Zpět na článek

Diskuze: Kam s ním, aneb o chytrých zařízeních s blbými rozměry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

AllowedCry
AllowedCry
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zjevně disponuji vyšší inteligencí, když jsem si místo větších kalhot koupil prostě menší telefon. Zrak mám ještě furt velmi dobrý, takže nepotřebuji 5+" pádlo.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry Pctuning
Čo to zase táraš :?: :?:
Aké blbé rozmery :?:
Ved sú normálne
Co mate problém schovať to trocha väčší mobil?
Kriste prestaňte nariekať!
Ja mam Huawei Mate7 6" a v pohode ho mam v rifliach ci v bunde..
Nieje problém.

AllowedCry
AllowedCry
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos Když píšeš sračky, musíš očekávat, že neuspěješ.

Já tady buduji svou kariéru s palečkama už roky, mám vystavené na zdi své nejlepší komentáře, až budu starý ko**t, tak je budu ukazovat svým dětem, jaký byl jejich táta za mlada hero.

Ale teď vážně. Jdi se léčit.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 01:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos Haha zase tych 7-10 trapaakov minuskaarov.. :D :lol: :D
Naschval minuska haha
Ale ten typek podomnou ma rovnaky nazor a nedali mu miinuskaa :D :D
Jakyy suu traapny aaaaa :lol: :lol:
Pakoviaa

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Ethos: zkus si to padlo ovladat jednou rukou protoze druhou potrebujes na neco jineho proste to nedas ani kdyz udrzis cervenej meloun za vrchni polovinu v jedny ruce 4" je max

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @AllowedCry: Jasne pravda boli tak to zvedies na sra ku :wink:

Naivnee

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @AllowedCry: To vobec nie je tym ty sprosty pako ktory nevie oco ide...
Je to prose naschval..
Ale taky dalsi trapak to nepochopi jak si ty..
Ty si to namier do liecebne..

shipo
shipo
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry Kterej telefon jsi si koupil? Marně jsem hledal 3" ne-lowend (a nechci se tahat se standartním 5" co vydrží jeden den).

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Taky jsem chtěl moderní vybavenej slušnej mobil co by měl maximálně 3,5" a pokud možno strochu tlustější aby se s nim dobře manipulovalo. Nesehnal jsem. Mam nokii za 2 litry a prdim na to. Fakt nehodlam tahat v kapse ňákoju A4ku, tak blbě ještě nevidim tak nechápu proč bych měl mít tak velkej mobil. Ty 3,5" to je fakt maximum co jsem ochotnej přijmout, víc už prostě neni MOBILNÍ telefon ale pádlo.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Ja mam napriklad 3,2" 89g dotikovku ma GPS, fotak, perfektne sa s nou telefonuje... a na baterky mi vydrzi 7 dni. Mam aj firemnu Xperiu Z3 pol roka v supliku, je 2x vacsia 2x tahsia a na baterku mi vydrzi jeden den. Ako chapem ze dnes ked chces byt IN tak musis vlacit zo sebou mobil vo velkosti televizora, ale ja racej si pockam ked zase budu v mode mini mobili s velkou vydrzou na baterku :)

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
6. 5. 2015 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @snajprik: "Mini mobili" budu v mode presne vtedy ked tvoj pravopis, tzn. nikdy.
Na 3.2" telefone sa mozno dobre telefonuje (co je podmienka ktoru splnala aj moja prva Motorola V2288) ale skus si na tom otvorit satelitnu mapu (ked uz mas GPS) a nieco na nej najst. Alebo si otvorit nejaky web v plnej (ne skriplenom mobile) rozhrani.

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @M-M-X: nahodou mam nokii N93 ta ma 3,2" displej a nikdy jsem na ni nepouzival zkriplenej spagetozni mobilni mod vzdy jsem si to prepinak do klasickych desktopovyho rozhrani ktere je pouzitelne i na tak malim displeji a kdyz neco neprectes tak si to zazumujes a v ty dobe byli tak vychitany prohlizece ze ti text zalomily presne na rozliseni displeje a ne jak dnes ze si zazumujes txt a mas pul slova na displej :confused:

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám rifle s velkou kapsou na přední straně stehna a už bych si nikdy nekoupil nic bez této superpokročilé revoluční kapsy - problem solved. Telefon s 5" i více se tam bez problémů vejde.

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge a rikaji mi krtecek :lol:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge Takže levisky z 19. století jsou phablet ready?

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poprve mam pri cteni clanku pana Rybky pocit, ze vzal neexistujici problem a napsal pet stran textu jen proto, ze evidentne dosla invence. Pokud je mi znamo, autor si s internetem docela tyka, takze pokud si nevybral treba z teto nabidky citajici pro iP6+ 256 pouzder a krytu (http://www.ipouzdro.cz/pouzdra--kryty-a-obaly-na-iphone-6-plus/ ), bude chyba asi jinde :roll: P.S.: ja s ip6 ne plus vydrzim na baterku 4 dny, ale pravda - hry na nem nehraju.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Irreversible Ale ona je teď přesně taková doba, na trhu jsou tisíce výrobků a z toho jsou použitelný jenom 3, z toho 2 nejsou dlouhodobě skladem (výroba ukončena) a ten jedinej použitelnej výrobek se musí objednat ze zahraničí. Takže v dnešní době sehnat něco slušnýho je fakt problém. Neni to jak před 5 - 8 lety kdy na internetu člověk sehnal cokoliv si vymyslel a všechno skladem v ČR. Dneska je tam prd, samý kraviny a když chci něco speciálního tak musim čekat jak blb několik tejdnů, někdy i měsíců.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Irreversible To tak to si pekne vymýšľaš že
Na trapnom iphone 6 ti vydrzi 4 dni.
Prosim ta nevymýšlaj ked kolega v práci nabija ip6-ku kazdy den a stvrt.
A hry nehrá :!:

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos Kolegu lituju. Zde dukaz:

http://i.imgur.com/8fyywTl.png

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Irreversible: nekdo umi u aplu hodne dobre cesky 4 dnu za to byste ve skole dostali za 5 jak brno :lol:

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Irreversible: Tak sleduj tu :

http://imgur.com/BlaZoPM

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 01:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Irreversible: Jezis pohotovost to ti je naco .. aby lezal na stole ? Bato ti kazdy sere..
To moj Mate7 tak vydrzi dva tyzne lezat na stole..a nic snim nerobit..
A kolegu lutovat nemusis.. ma rovnaky telefon jak ty..

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Ethos: Tak jelikoz mam iPad, tak vetsinu ukonu krome volani delam na nem - je to pohodlnejsi. Ja nerikam, ze ta baterka nelze vymlatit za pul dne, ja jen rikam, ze to tak nema kazdy. Tot vse :wink:

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Irreversible: Si vravel ze mas ip6 ci co..
moja GF ma ipad mini 2 (WiFi only) a baterka vydrzi pomerne dlho.. full charge. od rana do vecera..

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Ethos: Jde vidět, že jsi taky jeden z těch "brainwashed", když ti ani nedochází, co napsal. :roll: Sám rýpeš, ale ani nejsi schopen chápat psaný text.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Blue Storm: ''modraa buurka'' (traapne jak..)
ok si super ;)

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Ethos: Došly argumenty, "chlapce"? :wink:

lukimiki
lukimiki
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Blue Storm: Ethos je znama PCT vymastena palice...vubec si ho nevsimejte. Staci zadat Ethos Pctuning a vyjde vam kopa jeho sra*ek...jo a btw, ty pluska a minuska si klika sam.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Blue Storm: S takym ko**tkom jak ty sa zahadzovat nebudem .. :roll:

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @lukimiki: Nechapem ocom tocus no ale necham ta vtom..
To kto si klika sam bude asi niekto iny.. :wink:

lukecz123
lukecz123
Level 25 Level 25
1. 5. 2015 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už asi 15 let nosím ledvinku-kapsičku na opasku a nemám problém ani s phabletem. Navíc jsem od té doby nikdy nic neztratil.

Shpack
Shpack
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukecz123 No a taky vypadáš jistě velice stylově :lol:

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shpack Mam taky dojem ze on bol asik ''sarcastic'' a ty to beres vaazne..
Nepametas tie traapne kapsicky /ladvinky co ludia nosievali v predu? pod bruchom ??
on si robi prdeel.. :wink:

lukecz123
lukecz123
Level 25 Level 25
2. 5. 2015 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shpack @Ethos: Prdel si nedělám, normálně na boku malou kapsičku na pásku. Vypadá to jak to vypadá, ale to je mi srdečně jedno, furt lepší, než když mám zepředu na kalhotách obdélník od telefonu a zezadu od šrajtofle.

balor2
balor2
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také mi přijde, že na 6 plus těch krytů je hodně, ale zase žádný na opasek atd - to má autor pravdu - je jich skutečně málo (takové ty kapsy) jinak Spigen dělá perfektní pouzdra pro IPhony, pak se dělají taková ty survival pouzdra právě i pro ip6+ (jak se do toho zavře celej telefon) a je to voděodolné - hodíte do krosny a můžete si vesele moknout, nebo padat :-) Jinak ip6+ mám od listopadu a jsem velmi spokojen - mám tři mailové klienty - přes den tak hodka hovoru, hodně mailů, časté užití webu LTE/wifi, semtam skype, whatsapp, hodně i fotím (ano mám to jako poznámkový blok na všechno) a semtam navigace. Je to první telefon, kde se dá napsat dlouhý mail bez překliků a s takovým zatížením mám večer cca 20-30% baterky (12hod v práci). Myslím, že přesně pro takové lidi ten telefon je určen a applu v nabídce chyběl. Dejte mi cokoliv jiného a chcípne to ve 3 odpoledne (btw narval jsem stejný data do s5tky (droid) na zkoušku a byl z ní kripl o rychlosti telefonu za 3k) Klasická 6tka se držela z baterkou do 4 odpoledne :-) (ne, nemám v telefonu jedinou hru)

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím. Nemusím mít největší kapsy, ale i tak se mi 5" THL vejde do kapsy "NA ŠTORC".

Čekám na univerzální zařízení s 5,5" -6" FullHD displejem, relativně úsporné, nikterak tenké (12-13mm mi přijde jako akorát do ruky) zařízení s 10 000mAh akumulátorem a slušným modulem fotoaparátu (35mm, f/2,8, multi aspect ratio sesekaný 1" snímač). Zaplatím cokoli, a budu to nosit vždy ssebou. Kakat na nějaké přenášení tabletů. Ty jsou mobilní jen do určité míry.

MartinezZ-cz
MartinezZ-cz
Level 1 Level 1
1. 5. 2015 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyjde informace o nějakém novém telefonu, otevřu stránku, najdu si text označující velikost displeje a jak nacházím číslo větší jak 4,7" zavírám a ignoruji.

Marně čekám na něco použitelného se 4,5" max. HW navazujícího na Xperii SP. Nicméně se do toho nijak nehrnu, protože ROO považuji za základ a pokud to telefon velmi jednoduše nedovoluje, tak je i za 1,- Kč drahý. Tady snd jen ty Xiaomi a tam zas nesedí ty velikosti displejů, takže...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
4. 5. 2015 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinezZ-cz Dnešní 5" telefony jsou menší, než staré 4,3". Užší rámečky a tak. :wink:

squad_leader
squad_leader
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Operační systém: Windows
1. 5. 2015 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napíši mé názory ke článku.

Napíši je samozřejmě slušně, ale stejně počítám, že rychle získají velké množství záporných bodů.

Plně souhlasím s autorem ohledně velikosti vlajkových lodí.
Pokládám je prostě za přespříliš velké.

Jejich velikost je mnohdy taková, kdy už se při telefonování špatně drží na šířku. Dále je problém, kde taková zařízení skladovat, když uživatel není zrovna v pracovně či doma, ale cestuje. A taky - přiznejme si estetiku - člověk telefonující s pádlem u ucha vypadá hloupě.

Jak z toho ven? Některé společnosti vydávají také mini verze vlajkových lodí. V tom vidím záchranu.

[b]No a co se týče Apple?[/b]
Nechápu ty, kteří si ho kupují.
Protože v současnosti:
-Apple výrobky jsou nekvalitní.
-Apple výrobky jsou uzavřené (omezena možnost si do nich snadno dělat vlastní aplikace)
-Apple výrobky nejsou inovativní, mají podprůměrný hardware
-Apple výrobky jsou nesmyslně předražené (ceny naprosto neodpovidají)
-Apple výrobky nejsou opravitelné svépomocí
-Apple výrobky mají zalisovanou, nerozebiratelnou baterii
-Apple výrobky kdykoliv samotný Apple zařízne a ukončí jim podporu ze dne na den

A přesto se najdou lidé, kteří Apple kupují a dokonce obhajují.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 02:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@squad_leader Apple vyrobky nikdy neboli kvalitne..
To len zastierajú a nabádajú ludi dizajnom.
Iba problémy kazové..
Ale vieš bohužial ľudia su naivný debilkovia..(česť výnimkám)
Aj keby z toho trapneho ,nudneho iphonu trčali baranie rohy alebo dlhý dildo,nebudeš veriť ale ľudia to kuupia ajtak.. lebo budu vidiet logo apple a iphone..
Ked sa jedna o iphone setky innovacie setky funkcie , megapixely ,vystupujúca camera zo zadu, atď hasnú a iphone fanboyov ABSOLÚTNE nezaujima ci podporuje hento alebo toto ..
Už im to zrazu nevadi..
Ale akonáhle sa diskutuje o android fóne
automaticky to zacnu slagovat,nadavat, ze to nema tu funkciu to nema 3gb ram,slabý procesor, ikonky zle...
Proste to už je u ludi vyskytnutá (cest vynimkam) choroba ktora sa casto angl. nazýva "BRAINWASHED"
A bohužiaľ nie je liečitelná..
Vygumovani zostanu vygumovani .. :wink:

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 02:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @squad_leader
Ale v pár bodoch nemáš pravdu niektoré ti musím vytknúť.. dva
Apple výrobky sa dajú opraviť..a pomerne lahko..
Hl. iPhony sa najľahšie opravujú ..
Najčastejšie kupujem pokazené iphony,lebo ich kúpim lacno, pokazené,ľahko opravím (väčšinou) a predam raz tolko za kolko som kúpil..
BRAINWASHED ppl to kúpia na cene im nezáleží.. lebo je to iphon..
Androidy sa moc neoplatí nakupovať lebo naklady na opravu su drahé a nik ich nekúpi za tu cenu.. lebo to ne i iphone..
Druhe ti musim vytknúť prave bateria je jedna z najlahších opráv.. staci opatrne nahriat iphone zo zadnej strany fénom nech sa lepidlo trocha roztavi pod baterkou a volia .. :wink:

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Ethos: Jestli je někdo "brainwashed", tak jsi to možná tak ty. Tvrdit o všech Apple produktech obecně, že jsou nekvalitní, to už chce řádně vymazaný mozek.

A nezapomeň napsat, jaká jsem Apple ovečka... i přesto, že jsem člověk vlastnící Androida a jsem s ním nadmíru spokojen :lol:

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Blue Storm: Vobec nechapes co sa skryva za apple..
Este raz ; si oblbnuty dizajnom ..
Pekny povrch / kryt ta hypnotizuje a dava ti domienku ze je to kvalitne..
Nie je to ONIC lepsie ako ostatne vyrobky od inych vyrobcov.. !
Tomuto hovoris kvalita ?
http://www.nydailynews.com/news/national/apple-watch-shipments-delayed-due-faulty-parts-wsj-article-1.2204133

http://www.digitaltrends.com/mobile/iphone-6-problems/

Ja vlasnim hocjaky mobil. docasne hl. iphony pohram sa snimi ale nejak ma nedojimaju.. nudny OS stale to iste.. setko platene. obmedzene moznosti ppokym nejailbreaknem.. s jailbreakom je to o trocha lepsie .. ale ajtak preferujem android - modra buurka.. :D

Ale osobny moil mam Huawei Mate 7 cize ties android .. som nad mieru spokojny - a co teraz.?

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Ethos: Ještě jednou, pro tebe, evidentně pomalejšího... Ty jsi napsal, že Apple nikdy nic kvalitního nevyrobil. Tedy chceš říct, že třeba iPhone 5S má nekvalitní zpracování? Nepopírám, že iPhone 6 a 6+ se jim nepovedl. To je prostě fakt a může se to stát každému výrobci, Apple není výjimkou.

Ale pokud tvrdíš, že iPhone 5S měl špatné zpracování, tak se vážně jdi léčit, protože tvůj mozek je totálně mimo.

Já žádným designem oblbnutý nejsem, protože jsem měl všechny iPhony v rukách, stejně jako jsem měl v rukách desítky dalších telefonů od Androidů po Windows Phone. Srovnám-li iPhone 5S a všechny Androidí telefony, tak kvalitou zpracování se mu může rovnat jen "hrstka". Zrovna Huawei je jedním z výrobců, kteří do toho šlápli a produkují fakt hodně dobré telefony, které mají kvalitu zpracování na velmi dobré úrovni.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Blue Storm: Ja som o 5S nespomiinal chlapce.. !
5S ma problem s velmi slabou bateeriou.
vydrzi tak pold dna? Tomu chces povedat kvalitny vyrobok?
Spracovanie moze byt aj zo zlata .. ale co to pomoze ked vysledok je nedostacujuci ? Komu sa chce nabijat telefon 3x denne?
iP5 vydrzi otroska dlhsie..
A pre mna iphone 5/5S je jediny dizajn ktory je najkrajsi z apple vyrobkov..
ostatne su hnus..

Ale oto tu nejde ide oto ze VZDY ked vyrobia vyrobok tak je nieco zle ..
Si us nepametas ze vyrobili ip4 so zlym signalom ?? ked sa mobil drzal v ruke tak signal mizol.. iP5/5S velmi zla vyrdz baterie..

Ten spomaleny si TY z mozgom uplne mimo ! :wink:

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Ethos: "Ja som o 5S nespomiinal chlapce"... jediný chlapec jsi možná tak ty a jestli jsi tak zabedněný, že když napíšeš obecně "Apple vyrobky nikdy neboli kvalitne.. ", tak to zahrnuje i 5S, tak už fakt nevím, co s tebou... :lol:

A jsem já ten, komu dochází argumenty, proto si začíná dělat srandu z přezdívky :lol: Ty jsi směšný jak sáňky v létě.

Že iPhone 5S vydrží půl dne. Aha... proto kolega, který jej běžně používá a neleží mu jen na stole, nabíjí maximálně jednou za jeden a půl dne. To už já častěji nabíjím Moto X 2. gen.

Ale dobře... pořád jsi to vztahoval na kompletní portofolio Applu. Tak co je tak hrozně nekvalitního na Macboocích Pro, iPadech, Macboocích Air, iPodech,...? Jsi jen další tupá Google ovce a částečně kvůli takovým, jako jsi ty, má Android a vše, co má v sobě systém od Googlu, takovou pověst.

Takže si užij svou vymazanost a debilitu, protože diskuzi s takovým volem nemá dále smysl vést.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos @Blue Storm: Si SUPER palec hore :wink:

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo kritizuje Apple nikdy ho neměl. Jediný opravdu nekvalitní výrobek který jsem měl byl Apple MacBook White. Apple neumí plasty. Vrátili mi tehdy bez keců peníze (2011), vzal jsem si MacBook Pro- a světe div se i po těch čtyřech letech pořád jede na baterku. Pamatuju si že u HP které jsem měl před ním ta baterka byla brzo v háji... Měl jsem iPhony 4 a 3Gs. Čtyřku jsem dal neprozřeteně pryč, kvůli kikslýmu home buttonu a pak až donedávna jel na prastarém 3Gs. Přesně jako Michal Rybka. Pak sem se dostal za slušné peníze (levně) k novince loňského podzimu - Samsungu Galaxy Alpha... A...zlatej iPhone...zlatej... Ten přiblblej android na mě pořád chrlí nějaký hlášky... informuje mě o každý podružnosti. Telefon neustále pípá, zahrnuje mě notifikacemi. V aplikacích jsou reklamy. Ačkoliv se snažím mít povypínané co to jde, neustále je obsazeno cca 65% paměti... Ačkoliv má telefon úsporný režim, je skoro neustále vybitý i když s ním nic nedělám. Ukazuje mi to procesy, podprocesy atd... což je mi ovšem naprosto k ničemu.Když mi příjde zpráva, neukáže se hnedka od koho přišla ale musím to rozkliknout (na iPhonu jsem viděl hned kdo píše.) Suma sumárum - iPhone (i mac book) jsou geniální právě v tom jak se chovají diskrétně... a ještě jedna věc - zapnul jsem aby telefon neprudil v noci. Měl být zticha od 21:00-6:00. Až v osm hodni večer - druhého dne jsem zjistil že se můj nový chytrý osmijádrový smartphone nepřepnul do běžného stavu ale blokoval veškerou komunikaci celý den. Jupy jup. Předností iPhonu i Macu je to že ten systém je diskrétní. Pípá jen když se něco opravdu děje...Je to jako takový spolehlivá diskrétní sekretářka - šéfe - tohle je naléhavé, kdyžto android připomíná sekretářku která vám sdělí vše i to co vás nezajímá. Až budou peníze na zbyt, tak se k Applu prostě vrátím. K čemu je mi nabušené osmijádro, když ta mašina prudí a prudí a prudí ? Navíc - měl to být iPhone Killer - a hele - nebyl, tak udělali s velkou slávou S6 (která je de facto horší, protože Alpha je kompaktnější, hezčí a má výměnitelnou baterku) - a ejhle.... Nejvíc mě dostalo že sice mám nabušenou mašinu, ale nemůžu na to najít žádný slušný hry... jako je třeba Infinity Blade na Unreal enginu atd... Prostě porovnávat telefony jen podle HW je hloupost, Apple je i o tom systému a luxusu, který se těžko popisuje, když jste to nezažili. Nejsem geek, takže já opravdu nepotřebuju mít otevřený systém, já potřebuju jednoduchý a maximálně neobtěžující systém, je mi fuk jak to funguje, chci aby to fungovalo...A to nemluvím o tom že když vás přestane iPhone bavit a není rozbitý tak ho prodáte za velké peníze i po skončení záruky... droid spadne s cenou do pár měsíců (Alpha stála na začátku jako iPhone 6, teď se dá sehnat pod devět tisíc... a iP6 zdražil a dál se prodává v milionech...) V Cupertinu prostě umí... Je to fakt jen o penězích... Já říkám že Apple dotykové telefony, tak je chápeme dneska (ovládané prsty, ne stylusem) udělal a tak mu to jde dodneška nejlíp. iFruit,nigga ! :P :)

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Je pravda, že Android od výrobců telefonů stojí za prd. Chce to vybrat foun s pořádnou baterií - 3-5000 mAh a nahrát Cyanogen nebo podobnou ROM a kapku to potunit. Chápu, že ne každý je toto ochoten a schopen dělat.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Kritika je opravdu na místě když maj pár druhů mobilu a nejde k nim sehnat seriózní pouzdro, jenom u Vietnamců ňákej krám. Ale čongové se aspoň snažej něco nabídnout, narozdíl od seriózních výrobců doplňků.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo s tim oblečenim mě to taky hned napadlo. Dnenší doba je v tomhle na prd, obchody plný, výlohy plný, stovky druhů od každýhi zboží, ale když pak člověk něco schání tak mezi těma stovkama nenajde jedinej použitelnej produkt. A zvlášť u toho oblečení a bot. Mam velikost boty 41 a pánský boty v mainstreamovejch obchodech často začínaj na 42 nebo 43. Kalhoty kratší než 32" v ČR taky neseženu. Když jsem chtěl slušný kalhoty v mojí velikosti tak jsem si musel z Anglie objednat levisky za 2 litry, ale koupě to byla dobrá, po 2 letech žádný známky opotřebení.
Nemo třeba počítačový myši. Jsou jich tam stovky a když si ňákou chci koupit tak mezi nima nevyberu ani jednu.....
Fakt se mi líběj kecy mainstreamáků jak je dneska všeho dost a jak si můžeme koupit cokoliv chceme. Ne, to teda nemůžeme. Když něco chceme v dnešní době tak si to musíme vyrobit. A protože zakázková výroba už dneska moc nefrčí nebo je v jiný cenový relaci než si běžnej obyvatel ČR může dovolit (platy kolem 15 tisíc) tak většinou pěkně na koleni jak za bolševika. Přitom většina výrobků jsou stejný DODO (dodělej si doma) jako za komančů. Sice komanče nepamatuju, ale každej o tom vypráví jak bylo všechno tenkrát DODO, já mam ale dojem že je DODO všechno právě dneska, to teda fakt nevim jako moc DODOvatý museli bejt tenkrát výrobky že těm dnešním už DODO neřikaj i když je potřeba taky dodělat doma.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
2. 5. 2015 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Stejně nechápu proč v době gelovejch baterií prostě neudělaj pořádnou baterku. Stačilo by aby tomělo místo 2mm 4mm a hned by byla výdrž jako kráva a ještě by se to líp drželo. Kdo vlastně chce ty tenký pitomosti? Dneska je všechno tenký a horší než před pár lety. Třeba slušnou televizi s Direct LED podsvícenim dneska člověk za rozumný prachy nesežene protože díky ztenčování většina výrobců plnohodnotný podsvícení zrušila a jednou jenom edge led, což je prostě strašný, ale hlavně že je to tenký. Jak kdyby na tom záleželo jestli má telebize 1cm nebo 10cm, je to uplně jedno, hlavní je že nemá půl metru jak CRTčka.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
4. 5. 2015 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Za dva litry vám kalhoty ušije každá domácí švadlenka, a budou vypadat, jak si řeknete... :wink:

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
10. 5. 2015 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s tim resetem zrovna nesouhlasim to same mi dela Nokia N900 nepomohla ani treti baterka i kdyz byla 6x vIbyta v jinem telefonu a znovu nabyta na 3310 v servisnim menu byla polozka [b]Killer Time[/b] tak mozna se ozvala udajne ukazovala cas provozu telefonu coz ale neodpovida nazvu Killer :evil: po rozebrani N900 jsem na plosnaku nasel vyteklou (Baterku(kondenzator) elektrolit) zkusim vymenit bouzel je pribodovana snad pude pric s trochu setrnym hrubym nasilim :confused:

Killer
Killer
Level 1 Level 1
12. 5. 2015 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak se mi nezda, ze by mel autor v telefonu aplikace za 20 a vice tisic korun. Tudiz nejak nechapu jeho vetu, ze si musel koupit zase iPhone jen proto, ze na nem ma aplikace. Celkove mi tento vlanek prijde jen jako reklama na iPhony obalena pozlatkem, aby to nebylo tak do oci bijici.
Jinak nevim, moje THL za 4500 umi to same jako autoruv iPhone za 20000 a s jeho rozmery 5 palcu opravdu nemam problem, kde ho nosit. Ale kazdemu co jeho jest.

cantre
cantre
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kurzové sázení, velmi spolehlivé informace :--§

http://salveto.blogspot.cz/

Reklama
Reklama