Zpět na článek

Diskuze: Legendární první Half-Life se dočkal ray tracingu – oprašte brokovnice a zamáčkněte slzu dojetí nad tou starou kráskou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2023 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

celkem by me zajimalo zda by dnesni TOP karty utahly treba Quake 3 Arena.. zatim se predelavaj jenom silene stary hry co mely jeste kostickovanou grafiku :)

Haunter
Haunter
Level 20 Level 20
24. 2. 2023 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nic, beru vysavač a jdu hodit atomovku v crossfire:-D

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2023 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sérii Half Life miluju, ale tohle mi nepřijde jako něco, z čeho bych si sednul na zadek... pár stínu a odrazu a i tak stará hra, která krásně běžela i na muzejních strojích srazí na kolena i RTX2080 ...to je tedy pěkná budoucnost RayTracingu. Ještě než autor vynese soud, tak by si vážně měl zkusit Black Mesa, protože ta vylepšená grafika tam opravdu udělá kus parády a je radost to takhle hrát (samozřejmě i ten retro nádech při hraní originálu je fajn).

Každopádně bych třeba raději viděl Ray Tracing na Half Life 2... tam mi to už dává větší smysl.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2023 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FabledWarrior @fabledwarrior kde ti ju sraza na kolena ? pozri si to i bez raytracingu su rovnake fps a vytazenie. dneska ma uz i kazdy chudak na kartu s rtx 2080 vykonom.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2023 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro
cituji autora: "Jak jsem to zkusil, tak RTX 2080 ve 3840 × 2160 dává s DLSS na „Performance“ kolem 45-50 FPS. Režim „Balanced“ je o nějakých 10 FPS níž..." v režimu balanced 35-45 FPS a nutnost použít DLSS na Half Life 1? WTF?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 2. 2023 19:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @fabledwarrior ahaaaa 4k raytracing s dlss dava malo. historicka, na nove karty neoptimalizivana hra . na rx 6800 sa mi to pomaly ani nehybe s raytracingom.
a vies, ze to nieje orignal, ale fanusikmi prerobene ? tam ide skor o to , aku zmenu vyvola raytracing v starej hre a ako ju ozivi.

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
25. 2. 2023 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FabledWarrior @fabledwarrior ja bych rad videl nove hry ktere maji hratelnostni uroven halflife2 a jestli budou s RT nebo bez me opravdu nezajima.

Semik
Semik
Level 47 Level 47
24. 2. 2023 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ludia ako belka vám budú vyprávať, že ray tracing nemá budúcnosť a nikto to nepoužíva. lol in your face beruško :D = :D = :D =

Kessara
Kessara
Level 27 Level 27
24. 2. 2023 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik No jo jenže na původní half-life v 1080p mohla stačit, a teď jen odhaduju, s prstem v nose karta řady Geforce 4 / Radeon 8500? Na to samé s přisypaným RT potřebuju 2080 která bude mít tak 100x vyšší hrubý výkon a ve finále máme krásně nasvícené furt ty samé low res textury (navíc některé vypadají jak přes software renderer) a modely ale chápu že to je prostě daň za rychlost implementace, nikdo nevezme tým vývojářů aby rok předělával 25 starou hru na full time.

Zajmavější by mohlo být kdyby se starý zdokumentovaný engine krom raytracingu aplikovaly i AI jednotky které ty karty mají a skrz ně by dokázali realtime právě upsamplovat staré textury a třeba i zlepšovat složitost modelů. Vím že na lecos existují hd mody, ale mít tohle implementované na úrovni enginu nebo ještě lépe v ovladačích gpu, mohla by být vcelku snadno koukatelá i hromada starších věcí vč. modů, her na stejném enginu atd.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 2. 2023 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kessara @Kessara ano vtedy 1080p, ale on to pustil 4k , ked to pustis 1080 tak to pojde ok.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
25. 2. 2023 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @Semik Stratos aká Veliký, aká Bělka, aká Jan, aká Strtosovina, aká Stratosovina Ti napíše cokoliv ..že AMD má lepší... :D :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 2. 2023 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @Semik budoucnost ma ale vzdalenou, ani 4090 dneska nedokaze rozjet nejnovejsi hry jenom s castecnym pouzitim RT ve scene, kdyby byly novy hry pocitany cely v RT pobezi to v jednotkách FPS

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
22. 6. 2023 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo A čemu se na tom divíte? Náročné hry byly vždy motorem pokroku. Když jsem hrál prvního Quake nebo Unreal, tak také nebyla šance to rozběhnout v tom nejlepším nastavení (tenkrát to bylo hlavně o rozlišení). Mnohem důležitější je, ze nekdo ukazuje směr, kterým se to bude posouvat.

Reklama
Reklama