Napster jde do Japonska
I když se Napster horko těžko snaží udržet své zákazníky ve Spojených státech a společnost zvažuje dokonce svůj prodej, byla hudební služba dnes zpřístupněna pro Japonce.
Japonský Napster spolupracuje s Tower Records Japan a nabízí dva miliony skladeb včetně tamních umělců. Společnost doufá, že jí Tower, největší prodejce hudby v zemi, pomůže při soutěžení například s iTunes od Apple, které je v Japonsku už asi rok a daří se mu tak "středně".
Napster v Japonsku opět představil svůj model předplatného "vezmi si kolik můžeš" a společnost tvrdí, že je první službou, jež předplatné v Japonsku nabízí. Minulý rok zde také Yahoo představilo svůj Yahoo Unlimited s 100 000 skladbami, avšak nyní je služba dostupná jen pro USA a Kanadu.
Základní předplatné pro poslech skladeb na až třech počítačích je za 10.99 dolarů, Napster To Go, jenž umožňuje nahrát hudbu na přenosné přehrávače pak pořídí Japonci za 16.99 dolarů. Stejně jako u iTunes si zákazník může také zakoupit skladby jednotlivě za 150-300 yenů. NTT DoCoMo, japonský největší mobilní operátor, již nyní počítá se službou Napster To Go do svých budoucích modelů.
Zdroj: Betanews