Microsoft nutí uživatele k přechodu na Windows 11 pomocí vyskakovacích oken
i Zdroj: Windows | Unsplash
Novinka Microsoft nutí uživatele k přechodu na Windows 11 pomocí vyskakovacích oken

Microsoft nutí uživatele k přechodu na Windows 11 pomocí vyskakovacích oken

David Švrček

David Švrček

68

Microsoft zavádí do systému Windows 10 sérii vyskakovacích reklam navádějících na nový systém Windows 11. Hlavním tahákem má být novější hardware a integrace AI do systému.

Reklama

Microsoft začal obtěžovat uživatele Windows 10 s vyskakovacími bannery navádějícími k přechodu na nové počítače s Windows 11. Tyto výzvy upozorňují na konec podpory Windows 10, plánovaný na říjen 2025 a lákají uživatele na výhody modernějšího operačního systému. Tyto výzvy uživatele odkazují na propagační stránky s nabídkami nových zařízení.

Zajímavé je, že Microsoft ve výzvách nezmiňuje možnost pokračovat v používání Windows 10 s placenými bezpečnostními aktualizacemi. Ty budou dostupné za 30 dolarů ročně. Místo toho se výzvy zaměřují pouze na propagaci nákupu nového hardwaru, protože Windows 11 oficiálně podporují pouze zařízení s procesory vydanými od roku 2018.

Microsoft nutí uživatele k přechodu na Windows 11 pomocí vyskakovacích oken
i Zdroj: Microsoft

Přechod na Windows 11 je na trhu je pomalejší, než společnost očekávala. I když operační systém zaznamenal popularitu, většina uživatelů stále upřednostňuje Windows 10. Windows 10 totiž stále dostává nové funkce, což vytváří logicky spekulace u uživatelů. Microsoft totiž původně tvrdil, že aktualizace pro Windows 10 skončí v roce 2023, ale letos v červnu znovu otevřel beta program pro testování nových funkcí.

Nové vyskakovací okna navazují na podobnou strategii, kterou Microsoft použil již v minulosti při propagaci Windows 10. I tehdy společnost tlačila na uživatele starších verzí systémů, jako byly Windows 7 a 8.1. Aktuální přístup ovšem naznačuje, že Microsoft sází na to, že modernější hardware a umělá inteligence bude hlavním tahákem přijetí Windows 11.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama