Zpět na článek

Diskuze: Nejdražší značky světa: Intel je sedmý, první je Coca-Cola

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
21. 9. 2010 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no IBM by som určite vymenil za Intel. Intel pozná viac ľudí a IBM bola už párkrát v červených číslach čo sa o Inteli povedať nedá.

Quixote
Quixote
Level 1 Level 1
21. 9. 2010 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Haha, tak to je nadherna podpasovka HP toto. Dvaja najvacsi superi na poli IT - HP ako najvacsia IT spolocnost, IBM ako ich najvacsi konkurent a tuna su zaradeni ako "Business Services" vs. "Electronics".

Muahaha, jasne ze maju nizsiu hodnotu znacky ked toto je v povedomi o znacke.

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
21. 9. 2010 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všimněte si kam až se dostala normální Cola kdo by to byl řekl co? :) a přitom zítra půjdete do práce a tam si jí dáte ;)
Coca Cola :D

sova
sova
Level 1 Level 1
21. 9. 2010 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za povsimnuti stoji kolonka "Country of Origin". Amerika - zeme zaslibena :)

viperman
viperman
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co je to za firmu na piatom mieste? to logo nepoznam

Tai
Tai
Level 21 Level 21
22. 9. 2010 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@viperman General Electric Company (GE)
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Electric

Tai
Tai
Level 21 Level 21
22. 9. 2010 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@viperman GE...GE money

Chicken
Chicken
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=viperman]co je to za firmu na piatom mieste? to logo nepoznam[/quote]

To asi nepoznal ani autor, když se nezmínil o této firmě. 2. největší firma na světě a svým způsobem také velmi důležitá pro naše počítače. General Electric.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
22. 9. 2010 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Chicken]To asi nepoznal ani autor,[/quote]Pokud si rozkliknete tabulku, vedle každého loga je křížek, když ho rozkliknete, zobrazí se vám nejdůležitější informace o dané společnosti. :twisted: P.S – méně psát a více číst

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nebyl tu náhodou před nedávnem článek, že nejdražší značkou je Apple? :roll:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto ano bol a uz od zaciatku som mu neveril, ze by mal Apple az taku hodnotu ... :D
- IQLogic

Heavic
Heavic
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimavý... podle jiných zdrojů tomu je úúplně ale úúplně jinak :D Ale záleží podle čeho asi posuzujou no, pač Nokia v dnešní době je tak na 50místě :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Heavic Ani bych neřekl. Nokia je pokud vím největší světový výrobce mobilních telefonů a to nejen jich. Dodává také technologie pro mobilní sítě, vlastní spoustu patentů a pilně spolupracuje s Intelem a Siemensem. Nokia Siemens je název jedné jejich divize. To, že lidé začínají nadávat na nabídku jejich telefonů ještě neznamená, že by měla Nokia malou hodnotu. Co se těch mobilů týče, tak Nokia je zkrátka konzervativní firma a drží se svých standardů léta. Není schopna ze dne na den zcela přesedlat na nabídku dnes nejvíce žádaných dotykových placek ala iPhone. Na to jsou tu jiní experti, jako třeba Samsung nebo HTC. Ti jsou schopni během pár měsíců úplně ignorovat svou předešlou nabídku a začít nabízet to, co zrovna teď frčí, bez jakékoliv kontinuity s historií své divize mobilních telefonů. Tak takhle to Nokia nedělá a i kdyby chtěl, tak to neumí udělat rychle. Což je pro spoustu obyčejných zákazníků škoda, ale pro konzervativce z firemního sektoru a jim podobné to nehraje žádnou roli.
- Jindřich Pirner

Reklama
Reklama