profile-image

Navazka

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Navazka @mittar: A co to teda je, když ne PC? Snad Mac? To těžko, když to má x86 procesor a běží na tom standardní Windows. A početní zastoupení je obrovské, v našem banánistánu možná ne, ale celosvětově to jsou velice oblíbená PC, lehká, přenosná, s dlouhou výdrží a na kancelář či web na cestách naprosto ideální.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
6. 10. 2010 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pif666 @Deja vu: Kdybys neplácal nesmysly. Používám WM už 10 let a nikdy jsem neměl sebemenší SW problém. Na WP7 se těším, ale stejně nejspíš zůstanu hodně dlouho na WM6.5.5 a HD2. Bohužel WP7 podle všeho zhloupl na úroveň isračky :roll:

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
6. 10. 2010 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Vašek @ge0rge: Proč řešit 0.0031% uživatelů? To je zanedbatelný počet v řádu statistické chyby ;-)

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
14. 5. 2012 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Microhard Děkuji, takže se do toho příležitostně pustím. MX4 by asi byla fajn, ale právě že ještě mám MX2, tak by bylo IMHO zbytečné ji vyhodit a kupovat novou. Ještě jednou díky.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
29. 5. 2012 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hydra Tak mi řekni, který je lepší? A i kdyby jsi náhodou měl pravdu (jako že nemáš), tak je to etalon vzduchových chladičů a měl by tam být.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
22. 9. 2010 03:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss Připojuji se k prosbě, také by mne zajímal Radeon HD5770, nejlépe Vapor-X od Sapphiru (ale to už asi chci moc, že? :-) ).

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
26. 6. 2009 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @fotobaNEW: [quote=fotobaNEW]je toho viac,

1.Prvane dovody - v EU je nelegalna kazda "ne E" verzia, t.j. kazda verzia s predinstalovanych Microsoft Interenet Explorer...

2. vacsine non ITvadi anglictina

3. neplatnost licencnej zmluvy uzatvorenej v anglictine na nasom uzemi -t.j. ak dovezies DVD z USA, u nas ho nainstalujes nesuhlasil si pravoplatne s licencnou zmluvou a teda pouzivas Sofver nelegalne, aj ked si ho zaplatil...[/quote]

1. irelevantní, stejně bych sháněl verzi s integrovaným IE a rozhodnutí EU mne nezajímá, protože mne poškozuje.
2. dá se doinstalovat lokalizační balíček.
3. irelevantní, doklad o koupi mít budu, zaplacené to bude, systém bude genuine a špatné zákony EU mne nezajímají, pokud mne poškozují.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 Ano, je to nemoc a měla by se léčit.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
17. 9. 2009 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm @jarod72pm: Neplácej tady nesmysly, nelži a nevymýšlej si. Mám 4 GB RAM (bohužel do svého notebooku víc dát nemůžu), Win 7 x64, po startu systému mám využito cca 1.3 GB a po několika hodinách práce se mi to ustálí okolo 2 GB, takže kdybych měl méně než ty 4 GB (např. ty 2 GB, které jak tvrdíš prý stačí), byl bych v háji. BTW při zpracování videa nebo RAWů absolutně není problém využít klidně skoro celé 4 GB. Ale pravda je, že záleží na způsobu práce, pokud někdo jen prohlíží internet, je mu 4+ GB RAM k ničemu, pokud někdo opravdu pracuje s něčím náročným, je minimálně 4 GB a x64 OS nezbytný.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
23. 2. 2011 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sidi @siddhi: Minimálni požadavky pro systém jsou naprosto v pořádku, nemůžou vznikat sačky, jako je to s androidem. Zrovna tak díky jednotnému HW má každý přístup k aktualizacím, zatímco u androidu se o to stará výrobce telefonu, proto je všude tolik neaktualizovaných mdek. Však počkej, zanedlouho po androidu pes neštěkne.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @hnizdo: Mamča používá 9 let starý IBM Thinkpad a v pohodě ji stačí (akorát nedávno jsem kupoval novou baterku, už třetí do tohoto notebooku). Jde jen o to, na co to používáš. Jasně že si na tom nesestříhá HD video nebo nezahraje Skyrim, ale na net se dostane, poštu si přečte a napíše, dokumenty čte a tvoří, prostě ji to stačí. Není důvod vyhazovat kvalitní funkční stroj jen proto, že je starý, když svůj účel splní. Jasně, mě by nestačil, ale ona s ním je spokojená.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
12. 1. 2010 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Radši snad toho nového Velociraptora, za dostupné peníze o dost vyšší výkon než klasický disk a i vyšší než levné SSD.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
9. 4. 2010 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honza007 @jumpEEEr: 2.80 nebo 2.88, vždyť je to skoro to samé :lol: Na PCT opět trochu zapsali, hlavně že s Fermi neustále otravovali půl roku dopředu...

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
21. 5. 2010 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrib Ano, možností je hodně, používal jsem Open Office a neustále byly nějaké problémy (s kompatibilitou, s rychlostí, bylo to nestabilní, nepřehledné etc) a nakonec jsem před několika lety koupil MS Office 2007 Home a od té doby nemám sebemenší problém.
A Google Docs je nepovedená parodie na kancelářský balík.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
24. 5. 2010 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tronic Souhlasím, toto jsou jen vyhozené peníze.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
27. 5. 2010 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 Já bych k tomu ještě doplnil podporu Roboformu, bez něj už nedokážu browsit, kdo by taky byl schopen pamatovat si stovky hesel ve tvaru amBXEv9Y2o. Proto používám FF i když mě v některých věcech dost vadí. Ale pořád je to nejlepší prohlížeč a doplňky dokáží prakticky všechno. A co se týče rychlosti, nepřijde mi pomalý, jen občas spadne (díky flashi).

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
8. 3. 2011 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deja vu Tak to se mi nikdy nestalo. Aneb jak se liší BFU od znalého ;-)

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PR článek Já mám právě ten 10.1.0.1008. A pravda je, že HD Tune mi jednou spadl, poprvé za celou dobu, co ho používám.
A dá se SSD spojit do RAID0? Tak aby fungoval trim?

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kingbean: Přesně, naprostý souhlas. Měl jsem cca týden tablet od Samsungu Galaxy Tab a vrátil jsem ho (naštěstí jsem ho koupil v eshopu, takže to šlo), je to výborný HW zabitý špatným OS. A protože tablet chcu na gaučovou konzumaci obsahu, čekám až vyjde Windows 8 a pak se rozhodnu buď pro ně nebo koupím Ipad. Jiná možnost není, pokud chce člověk kvalitu.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
14. 5. 2012 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sidovednb Já bych spíš potřeboval zamezit průniku sousedních wifi, protože ruší tu mou. V nejbližším okolí mám 22 různých wifi sítí a kvůli tomu jsem musel natáhnout kabel k multimediální krabičce, protože přes wifi to nejelo spolehlivě. Je mi úplně jedno, že většina z nich je nezabezpečená, nechci se na ně připojovat. Zrovna tak by mi nevadilo, kdyby se někdo připojil ke mě (pokud by se tedy dostal přes 50+ znaků heslo WPA2/PSK a pokud by mi neměnil nastavení). Vadí mi, že to každý pálí naplno a ruší moji síť, kterou tak nemůžu plnohodnotně používat. A právě kvůli velkému množství sítí musím také pálit naplno, abych si pokryl byt, i když reálně by v nezarušeném prostředí stačil poloviční výkon.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
14. 5. 2012 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve svém herním PC jsem s původním chladičem (Cooler Master Hyper 212+) měl pastu MX2, když jsem tento chladič pro jeho nepříliš dobré chlazení zahodil a nahradil Noctua NH-D14, použil jsem také dodanou pastu Noctua. Podle výsledku testu však vidím, že bych měl přepastovat na MX2. Ostatně stejně se na to chystám, mám to v provozu už více než rok a půl, takže asi by chtělo pastu vyměnit. Každopádně za test děkuji.
BTW mám procesor Intel i5 750 přetaktovaný na 3.8 GHz a teplota v LynX je 74, 71, 71, 75 °C, při běžném provozu (hraní her) nepřesahuje 60°C. Vyplatilo by se lapování? Procesor už nemám v záruce.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
28. 5. 2012 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už několik týdnů jsem rozhodnutý vyměnit starší a ne moc dobrý Kingston V100 64 GB právě za Crucial M4 128 GB a už v době rozhodnutí jsem zjistil, že cena leze dolů. Takže zatím vyčkávám a za tu dobu cena klesla o cca 1.100 Kč, což je velice příjemné :-) No a protože mě vlastně zase nic tak moc netlačí, Kingston zatím funguje, tak ještě chvíli počkám a uvidíme. Buď cena zase vylétne a já tedy zůstanu na Kingstonu ještě nějakou dobu nebo ještě spadne a budu mít radost :-)

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
29. 5. 2012 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč nemáte ve srovnávací tabulce nejlepší vzduchový chladič Noctua NH-D14?

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @Ondřej Košťál: Já si chci postavit nový počítač v létě příštího roku a zatím jako systémový disk vede 150 GB Velociraptor za cca 3700 Kč. Kdybych za stejnou cenu mohl koupit stejně velký a rychlejší SSD, šel bych pochopitelně do SSD, ale takhle je Velociraptor jasná volba.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
24. 1. 2010 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel Takže když používám 64 bitové Win7, tak mohu být v klidu? Tam podpora pro 16 bitové aplikace není.

Reklama
Reklama