Zpět na článek

Diskuze: Notebook ASUS W1: displej 16:10 + hliník + TV

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ti výrobci jsou normální hovada. Mají tam tolik místa, tak proč tam nedají normální klávesnici, vždyť by se tam vešel i numerický blok (viz notebooky od apple) a to otevírání displaye je fakt trapný, já nechci mít na stole tuny kabelů z boku. Já chyci aby to mnělo konektory především vzádu a zboku nebo zepředu jen USB.
- martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS: klávesnici si představuji nějak takhle: http://www.okcomputers.cz/DetailPage.asp?DPG=51672
- martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1.11.2004 se cena tohoto notebooku na Internetu pohybovala kolem 56.000Kč bez DPH. Vzhledem k tomu co to umí (a co jste za tuto cenu pořídili v minulosti) to opravdu není až tak mnoho.
<br>
<br>Pro informaci: Apple PowerBooky stojí s 15.4" cca 70 000Kč...
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Umax VisionBook 686WX je ale spíše opravdovým desktopem zabaleným do notebookové skořápky - svědčí o tom i procesor 3GHz Pentium 4 HT a čipová sada SIS 648FX. Jinak klávesnice vypadá opravdu super...
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten apple jeste neni tak drahej pro srovnani Dell Latitude D800 s podobnejma parametrama(1GB RAM, 80GB disk, centrino 1.7, 15,4"WSXGA, akorat je tam FX5600) stoji cca 105k s DPH, ale to je tim, ze Dell je urcenej pro trochu jinyho zakaznika, lisi se to hlavne servisem a dalsima vecma
- honcka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No s ohledem na fakt, že si Dell nechává vyrábět notebooky na taiwanu, tak se dell vyvyšuje pouze servisem. Což s ohledem na nízkou poruchovost NB je hloupý argument a firma, která kupuje řešení od Dellu je velice hloupá.
- pečlivý čtenář

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mala klavecnice uprostred velke plochy a chlazeny zapesti. Takhle nejak si prestavuju peklo.
- Geo22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevis o cem mluvis, az ti nekdo nabidne servis do 4 hodin po celem svete a za cenu jakou da DELL, tak pak kritizuj
<br>
- Jones

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S ohledem na fakt na taiwanu sou jediny tovarny na zemekouli kde sou schopny vyrabet na zakazku v dostecnem mnozstvi. A s ohledem na fakt ze vyrabi podle planu/blueprintu DELLu. A s ohledem na to ze az zkolabuje notebook a vy budete tri tydny cekat na servis nejakeho "levnejsiho" vyrobce a kazdy den vam bude volat financni reditele "Kde je ten jeho pocitac a ze potrebuje narozdil od vas pracovat". Pote mozna pochopite proc velke "hloupe" firmy kupuji DELL.
- Geo22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice ten servis neni do 4 hodin (to je jenom u serveru) ale do 24 hod, ale stejne je to v pohode, navic si k tomu muzes priplatit complete care za cca 5000 to je to, ze ti to opravi i pri nahodnem pozkozeni (pad na zem, proliti, atd) coz je u ntb celkem k nezaplaceni
- honcka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hloupy je tu uplne nekdo jiny.
- MaxiMus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně mám špatné zkušenosti s vysokou poruchovostí notebooků Dell, mají sice vcelku dobrý servis, ale když se vám z 50-ti notebooků 30 za rok pokazí (deska, klávesnice, displej), tak jim ani extra servis nepomůže. Většina ostatních výrobců má 2-5 dnů na opravu vyšších řad notebooků, ale daleko menší poruchovost, což já osobně vidím daleko raděj. Notebooky Asus si snad komentář ani nezaslouží.
- Bagr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tomuhle zase ja nerikam notebook... a umaxy nepatri mezi ty lepsi vyrobce. chlazeni pod rukama je muj sen...
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už v blbým německu nakoupím v podstatě shodný notebook o 20% a více levněji. Pod 1000Eur tam koupíte noťasy s DVD vypalovačkou a kompletní výbavou, 15-16" palcovým displejem a origoš Woknama i s CDčkem. Nedávno jsem bral 2ks Gericom za 899Eur v "plné náloži". Ten samej u nás stojí skoro 40tis.
- AlienCz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Delly jsou levne, jen je nesmite nakupovat po jednom :-))
<br>Pokud nakoupite 500 notebooku, tak si budte jisti, ze vsechny znacky vam v dane tride nabidnou +/- stejnou (velmi nizkou) cenu. Pak uz se lisi predevsim servisem a zarukou, takze proc nevzit DELL, kde maji tohle dobre. A obvykle staci aby velky pocet pocitacu nakoupila materska firma v zahranici a potom muze za stejnych podminek nakupovat i ceska filialka. Takze asi tolik k tomu jak jsou firmy hloupe :-)
<br>peca z military?
- Flasi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2004 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ale Gericom má tak "dobrou" reklamaci v německu, že na notebooka můžeš klidně čekat i 2 měcíce (vlastní zkušenost) a pak ho ještě (protože nezvládli odstranit všechno) můžeš (po dohodě s českou pobočkou) reklamovat i u nás (trvalo to měsíc a vyměnili nakonec celej board, ale bohužel tam dali starou baterku ...) takže další reklamace na 14 dní .. celkem jsem reklamací Gericomu strávil skoro půl roku ... ale jinak jsem s nim spokojenej :o) jen příště radši koupím Dell ... na eBay se dá pořídit ve stejné výbavě prakticky za stejný penize jako Gericom ...
- marek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 11. 2004 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máš pravdu, jak v tom množství. Já měl na mysli malé a střední podniky tak do 30 zařízení, to je sleva minimum a hlavne se musí koupit základní nabídka, jinak cena neúměrně roste. A máš pravdu i v tom peča. Nice to meet you;-)
- pečlivý čtenář

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 11. 2004 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já ho mám a je fakt super!!
- kratas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 11. 2004 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

viz. recenze CHIP 11/2004 str 60
- nemam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 11. 2004 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobre ze jste vlitli na Asus
<br>nechci jim nejak delat reklamu ale Asus se mi ted zda jako nejlepsi NB na trhu (vybava/cena)
<br>
<br>Udelejte mi recenzicku Asuse M6802N s SXGA+, podle me nejlepsi NB co za ty prasule je
- ZooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2005 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mal som nb ASUS a bol som s nim velmi nespokojni. Malo vsetko Athlon 3200 64 bit, Gigabit Lan, R9700, 512ram, sirokouhli dislplay, z kovu atd-.za 55000sk. Vsetko pekne ALE je nenormalne hlucny!!! Aj na takte 800 Mhz chadic CPU nenormalne tocil, a pri narocnejsich aplikaciach to bolo ako na letisku. Chladenie ASUSOV je na prd. Kamarat mal Centrino a to bolo tiez neprijemne hlucne oproti inym notebookom. Vsak kulpte si ASUSa a "vychutnajte" si chladis po stlaceni power on...
<br>...no a po hodinke aj pol praci ked je stol na druhom konci taky horuci... tak vtedy si ten hluk chladica mozte zase naplno vychutnat...
<br>
<br>:((
- Lezlie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2005 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace neviem ci mam brat tento komentar uplne vazne od cloveka, ktory nevie ani poriadne pisat.
No nic . kazdopadne "kamarat mal centrino a bolo hlucne ,," je uplna kravina. Ked uz tak treba uvist konkretny model notebooku. Navyse centrino a pentium M su prave procesory ktory by mali byt ovela menej hlucne ako napr pentia4 pouzite v notebookoch.
:)
- neregistrovaný - totot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2005 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je sice pěkný,ale má chyby.Tv karta špatně ladí,pomalu reaguje,TVNova ,CT 1 nejde naladit,asi chybí pásmo,Dvířka na boku zavazí,3krát mě za sebou restartoval pro koezistenci hardisku a toho mám 3 dny a vypalovačka rozmazaně kreslí na DVD,ale jinak to jde.
- Víta

Reklama
Reklama