Zpět na článek

Diskuze: Manju Hedge má na povel AMD Fusion Experience Program

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hor410
Hor410
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se dalo čekat... jinak nVidia už mě štve s tím vypínáním PhysX, když je v systému jiná grafika. Klidně to mohli udělat tak, že povolí akceleraci fyziky jen na svých kartách a to ostatní na čemkoliv. Moc by tím podle mne neztratili. Potom by si možná koupili kartu od nVidie na fyziku i fanATIci... Nebo se pletu? Ale zdá se mi to tak...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak CPU a GPU v jednom je budoucnost mozna tak pro kancelarsky stroje ci slabsi NTB ale pro ty co chtej hrat a zajimaji se o vykon svych masin to nebude znamenat nic. Pac abych kdyz pak nebude stihat grafika a CPU bude v pohode, nevim proc bych musel utracet penize za oboji :( navic to bude mit vyssi vyzarovani tepla :arrow: jeho horsi odvod

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 jen tak mimochodem vy znáte výkonnost APU ? využití ? možností? spotřebu , atd. já jen ,že tu vynášíte soudy a vůbec nic o tomto výrobku není známé... jak vvýte ,ře třeba nebude míst v sobě HD5870 a 6 jádrový CPU ? tento projekt je teprve v plenkách... takže bych ještě neodsuzoval...
a další otázkou je kdo vůbec využije dnešní sálu HW ? a ani hry ho nevyužijí
sou jen špatně udělaný a neoptimalizovaný... vsadim se ,že většině lidí stačí integrovaná GK a dvoujádrový CPU...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris no tak ten zacatek je trosku z cesty, pac jinak by to byl cip jak, s prominutim, krava (jeste vetsi nez dela nvidie) a ted si vem ze to teplo co odvadis z cpu a gpu bys mel na jedny maly plosce APU. To s tema komponentama co popisujes neni momentalne realny, v budoucnu snad ale ted ee. A ten konec s vyvojarema souhlasim, jenze zmena asi taky neni realna pac by to znamenalo vetsi usili pri vyvijeni softwaru a vetsi vydaje pri vyvoji coz se asi nikomu nechce davat :wink:

foboss
foboss
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Fusion by našiel uplatnenie napr. v HTPC systémoch, spomínaných notebookoch, ale napríklad aj v "Tesco zostavách". Lenže škoda, že kým vyjde, bude tá HD 5670 či čo to tam je, úplný low-end :confused:

kapa
kapa
Level 25 Level 25
3. 6. 2010 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@foboss Velmi vela ludi sa hra na plejstejsnoch, Xboxoch, vii a pod a tam je neporovnatelne slabsia grafika a ziju a zabavaju sa. Momentalne je to ako vravite vy, no buducnost? ja si myslim, ze ste vedla, uz teraz je hardware vykonnejsi ako bezny clovek potrebuje. Buducnost je podla mna uplne niekde inde a istotne v buducnosti nebudes mat doma teraflopy, nebudu ti treba, setko bude online, aj vykon...... Alebo sa Vam zda cesta GTX 480 dobra? pocitaz zere 500W? je normalne aby sa vam po drotich ohanali jednotky a nulky a zrali taky vykon? Toto je isto zla ceta... Pocitac ma zrat 50W aj s monitorom a to som prehnal...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@foboss @kapa: tak na tohle ti musim rict jediny, dokud budou volne k prodeji desktopy tak ja ho rozhodne mit doma budu :!: Nechci mit vsechno sdileny na siti a bejt monitorovanej co kde a s cim delam. Zatim to monitorovani neni tak zavedeny ale to co chce prosadit Obama uz zacina omezovat osobni svobodu pod zaminkou vetsi bezpecnosti proti terorismu (to zase zacal Bush) coz je ale jenom zastiraci manevr skupiny vedouci oba prezidenty (vlastne vsechny po JFK) Bilderberg. Mozna jsem paranoidni ale mozna je v tom taky neco pravda. :!: BTW: Komp ti celou dobu nejede na max vykon takze u ATI je to v pohode a u nvidie staci zapracovat na idle spotrebe (s mensim vyrobnim procesem klesne i vyzarovane teplo pri zatezi). A 50W i s monitorem :lol: promin ale jen ten muj monitor ma v papirech napsanejch 100W takze asi tak.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
3. 6. 2010 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@foboss @kalda69: moj cely relativne vykonny komp /C2D, HD4670/ aj s 27" LCD monitrom, routerom, UPSkou mi momentalne ked ti pisem zerie 95W a aj to je vela nato co robim...., inac ja sa nebranim vykonu, no vykonu mame uz reaz az dost, ked si predstavim, co vecsina luci robi na kompe a ked sa tak predava ATOM platforma....., Buducnost az tak neodhadujem ako ty, no ze to bude inac, to sai vieme.... :wink:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@foboss @kapa: souhlas :wink: a bodik

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ona u grafických karet, které dělá ATI by byla i otázka, co by měl dělat ten CPU, tedy jestli opravdu přímo nahradit CPU v PC (což si nemyslím), nebo prostě převzít některé jeho funkce, na které by byl lepší, výkonější a CPU v PC by mohl pracovat na jiných věcech, jako třeba práci s daty (jejich přesun do paměti atd). Některé výpočty by ale prostě nedělal. To by mohla být třebas právě u her výhoda, jelikož by bylo nutné předávat méně dat z RAM do VRAM a tento proces by tak mohl být jednoduší, protože konečné výpočty by se prostě udělaly až na místě a hned následně by se to přeneslo do grafiky.

Co se budoucnosti týče, ta je nejasná :). Ale bohužel, konzole na hry a málo výkonný mobilní PC na internet a práci je bohužel možnost docela pravděpodobná.

Michal Kasparec
Michal Kasparec
Level 1 Level 1
3. 6. 2010 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím, ale pokud se nepletu nejde jen o to že bude GPU a CPU na jednom kusu křemíku. Pokud jsem dobře pochopil co jsem zatím dodnes četl, tak právě se chce hlavně využít toho aby si navzájem pomáhaly tyhle dva čipy.
Samozřejmě nebude GPU dosahovat takových výkonů jako HD5870, ale nemyslíte, že právě i nižší verze 5 řady (i kdyby to byla i jiná řada) mají dost brutální výkon.
A pokud sem to dobře tedy všechno chápal, tak by při nějakých těžkých výpočtech na CPU měla být nějak schopná právě GPU pomáhat aby se s tím procesor netrápil sám. Ono grafické karty mají obrovský výpočetní výkon a je škoda ho nevyužít.
Jen dofám, že sem celou technologii Fusin pochopil dobře. Podle mě je to pro AMD/ATI dost velký krok kupředu.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
4. 6. 2010 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Kasparec tak ono pocitat na GPU misto CPU jde normalne akorat vetsinou na to chybi poradne optimalizovanej soft. Ale na hry to porad nebude protoze jestli neco nebude stihat procak a bude to chtit dohnat grafikou tak se ti snizi zase vykon grafiky a klesnou i fpska. Jinak doufam ze se Ati polepsi s ovladacema pac jestli tohle bude chtit dohnavat az bude mit tenhle produkt na trhu tak to na zacatku nebude mit moc priznivcu. Jako nerikam ze do kanclu je tohle reseni idealni nebo domu na surfovani ale pro hrace kteri nechteji kupovat konzoli to opravdu neni, proste to nebude mit dostatecnej vykon (ale tohle zas neni chyba Ati ale spis vyvojaru gamesek ktery vetsinou spatne optimalizujou gamesy)

Reklama
Reklama