Nejcennější značkou na světě je Apple!
Prestižní americký ekonomický magazín Forbes stanovil žebříček padesáti nejcennějších značek světa.
První příčku drží značka Apple, kterou ohodnotil na 57,4 miliard dolarů. Druhý je Microsoft oceněný na 56,6 miliard dolarů. Google skončil „až“ na páté pozici: 37,9 miliard dolarů. Fakt, že prvenství drží nakousnuté jablko dokládá, jak je značka Apple ve skutečnosti silná. Mateřská společnost v minulých letech několikrát klopýtla a mnohdy neměla na růžích ustláno.
Prodeje Apple poklesly po dobu čtyřletého časového úseku v letech devadesátých o 46 procent a v roce 1997 se prodávala akcie za méně než 4 dolary. Po návratu Steva Jobse a následného uvedení počítače iMac se situace zvrátila. Hodnota akcie letěla po několik následujících let strmě vzhůru a do dnešního dne vzrostla až na šedesátinásobek. Za posledních 12 měsíců činily příjmy Apple 57 miliard dolarů. Čistý zisk byl 12 miliard dolarů.