Zpět na článek

Diskuze: Když software zabíjí dobrý hardware aneb problémy s ovladači

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by nebyl Rybka, aby, když už se nemůže u takového tématu pochlubit co kde zase vytáhl ze smeťáku, tak aspoň aby ve třetině článků nefigurovalo MSDOS nebo Windows 98 :roll: :roll:

shipo
shipo
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Historicke ohlednuti patri k uvaze.
Spíš nez drivery mne vadí politika aktualizací na Windows 10. Příjdu večer k PC a půlka pracovních programū zavřená. Windows 10 má neprijemnou tendenci aktualizovat sam odsebe i drivery (na notebooku pak po udivu prenastavuju z defaultu touchpad).

palqo
palqo
Level 23 Level 23
11. 10. 2016 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo A nie len to. Este sa aj restartne. Ja v strese zistujem preco mi z nicoho nic resetlo pocitac a ono to len Windows instaloval update a pritom sa ani nezapol naspat monitor, alebo nevypol setric obrazovky. Nehovoriac o tom, ze po kazdom druhom update zistujem, ze mi prestal pracovat nejaky program, pritom po reinstalacii funguje normalne dalej.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Tahle blbuvzdornost mě taky děsí, když vezmeš v úvahu, že problémy se stabilitou u win10 prostě jsou a nejspíš vždy budou - určitě musí existovat nějaký konzervativnější model, máš instituce jako nemocnice a úřady například, kde to sebou nese dost velká rizika. Možná se četnost a stabilita časem srovná, ale jsem skeptik - ještě jsem na w10 nesáhnul a nechce se mi do toho, když zvážím proti.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Dá se to vypnout :-)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Jespi: Windows 10 Pro. Ano, automatická instalace driverů jde uživatelsky zakázat. Dále, co funguje a nefunguje po zakázání služby Windows Update nevím, ale nestalo se mi, že by se mi Windows restartovaly když mi na kompu něco jelo. Ano otravovaly s restartem ale bez mého svolení se nerestartovaly. Taky když někomu praská žilka z toho že se W10 v podstatě nevypínají tak jako starší W, opět se to dá uživatelsky vypnout. U jednoho PC mi na střídačku nefungoval zvuk z integrovanýho Intelu přes HDMI. Vynucení klasického vypínání pomohlo.

LucikMucik
LucikMucik
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Xcute: Tak nějak, 3x jsem zvažoval přechod a 3x jsem ho neudělal.

Instituce to řeší jednoduše - nemají windows 10. Z nějakého důvodu jsou stále nejčastější win7. Stejně jako tomu bylo např. s Win Vista a XP bylo pořád dost. Jen další dobrý systém donutí většinu aktualizovat.

nemo
nemo
Level 20 Level 20
7. 10. 2016 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Jespi: Ako? Teraz nemyslim neoficialne tooly, zasahy do registrov a podobne. Oficialna cesta na vypnutie od MS. A tak isto ma nezaujima ze v Enterprise edicii sa to da manazovat. Ako si moze bezny domaci clovek vypnut automaticke updatovanie aby sa nerestartoval windows kedy sa mu zapaci (a postpone instalacie/restartu nepovazujem za riesenie lebo to je len posunutie nevyhnutneho)

Ripper6
Ripper6
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 03:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @LucikMucik: hmm a ja ty Windows 10 zacinam videt skoro vsude! Fakt i ve firmach kde je prim vysoka bezpecnost!!! :shock:

Ripper6
Ripper6
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 03:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @cursedslayer: A to je presne, casem mam pocit ze aktualizace prave do Win jsou vic a vic problem. Clovek tam v dobrej vire neco necha, potom se zacne PC klidne sam restartovat a nebo ma problme najen do Win! :shock:
Dalsi veci je ta kompatibilita. Nakonec to cloveka to "new" tolik nastve, ze tam nacpe zpet Windows 7, zakaze aktualizace a pece na to.
U tohodle me napada jediny...mozna dat Windows 10 ale Enterprise a licenci LTSB (je jedno jak, treba stazenou) at si rika kdo chce co chce. Je to urceny pro kryticky veci a nelezou tam updaty tak casto.

forjoyrider
forjoyrider
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @nemo: Obrázkový návod:
http://www.servispckupka.cz/jak_vypnout_sluzbu_windows_update_u_windows_10.php

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @LucikMucik: Ale fakt suprový killswitch - Microsoft je boss par excelence.

Survivor80
Survivor80
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @nemo: Konfigurace systému - Služby - Zrušit zaškrtnutí u Windows Update. Restart PC.
Po může zvládnout i BFU.
Problém je spíš v tom, že jsou lidé přesvědčeni, že bez aktualizací jim hned skočí do PC vir, takže i když to jde lehce vypnout, tak to lidé nevypínají.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @LucikMucik: Když s tím máš pracovat naučíš se fakt cenit chvíle a nastavení, kdy je kompletní sestava, byť třeba s drobnými chybkami, funkční.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @LucikMucik: Jenže mě lákají technologie (desktopové gui, podpora vysokých dpi, heterogenní paměť) a v budoucnu se jim stejně nevyhnu. O reklamy a stále paranoidnější (vypadá to tak do chvíle, než vezmete v potaz spolehlivost) omezení nestojím (konzervace systému, znepřístupnění usb, blokování nevyžádaného obsahu a skriptů atd.). Bude to pro mě peklo až to příjde...

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Ripper6: Win10 maji podstane lepe reseno zabezpeceni nez Win7. Ale ovce co porad resi "telemetrii" to nikdy nepochopi.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Xcute: Fakt si neumím představit chudáka, který to bude administrovat např. v nemocnici - na výpadek proudu má baterii a generátor, ale když mu típnou os... Posouvá se to do absurdních rovin - obvzlášť pro lidi operující se speciální technikou.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
7. 10. 2016 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to je právě ten problém. Většina lidí s názorem, jak je Windows strašně problémový systém a jak neustále padá si neuvědomuje, že za 97% těch problémů může problém s HW nebo právě problémový driver... A ono se není čemu divit, když někteří výrobci dokážou uvolnit naprosto sprzněný ovladač a nebo ti lepší přestanou podporovat nový OS po 2 letech na trhu. Názornou ukázkou je třeba Intel, který pro GPU HD 3000, 3500 atd vůbec nevydal ovladače pro W10.

Trošku jinak to je třeba u výrobců grafik (Nvidia a AMD). Nedávno jsem viděl třeba článek, že samotní vývojáři ovladačů se musí často vypořádat s naprosto neodladěnýma titulama a spraseným kodem u her. Někde dokonce psali, že snad 70% kodu jsou různé vyjímky, optimalizace a opravy pro jednotlivé tituly.

showtek
showtek
Level 1 Level 1
11. 10. 2016 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 Presne ovladace pisu prasata aj ked je uz system "stabilny" staci si cez xperf obiahnuty v "windows performance toolkit" od MS spravit log a je to sodoma gomora a to aj od vyrobcov ako je intel, nvidia alebo AMD.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 S těma sprasenejma titulama to vidíme i my obyč hráči. Ve hrách je input lag jak kráva a další problémy, chudáci vývojáři driverů pak ty průsery v těch hrách musej sami opravovat driverama. Jinak u nvidie je skvělá podpora starejch grafik, neni problém vyhrabat někde na půdě ňákou Rivu TNT2 a prostě k ní na jejich stránkách najít driver (pro XP samozřejmě). U ATI grafik s timhle byl vždycky problém.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 A nebo poslední generace AGP grafik. Radeon HD2650 do AGP prostě v tom AGP nefungoval, padalo to, házelo to bluscreeny a ani několik reklamací nepomohlo. Proč to teda dělaj když to v tom nefunguje? :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 teda HD2600

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 Na HW vyladenem stroji clovek nepotka problem s Win za 10 let provozu.

Az na vyjimky jsou problemy prave s ovladaci a vadami HW ci doplnkoveho SW.

karle
karle
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 Drivery grafik - ano, to je pravda. Jen Intel na to kašle. A neustálé ladění ovladačů je jednou z příčin vysokých cen grafických karet.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle nikdo tě nenutí používat grafickou kartu intelu, pokud chceš hrát zmršené tituly tak si kup grafickou kartu s vyladěnejma ovladačema. Jako majitel intelu bych to udělal stejně. :wink:

karle
karle
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vytvořil. Jsou to ty, které se vám samy nainstalují přes Windows Update.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
7. 10. 2016 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Ano, jsou to přesně ty, které vám W10 nuceně instalují při každých aktualizacích. Alespoň u ovladačů mohli nechat volbu, zda chci či ne...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 U W10 JE volba aby se ovladače neinstalovali. Ovládací panel, systém a zab., systém, upřesnit nastavení systému, hardware, nastavení instalace zařízení, NE.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 10. 2016 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdarec Zvykl sem si ze musim notebook cca po roce vzdycky naformatovat, jinak se zacne znatelne zadychavat. Kamarad se chvasta ze Apple to ma zarizeny lepe (uz proto ze ma min variant hardwaru). Ale nevim nakolik je to pravda a nakolik placeboefekt zpusobenej cenou Applu (takzvany placenoefekt :-). Ma tu s tim nekdo zkusenosti?

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk formátování po roce? Není to spíš tím že se systém zaplevelí různými blbostmi spouštěnými po startu plus neúnosná fragmentace hdd?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 10. 2016 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Chces rict ze by snad ASK bar, pan sponka a tancici kvetinka co se objevila potom co sem stahnul hambate fotky Merkelove, mohly zpomalovat muj pocitac? :-D Delam si srandu. Zajima me spis srovnani od nekoho kdo ma zkusenost s Macem i PC. Zajimalo by me jestli je to tak markanti jako IOS vs Android https://www.youtube.com/watch?v=k_PK_6F_Bhk

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Mmchk: můžu říci jen za ANdroi že se to výrazně zlepšilo, skok je markantní mezi 5tkou a 6tkou.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
10. 10. 2016 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @DDR0: Jak 5, tak 6 fungují úplně normálně, žádného "markantního skoku" jsem si nevšiml. V čem konkrétně by jako ten skok měl spočívat?

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
7. 10. 2016 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Kamarád pravděpodobně neinstaluje každou kravinu už minimálně proto, že na MAC toho bordela zas tolik není.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 10. 2016 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 To mas z vlastni zkusenosti? mas Macbook ? nebo si me chtel jenom protrolit?

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: On neodpovidal na macbook, on odpovidal na to ze musis rok co rok reinstalovat, a potreba tak casteho reinstalu je z 99% dilem uzivatele co instaluje kazdou pi...... co najde na netu a tim si zaplacava registry, ma miliardu programu spoustejicich se pri startu atd.

Cili jak byva obvykle, tvuj problem kvuli kterymu musis furt reinstalovat se nachazi mezi zidli a klavesnici.

Protoze jinak by to bylo pomaly bud hned a nebo by to sakra par let trvalo nez by byla potreba reinstalace, to ze se ti to rychle zpomaluje delas ty sam a nikdo jinej(a to presto ze se budes dusovat ze si zkuseny uzivatel a rozhodne nic neistalujes). Ono staci neodskrtavat "vyhodne nabidky dalsiho software pribalene u freeware" a mas tam s jednou instalaci tri dalsi programy, par pluginu do prohlizecu atp.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 10. 2016 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @mroyko: Jasne vyrobce necekal ze bych mohl chtit na pocitac instalovat nejaky software, chapu moje chyba. Takze diky vsem za odpovedi na otazky, na ktery sem se neptal. Ma tu nekdo odpoved na dotaz ohledne Applu?

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: Ty se furt ptas na apple a meles si svoje. Ale mi, nebo alespon ja ti tvrdim ze se ptas nesmyslne.

To je jako bavit se o autech. Ty se zeptas ze si slysel ze "Apple auto" jezdi za 2 litry na sto kilometru(napr. nejaky hybrid) a to ze by se ti libilo a jestli to je pravda. Protoze ted jediz rekneme za 10 litru/100 km.

Na to ja ti napisu ze jestli ted jezdis za deset tak je jedno co si koupis za auto, protoze s tvym jizdinm stylem se na ty hodnoty typu 2 litry/100km nedostanes, a pak bude nasledovat diskuse ktera uz tu je. Ze ses ptal na neco jinyho(jestli to zere 2 litry na sto - jo zere, ale ty se na to nikdy nedostanes...) atp.

Proste pokud mas problemy jaky mas(pomaly start PC/ spotreba auta) je to dany ne platformou, ale tvym chovanim.

Takze zmena platformy ti muze pomoct, ale SAMOSPASNA NENI.

A nezapomen pripomenout ze si se ptal na zkusenosti s Apple :roll:

Jinak kdyz sme u tech aut. Je prave otazka co tam delas ze si schopnej to za rok zasekat. A z meho pohledu kdyz zustanem u tech aut je to jak kdyby sis stezoval - clovece to moje auto neutahne vlek, takovej je to klump. A cos na tom vleku mel nalozeno? Tank, ale to je prece nepodstatny, proste to neutahne vlek...

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: ono nejde o to instalovat tam SW, ale jaky SW. Za problemy stoji prave ty spatlane SW co tam instalujes ne OS.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 10. 2016 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @mroyko: Přelozim otazku do jazyka tveho kmene. Moje 105tka ma v zime problém nastartovat. Kamarád mi tvrdí ze jeho Hummer startuje dobře. Má tu nekdo Hummer a rekl by my zda má v zimě problém nastartovat? Na to mi napíse X lidí ze mam startovat jen v létě.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: Jeste se ti pokusim vysvetlit muj pohled na tvuj dotaz jednim virtualním dotazem-

Mam ted windows ale strasne pomalu se mi stahujou veci z netu. Bude to na MACu lepsi?

Prijde ti ten dotaz nesmyslnej? Mne taky...

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: Jde o to ze skodovky v zime nestartujou ale neznam NIKOHO kdo instalaci programu(pokud to nejsou bazmeky o kterych byla rec) dokaze zasekat compa tak aby musel reinstalovat po roce. To ze toho dosahnes pak znamena ze se chovas podivne a neni jisty co dovedes s MACem.

Chytnu te za slovo, pokud mas 105, tak bud rad ze vubec nekdy nastartuje a nediv se ze musis furt reinstalovat a navic srovnavat to s Hummerem... No kdyz myslis.

Tvuj dotaz abychom ho priblizili realite a srovnavali veci alespon ramcove srovnatelne by mel spis znit:
V zime mi startuje fabie, je to v Hummeeru lepsi? No a pak se jiste najde vestina lidi co ti napise - co s tim delas me startuje normalne a v okoli taky neznam nikoho kdo by mel problemy. A malokdo ti odpovi na tvou otazku nebot se zda nesmyslna.

A dostavame se zpet k uziti - nestartujes treba jedno auto na sibiri a druhy na Floride? Jak tohle chce porovnavat? VZDY ZALEZI NA OKOLNOSTECH.

Ale chapu ze dnesni, marketingem zmateni lide, chtej jasny a strucny odpovedi na nejasny zavadejici otazky...

Kdyz se zeptas jestli ma nekdo po roce problem na win tak 99,9 procenta lidi ti odpovi ze ne. Rekneme to same na Macu. Ale ty si problem mel, takze presto ze statisticky je to jedno(v mnou uvedenem prikladu) ty si z toho vyvodis ze na Win si problem mel(byt ostatni nemaj) na mac ti nekdo rekne ze to je OK. Takze mac je ok, win problem. Vidis tu nemsyslnost.
A ted mi jeste rekni ze bys dosahl stejneho problem i na macu, a nikdo nemuze zarucit ze ne, kdyz mas problemy na win ktery jiny nemaj, tak to budes hodnotit tak ze na svete v soucasnosti nejsou pouzitelne PC systemy?

Ale jo je to logicky v dnesni dobe, chyba nemuze byt v tobe, rozhodne ne, nekdo nekde neco podleal a jedina jistota je ze tys to nebyl... chapu

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 10. 2016 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @mroyko: Jinak mam dobrej duvod se domnivat ze mac funguje efektivneji protoze efektivneji funguje ipad vs samsung. Jsou striktnejsi v tom co kterymu programu dovolej.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 10. 2016 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @mroyko: Víš co je Straw Man fallacy?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 10. 2016 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @mroyko: Jo mas pravdu kdybych mel na compu jen word tak to bude behat suprove. Moje chyba.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @mroyko: Abych to shrnul, pokud mas PC ekvivalent 105ky se nediv ze mas problemy a jakykoliv prechod na jiny hardaware ti pomuze - cili i na mac.

Pokud mas hardware na civilizovany urovni tak se nevykrucuj v diskusich takovejma ukrokama stranou...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
10. 10. 2016 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: Nevšiml jsem si, že by iPad fungoval nějak efektivněji než Samsung, ale jako hračka pro kamarádovy 4leté děti fungoval docela dobře. Dostal je v práci zadarmo a pro tenhle účel byly nejvhodnější.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: V tom delsim prispevku sem na to reagoval ve smyslu meles blbosti ale -

Ted mi doslo cos tim myslel. Ty se totiz domnivas ze rychlost stejnyho internetu na stejnym hardwaru je vzdy stejna a tak te ma otazka mela zesmesnit.

A tady vidm ten problem, ty ses zjevne uzivatel a technicky pozadi ti tak nijak nenarusuje tvoje postoje.

Je naprosto realny aby na jinem systemu ten net bezel pomaleji, jak sem jiz nastrelil napriklad kvuli ovladacum(co psalo nejaky prase). A tim se dostavame k jadru pudla co tu do tebe cely odpoledne hucim. Klidne muze bejt ze na widlich ten net pojede pomaleji. Cili na macu ti to pojede super.

Ty bys to vyhodnotil ze mac je lepsi nez windows a to je to co tu ze mne uz pul dne tahas a ja se nechci nechat.

Fakt je ale ten ze V TOMHLE PRIPADE neni lepsi win nebo mac, ale mas sitovku(resp. dneska spis zakladni desku) od firmy co dlabe na ovladace. Cili v tomhle pripade by tvuj problem byly ovladace k sitove karte.

Ale ty bys tvrdil ze lepsi je mac. Tam to jede lip, ale to je prave ten argumentacni klam kterej si tu na me zkousel.

Absurdni vid :D

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: V tom poslednim dlouhem prispevku sem mel otazku jestli se se mnou nedohadujes jen proto ze chces slyset ze MAC je lepsi.

Ale prislo mi to jako podpasovka a vec s diskusi de facto nesouvisejici, ted vidim ze sem sepravdepodobne spetl :/

Jinak proc ja reaguju na tvy argumenty a ty na moje ne, vzdy jen vydas nove prohlaseni? Souboj argumenty nevoni?

Ke straw manovy(neznal sem) - nezkresluju fakta ani ti nic nepodsouvam. Jen sem rekl ze mi to prijde stejne nesmyslny dotaz, rychlost netu se systemem nesouvisi-primo(muzou tam ale vliv mit drivery atp). Stejne jako nesouvisi plynulost systemu s poctem naistalovanych programu, tam je totiz zasadni jak se chvaj ty programy.

Cili ano na macu by se to mozna nestalo. Stejne jako kdyz se vratim k pancovany nafte- kdyz zacnes brat bezin tak problemy taky zmizi, pac pancovana byla nafta, ale vyreseny nejsou. Porad tankujes u sejdiru a muzou kdykoliv zacit pancovat i benzin a problemy se vrati.

A tim se vracime na zacatek - stale trvam na tom ze to ze mas problemy s windows vzhledem k popsanym okolnostem problemu nema co docineni s windows. Problem je jinde, jen je otazka kde a jestli ten problem se muze presunout i na mac, ale to nevim, kdyz nevime kde je problem. a kdyz nevis kde je problem jak ho chces resit?

Jak se muzes ptat jestli tvuj problem na macu zmizi kdyz nevis co mas za problem? To ze ti jede pomalu system je indikace problemu ne ten problem sam.

Stejne nechapes vid?

A co rika straw man fallacy na ten tvuj vyplod ipod vs samsung(android)?!

Muzes mi rict co ma samsung nebo android spolecneho s MS resp. Win?

Ale hlavne ze se me snazis obvinit z nefer diskutovani. To chce fistrona panecku.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: Proc to porad prekrucujes?

Ja jen celou dobu tvrdim ze to ze mas problem na windows jeste neznamena ze mas problem s windows.

Mam nasitalovany desitky programu a reinstaloval sem tak dva tri roky zpatky a dodnes zadnej problem. takovejch nas je vetsina.

Tak se nesnaz navodit atmosferu ze sis nainstaloval tri programy(i kdyby tricet) na widle a oni ted nefungujou jak maj. V tom problem neni, problem je jinde, muze to byt vsechno mozny, ale pokud nemas padesat programu co se pousti po spusteni tak proste ten problem je jinde.

Coz mi pripomelo ze sme se nebavili o tom jestli pouzivas nejakou ochranu. Jak dneska vidim jak znamej ze sousedstvi na me prisel ze sem mu postavil smejd, ze to poradne nefunguje, problemy s netem a vubec vsechno mozny. Par viru a mraky malware. Ten clovek mel problemy s win PC, ale rozhodne za to nemohli Windows. A to je to co tvrdim tobe. Tvuj problem neni we win, jinak by vas prece bylo vic.

Ale ja to chapu, mas spickovej stroj, naistalovano rekneme dvacet tricet programu a jak ho po roce nepreinstalujes tak sou WINDOWS zasekany a nefungujou.
Sice si jedinej na tyhle planete kdo ten problem ma, ale chyba je urcite ve windows.

Kdzy se vratime k tem autum - to ze mi nejde auto prece nutne neznamena ze je problem v aute. Muze byt, v drtive vetsine pripadu to tak je. Ale ne vzdy.

Kdyz natankuju a za rohem mi to klekne budu mit podezreni ze sem nabral pancovanej benzin/naftu. Ty se pujdes ptat do diskuse jestli se takovy veci dejou u jinych vyrbocu aut a jestli kdyby sis koupil BMW tak se to treba nemuselo stat.

Ale jo uz te chapu. Auto stoji - problem je v aute. Jina moznost neexistuje.

A uz je mi bohuzel jasny ze stejne nevis ktera bije a bud budes mlit o tom ze ses ptal na mac, a nebo ze mimo wordu nic nenaistalujes.

Tak posledni pokus - to ze mas problemy na win neznamena ze to musi byt problem s win(zvlast kdyz tvuj problem jiny lidi na win nemaj ze...)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
8. 10. 2016 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @mroyko: Myslim ze se schodnem ze uz jen navzajem plytvame casem. Coz je dobrej moment k tomu to utnout.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Mmchk: souhlas nema smysl abych ti tu argumentoval a tys ty argumenty prhlizel, protoze jinak nevis co napsat.
Nema cenu abys posledni zbytky cti branil tim ze me obvinis z nefer diskusnich praktit abys pak takovou praktiku v zaveru stejneho prispevku pouzil atd atd.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám ve zvyku kupovat seriózní produkty, které se často chlubí prodlouženou zárukou a podporou, ale i u nich to není bezproblémové.

Druhá věc, že jsem velmi nakloněn linuxu a otevřenému softwaru - výběr hw/sw tomu podřizuju. Ale samospásné to taky není.

Musím zaklepat, v posledních letech jsem zaznamenal opravdu minimum problémů, ale bude to taky tím, že jsem už konzervativnější uživatel.

IoT haraburdí nám tu z toho určitě neudělá selanku - vidím to velmi podobně, hororově.

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna nedávno si mně máma stěžovala v telefonátu, že jí po aktualizačním balíčku Windows 10 zmizely všechny ovladače na tiskárnu (má asi 10 let starej plotter od HP)... Takže musela volat o pomoc (já žiju v cizině, a pamatuju si, že když jsem jí to tam ládoval před pár lety, tak to byl porod uplně stejnej jako většina driverů 10 a víc let zpět.. (manuální mapování atd.)
A já mám novej kompl teď od léta, a musím říct, že naládovat tam OS byl v celku porod... Jediný, jak se mi to ve finále podařilo bylo přes můj externí disk, kterej má FireWire připojení... USBčka se nechytaly, takže Flashka nebyla řešení. Já si koupil FW řadič kvůli svojí starší (ale fantastické) zvukovce od RME, a "díky Bohu!!!", páč opravdu - ten FW bylo jediný, co jsem "viděl" a přes co tam šlo natáhnout OS...
Nevim nevim, jak by si s tímle "standartní uživatel PC" poradil...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ Jójo, jestli to u něčeho může a bude bolet, pak je to plotter :D O zvukárnu se taky trošku bojím, vybral jsem Roland a jsem na vývoj věci zvědavý, ale až tak mě to bolet nebude, protože to není nějaký osmikanál - umím si představit to peklo dilemat pro vlastníka něčeho podobného.

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 00:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Tak o tu svou zvukovku se nebojím... Firma RME dělá asi nejkvalitnější audio řešení ze všech, a je to hardware, kterej mě možná přežije (žádná Čína nebo podobně, ale "Made in Germany") - takže o drivery na zvukovku se nebojím.
Ale ty tiskárny, s těma je to jiná story. Však už si myslim máti odkládá někam na novou.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Dusn@: Já bych se bál - u nějakého "high-expensive" osmikanálu, jehož účelem je právě majitele přežít, RME je hodně mladá firma. Tak zlom vaz!

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Dusn@: HP je zname tim, ze podpora novych OS konci po te co se tiskarna zacne prodavat. Tj. kdyz se zacne prodavat den pred uvedenim noveho OS tak uz nikdy nedostane pro nej driver. Uz se mi to nekilikrat stalo. Tj. tiskarny HP ani zadarmo.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Nedivím se ti, RME zařízení "stojí za hřích", ale třeba volba Firewire celý problém podtrhuje. Lépe to nejde - zlom vaz!

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U těch Razer myší je to fakt k nepochopení, teď jsem měnil Deathadder 2013 za Logitech G502 a Razerku teď nosim k notesu. První velká změna byla, přestože jsem měl připojení k netu, Logitech mě nevotravoval s instalací jejich Gaying SW, pak nastal šok při gumování bordelu (přes iobit uninstaller - snad asi jediný program od nich, co se dá používat bez deprese z reklamy), který bez caviků zanechal Synapse... 1,3GB - nevim, jestli to byly heatmapy, tracemapy, nebo starý verze ovladačů, ale bylo toho moc na ovladač k myši. Prostě lajdáctví na straně Razeru, jednak driver, kterej se vtírá, jak upgrade na W10, bobtná na disku bez vědomí uživatele a ještě po sobě nechá blivajz. Měli by se poučit třeba u Creative. Ergo, když tu myš teď používám k offline hraní a normálně funguje i bez toho Synapse fujtajblu.
Bohužel vystřízlivěl jsem celkem rychle, když jsem viděl to samé (doslova) v bledě modré u logitechu - opět nějaký heatmapy - jako u myši se to dá ještě pochopit. Z pohledu vývojáře herní periferie prostě chcete vědět, jestli vaše pečlivě navrhovaný boční tlačítka vůbec lidi používají, nebo jim stačí tupá DeathAdderka, která má jen Forward, Back a bezkyvné kolečko. No a tim se dostávám k logitechu, kterej ve svym Gaying SW nabízí vlastně dva interfacy driveru. Jeden pro paměť na profily z myši, který je trochu ořezaný a druhý pro paměť na profily z PC. Bohužel ani v jednom nejde nastavit tak jednoduchý makro, jako je "A + LeftClick" - což jsem chtěl použít na Attack Move do StarCraftů. Na myši, která má 10+ tlačítek, z toho jen tři jsou deafaultně úplně zbytečně na nastavení dpi, si chci tu hru trochu zpříjemnit. Čím ty vývojáři driverů přemejšlej? K čemu mi asi je, že můžu spamovat tlačítkem na myši celý věty?
S tím Bloody nesmyslem jsem byl taky celkem v šoku, sice jsem na to nekoukal, jako na polovičaté drivery, ale spíš jako: "Oni nabízejí za peníze cheaty přímo v driverech?" - netřeba dodávat, že navíc pěkně debilní.
Jinak co se týče ovladačů na grafickou kartu, který maj po rozbalení, už přes půl giga (pamatuju si doby, kdy neměly ani 50 - a to jsem docela mlaďoch), naučil jsem se je při přechodu na novou verzi likvidovat přes DDU, který má mimochodem tu příjemnou vlastnost, že Windows 10 zakáže hledat gpu drivery přes Windows Update, takže má člověk čas si v klídečku nainstalovat verzi kterou chce. Minulý týden jsem to potřeboval, světe div se, u nVidie - a to hned 2x. V jednom případě GeForce Experience totálně zkolaboval při vyhledávání aktualizací hodil chybovou hlášku a pak se bez dalších řečí se odporoučel z ramky - grafika G210. V druhém případě pro změnu GE nechtěl vůbec najet - grafika gtx965m. A přesně jak píše M. Rybka - žádný něco, čeho by se člověk chytil, žádná oprava, chybová hláška a to se obecně má za to, že to AMD má horší drivery.
V druhém táboře si ale nemaj moc co vyčítat. Crimson je sice o dost štíhlejší a blbuvzdornější, nicméně nenabízí interface pro update, takže uživatel vůbec neví, co se vlastně děje, když zaškrtne automatickou aktualizaci driverů - to si myslim, že je velká chyba u ovladače k zařízení, které potřebuje update s příchodem snad každýho většího herního titulu, jinak je rozdíl ve výkonu někdy i v řádu desítek procent. Další gól do vlastní brány je pak ta krávovina po restartu "Thank You for Installing Radeon Software", která vlastně akorát nabízí víc spamu do vaší mailový schránky - né, díky. Už jsem vám to vyplňoval v roce 2009 a znova to už dělat nehodlám...

nemo
nemo
Level 20 Level 20
7. 10. 2016 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nVidia pred par mesiacmi zacala. Ich GeForce Experience, kotry aj tak poriadne nikdy nefungoval, zacali menit. Pred par mesiacmi to bola este .NET aplikacia ktora umoznovala optimalizovat hry a ovladat par nVidia funkcii. Dnes je to uz postavene nad chrome/webkitom, pre spustenie sa treba prihlasit cez nvidia konto alebo facebook alebo google. Ovladac nVidie pri update si zalohuje predchadzajuce verzie takze nieje problem mat adresar s nVidia sw ktory bude mat kludne aj cez 2-3GB!!! No a pri hrabani sa v tom poslednom "excelantnom" GeForce Experience som nasiel ze posldny (mozno aj pred tym) ovladac obsahuje NvTelemetry API. Otazne je len ci to pouziva iba GeFroce Experience alebo samotny ovladac nVdidie. Trochu sproste ze ovladac GPU ma potrebu nieco posielat cez internet vyrobcovi. Najblizsie sa budu posielat rovno screenshoty z obrazovky ? Alebo rvno stream ktory bude nVidia "analyzovat" ?

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo No ta záloha předcházejících verzí mě jednou pěkně vyšplouchla, když jsem byl na notebooku a jel jsem přes mobil, začaly se předchozí verze stahovat opět bez mého vědomí a upozornila mě na to až smska od operátora... to bylo fakt super a ještě to vyšlo přesně na den v měsíci, kdy se mi resetuje limit k paušálu, takže na celej měsíc limit v haj*lu díky debilnímu ovladači.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo Ale tam mate aspon moznost ten Experience bazmek nepouzivat. Lze nainstalovat jen ovladac.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 A u AMD ne, nebo co tím chtěl básník říci?

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 PS: A co Vam tam nefungovalo? V pripade meho stroje vse jelo (u te stare verze, tu novou jsem jeste ani poradne neotestoval). Jestli ty featury clovek potrebuje, to je samozrejme jina vec.

nemo
nemo
Level 20 Level 20
7. 10. 2016 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Mysel_1: No napriklad nefungoval poriadne update ovladacov. Respektive to hlasilo ze je novy ovladac, clovek si ho updatol a po restarte zasa GExp hlasil ze je novy ovladac. Po manualnom spusteni v GUI checku na novy ovladac samozrejme ziaden novy nenasiel a bolo vsetko ok, na chvilu .Potom zasa hlasil ze je novy ovladac.
Tak isto to scanovanie nainstalovanych hier. Mam pocit ze niektore adresare boli asi natvrdo zadratovane do aplikacie lebo casto krat mi vyhodilo tu istu hru 2 alebo 3x v zozname. A par dalsich drobnosti.

Ano v principe Experience clovek nemusi pouzivat. Ale ak chce napriklad streamovat cez nVidiu alebo pouzivat Shield tak to musi mat. A vzhladom na to ako to nVidia natlacila uzivatelom, ako super vec, je len otazka casu kedy do toho presunu viac veci. Mozno casom bude cez to aj nastavovanie samotneho driveru grafiky a uz sa clovek bez Experiencu nepohne.

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to jen o tom jaky hardware zakoupite. Jestli nekdo kupuje A4tech, tak se moc nemuze divit. Naopak treba u Logitechu, jak Rybka pise o snimani klaves, tak ano ta funkce tam je, ale je v defaultu vypnuta, muzete si ji zapnout, ale Logitech vas k tomu nijak netlaci.

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo Já A4Tech kupuju, protože mi naprosto vyhovujou a jsem celkově spokojenej. A i to, že nějaký speciality jsou za příplatek, mi nevadí, protože je nepotřebuju a mám o to levnější hardware.

Twan
Twan
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira No zrovna ten mód na A4Tech myších je k smíchu, funguje na pár hrách a za ty peníze nestojí.. v podstatě jsem zapoměl že tam je, ponejvíc na něj narážím když měním DPI a ukliknu se na jiné tlačítko.

stylar
stylar
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 10. 2016 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira @Twan: nechápu proč platit za aimbota jestli nefunguje ve všech hrách tím líp

Crha
Crha
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira @stylar: :roll: tak aimbota u této myši neznám a střílení pojedné s waitem nepoužívám.

stylar
stylar
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 10. 2016 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira @Crha: "pro zlepšení míření ve FPS" - upravuje ten recoil (kopání) zbraní při střílení třeba v CS:GO což asi není úplně fér, za to chtějí platit + za programování maker

Crha
Crha
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira @stylar: CS:GO není něco kvůli čemu bych brečel, navíc tu sračku nehraju.

fotobaNEW3
fotobaNEW3
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a ze priklady su z minuleho a tohto mesiaca

AMD Launches World’s Fastest Single-GPU Graphics Card – the AMD Radeon™ HD 7970
The AMD Radeon™ HD 7970 graphics card is first to market with 28nm process technology and PCI Express 3.0;

harnesses AMD GCN Architecture,

AMD ZeroCore Power and AMD Eyefinity 2.0 technologies
SUNNYVALE, Calif.

12/22/2011

http://www.amd.com/en-us/press-releases/Pages/amd-launches-worlds-fastest-2011dec22.aspx

a teraz jedna z klucovych vlastnosti

An Early Port Of GCC To AMD's GCN Architecture
on 22 September 2016

Longtime SUSE toolchain expert Jan Hubicka started a port of GCC to AMD GCN a few weeks back. Hubicka has been experimenting with porting GCC to GCN for running on recent generations of GPUs

If this port turns out, it could be important since Hubicka noted that currently the GCN code generator needed to complete the GCC HSA infrastructure is AMD's proprietary finalizer component. To avoid any confusion, this is about using GCC to compile code for the GCN ISA, as opposed to running GCC itself on the AMD GPU.

https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=GCC-For-AMD-GCN-Early

resp.

Porting GCC to AMD GCN microarchitecture
Honza Hubička
SuSE ČR s.r.o
Prague
Joint work with Martin Jambor
GNU Cauldron 2016

AMD Graphics Core Next
New and clean instruction set used by AMD GPUs
First specification released in 2011, Generation 3 in 2015

Primarily designed for graphic cards, but with parallel computation in mind

GCN code generator is needed to complete HSA infrastructure (currently we rely on a proprietary finalizer)

Similar to traditional CPUs (unlike the predecessors)

https://gcc.gnu.org/wiki/cauldron2016?action=AttachFile&do=view&target=Porting+GCC+to+GCN.pdf

GNU Tools Cauldron 2016
Date: September 9 to 11, 2016.
https://gcc.gnu.org/wiki/cauldron2016

na kieho oneho im to trvalo 4,75 roka
, aby spustili podporu key feature GCN v SW.

Cakali v AMd kym sa zmatozi konkurencia
?

Apple and NVIDIA are making ‘revolutionary’ new computers
[BGR News]
September 28, 2016
According to Bloomberg’s findings, there are three job listings on Nvidia’s database that reference Apple, with the latest one appearing last week. One ad for a software engineer says that the successful applicant will “help produce the next revolutionary Apple products.” The person will be “working in partnership with Apple,” and write code that will “define and shape the future.”
https://finance.yahoo.com/news/apple-nvidia-making-revolutionary-computers-000031446.html

Platinum sponsors of openSUSE
Amd.jpg

The combined forces of you, AMD and openSUSE are helping lead the Linux operating system community in 64-bit innovation.

Consistent with AMD's theme of customer-centric innovation, openSUSE provides developers with a tool to compile, release, and publish their software for the broad user audience. AMD is a proud Platinum Sponsor of openSUSE.

SUSE has consistently been among the first Linux distributions to support advanced features in AMD microprocessors such as AMD Direct Connect Architecture with NUMA memory architecture and HyperTransport technology, AMD Virtualization™ technology (AMD-V™), and AMD PowerNow!™ technology.

Gold sponsors of openSUSE
https://en.opensuse.org/Sponsors

Anmo az< takto AMD je jedinym platinovym sponzorom nekomercneho projektu SUSE, z ktoreho vychadza platena verzia...

Specialized processors might reignite performance scaling, but they’ll also change the nature of computing forever

By Joel Hruska on October 4, 2016 at 7:30 am

AMD is the only company that’s really shipped an integrated programmable device with specialized hardware and heterogeneous compute support — and there are no publicly available HSA applications in-market that we’re aware of.

As AMD’s issues demonstrate, the problem with pushing specialized new architectures into the consumer market is that there’s little reason for developers to take advantage of them, and therefore little reason for consumers to take interest. This classic chicken-and-egg problem is only worse now that consumers hold on to PC hardware for longer and longer periods of time.
http://www.extremetech.com/extreme/236814-specialized-processors-might-reignite-performance-scaling-but-theyll-change-the-nature-of-computing-forever

fotobaNEW3
fotobaNEW3
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotobaNEW3 a este k vete

>Zdálo by se, že pro výrobce by bylo
>nejjednodušší časem správu přesunout na
>dobrovolnickou komunitu, ale kdo by to
>dělal, když v zařízení máte svoje
>patentované technologie?

budete sa cudovat, ale pracve toto robi AMD s hybridnym ovladacom AMDGPU a proprietarnym doplnkom do neho AMDPRO a aj RADV (RADeon Vulkan support for Linux) doplnkom od RedHatu

zkill
zkill
Level 10 Level 10
7. 10. 2016 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No trochu odfláknutý článek. Autor asi nikdy neslušel o UMDF (User-Mode Driver Framework).

Y2K
Y2K
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych to řekl trochu jinak. Co si neuděláš nemáš !!! Začal bych tím že kostičky jsou ble. Proto pořád používám W7. Proč né linux??? Dopadlo by to asi stejně.

1. První úspěch byl ořezání W7 o nepotřebné (hlavně animace). Na krásných 1,8GB to ovlivnilo i chod OP snížila se na 270-320 MB/s.

2. I ovladače mají chyby!!! Bylo to peklo ale chod a komunikace HW se zlepšil. Na PC kámoše víc nejspíš dáno tím že máme počítače jiné cenové hodnoty. Můj je cca. 7x dražší. Nebudu teď popisovat HW.

3. Sloučení disků pro kamaráda nezajímavé má jen 1 SSD SATA III , já vlastním 3 na SW používám intel 750 a potom 2 totožné SSD 512GB ( nebyly koupeny ve stejnou dobu proto né jeden 1TB ) po sloučení vzniknul jeden disk a jejich komunikace se zvedla o 10%

4. Další úspěch :) instalace upravených W7 + Ovladače + ostatní SW který pravidelně používám. Z intelu 750 na intel 750 :D jeden a ten samý disk. Vše pod 10min. ( skrytá čas disku ) Přístupná pouze z BIOSu.

Změny zvýšení výkonu, snížení zátěže na HW, ale hlavní rozdíl 6-8s. a jsem na ploše :) a mohu pracovat ihned. Kamoš 4-7s. No jo no. Mám toho v PC trochu víc. No a kdyby SW nějak krachnul OK dám si kafe a je přeinstalováno. :)

I tak se musím trochu stydět. Věčí část udělal kamarád. :oops:

Že kecám hlouposti a když dám video na net je upravené OK tak se stav. :D

Nebo pokud to někoho zajímá těch pár dnů bez něj zvládnu :) a pošlu rovnou na test. :)

.... Jednoduše když jsem viděl že dokázal upravit samotvý iOS. :shock: Tak W7 pro něj byla sranda...

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
8. 10. 2016 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K Jestli ti to udela dobre, a to asi jo, proc jinak bys tohleto plodil,
tak minimalne ja te hrozne obdivuju a zavidim ti, sikovnyho kamarada, supermegahyper hardware a zavidim ti vubec vsechno co si myslis ze je na tobe hodno obdivu.

P.S. pane doktore, povzbudilo ho to alespon trochu?

pctunink
pctunink
Level 1 Level 1
9. 10. 2016 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A najednou je ten často nenáviděný jiný svět Apple logický jako že 1+1=2. Že? Tam něco jako "problém s ovladači" je poněkud neznámý pojem.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
10. 10. 2016 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pctunink To možná jo, zato jsou tam problémy úplně jiné. :D

mara.t
mara.t
Level 1 Level 1
12. 10. 2016 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, o tomto tématu bych sám mohl vyprávět. Už s instalací w7 byly potíže. Instaloval jsem z USB a jen půl dne mi trvalo zjistit, že z USB3 flashky, bebo z USB3 portu to nejde. Bohužel v obou případech se instalace zadrhne jinde. A pak přijít na to, že SATA SSD také nelze najít (i když jste na něj celou dobu w7 instalovali) Musíte v IDE režimu, který je pomalejší a nakonec, když už to máte, tak s emusíte hrabat v registrech , jinak si ACHI nezapnete. No, a minulý týden jsem vyměnil AMD 5850 za GTX 770 a..BIOS post screen na mě kouká asi minutu. Nechápu proč, prostě minutu. Poři pokusu najetí do biosu je po té minutě tma. Jinak, ale najedou w10 po té minutě v pohodě. Opět, nechápu :)

pcmaker
pcmaker
Level 1 Level 1
13. 10. 2016 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Zítra nesu věnovat známému USB mikrofon, ke kterému se už Windows 10 nehlásí". A přitom by stačil obyčejný Jack konektor. Mic vstup má každá zvukovka. Ale Jack už dnes není kůůl. ☺

Richi
Richi
Level 25 Level 25
26. 10. 2016 02:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, souhlas. Ale netýká se to jen nějakého zbytečného železa.
Takový joystick SideWinder FF 2, na kterém se třpytí logo výrobce Microsoft, také nemá ovladače. Alespoň na Win 8.
Maximálně si něco natáhne sám a tak nějak funguje, ale žádné další nastavení není možné. A aby to nestačilo, tak se to občas kousne a nejde spustit ani podělaná hra. Ve správci je jen hláška, že hra neodpovídá.
Naštěstí stačí vytáhnout usb a po zastrčení to potom zase tak nějak funguje.

Reklama
Reklama