2.3.4 a volne misto v telefonu cca 50 MB.Zadna aplikace nedokaze vycistit telefon tak aby se uvolnilo nejake misto.Takze moznost koupit novy telefon anebo nahrat custom verzi androidu.V telefonu nejdou smazat aplikace mapy, zpravy a pocasi, facebok, facebok hudba hry a videa,fun a downloads.Nehlede na to ze ty aplikace bezi na pozadi a kdyz je vypnu po chvilce sami nabehnou

Luzda
Luzda
Level 1 Level 1
5. 7. 2015 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

problém Samsungu, je v bastlení, svých modifikací jako je Touchwiz. Osobně vlastním již 1,5 roku telefon s A z Japonska,Panasonic brandovaný pro Ntt Docomo. Funkčně je na mnohem vyšší úrovni než S5 má třeba bezdrát. nabíjení integrované,a nemusím si kupovat stupidní kryt abych mohl nabíjet,a je i levnější vč. s dopravy 10500 kč. Problémem všech výrobců je spíše že výborný čistý A, vydají zbastlený svými nadstavbami, které snižují výkon a zpomalují systém. další problém jsou uživatelé kteří si nainstalují kde jakou blbou app,ne jen to co skutečně potřebují. Další problém je vzhled a výbava, všechno se snaží kopírovat či připomínat Ishit, některé věci jsou v pohodě, a jako velké plus považuji nevyměnitelnou baterii, kvůli vodě a pracho děsnosti. Paměť.karty se dají také zachovat poku by se dali třeba na stejnou stranu jako, jsou 3,5mm,Usb,sim,atd. Největší problém, je ale hlavně v tom, že výrobce chtějí chrlit a prodávat mld. zařízení, a nikdo z nich nevidí,že si lidé mohou vybrat jejich jiné zařízení,které vyprodávají,a zde je kámen úrazu měli by s novým modelem ukončit prodej stávajích zařízení. :D Protože starší model, pak sžírá prodeje nového modelu, a nedělat 10 variant jako Compact,+/-, XL,L,X .

Jumbik
Jumbik
Level 1 Level 1
6. 7. 2015 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně jsem na iPhone platformě už 5 let (dva různé telefony) a čím dál tím víc mám chuť s tím hodit o zeď. Všechno funguje jak má, ale když jsem v práci dostal služební telefon s Windows, tak se mi doslova otevřely oči. Z původního nadšení z iPhonu zbyla jen pachuť v ústech. Mám na něm obří kolekci her a aplikací, ale jsem ochoten se toho brzy vzdát. Ve chvíli kdy budu mít na PC win 10 a na telefonu taky a to navíc zdarma, tak mě bude iPhone akorát pálit v kapse, protože to bude cihla za 20K, kterou mám jen na volání a sms. Navíc hraní her na mobilu už mě jaksi nebaví a celá kolekce by byla akorát tak dobrá pro mé děti.

Mám doma i Android tablet a nehorázně mě se.. Už jen to, že musím chtě nechtě managovat za systém jak má pracovat s úložným prostorem a pamětí... WTF?

Mám teď v ruce Nokii za 4 tisíce a mám pocit, že mi můžou všichni ostatní výrobci s jejich exkluzivními telefony vlézt na hrb.

Doporučuju všem vyzkoušet telefon s Windows. Možná ještě nemají vychytanou úplně ergonomii ovládání (třeba kontakty mi přijdou divný), ale všechno funguje jak bych čekal a Metro je kupodivu o dost přehlednější, než mumraj ikonek na několika plochách.

Byl jsem vůči Microsoftu skeptik, ale teď mu držím palce.

Jumbik
Jumbik
Level 1 Level 1
6. 7. 2015 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně jsem na iPhone platformě už 5 let (dva různé telefony) a čím dál tím víc mám chuť s tím hodit o zeď. Všechno funguje jak má, ale když jsem v práci dostal služební telefon s Windows, tak se mi doslova otevřely oči. Z původního nadšení z iPhonu zbyla jen pachuť v ústech. Mám na něm obří kolekci her a aplikací, ale jsem ochoten se toho brzy vzdát. Ve chvíli kdy budu mít na PC win 10 a na telefonu taky a to navíc zdarma, tak mě bude iPhone akorát pálit v kapse, protože to bude cihla za 20K, kterou mám jen na volání a sms. Navíc hraní her na mobilu už mě jaksi nebaví a celá kolekce by byla akorát tak dobrá pro mé děti.

Mám doma i Android tablet a nehorázně mě se.. Už jen to, že musím chtě nechtě managovat za systém jak má pracovat s úložným prostorem a pamětí... WTF?

Mám teď v ruce Nokii za 4 tisíce a mám pocit, že mi můžou všichni ostatní výrobci s jejich exkluzivními telefony vlézt na hrb.

Doporučuji všem vyzkoušet telefon s Windows. Možná ještě nemají vychytanou úplně ergonomii ovládání (třeba kontakty mi přijdou divný), ale všechno funguje jak bych čekal a Metro je kupodivu o dost přehlednější, než mumraj ikonek na několika plochách.

Byl jsem vůči Microsoftu skeptik, ale teď mu držím palce.

Jumbik
Jumbik
Level 1 Level 1
6. 7. 2015 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jumbik Omylem odesláno dvakrát. Prosím smazat. Děkuji.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 7. 2015 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja osobne som si vyskúšal skoro všetky dostupné mobilné systémy Android, WP, OS10 a IOS. Na každom som bol cca 1 rok. A moje hodnotenie je nasledovné. Pre technického geeka Android. Tam je TOP hardware a neustála vojna o upgrade a nastavovanie. Pre starších ľudí čo neriešia aplikácie a majú hlbšie do vrecka WP. Ako pracovný mobil určite odporúčam Blackberry. To som bol naozaj milo prekvapený aký je to dobrý systém. Proste zapnene a pracujete. No a IOS ala Apple pre všetkých ktorý neriešia hardware a chcú spoľahlivý mobil na každodenné používanie.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
7. 7. 2015 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Celkem souhlasím, jenom u toho Androidu to není jen pro technické geeky, protože si s tím v pohodě hrají 10leté děti, když jim vysvětlíte základy co mohou a nemohou. Je ale pravdou, že hodně dospělým dělá Android problémy, protože umožňuje mnoho věcí, co ostatní ne.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
8. 7. 2015 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přítelkyně má iP6, já S4 LTE-A. Ona na tom nemá ani Facebook aplikaci (jen Messenger), používá základní vyzvánění atd. a je spokojená, já S4 používám v práci jako LTE modem, doma jako ovladač na TV, PC, nebo naopak na PC používám AirDroid, takže ani nevím kde telefon zrovna leží a jsem spokojen. Je pravda, že se o to starám, prakticky pokaždý, když s tím něco dělám, přd vypnutím displaye používám Clean Master, abych ten Lollipop udržel stejně svižný, jako byl Kitkat, ale funguje to a je to pak lepší než iOS. Co se týče vydrže tak určitě, minulý týden jsem byl na LANce, telefon jsem rozsvítil 1x denně, abych odpověděl na dotazi typu - jestli ještě žiju a vydržel mi od středy od rána až do neděle do noci.
Velký rozdíl vidím v tom, že na Androidu si můžu z webové stránky stáhnout .mp3 a rovnou si ji nastavit na vyzvánění, budík, nebo jen její část a to je klidně 2 hodinový set. Na iPhonu taková obyčejná věc není možná, další věc co s tím souvisí je naprostá nutnost, mít PC nebo notebook (a kabel), když vyjde aktualizace iOS. Android potřebuje mít jen nabitou baterku a přístup do datových sítí. iOS se u aktualizace taky nezdržuje nějakým informováním uživatele, co se právě děje, kdežto Android všude cpe progress bar, nebo alespoň procenta. U iOS člověk prostě neví, jestli to zabere 5 minut, nebo 3 hodiny, vlastně ani neví, jestli se něco děje. Mě z toho prostě vypadávaly vlasy ze stresu, že nevím co to zařízení dělá. O tom, jak vypadá iTunes na Widlích se snad ani nebudu zmiňovat, ale pro ty co naprosto netuší co to je - je to noční můra, kterou potřebujete k nahrání čehokoliv do telefonu a na vše ostatní tu je iStore s baťovskou cenou 0,99€ za třeba vyzváněcí melodii. Ne za celou písničku, kterou si můžete nastavit jako melodii. Prostě nelogické, otravné, lišty zezhora i zdola. Neintuitivní nastavení, co se má v té horní liště zobrazovat (akcie nás fakt ještě nezajímají). Ale jinak fajn módní doplněk :D Jen dodám, že jsme ani jeden neutratili ani korunu za jakoukoliv aplikaci, já dokonce ani nezadával číslo karty, ale těch možností mám daleko víc, na iPhonu bez kreditky ani prd :confused:
Jestli bych si koupil S6? Určitě, kdyby mi S4 odešlo do křemíkového nebe, proč ne, je to dobrý telefon. Ostatním značkám moc nevěřím, možná ještě LG (G4 nebo jak), ale má fakt pomatenou nadstavbu a potřebuje vychytat mouchy, Xperie se mi nelíbí, ale jsou to dobré telefony s ostatními značkami nemám dobré zkušenosti ani reference. "Každej" nadává na Samsung, ale myslím si, že pokud dnes člověk půjde do vlajkové lodi Ťamťungu, nemůže udělat chybu a cena? Za kvalitu se platí.
Co mi na Androidu vážně vadí, je synchronizace. Stačí zapnout a telefon je skoro nepoužitelný, přesně takový jak slýchávám od haterů. Nepomůže 80.000 jader na taktu 12GHz ani 64 TB RAM, chce to ještě vychytat dost zásadní mouchy. Další věc jsou vývojáři. I ti přední občas nedokáží ošetřit zásadní věci u svých aplikací a to je u Applu lépe podchycené.

byp[NiNR]
byp[NiNR]
Level 1 Level 1
14. 7. 2015 01:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 * Na iPhonu taková obyčejná věc není možná, další věc co s tím souvisí je naprostá nutnost, mít PC nebo notebook (a kabel), když vyjde aktualizace iOS. *
To jako proč? Už od iOS7 se dá aktualizace dělat přímo v zařízení :roll:
* iOS se u aktualizace taky nezdržuje nějakým informováním uživatele, co se právě děje*
Opět nesmysl, při stahování ukazuje čas, pak se to nějak připravuje či co tam je jen progress bar a při update je taky progress bar

Prostě nelogické, otravné, lišty zezhora i zdola. Neintuitivní nastavení, co se má v té horní liště zobrazovat (akcie nás fakt ještě nezajímají).
Mno tak tohle zrovna je podobné s droidem, nastavení je překvapivě pod ikonkou co se jmenuje nastavení :lol:

No v zásadě bych to schrnul, že prostě s každým systémem se uživatel musí nejdříve seznámit.....

Voky0077
Voky0077
Level 1 Level 1
8. 7. 2015 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 Teprve nedávno jsem měl S6/S6 edge poprvé v ruce a až tolik mě to neoslovilo (zvlášť od toho Edge jsem čekal víc), asi bych raději sáhl po S5, která se mi opravdu líbí :wink: Anebo pokud Vám nevadí pádla, Note 4 edge je taky moc hezkej, ale to už není pro moje ručičky :D

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
10. 7. 2015 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Voky0077 Souhlasím, taky jsem si vybíral smartphone podle rozměrů, nakonec u mě zvítězil S4 LTE-A oproti LG G2. Na S4 se mi líbilo, že má displej až skoro do okrajů a jinak stejně velké tělo jako S3, nicméně to není až zas taková výhoda, když chci telefon chytit pevně ze stran a bříšky prstů se už skoro zasahuji do dotykových zón. Pořád se mi ale S4 drží lépe, než iP6, který díky povrchové úpravě z ruky prostě vyklouzne :confused:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
9. 7. 2015 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to beru tak.

Apple nechci protože je to předražené a zastaralé oproti konkurenci.

Windows Phone nechci protože systém stojí za starou bačkoru. Ano funguje. Funguje líp než iOS a Android ale má velice omezené funkce a málo aplikací.
Pro totální laky doporučuji.

Co chci je android. SmartPhone přes 5000kč aby když mě ho ukradnou tak aby to byl už trestní čin. Ale více jak 8000kč bych nedal. Velká výdrž baterie nutností. Luxus v podobě pevnosti a tenkosti.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
9. 7. 2015 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to beru tak.

Apple nechci protože je to předražené a zastaralé oproti konkurenci.

Windows Phone nechci protože systém stojí za starou bačkoru. Ano funguje. Funguje líp než iOS a Android ale má velice omezené funkce a málo aplikací.
Pro totální laky doporučuji.

Co chci je android. SmartPhone přes 5000kč aby když mě ho ukradnou tak aby to byl už trestní čin. Ale více jak 8000kč bych nedal. Velká výdrž baterie nutností. Luxus v podobě pevnosti a tenkosti.

sefin
sefin
Level 1 Level 1
10. 7. 2015 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezky sepsaný článek.

Já to vidím tak, že výrobci androidích telefonů se zabíjejí samotní.

Jejich tupost ve vydávání XY modelů každý rok někdy i půl rok se jim vrací jako bumerang.

Zákazník, který si koupí novinku za 15-20 tisíc a výrobce mu vydá 2-4 nové verze během záruční doby tohoto zákazníka úmyslně poškodil tím, že mu naprosto znehodnotil jeho zakoupený telefon. Telefon před koncem záruční doby totiž už nebude stát 15-20 nový ale pouze cca 8... takže když ho bude chtít zákazník prodat a koupit si nový ehm tak když ho dá za 4 tisíce tak bude rád...

Až tem idiotům dojde, že nový model má chodit 1x za 2 roky tak se jim třeba prodeje a finanční výsledky zlepší. Věřím, že vyrábět v kuse 2 roky jeden typ telefon je určitě efektivnější než vyrábět neustálý mix variací modelu.

Stejně co za 2 roky vylepší? Zvednou takt, přehřívání, zvýší zbytečné rozlišení, zvednou Mpix pro foťák a udělají tel tenčí? V překladu každý model je tak o 5% lepší než ten předchozí.

Mají mít flag ship telefony v prodeji 2 roky a pak teprve přijít s novinkou, která je alespoň o 30-50% lepší! Aby si zákazník mohl prodat starý telefon a být motivován ke koupi nového modelu.

Androidí telefony jsou na tom tak, že zákazník by měl kupovat pouze telefony o 2 generace starší. Jsou to výborné telefony za cenu nových(novinek) mid range telefonů (které si koupí jen magor, když může mít starší top telefon za stejnou cenu...)

František Kulíšek
František Kulíšek
Level 1 Level 1
10. 7. 2015 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sefin Problem je ale ten, ze android psal internetovy vyhledavac = gugl nevedel, co dela ...
Proto vznikl paskvil, ktery potrebuje 20 inzenyru na full time na nekolik mesicu, aby dokazali ten hajzl upgradovat na JEDNOM konkretnim modelu na novou verzi .... proto naprosta vetsina androidu nikdy nema zadne aktualizace (a to ani bezpecnostni, natoz na novy system).

A kdyz chcou zustat "IN", tak je levnejsi prijit s novym modelem nez platit bandu vyvojaru, aby udrzovali aktualni stare verze ze kterych uz zadne prachy neziskaji .... novy telefon prodas, stary by museli akorat platit vyvojare na aktualizace .... tak co je jednodussi?:o) Treba takovy Samsung nasral Microsoft a ten uz jim odmitl dat licenci na WP a asi si ji bude drzet exkluzivne pro sebe, pripadne pro par hiend modelu nejakeho exkluzivniho vyrobce (zname jak HTC WP byl jediny hacknutelny windows phone, protoze HTC si tam vnutilo nejakou svoji, samozrejme deravou, aplikaci). Takze vyrobce jsou v clusterfucku ... nezby va jim nez android, nic jineho vokne na trhu neni .... a protoze je uz vyrobcu miliarda, nezbyva nez bojovat kvantitou, na kvalitu uz davno kaslou. Samsung to jeste zkousel s tizenem, ale to bylo samozrejme urceno uz ze zacatku k zaniku ... stejne jako ty ruzne firefoxy a ubuntu phony ...
Clovek ktery premysli, nema dnes moc na vyber .... pokud z cenovych nebo politickych duvodu zavrhne iphone .....
Z bezpecnostnich duvodu a toho, ze bude mit furt neaktualni a mizerny system zavrhne android ....
Tak zbyva logicky WP. Paradoxem je, ze v kazde cenove hladine bude uz jenom z pohledu pouzitelnosti jasne vest WP. Treba takova lumia 640 je spickovy telefon za necele 4 litry! Co se tyce rychlosti budou se mozna blizit "vlajkove" lagroidy nekde za 20 tisic. Pokud chce clovek nejakou uplnou lidovku kolem dvou tisic, tak takova lumia 5xx (treba 535 je taky dobra). V tehle cene bude android naprosto nepouzitelny ... nebo zvoli uplnou spicku v podobe lumie 930, ktera se da sehnat uz za osmicku, coz je za vlajkovou lod uplna bomba! A hlavni je, ze maji ti lidi na dalsich MINIMALNE (!!!) 5 let dle politiky Microsoftu, zaruceny AUTOMATICKY uplne nejnovejsi system vcetne vsech nejnovejsich bezpecnostnich updatu .... navic bude mit zcela bezpecne nejbezpecnejsi platformu (na WP nebyl zadny vir a ani galileo od nedavno proflaknuteho italskeho hacking teamu si s nim neporadi;) .....
Je to proste nobrainer ....

František Kulíšek
František Kulíšek
Level 1 Level 1
10. 7. 2015 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvni "chytrejsi" telefon byl P910i se symbianem ... bylo to samozrejme na prvni pohled super, dotykovy displej, bomba, ale tak bylo to zdechle jak cyp, zname ze? Pak jsem mel HTC s windows mobile a to byla fakt pecka, slo to tunit, clovek travil dlouhe vecery kompilaci a nahravanim novych firmwaru, taktovanim a vsim moznym .... nakonec se odebral do vecnych lovist.
Pak jsem si koupil android, protoze MS WM zarizl a zacal s WP a na to nebyly dobre recenze (mimochodem od te doby uz seru na recenze pochybnych webu, ale spis dam na recenze od obycejnych lidi a vlastni zkusenost) UX androidu zhruba jak u toho symbianu, proste pomale, lagujici .... stavalo se to cim dal tim pomalejsi, tak jsem zacal asi po mesici tunit, zase vecery stravene kompilacemi, taktovanim, rootovanim a kdovi cim jeste ....
A pak se mi dostala do ruky lumia s WP8 ... asi hodina rozcarovani a pak jsem to uz nedal z ruky. Zhruba rok a pul slouzila porad stejne, porad kvalitne az do doby nez jsem si koupil rolls royce mezi mobily (L930).
S iphonem jsem si jen par hodin hral, nijak me neoslovil, ale jo, UX asi jak s WP, to jo, ale spousta veci mi tam vadi .... co se tyce UI, tak je to takove jak pro male deti, vsecko koleckove, barvickove, fuj. Ale co se tyce UX, asi v pohode. Ale taky veci jako menu nahore je u mobilu proste prisernost, WP maji menu dole, tam kam homo sapiens dosahne prstem ruky v ktere drzi telefon (proste LOGICKY!).
Dostal jsem i ipad (uz jsem se ho zbavil) a to bylo proste taky peklo ... clovek, co ma windows tabletPC, tak ho zadny ipad nemuze nikdy uz zaujmout (o lagroidu nemluve).
Navic na applu me vadi cenova politika, zvlaste s prihlednutim k faktu, ze si nechava ty kramy vyrabet detskyma otrokama za nula nula nic a jeste dane ne/plati v danovych rajich ... to je podle me fakt zverstvo a vypovida to neco o te firme .... proste apple nechci uz jenom z tohoto principu ....

--------------
ABYCH TO SHRNUL:
Narozdil od LAGroidu, Windows Phone proste dela presne to, co se od nej pozaduje .... PROSTE TO FUNGUJE! TECKA!

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
16. 7. 2015 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@František Kulíšek Jo, WP prostě dělá přesně to, co se od něj požaduje - ano souhlasím, protože zatím každý, kdo ho má a koho znám, po něm nepožaduje prakticky nic. A tak to WP prostě funguje. Tečka. :D

Jops
Jops
Level 1 Level 1
10. 7. 2015 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli Samsung prijde s novym systemem, tak za dva roky budeme cist o tom, jak v Samsungu skoncila divize mobilnich telefonu. Dneska si myslim, ze novy system je bez sance.

imperator_cz
imperator_cz
Level 1 Level 1
10. 7. 2015 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždycky jsem si kupoval spíše levné telefony. Je to pro mě věc spotřební věc.
Letos jsem chtěl vyměnit stařičký S3mini za nějakou čínu - Honor(Korea), Zopo, Xiaomia atd.
Nakonec jsem skončil u Vodafone Prime 6.
Lollipop je krásně svižný, technické parametry taky slušné, LTE funguje. Po třech měsících jsem maximálně spokojený a když to někde ztratím nebo zapomenu v hospodě, tak mě ty 3,3tis nebudou tolik mrzet :-)

Reklama
Reklama