Zpět na článek

Diskuze: LifeView TV Walker Q DVB-T: televize na dlani

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2007 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento produkt se hrozně přehřívá. Když se dívám na televizi tak 2 hodiny, tak mám o něj strach. Poslouchal jsem větrák a nic tam nehučí. Asi nemám větrák. Můžete mi poradit? Mám ten výrobek reklamovat? Děkuji Ondřej Strnad.

- Ondřej Strnad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 02:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to video je dobrej napad... bylo tady poprve nebo mi uz nekde uniklo?

vy se divite ze to nejede a aceru?:D ste se pomatli ne? co kdy na kACERovi fungovalo?:D za neco takovyho bych se stydel jako chude student natoz se k tomu priznat jako redaktor PC tuningu
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Video už tady bylo, a i přes stížnosti se redaktorům stále jeví jako dobrý nápad, aby se pouštělo automaticky :-( (ukažte mi jediný velký server s videorecenzemi, kde to takto imho nesmyslně dělají)

Negativa:
- mám otevřených víc panelů, aplikací, hraje přehrávač, a do toho se "někde" pustí video se zvukem
- mám rychlý internet, začnu číst článek, a než dojdu k videu, tak je někde v půlce, takže ho stejně musím přetočit, a mezitím mě otravoval zvuk
- mám počítaná data, žádné video si pouštět nechci, a přesto se to samo bufferuje
- Mem

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nikdy nedám příliš na to, co se "povídá". Šel jsem do Aceru a nikdy jsem toho nelitoval. Slouží spolehlivě, a ani po roce a půl není příliš ojetý, dokonce ani neskřípe. Tak nevím, kde je ten problém...
P.S. Prosím, držme se tématu.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pardon... mel bych se omluvit. byl jsem trochu ospaly a pripity . nicmene za svym nazorem na acer si stojim. ale mate pravdu ze to patri jinam
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak kriticky bych k aceru nebyl. elektroniku maji vesmes stejnou jako vsichni ostatni ale dilenske zpracovani je opravdu hrozne. vlastnim ntbk znacky Asus (M6A) a Acera bych asi nekoupil.

digitalni TV je fayn, ale prece jenom 10MBit na tolik kanalu je malo. Asi nevite, jestli se v brzke dobe (5 let) planuje spustit vysilani v HD?
- LDK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 03:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ma to vobec vyznam, ked tu mame VLC (VideoLAN Client)?
- bad magoo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To ano, ale zavisi len a len od tvojho ISP, ci ho mozes prijmat. A nie kazde sa chce riesit system routovania multicastov.
- Richard Kuchar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá recenze. Ale je tu pár "nepřesností". Dosah DVB-T signálu je vyšší než +-50km ... je minimálně dvojnásobný, jsem z Chomutova a zde chytáme DVB-T signál z Prahy. Vzdálenost Chomutov-Praha je 100km. Navíc chytáme i Primu a Top TV
- tovr1203

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 100km? V dobrém terénu a směrovou anténou proč ne! Musíte ale mít: 1. dobrý terén a směrovou anténu.
V mém okolí je v některých směrech i těch 50km problém.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pravda je, že ne každý u nás ve městě ten signál chytí, musí mít výhled na Prahu, tak aby mu v cestě nestál jiný panelák. Ale stačí k tomu obyč anténa za 300kč, kterou mají v každym elektru
- tovr1203

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V diskuzi u tohoto vyrobku na czechcomputers ma dost lidi problem s viz. subject. Coz me od koupe dost zrazuje.. ;/ nema nekdo zkusensot s nejakym externim hybridem na analog a digital? mam kabelovku kterou bych chtel pichnout do analogu a pak na pokojovou antenu bych chytal digitalni cesky kanaly v lepsi kvalite..
- Tomáš Štvrtecký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jestli mas kabelovku, tak vsechny kanaly, ktery se vysilaji v digitalu, mas v digitalu. Teda aspon u velkych spolecnosti to tak funguje... Proto asi nikdy neprejdu na digitalni TV kartu (v PC mam analog), protoze kabelovka to resi sama od sebe...
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá recenze, mám MSI Megasky580 a jsem s ním spokojen.V Praze běha v poho na malou anténku, na chlupě cca 30km mě to na velkou anténu na střeše neběhá, ale na tiň ťong anténu vpohodě. Vyplatilo by se udělat test více takových zařízení, i interních karet.
- Pravoslav Krabec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že je to dobrá reenze a já bych do něj šel. Našel jsem ho cybexu za 1388,-, což je good cena
- Iguka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

umi to zchroustat i analog signal? konkretne mam na mysli kameru kterou mam v dome na chodbe tzn. abych nemusel do notasu kupovat nejakou dalsi tv kartu anebo tahle sranda, nebo tomuhle podobna to umi? diky
- Kriznik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaka antena je pro dalkovy prijem DVB-T nejvhodnejsi? Bydlim asi 45 km od Brna, za pokus by to mozna stalo, ne?
A ta antena - podle me musi byt naladena na rezonancni kmitocet, jinak pomuze jen malo... Na jake frekvenci se vysila DVB-T? Je lepsi pro tento ucel antena dipolova nebo prutova?
Diky moc
- Moas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice pekna recenze, jedine co me odrazuje od koupe je prave pripojeni pres USB. Jasne, je to velice fajn z hlediska mobility, cili pro notebooky, ale pripojeni prostrednictvim USB, zbytecne zatezuje cely system mnohem vice. Potreboval bych neco domu, do sveho stolniho PC a tak zbytecne kupovat USB tuner. Chtelo by to neco do PCI, popr. PCI-E. Byl bych velice rad, kdybyste do budoucna pripravili nejakou recenzi pro tyto sbernice.

PS:Jakto, ze Prima neni v Multiplexu A? Licence?
- LukiX_Metallic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Právě jsem si to objednal, tak doufám že budu plně spokojenej.. Podle recenze je to super.
- Mira Po

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hm, ja to objednal, ale pak jsem to ihned zrusil pote co jsem si precetl tohle: http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-P076F554404BB1ABEC12570ED004C061B.html?&all=1
takze hledam neco noveho. Ale je to hrozne tezky - aby to nehazelo BSOD, aby pri dualnim vysilani nepoustelo do kazdeho repraku neco jineho, aby to bylo male do USB (pri silnem signalu staci integrovana antena, pri slabem moznost pouziti ext. anteny), treba to podporovalo MCE... na cene mi moc nezalezi, ale stejne je to mission impossible
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ach jo, jak to že vždycky, když něco kupuju tak je nějakej problém? :( To ale asi dneska u všeho. No a nebo si jen nedokažu vybrat.. Objednávku rušit nebudu, musí mi to přece vzít zpět kdyby to nefungovalo.. Třeba budu mít štěstí jak ti dva ze tří v té diskusi :) To je celkem velká šance :D
- Mira Po

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim kde autor prisel na to, ze to ma lepsi kvalitu nez analog (kvalitni analog). DVB-T bylo navrhovane na to, aby melo maximalne stejnou kvalitu jako analog (idealni pripad). realita je ovsem takova, ze na takovou kvalitu je potreba datovy tok min cca 20Mbit (multiplex A ma 22,12Mbit), coz se dneska nepouziva (vesel by se tam jeden kanal) a na tento tok se multiplexuje rovnou nekolik kanalu, takze kvalita nemuze bejt ani nahodou lespi. jiste to ma vyhody, ze tam nejsou zadny "duchove" atd... ale hlavne pri rychlejsi zmene obrazu je to dost spatny. kvalitni analog pres kabel je proste lepsi.
- lukina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Precitaj si specifikacie na internete pre DVB-T. Digitalne vysielanie ma dostatocnu priepustnost na vysialnenie niekolkych programov v HD kvalite. Taketo nieco uz praktikuju americania.
Navyse analogova TV ma rozlisenie cca 640x480(ak pocitam aj servisne info a teletext) a i pri farebnej hlbke 32b ti staci prenosova rychlost 9.3Mbps (32b pre analogovu TV je prehnana hodnota).
To, ze obraz je nekvalitny je dane sposobom, akym momentalne TV stanice vysielaju digitalny signal (nahrany digitalny s aprevedie do analogoveho, spracuje a vysiela analogovo + sa prevadza do digitalneho pre DVB). Takze blaboly typu analog je lepsie nemozu obstat v dobe testovacej prevadzky a doladovanie velkych malych much. To si nechaj napotom, az ked bude DVB v oficialnej ostrej prevadzke.
- Richard Kuchar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tady mě někdo nepochopil PAL má rozlišení 720*576 (neprokládané vysílání)barva 32bit. Datový tok při grab. do formátu avi v bezztrátovým kodeku cca 8MBs se zvukem v PCM. Jinak ČT má kompletní zpracování v digi. formě teprve pak se to převede do analogu. Do multiplexu se vždy bude dávat co nejvíce stanic takže max. dat. tok bude asi okolo 4-4500 i se zvukem. Což je zajisté rozdíl oproti plnému PALu. Prostě to musí být zákonetě někde vidět. Když se proti tomu přidají né moc kvalitní převodníky v set. boxech (zde je samozřejmě cesta ke zlepšení) je obraz jak jsem popsal.
- alenzo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas. Přesně tak. DVB-T oproti analogu (televizor Loewe) nemá šanci. DVB-T chybí polotóny, detaily, o věrnosti barev se dá pochybovat, nezvládntá kompenzace pohybu. To jste vážně tak slepý. Asi vým Vás facinuje že DVB-T nešumí to je to. Při tak malých tocích jsou denoise filtry mocným nástrojem. Jinak pro informaci digitál nezavrhuji. ČT je plně vybavena digitálně a obrazově to jde. Ale je to o úplně jiných datových tocích a jiné kvalitě A/D D/A převodníků než to co posílají do multiplexu.
- alenzo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Teorie sice hazká, ale praxe říká, že záznam grabnutej z digitálu je v 99% o třídu lepší, než záznam grabnutej z digitálu.

No to bude nejspíš v tom slovním spojení "kvalitní analog" - to je přesně to, co neexistuje.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: To je tim, ze na karte do PC nikdy nebudes mit tak kvalitni A/D prevodnik. Na kompu to mozna lip vypada, ale na klasickej televizi je lepsi analog (z kabelovky) nez digital
- lukina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lukina: Neexisuje lepší než žádnej A/D (D/A) převodník.
To je to, o co tu jde - udržet data v digitální podobobě od počátku (natočení, zpracování) až do konce (zobrazení).

Možná je pravda, že dneska ještě není často digitální vysílání tak kvalitní jako analog (trhá, je rozmazaný, často dělá i artefakty) ... jenže, to co tu máme dnes je spíš nějaký techdemo než finální produkt (taky ho zatím nikdo jako finální produkt nepropaguje - víceméně se v TV říká, že "můžete vyzkoušet digitální vysílání").

Stačí systém postavit dostatečně robustně, a bude mu úplně jedno, jestli do něj bude tlačit 5Mbit dnes, nebo 500Mbit za 20 let (a to už uznejte bude kvalita trochu jinde ... ona i kvalita toho analogu se za jeho života podstatně zlepšila)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lukina: No to, ze ti prijde analog z kabelovky super, bude tim, ze kabelova spolecnost to prijima digitalne, a pak to jen posila po kabliku. Je to jako kdybyz si koupis digitalni prijimac (set-top-box) a zapojis ho kablikem do TV, chapes?
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to mi rekni na cem mas lepsi obraz analog nez DVB-T, co je to za televizi? a odkud beres ten "kvalitni analog"?
- Oxidus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace koukal jsi nekdy na fotbal na 72 cm plochej 100 Hz televizi? jinak ten signal je z kabelovky. uz jsem to psal o prizpevek vys.
- lukina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo koukal viděl jsem tohle .... rozdíl mezi "obyč" a 100Hz TV je nula nula nic. Rozdíl mezi analogem a digitálním příjmem je dost poznat na první pohled.
- tovr1203

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @tovr1203: Tak to si kup brýle kamaráde :) Rozdíl mezi "obyč" a 100Hz televizí není nula nula nic! Vlez si třeba do Tesca a koukni do regálů, kde sou vedle sebe tyhle dvě televize a uvidíš jakej je rozdíl. Na 100Hz je obraz např. o dost klidnější a to si myslím, že je oproti 50Hz velký plus!
- howned

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @howned: Kludnejsi? Ked sa pozeras zo vzdialenosti 2 metre, tak sa necudujem. Aj hlavne kvoli tomu sa zacali vyrabat 100Hz TV, druhym faktorom bola mensia unava oci pri dlhodobom pozerani TV (ospbne pozeram TV preto aby som si oddychol spankom, takze unava je premna ziaduca ;) ).
Dalsia vec v neprospech 100Hz TV je potreba pouzitia prevodnika z 50Hz na 100Hz. V CR ani SR (pokial viem tak ani v EU, zato ale ruku do ohna nedam) este ziadna TV nevysiela v 100Hz obnovovacej frekvencii, takze kvalita je len minimalne lepsia (zavisla od kvality uz spominaneho frekvencneho prevodnika.
- Richard Kuchar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já chytám digitál v Makotřasech (10km od Prahy směr Kladno) na normální "colorku" na střeše,všechny programy fungujou super, rozhodně líp než anoalog.Obraz "laguje" jenom občas,za bouřky nebo tak.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 4. 2006 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vie niekto o akú konfiguráciu ide? Máma Acer, Turion a XP Home CZ. USB radič neviem. Dik za odpoved
- brnz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 5. 2006 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážení, tento produkt je naprostuo nefunkční.
nejprve se vám několikrát zhroutí systém objeví se modrá obrazovaka. V Praze je signál DBV-T různý, není v žádné případě 100%, tím pádem stále Life View bufruje, zatěžuje procesor a systém padne. Přepínání mezi stanicemi není funkční zcela, na obraze jsou zeshora v 1/4 vrásnění, obraz stojí a to jak ve Vršovicích tak i v Edenu. V budově prostě nelze a v parku již nevím, nemám na to nervy. Na jinou anténu je problém ještě horší. Provozuji na notbooku v doporučené a vyšší konfig. Mironet (kde jsem to koupil) zatím ! reklamaci nebere. Nedejte na články pana Kwolka ! Toto zboží má podstané vady a je nefunční.
- Jenda JAZZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2006 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Life View se hrozně přehřívá. Když se dívám na televizi tak 2 hodiny, tak mám o něj strach. Poslouchal jsem větrák a nic tam nehučí. Asi nemám větrák. Můžete mi poradit? Mám ten výrobek reklamovat? Děkuji Ondřej Strnad.
- Ondřej Strnad

Reklama
Reklama