Zpět na článek

Diskuze: Nokia uvedla na český trh Lumii 900, která nedostane Windows Phone 8

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ares838
ares838
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja nechápem nokiu, že za takýto "šunt" pýta také prachy. Veď galaxy s3 z ANDROIDOM(! vďaka bohu nie hrozným windowsom ešte aj v mobiloch) a hardvarom z neikoľkonásobným výkonom stojí približne rovnako.....môj záver - nokia je už len umierajúca firma čo nemá čo ponúknuť
btw ani len display nieje retina...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ares838 a jinak nelze přece srovnávat výkon na různých platformách. Windows jsou méně závislé na výkon a velikost RAM, vystačí si s menším výkonem. Z adroidu se stal nenažraný systém s nejistou podporou a nejistou kompatibilotou s aplikacemi

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi keby si toto napisal pod temu Apple/iOS tak nemas 16 palcov hore ale 30 palcov dole :D

barakoas
barakoas
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi "Z adroidu se stal nenažraný systém s nejistou podporou a nejistou kompatibilotou s aplikacemi" Nemyslim si, ze je nejvhodnejsi napsat tuhle vetu pod telefon, ktery nedostane WP8 update a navic aplikace ktere budou pro tento novy system na starsim WP7 nepujdou z duvodu ne-kompatibility! Zajmavy, ze ja na svem jiz zastaralem SGS 1 s poslednim ICS spustim vicemene vse a to plynule! :wink:
A navic jsem rad, ze se HW na android telefonech stale vylepsuje a zrychluje! alespon to tlaci vyvoj stale dopredu a navic je sakra rozdil zaplatit 14k za technologicky vyspelej telefon nez dat to samy za "novinku" ktera je po HW strance zastarala.. Android s timto HW se da poridit za polovinu.. Ale je to kazdeho vec co si vybere :)

??rka
??rka
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @Dayllen: Vsadim se ale že většinu palcu nahoru mu dali apple fanousci (jestli sem dobre pochopil na co narazis ale mozna ne :lol: )

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ares838 jenže spoustu lidí chápe Androidu jako mínus a koupí si raději Nokii, či třeba HTCC s Windows, nebo Apple.

atom6
atom6
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neviděl jsem ho, neměl v ruce, ale klucí na fóru říkali, že WP jsou pěkný šunt! ASTALA VISTA NOKIA!

Kropi21
Kropi21
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@atom6 klucí na fóru řikali ..... :DDDDDDDDD

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kropi21 hehe :lol: a kdyby klucí na foru rikali at skocis z okna ze to je dobrej napad tak to taky udelas (teda pokud nebydlis v prizemi nebo v prvnim patre). Nez neco odsoudim tak je potreba s tim mit vlastni zkusenosti (tim nerikam ze WM je nejakej kvalitni OS pro mobily) a ne jen papouskovat to co rikaji druzi

atom6
atom6
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kropi21 @kalda69: v přízemí bydlím, ale naštěstí se podobnými radami neřídím - příspěvek byl myšlený ironicky, leč spoustu lidí to takto opravdu dělá :(

Kropi21
Kropi21
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kropi21 @atom6: však to taky pobavilo, protože to fakt takhle spousta lidí dělá, ať už to jsou věci od Applu nebo právě WP :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To byla ta konfera, kde nebyl pozvaný nikdo z odborných médií (jen lifestyle média), aby nemohli Nokii pokládat nepříjemné otázky?
- corwin78

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hh trefne, me by zajimlo jake otazky muzou byt pro upadajici Nokii prijemne, mozna tak co mel reditel Nokie dnes k snidani....

WING_43krat
WING_43krat
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takový hrozivý nápis. Doufám, že si aspoň autor článku našel proč nedostane Lumia 900 WP 8. Tady jde vidět logika lidí, čím větší číslo tím lepší. Lumia 900 dostane WP 7.8 ano není to 8.0 ale 90% věcí tam bude jako ve WP8, nedostane nový systém WP 8.0 kvůli hardwaru.

Jenom pro ukázku toho Vašeho krásného Androidu. Kdo z Vás má už Android 4.0 v telefonu.

Nebo Apple: každé zařízení dostane IOS 6 i naše staré mobyly např. 3GS. Ale to, že v tom telefonu se přepíše jenom číslo ale nic navíc tam není to nikoho už nezajímá, hlavně IOS 6.

Ano, Microsoft to dělá marketingově špatně, na druhou stranu neojebává lidi.

čwojke
čwojke
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WING_43krat akorát si nejsem jistý těmi 80%. Vím určitě, že v 7.8 bude nové, uživatelsky lépe nastavitelné rozvržení live tiles. Nebude nativní kód, direct x a vůbec jádro. Například by mě zajímalo, jestli bude v 7.8 provázanost s voip např. pro integrovaný skype tak jako v 8.

Nicméně WP8 vypadají naprosto úžasně a jestli se někde neobjeví nějaký zádrhel (a myslím, že ne), tak si s tímhle systémem něco pořídím. Jinak to že Lumia 900 nedostane wp8 je smutné, ale podle mě to zas takový problém není. Kdo jí má tak bude o koupi nového telefonu rozhodovat spokojenost se systémem jako takovým a kdo jí nemá a chce WP8, tak jednodueš počká, až s WP8 něco vyjde.

milu69
milu69
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WING_43krat no myslim ze 3gs je uz stary a 4s je uplne jinde hardw,to je rozdil a samozrejme i system je daleko pokrocilejsi ios5 no a pro priste mobily se pisou meke i po B :lol: jinak je mi urcite sympatictejsi windows nez android :wink:

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=milu69]no myslim ze 3gs je uz stary a 4s je uplne jinde hardw,to je rozdil a samozrejme i system je daleko pokrocilejsi ios5 no a pro priste mobily se pisou meke i po B :lol: jinak je mi urcite sympatictejsi windows nez android :wink:[/quote]

Právě že v mobilech s WP 8 bude prakticky taky úplně jinej HW. Lidi v MS nejsou blbý a nedaj na mobily systém kterej by asi byl bržděnej tim HW ve starejch mobilech. Řekli že bude podpora alespoň nějaká. Ano teď si kupovat mobil s WP je zbytečný ale jsou lidi co si počkaj na září/říjen kdy by měli být na trhu první mobily. Všichni tu nadáváte jak je tam slabej HW a že je ten stysém bez podpory dvoujáder a paměťovek apod. ale když MS prakticky ten systém překope aby tohle všechno bylo podporováno ale starší mobily kvůli HW to mít nebudou tak najdenou se MS na všechny vys..ral???To má přijít technik z MS k vám domu že vám jde do mobilu dát dvoujádro a slot na paměťovky.Tak kde to jsme..uvažujte občas. Když jsem četl že jsou lidi co Androida zapínaj i 15 minut tak mě to dostalo..Ano neřikám že to musí dělat každej mobil ale to už o něčem vypovídá a jakmile vyjde něco pořádnýho od Nokie s WP 8 tak jdu do toho a palcujte mě dolu jak chcete...

smates
smates
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nokia dela pekny a kvalitni telefony,kam se na to hrabe Samsung.Bohuzel maji jednu dulezitou vadu,nejsou s Androidem jinak bych do toho sel hned.Vyzkousel jsem uz vsechny OS v telefonech ale nemuzu si pomoct ale Andrid je best a to bez diskuse.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
2. 7. 2012 03:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smates Je evidentní, že jsi toho moc nevyzkoušel, protože jinak bys nemohl říci, že android (ne nadarmo se mu také říká kurvoid), je nejlepší. Já používám chytré telefony už více než deset let a aktuálně za nejlepší (i když rozhodně ne dokonalé) považuji iPhone, který těsně následují Windows Phone. Pravda, možnosti, které nabízely staré Windows Mobile už jsou zřejmě navždy minulostí, ale lidi zřejmě nechtějí dokonalé přizpůsobení individuálním požadavkům. Každopádně iOS a Windows Phone prostě fungují, jsou spolehlivé, rychlé a celkem nenáročné na HW. Android oproti tomu je nestabilní nepoužitelný zmetek, který ani na čtyřjádru neběhá rychle a spolehlivě. Používám starý iPhone 3GS a je mnohem lepší než HTC Desire HD a Copysung Galaxy S 3, které oba také vlastním. Desire HD jsem vyhrál, Copysung mám dlouhodobě zapůjčený, za své peníze bych si takové šmejdy nikdy nekoupil.

milu69
milu69
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smates no pro tebe bez diskuze :lol: nastesti mam a nejen ja na vec jinej nazor ,to co ty nazyvas best je jen napodobenina to co ja a jiny pouzivaj :wink:

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam taku jednu poznamku k chytrim telefonom..

(zariadujem byt) idem si kupit umyvacku riadu.. cena obstojnej umyvacky riadu.. 250€, cena mojej pracky 208€ cena chladnicky 280€ ...
moje dnesne zamyslenie:
cena chytreho telefonu 500€.. operiem si uskladnim potraviny za cenu jedneho telefonu..
velmi ale naozaj velmi velmi by som chcel vediet vyrobnu cenu telefonov..

to je ako za cias mojho deda, ktory kupil auto za 20 000Sk, od cloveka, co ho predaval preto, aby si mohol kupit videorekorder..

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft Kým sú ochotní ľudia platiť také čiastky, výrobcovia budú cenovky držať čo najvyššie aj keď výrobné náklady daného zariadenia sú podstatne nižšie ... a "najkrajšie" na tom je, že sa zákazníci div nejdú pobiť za svojho obľúbeného výrobcu, ktorý sa len smeje ako ich svojimi omáčkami opäť pekne oje*bal :D

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic mobil je jako auto, musi se do nej furt cpat prachy, aby se moh pouzivat (elektrina + kredit).. nastesti se s nim neda zajet dite na prechodu :D

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

WP je síce lepšie optimalizovaný ako Android, ale to neospravedlňuje fakt, že táto Nokia je brutálne predražená ... HW ako inak opäť zastaralý a cenovka o pár tisíc vyššia vzhľadom na použitý HW, ktorý má už 2 roky ... chápem, že pri výbere HW boli značne obmedzený požiadavkami OS, ale mali tomu prispôsobiť aj cenu ... Xperia Arc S s obdobným HW sa predáva za raz tak nižšiu cenu ... dokonca aj novšia Xperia S je lacnejšia a to je už na pováženie či to majú predstavitelia v hlavách v poriadku keď chcú takýto šunt predávať za cca 500€ ... :roll:

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po dlouhou dobu jsem fičel na Windows. Nejdříve 6.1, pak 6.5(asi zatím pro mne nejpřívětivějším). Byl jsem spokojen a vše šlapalo těžkopádně, ale v pohodě.Co jsem jak nastavil to šlo.Facebook se vypínal,kontrola polohy šla vypnout taky,synchronizování se nejdříve kousala,ale u 6.5 byla OK.Android vše možné nevypíná a nechává běžet,bonzuje až to dobré není a spousta lidí odevzdalo kompletní identitu za OS zdarma.Nevidím v tom moc fér hru.Tak jsem po KO firemního mobilu vzal Nokii X3-02.Ovládat to,dělat s tím cokoliv je děs.Mám ale duševní pohodu a dokonce mi vadí dotykový display,ještě i ten bych v klidu oželel.Nokia cca 0,5 roku má vážné problémy.OS zastaralý,podpora bída.Fandím jim,byli první (první byla 9500),ale bude to chtít se zamyslet nad tím, co zákazník (a ten je čím dál IT inteligentnější) chce.Android už není co byl a Windows je na koni(osobní dojem),jenže jim to dlouho také nepotrvá i Nokia,doufám,přijde s novým Symbianem a vytře na chvíli zrak všem.
PS:Nemyslel jsem na marketing a ceny.

shuster
shuster
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pre mna by bol optimalny telefon v dizajne N7, s podporou micro SDHC kariet, s operanym systemom Android a s funkcnostou oldschool nokii (zhruba po model 6230i a nie dosraty ako sice pekny ale blby N66)

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
28. 6. 2012 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=smates]Nokia dela pekny a kvalitni telefony,kam se na to hrabe Samsung.Bohuzel maji jednu dulezitou vadu,nejsou s Androidem jinak bych do toho sel hned.Vyzkousel jsem uz vsechny OS v telefonech ale nemuzu si pomoct ale Andrid je best a to bez diskuse.[/quote]

Do části "Nokia dela pekny a kvalitni telefony,kam se na to hrabe Samsung" s tebou souhlasim ale jestli je něco co by ji zabilo tak by to byl právě Android. A udělat konkurenci Samsungu co se týče Androidů by bylo hodně těžký. Troufnu si tvrdit že by to bylo to co by jí zničilo viz. sony a LG pomalu ale jistě za pár let. A spojení Nokia a Android mi do hlavy opravdu nejde. :) Ale je to je můj názor

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djmartini Nesouhlasím, podle mně právě naopak. Na Androidu klidně mohla postavit něco svého, buď jen malou úpravu typu Sense, nebo velké překopání typu Amazon...
A určitě za nižších nákladů, než Meego apod.
Naopak ji zabily Windows, tam nemá co nabídnout, vše je stejné. Zatím je s tím zajímavá, ale jen proto, že se neprodávají a jiní výrobci na ně kvůli tomu kašlou. Což je Nokii platné jako mrtvému zimník.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nameless1 No práve všetky tie úpravy výrobcov Android neskutočne prasia ... ak chce človek aspoň "ICS vzhľad" musí si stiahnuť nejaký launcher alebo kúpiť Nexus ...

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djmartini Tak LG ešte poriadny mobil nevyrobilo, resp. nevedeli dať dokopy HW a SW tak aby to fungovalo bez problémov ...
Sony naopak začína ísť dopredu a vydáva jeden kvalitný kúsok za druhým ... síce neláme rekordy v predajnosti, ale niet sa čomu diviť - smarty pred Xperiami z roku 2011 za veľa nestáli ... :roll:
Nokia nepotrebovala žiadny cudzí OS, má/mala svoj vlastný a očakávané MeeGo ju mohlo dostať späť do hry ... bohužiaľ niekto sa rozhodol, že tú firmu zničí a tak Nokia začala produkovať Lumie :wink:

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
2. 7. 2012 03:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá hezky, perfektně vybavený, leč přesto mrtvý. Koupit si telefon na pár měsíců s vědomím, že OS nikdy nepůjde aktualizovat, je podle mě nesmysl. Ale i přesto je lepší než všechny ty nepoužitelné androidy.

Reklama
Reklama