Zpět na článek

Diskuze: Kryptokrize: Bez grafiky i bez bitcoinu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo, to je takovej problem do protihazardoveho registru ministerstva financi pridat IP adresy bitcoinovych burz a digitalnich online penezenek? A bylo by po problemu. :lol:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
22. 1. 2018 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Tak jo, přidej tam i plus500.cz, protože tam můžeš taky projet kalhoty.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
22. 1. 2018 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer 500+ je len stávka ~~ A ťažiari sa dohodnú do čoho dajú "zarobené " peniaze A tu ide o burzový podvod~~

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
20. 1. 2018 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx a k cemu by to bylo u zahranicnich burz, kterych je vetsina? :lol:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Ze se k nim z cesky IP neprihlasis a mas po srande. :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Redmarx: :roll: tak se připojíš přes VPN tunel z nějakýho ostrova uprostřed volného moře a je to. :wink:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Crha: Bylo by vtipny, kdyby si to tady Babis precetl a opravdu to udelal. Jestli bys potom mluvil jinak nebo zda bys porad rikal, jak te to nezajima, protoze mas VPN.

kelley
kelley
Level 26 Level 26
22. 1. 2018 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Redmarx: Kdyby si to Babiš tady přečetl, nechápal by vůbec nic (a to netvrdím, že já kryptoměny úplně chápu). Když se A.B. vytasil s EET snesla se na jeho hlavu smršť stížností ze strany lidí, co podnikají na internetu, že jim úplně zbořil obchodní model (e-shopy. dropshipping, affiliate...) a A.B. údajně prohlásil něco ve smysu: "Jejda, to jesm netušil, že existje tolik forem podnikání". A.B. je sice velý imeprátor, ale co se týká technologií, je totálně mimo...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Redmarx: 1) Babiš bude mít teď dost svých problémů s grilováním za Čapí Hnízdo. (pozorný si všimne že Sobotku za OKD nikdo negriloval a Vitásková s Naďovou jsou neviné).
2) I kdyby to Babiš a celá fašistická EU zakázala tak pořád můžeš tunelovat. Problém je rusko kde zakázali tunelovat šifrovaně, ale věřím že chytrý hlavičky zase na něco příjdou. :roll:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jeste jedna vec, bitcoin a obecne digitalni meny pouziva opravdu malo lidi, budou to nejake promile lidi zijicich na planete. Pokud se ma udrzet narocnost vypoctu algoritmu, musi stoupat pri zvysujicim se poctu lidi, kteri se do systemu pridaji. Ovsem energie elektrarny take vyrobi konecne mnozstvi a jakmile zacne mit bitcoin vic nez zanedbatelny vliv na spotrebu energie, tak to vlady budou muset zacit resit. Staci, aby se kryptomeny rozmohly tak, ze zpusobi jedinny blackout a uvidite ten mazec.

Dokud maji kryptomeny za nasledek leda nedostatek grafik pro hrace PC her, tak to nikoho nezajima.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
22. 1. 2018 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Vlády nic řešit nemusí. Pokud energetické nároky tak vzrostou, tak nikdo coiny používat nebude, jelikož se to nebude vyplácet. Což si coinisté uvědomují a pracuje se na snižování těchto nároků.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx už to zajímá nVidii, snad se jí něco povede ... protože není tak úplně pravda, že výrobce nemusí zajímat to a to ... pokud náhodou bublina z nějakých důvodů praskne (u BTC to bude třeba kvůli vysoké těžební ceně), trh zaplaví enormní množství "vydýchaného" grafického šrotu ...

Minev
Minev
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Nějaký zdroj, že to začlo Nvidii zajímat?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 bla bla bla, teď nedávno přece nvidia zakázala používat grafické karty ve výpočtových centrech a stím že těžaři ať si těží dál. Pokud by totiž zařízla těžení, tak vlastně přenechá trh AMD, která by tak prodala všechno co by měla včetně zkriplené Vegy. No nevím, nechtěl bych být v kůži kožené bundy a tohle rozhodnout. Navíc koukám na grafy a je pravda že ta AMD je díky ceně na tom vyhodnější pro těžbu než nVidia, tak by ten zákaz používaní karet nVidia pro těžbu zas tak nevadil. :wink:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: uvidíme

dibon
dibon
Level 1 Level 1
22. 1. 2018 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: stop-selling-miners-sell-gamers znamena asi tolko, ze Alza ti nepreda 100 kariet ale len 20 na jeden nakup :lol:

Minev
Minev
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: dík

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Černý pátek v řádu minut - obvzlášť v posledním roce si říkám jestli to ten Nakamoto nemyslel spíše jako sociální experiment, vizitka, žert ze kterého mrzne úsměv na rtech. Jako oběživo to beru, ale v posledním roce? Chytřejší si velmi dobře uvědomují, že musí mít rozmanité zdroje a investice, zároveň si uvědomují své limity (Buffett) a limity veřejnosti. Kryptoměny pro mě ztratily smysl do příští nevyhnutelné globální ekonomické krize, restartem zpět k myšlence prostinkého virtuálního oběživa už ovšem víceméně za legální hranici. Novou grafiku nepostrádám, ale situaci sleduju.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute ano, něco na tom je ... pokud se například podaří prosadit 100% bezhotovostní budoucnost, ve švédsku třeba bankovky a mince v oběhu tvoří snad jen 2% plateb, bude pak řeč už jen o virtuální měně ... legální vs nelegální ...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 I budoucnost jako investice... Umím si představit ekosystém stovek až tisíců kryptoměn, obdobu akcií, společností, koncernů a korporací, snáze a příměji obchodovatelnou alternativu (kterou dostaneš měsíčně na výplatu).

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Xcute: proč ne, že

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: To se nám tu sešlo zase pár ztroskotanců. Redmarx, Xcuta a gogo. Největší komičnost je že měna se kterou si bankéři a státy mohou dělat co chtějí je legální a měna která je odolná vůči vnějším zásahům má být nelegální. A vlastně v čem je nelegální? V tom že existuje? Když hraju s děckama dostihy a sázky a nakupuju a prodávám koně za fiktivní peníze, neměl bych se jít udat na finančák? Neměl bych z těch koní platit daně? Vesměs každá počítačová hra která dovoluje vyměnovat nějaké body mezi hráči je to stejné co digitální měna a nikomu navadí, ale jakmile se to dotkne fašistických států bijou na poplach? Pche... Jen tak dál bitcoine, kdyby se ti podařilo zničit byť jednu jedinou banku, tak za to stojíš~~! SMRT umělé inflaci~~!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: Myslím, že podceňuješ závažnost vady charakteru vlastní přinejlepším většině, pokud ne všem.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: jsi demagog ... žádný bankéř si s měnou nemůže dělat co chce, tohle můžeš říkat doma dětem ... je jasné, že se kontrolní nástroje často obcházejí, ale to nejde donekonečna a pokud se něco posere totálně, následuje hyperinflace a to ti bankéři asi na svým místech nesedí ... že ty obchoduješ se vzduchoprázdnem a ještě ti někdo za to platí, budiž, ale to taky nepotrvá věčně ... i ta potenciální státní virtuální měna musí být něčím kryta. Kryptoměny nejsou a nikdy nebudou ...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
20. 1. 2018 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Lžeš, tak třeba v případě CZK může CNB dělat "kvantivativní uvolňování", "pokladniční poukázky" a dále může Vláda ČR vydávat dluhopisy, všechno to jsou emise ničím nekrytých čísel v počítači, kterým joudové na ulici říkají CZK.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Xcute: Když Bitcoinu tak důvěřuješ, měl bys na něj přinejmenším nechat zastavit dům. O to více budeš ve své pozici jistější a zábavnější, nenech se pobízet.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @rnb: no mopment :D já lžu? Nemůžu za to, že neumíte číst a pak slintáte, jako hlupáci ... Já napsal, že bankéř nemůže dělat s měnou, co chce, měl jsem na mysli, nekontrolované kroky, ne tohle co se snažíš popsat ... kdejaký mamut si hraje na finančníka ...A že vydávání dluhopisů je emise ničím nekrytých čísel, to jsi své inteligenci nasadil korunu ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: ty ani nechytáš za slovo, ty si přímo vymýšlíš :D Já někde napsal, že bankéři nemohou s měnou nic dělat? Nu a tohle, co jsi postnul, byla reakce národní banky, ne nějakého šuplikanta z era ... Pokud národní banka nemá tyto nástroje, je národní měna v prdeli ... proč myslíš, že chce Brusel všecky kompetence národních bank, že chce jedno ministerstvo financí pro celou EU? Pokud to prosadí, pak budeš ještě v dobrém vzpomínat na tyto intervence ...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
20. 1. 2018 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Xcute: U Bitcoinu nelze dělat kvantitativní uvolňování a další vyfikundace s měnou. Je to tedy záležitost řádově důvěryhodnější, než CZK, USD, EUR.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Xcute: Zastavit dům za Bitcoiny? Víš vůbec o čem mluvíš? Nejebe ti v palici? Víš jak trh vůbec funguje? :roll: Měl by jsi napřed dochodit základku a začít chodit na nějakou střední, tam budete mít ekonomiku alespoň jednu hodinu týdně a snad tam něco pochytíte. :wink:

rnb
rnb
Level 0 Level 0
22. 1. 2018 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Jistě že ano. Bankéři centrální banky mohou s měnou dělat víceméně co chtějí, klidně ji přes noc oslabit o 10 % a tento krok je ze zákona nepřezkoumatelný. Také nastavují parametry pro komerční banky, třeba podmínky pro hypotéky, které jsou z 98 % ničím nekryté čísla v počítači.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: takže když si koupím bitociny tak je to můj nekontrolovatelný krok? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: [b]CO SLOVO TO PROLHANÁ PERLA[/b] :!: :!: :!:
1) "[i]si přímo vymýšlíš. Já někde napsal, že bankéři nemohou s měnou nic dělat?[/i]" CITACE gogo1963 20.1.2018 17:51:11: "[i]žádný bankéř si s měnou nemůže dělat co chce, tohle můžeš říkat doma dětem[/i]"
2) To co jsem postnul byla reakce na POSILUJÍCÍ KORUNU oproti EURU. Zadání znělo jasně: Držet korunu na 27Kč/EURO, jakmile byla intervence "ukončena" okamžitě Koruna posílíla k 26Kč/EURO, kde se částečně stabilizovala. Ale vesměs dál padá. Byla to reakce na nasypané peníze do řecka, které pohli s inflací v celé eurozóně.
3) Pokud tyto nástroje banka nemá, byli bychom na úrovni Švýcarska, což je špatné pro naše exportery. Ale tím je nechci omlouvat ani zachraňovat. Prostě EU nechce aby česko bylo bohaté, to by si pak Němci mohli říct, že je něco špatného u nich doma začít čistku.
4) Brusel je velitesltví hitlerovy třetí říše, jsme součáastí hitlorevského německa (merkelovského německa chcete-li) a nic s tím neuděláš. Postavili jsmena hranici transformátory s řízeným posunem fází pro řízení toku el.energie přes naše dráty ze severního německa do jižního z větrných elektráren a řízení jsme předlai do mnichova. Když byl ve vládě Sobotka, skákal jak merklová potřebovala. Už teď jsme jen východní montovna a zdroj levné pracovní síly pro německo. Jsme jen nějaká část odpadního území, poslední obydlená zatáčka před ukrajinou, Čechia.
Pokud prosadí sjednocení trhu bude to znamenat jedinné a to zavedení Eura v české zemi a tím totální likvidaci našeho státu, protože výplatu budeš mít na úrovni Bulharska a ceny na úrovni západní Francie. Ale intervence bude to poslední co budu řešit.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @rnb: jak ty víš, co u bitcoinu llze a co ne? Pravidla jsou na to, aby se porušovaly ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: ani ty ani netušíš, jak ten trh funguje, možná si jen namlouváš, že do toho vidíš a miliony dalších s tebou ... to pak bude překvapení ...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
22. 1. 2018 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Nejdou emitovat BTC jen tak z něčí libovůle, slabina dosud nebyla nalezena. Všechny BTC do systému se tam dostaly regulérním způsobem. To z BTC dělá důvěryhodnou měnu.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: ad 4) souhlas

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: koruna nepadá, "vesměs" dál posiluje ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: rozhodně to jsou lepší a férovější podmínky než české překlenovací úvěry ze stavebního spoření s koeficientem nesplatné... :roll:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: :D Ty jsi ale expert. Tady opravdu nic nejde měnit, to je veřejný blockchain, který se nedá měnit jak se komu zlíbí. Ale to by jsi o tom musel něco vědět.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @b00n: on o tom neví nic, je to jen malé dětsko které ještě neopustilo ani základní školu.

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2018 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: dět[b]S[/b]ko jseš maxímálně ty a prokazuješ to v diskuzích skoro pod každým článkem...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: Crho, ty jsi opravdu dement, mám děcka starší, než jsi ty a ne, nejsem o to hloupější, o co jsem starší ... Pokud nemáš jiné argumenty, vynech mě prosím ze svých přiblblých komentářů. Vás dva si záměrně značím a pokud za nějaký čas ještě budete při zmyslech, pak se budeme bavit, co že se to vlastně stalo ...

majtik
majtik
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že koupě GTX 1070 v březnu 2017 za 10.500 Kč byl teda kauf, já ji snad ještě za rok, dva prodám se ziskem :D

Jinak nejlepší investice ? Cestovat, dobře papat, dobře bumbat - to mi nikdo nevezme. :lol:

dibon
dibon
Level 1 Level 1
22. 1. 2018 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majtik K tomu potencialnemu predaju... Priznam sa, ze tazim... kupit grafiky mam problem aj ja ale da sa to z inych zdrojov ako malobchodny retail a za podstatne lepsie ceny, aj ked za 2 tyzdne sa ceny zmenili aj o 100e/ks... a ked prezeram bazos, je uz teraz plny inzeratov od spekulantov, ktory maju vidinu v predaji pouzivanej grafiky za omnoho vyssiu cenu, ako nakupili :D

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
20. 1. 2018 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majtik No nic moc noveho jsme se nedozvedeli, pokud bude na eth a spol dost velky profit a ze zrejme bude i nadale silneji grafiky proste budou jen obcas a skladem hodne kratce, ja jsem ted koupil 1070ti naprosto v pohode na alze za koiny.
Bylo zrejme ze BTC nemuze pokracovat v rustu z lonskeho roku ten kurz byl hodne prifouknutej a logicky dojde k rozlivu kapitalu do ostatnich coinů, tudiz BTC spadne na realnej kurs coz je zhruba ted tech 11000-14000$. Osobne doufam ze pujde v budoucnu lepe platit kryptem aspon na eshopech. Pokud mi bude banka delat obstrukce kolem platby ze nebo na smenarnu, tak s ni velice rychle skoncim.
A vubec bych to nenazyval kryptokrizi protoze zadna krize neni, jen doslo k narovnani prehypovanyho kurzu BTC a s tim samozrejme i pad vsech ostatnich men, kvuli udrzeni kurzu k BTC.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik souhlas, ja jsem sve bance RF dal take nuz na krk a ejhle uz s kryptomenou nemaji problem. A jeste vedeni uctu na par let gratis :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik 1) hodnota bitcoinu je pořád stejná to jen kupní síla peněz okolo slábne. 2) slábne protože mama Merkel nasypala do řecka neuvěřitelné množství peněz, ktere se v řecku ani neohřáli a putovali zpět věřitelům řecka do všech koutů světa i do zpět do německa. Tím se tvoří inflace. Proto ČNB zahájila intervence a snažila se a domnívám se že se snaží dál držet hodnotu koruny vučí euru na hodnotě 27Kč/euro a stále se jí to nedaří, protože prostě eur mama merkel na připrchlence tiskne pořád moc že to ani čnb nedává.
3) V obrovským průseru jsou ekonomika španělska, kdy katalánsko je jen špička ledovce. A až se posere španělsko tak si nedokážeš představit kolik peněz bude muset mama Merkel nasypat do Španělska aby to zvládli. S ukrajinou je to teď na mrtvém bodě, ale s migrantama se cukalo Maďarsko a už studentíci pod vlivem těch správných demokratických neziskovek už táhnou na Orbána.
4) Brexit který se nekoná a dalších 5 let neodejde z EU a nevěřím že se tak někdy vůbec stane, protože to prostě EU nedovolí a bude to natahovat do nekonečna.
Závěr: A v souvislosti těchto skutečností mi bude někdo vykládat že bitcoin se stabilizuje a nebude jeho hodnota růst? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: takhle se Vám směju pane!!!! Protože za dva roky bude bitcon za 30.000USD (630.000Kč) a do deseti let bude na 100.000USD (21.000.000Kč) možná dřív než později.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @pepcadvorak: chudák tvoje maminka

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
20. 1. 2018 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Crha: Nic takoveho nerikam, rikam ze kurz BTC 15000+ byl znacne nadhodnocen a realny kurz je nekde 12-13k. Nikdo nerika ze neporoste, jen odhaduji ze ne takovym tempem jako v roce 2017, jelikoz se investori soustredi vice na vedlejsi coiny. To ze bude BTC za 100k nebo vic je sice mozne ale take je mozne ze jeho pozici prevezne jina mena s lepsi technologii, energetikou tezby etc. a BTC pujde dolu. BTC za 500k$ je jen sen nas vsech co ho vlastnime :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Crha: a co budeš s těmi virtuálnimi miliardami dělat?

crabik
crabik
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Maxik: Dle čeho se určuje reálný kurz? Podle momentálního pocitu?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Maxik: není to tak dávno co byl bitcoin za 400$, jo možná teď je na hodnotě x y z, ale zítra bude zas někde dál a tak pořád dokola...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @gogo1963: Ochutná svobodu, koupí si d*vky :wink:

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
24. 1. 2018 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @crabik: podle aktualni nabidky a poptavky na burzach, takze kdyz treba v cine zakazou obchodovani s BTC, cinani prodaji velkej objem BTC a vzhledem k velikosti hriste v cine bude nasledovat dost velkej pokles docasne nez se opet nasyti poptavka a pak bude opet rust pokud bude poptavka.

RIGORMORTIS
RIGORMORTIS
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @crabik: nabídka/poptávka...bitcoin se můžeš pokusit koupit za 100usd, ale nikdo ti ho nejspíše neprodá.
Také cena těžby hraje roli...žádná koina není pod hranicí návratu investice dvou let...poté se prostě neprodává a jde o to, zda o ní je vůbec zájem, pokud není tak umírá...což se stává.
Zároveň hodně hrajou roli i markety...málo známé a neoriginální koiny se nedostanou do obchodovatelné pozice a jsou odsouzeny k zapomění a stracení celé sítě.

Po pochopení člověk zjistí, jak je to všechno pěkně samosvorné a není až tak moc příšerné.
Navíc i po krachu bych asi i nadále využíval měnu, možná jen tak, pro zábavu...nebo by naopak vznikl mnohem silnější trh s tvrdým jádrem.

crabik
crabik
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @RIGORMORTIS: Vynaložená práce nemá sama o sobě žádnou reálnou hodnotu, můžu kopat a zahrabávat díry celý den, ale hodnota této práce je pořád 0.
Těžba bitcoinu v Číně se díky dotacím a mecenášům vyplatí při minimálně 7000USD/BTC.
Každopádně reálnou cenu tomu nedává cena těžby, ale trh, který se nechová racionálně. Tvoje reálná cena je tak v tomto případě absurdní pojem, který si akorát cucáš z prstu. Cena může být svévolně mezi 0 a 1000000 (s tím, že všechno pod 7000 velmi rychle spadne na 0 bez zásahu mecenášů), takže můžeš "reálně" mít akorát momentální cenu dle statistické analýzy a stop-loss zdí.

Jinak sám těžím altcoiny, resp. prodám svůj výpočetní výkon přes NiceHash, jelikož jsou zde (a u podobných služeb) prapodivné ceny. Výpočetní výkon je zde nakupován za vyšší cenu, než je cena vytěžených altcoinů. Nabízí se tudíž myšlenka, že to slouží čistě jako pračka špinavých bitcoinů na čisté altcoiny. Poslední dny jsem měl po krátkém výpadku rekordní výdělky. Asi je potřeba toho ještě hodně vyprat.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @crabik: Domnívám se že tyto výkřiky jsou z nepochopení fungování kryptoměn v reálu. Vlastně není se čemu divit, žádný článek zabíhající až do detailu jsem nikde neviděl. (těm co ho viděli se omlouvám).
Ale fungování kryptoměn zajišťují těžaři, to víme, ale nevíte kdo to je? Koupíte si grafickou kartu, pustíte program a ono to těží a na nějakej účet vám začnou chodit čísilka za to že vaše karta něco dělá a žere elektriku a je vám to jedno. Dál se o to nestaráte a řešíte už jen burzu a poměr ceny. Ale vůbec nechápete, kde se vám na účtě ty čísilka berou a kdo vám je posílá a proč.
Doplňte si vzdělání o tom co je gas, kolik je odměna za potvrzení transakce. Kde se vlastně bere motivace těžařů potvrzovat transakce, vlastně vůbec poskytnout práci, čas, elektrickou energii a hardware k tomu aby to celé fungovalo. A pak to porovnejte s bankou. Porovnejte Bitcoiny s Etherem a zjístite kde se bere ta cena na burze. Pak přestanete se spekulacemi jak je to s cenou a že to je bublina.

crabik
crabik
Level 1 Level 1
23. 1. 2018 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Crha: Domníváte se špatně, ostatně vaše domněnky vás evidentně zrazují celkem často.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
20. 1. 2018 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejvetsi problem BTC, coz v clanku nazaznelo, je pomala sit, ktera dokaze zpracovat jen 7 transakci za vterinu, treba MasterCard umi nekolik tisic transakci za vterinu. Cena transakci je tedy extremni a nikdy se nesnizi, do doby, kdy prijde Ligtning Network. Po jeho prichodu se bude dat BTC uz zase platit a jeho cena poroste desetinasobne za rok! Kupujte BTC a drzte ho, proste vydelate ... casem.

RIGORMORTIS
RIGORMORTIS
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier žádná banka nedělá reálné pohyby okamžitě, ale za tři dny...to co je okamžité je víceméně domluva, že tato platba proběhne.
Tady to funguje podobně...v rámci platebních brán to je okamžité ale reálně to je až za několik hodin.

Funguje to jako s jookeboxem...čím víc dám peněz, tím dřív mě to zahraje.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier to je jedno, bitociny budou natolik drahé, že si s nima budeš kupovat celý baráky, takže tě doba transakce měsíc sem měsíc tam nebude zajímat. Na ty malé transakce tu je etherum.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha ty jsi tomu docela propadl :DDD No, nechci tě vidět za pár let ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @gogo1963: já tebe nechci vidět nikdy :wink:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: detto

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
20. 1. 2018 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Rekl bych ze toto ma resit B2x ktery bezi na stejne siti soubezne s BTC a je prave resenim poplatku u mikro transakci a i jejich poctu. Samozrejme neni nikde psano ze BTC bude navzdy nejvetsi hvezda jsou lepsi algoritmy treba LTC a dalsi s mensimi energetickymi naroky a rychlejsimi transakcemi kde se i pocita s velkymi pocty transakci.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
20. 1. 2018 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne mi uz tiez Bitcoin zacina vadit. Hlavne tym, ze o nom musim vsade citat. A mimochodom Gtx1080/Gtx1080Ti (nizsie modely nesledujem) sa daju stale v SRN v pohode kupit (inde nesledujem), akurat su o nejakych 100-150 eur drahsie, nez pred rokom. Take HDD, alebo kedysi davno pamate hupli skokom na dvojnasobok.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dneska tolik nechválím, protože celá teorie tohoto článku je založena na tom, že v budoucnu bude kam utíkat ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Já to vidím na Mars. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám dotaz, kde jste byl na tom, že bitcoiny "ubývají" :?:

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha To je jejich logická vlastnost - je nějaké vytěžitelné maximum (nechce se mi ho hledat, tak řekněme 100 BC). V okamžiku, kdy si někdo koupí 10 BC a umře bez toho, aby předal komukoliv heslo (nebo heslo ztratí, rozbije se mu disk se správcem hesel, atd, prostě se nemůže nikdo dostat k peněžence), jeho 10 BC se ze systému nevratně ztratí. Tedy bitcoinů z oběhu ubývá a ten zbytek naroste na hodnotě.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii To jo, ale tento stav bude zajímat až lidi v roce 2140... :wink:

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je na nic, že všechno je vyprodané. Na druhou stranu svou GTX 1070 na Aukru prodávám už za skoro 15 litrů a to ještě pár dní do konce aukce zbývá.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa proč to prodáváš? Kupuješ Titan Xp?

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Ne, 1080Ti, až budou na skladě. Zatím se spokojím s mou PS4 Pro...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @BackPa: fuj, nezapomeň napsat té alžbětě, tučkově krasavici, že bys jí rád pozval na kafíčko. (nevím jak se alžběta jmenuje příjmením).

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Nejste náhodou jebnutej na hlavu? Počkat, to vlastně každý ví, že jste. Ale jaká to musí být demence, abyste dokázal vyplodit to, co jste vyplodil... Žasnu nad debilitou některých jedinců, co tahají do komentářů věci úplně mimo téma, protože prostě nemají inteligentní argument a musí se ozvat.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @BackPa: Rád bych ti doporučil film: Vyšší princip, abys pochopil o čem má slova jsou. PS4 je prostě hnůj a podporovat hry na konzole by mělo být v herním světě odsouzeníhodné podobné kacířství. Konzole ničí hry víc než debilita hráčů.

fyby
fyby
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 1. 2018 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Nezlobte se ale díky konzolim jsou vubec hry kde jsou. A co je na nich tak zlého? Někdo doma nechce na hry počítač , radsi konzoli pro větší komfort používání (myšleno k hraní ). Sám jsem původně atari/amiga/pc hráč, co jeden čas koupil konzoli a od té doby většinu her mám prostě nás konzoli.

Bez takového Nintenda by chyběla spousta super her. A to proto, že výrobce konzolí je zároveň výrobce software. A teď tím nemám na mysli placené exkluzivity.

BackPa
BackPa
Level 1 Level 1
22. 1. 2018 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Ale stále jsou konzole užitečnější, jak vaše výplody zde. Navíc konzole platí vývoj her, na PC se drtivá většina jenom pirátí a těch pár her, co si na sebe vydělalo jenom na PC, těch moc není.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
22. 1. 2018 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @BackPa: Lžeš. Hry pro PC a hry pro konzole jsou dvě odlišná odvětví.

reg_istry
reg_istry
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já blbec když jsem ještě v květnu viděl rx 570 za 4990 Kč, kterou jsem chtěl, jsem si řekl, že ještě počkám. No a pak přišly nečekané výdaje a už na ni nezbylo a jenom jsem zahlédl to Ethereum růst a už jsem viděl, že je to v háji :D . Nakonec jsem si koupil bazarovou GTX 970 a taky fajn. Spíš mě štvou ty ceny RAMek...

Davo
Davo
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si osobne myslím, že výrobcom grafík tento stav vadí a vadiť by mal. Nie len nvidia a AMD, ale aj ich priamy odberatelia (Asus, MSI, GB, atď.) sú dnes naviazaní aj na iné odvetvia gaming biznisu - monitory, periférie, gaming služby a technológie a malo by im záležať na tom, aby z dlhodobého hľadiska vedeli svoju primárnu cieľovú skupinu uspokojiť. Pozrite sa na nvidiu, od G-sync, cez novopredstavené veľké gaming obrazovky až po Shield streaming... to sú všetko služby a technológie do ktorých investujú, promujú ich a ktoré im bez kariet stoja na mŕtvom bode. Tiež treba povedať, že NV a AMD nemajú z týchto megamarží na kartách nič, oni stále predávajú za svoje bežné ceny, nafukuje sa to u predajcov, ktorí samozrejme využívajú stav dopytu a ponuky. Čiže určite je v záujme výrobcov kariet s tým niečo urobiť. Mesiac či dva nedostupnosti nie sú problém, ale ak by toto malo trvať pol roka, rok či viac, tak to začne byť kritické.

Sám som zvedavý ako to vypáli. Našťastie som upgradeol v lete medzi kryptobublinami a som na 2-3 roky vybavený.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Davo moje gtx1080 koupená rok před Vegou teď vypadá jako kauf tohoto desetiletí... 8)

consider
consider
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nojó, [b]intristická[/b] hodnota, o tom jsem taky tuhle na [b]intru[/b] slyšel...ale neměl jsem potřebu o ní dělat článek :)
Ale kdoví, jestli autor nemyslel třeba [i][b]intrinzitní[/b][/i]...

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
21. 1. 2018 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, tohle je typ článku, který mě rajcuje :-)

Doporučení na další článek (ale asi se bude déle zpracovávat, protože je třeba něco nastudovat):
Kryptoměny podložené užitnou hodnotou nemonetární služby.
Tady už to začíná být masakr, protože v tomto případě už měna vyjadřuje užitnou jednotku práce. Mám na mysli siacoin, ale ona se vyskytne časem zcela jistě zásoba kryptoměn, které budou provázány s nějakým specifickým řešením služby.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

první strana: "Někteří, jako Jamie Dimon z JP Morgan Chase, označili bitcoin přímo za podvod a přirovnali ho k holandské „tulipánové bublině“ z let 1634 – 1637."

vs Dimon se v lednu vyjádřil:

"JPMorgan chief executive Jamie Dimon has admitted that he “regrets” calling the cryptocurrency a fraud in September last year.

In an interview with Fox Business, Mr Dimon said that he believes blockchain, the technology behind bitcoin, is “real”.

dibon
dibon
Level 1 Level 1
22. 1. 2018 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Ale prosim ta! On to nelutuje :D Ved po tom svojom vyhlaseni, sam nakupil bitcoiny cez externu firmu :idea: :lol:

Ozana
Ozana
Level 1 Level 1
24. 1. 2018 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvůli těžbě je prý nedostatek i výkonných zdrojů.

18TommyBoy
18TommyBoy
Level 1 Level 1
24. 1. 2018 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Určite výrobcovia ako AMD a nVidia nebudú zakazovať na chipoch ťaženie, MAJÚ SUPER ULTRA BIZNIS, čo vyrobia grafické karty, tie sú hneď fuč, zisk zo všetkých + môžu zvyšovať ceny do nekonečna :lol:

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
24. 1. 2018 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@18TommyBoy Hlavně a co je nejpodstatnější, generace degeneruje, sedí u PC a mastí hry. Každý druhý je v 15 slepý, kulhá a je debil. Když nebude na čem hrát konečně se začne hrát fotbal, volejbal, tenis, ping-pong, začne se běhat, plavat, chodit do společnosti, opékat s kamarády... kdo ví o čem vlastně píšu? :lol:

Ripper6
Ripper6
Level 1 Level 1
10. 2. 2018 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT Tak jeste stale mlady lidi cestujou, ne kazdej hraje u pc :)
Presto ale nejde to vecne, takze jsme taky rad ze jsem koupil roce v Zari 2016 Nvidia 1060 6gb Gainward Golden za 8500kc. Mozna by dnes sla prodat za 11 000kc :D ale zas bych si uz nic nezahral :shock:

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT KwazzyGT
"... kdo ví o čem vlastně píšu?"
Asi píšeš o sobě a svých dětech.

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
25. 1. 2018 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @Balmung: Jak se říká, potrefená husa zagágá, že...? :roll:

Davo
Davo
Level 1 Level 1
27. 1. 2018 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT @KwazzyGT: Nechcem ti nabúrať teóriu, ale dnešné decká fičia hlavne na mobiloch. Keď vidím jak sú schopní pol dňa presedieť zhrbení nacapení na tom minidispleji, tak vedľa toho PC gaming za stolom vyzerá skoro jak zdravotné cvičenie. :D A keďže na mobiloch zatiaľ mining nefičí, tak predstava, že decká sa vrátia k športu je zatiaľ veľmi nereálna.

Reklama
Reklama