Zpět na článek

Diskuze: nVidia Fermi - seznamte se

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by bylo, aby únorová karta nebyla výkonnější..Nuže, snad si chvilku slávy do příchodu ATI 6000 užije :lol: (za cenu obrovské spotřeby?)

Honzax
Honzax
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek No ja nevim... na konkurencnim webu meli vysledky Tesly, sice jen teoreticke, ale na 5870 nemaji. Nebo maji, ale jen v Double precision a to jeste velmi mirne u nejvykonnejsi varianty. Na 5970 nemaji ani nahodou...

Bohumil Stejskal
Bohumil Stejskal
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzax cena HD 5970 v českém velkoobchodě : Sapphire VGA ATI Radeon HD 5970, 2GB GDDR5, 512-bit, 2xDVI, HDMI, mini DP, OC, PCI-E - 12 7xx Kč vč. DPH :wink: :!: ASUS VGA ATI EAH5970/G/2DIS/2GD5 - 13 4xx Kč vč. DPH :) Cenu jsem trošku zvýšil, ať nevykváknu obchodní tajemství, v reálu je nižší :wink:

bazen
bazen
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo vypadá to skoro jako opravdové, je vidět, že si s tím ten dotyčný člověk ve fotoshopu pohrál :D
PCtuning přináší co chvíle kdejakej fake a už to nudí.
Navíc poslední dobou začínám být na ty komenty Igora Staňka nějak alergický :x
Kartu nemá, neviděl, ale jasně už ví, že bude nejvýkonější. Neměli jste ulepenou pusu, když jste se od něj vraceli??? :D
Mazání medu mu jde náramně, to se musí nechat. :wink:

rrastik
rrastik
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bazen [b]Preco ma ta grafika na sebe napis GeForce a nie Fermi alebo nieco podobne?[/b]

Dindo
Dindo
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bazen to by som nepovedal... mozno na prvy pohlad hej, ale ak by sa s tym chcel fakt bavit viac jak par minut tak by aspon upravil ten odlesk na chladici :wink:

bazen
bazen
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo Proto pro úpravu použiješ fotku GTX 280 s leskem. :wink:
Já mám zrovna jednu v kompu a pokud bych na ní udělal tu proláklinu na straně a zadělal na boku žebrování, vypadala by hodně podobně.

Dindo
Dindo
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tomuto snáď nemôže nikto so zdravým rozumom uveriť... fake jak tretie_vývojové_štádium_pikachu :lol:

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč tyto nesmysly publikujete? Podívejte se na odrazy v levé spodní části grafické karty a zjistíte, že nesouhlasí s tím co je na MB (ten úhel náklonu vůbec neodpovídá).
Je to ubohá montáž od úplného diletanta a stejně tak působí i prohlášení prolhaného Igora S.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechapu co se vam porad nelibi :confused: jasne ze od p. Stanka to jsou PR kecy ale proc by ta fotka musela bejt fake? Podle vas maj urcite pustenej i ten benchmark pres atinu, co? Nemusite porad jen rejpat do kazdy novinky k nvidii protoze se ten vas milacek najednou vzchopil a udelal kartu driv jak konkurence :!:
Jinak osobne nejsem zastance ani jedny firmy ale tyhle vase kecy uz me zacinaj dost prudit

jankisler
jankisler
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Plně s tebou souhlasím. Už je mi z těch fanATIků špatně. Jediné co umí je plivat na konkurenci a PCTuning za to že plní svou funkci a informuje o novinkách. Také nejsem zastáncem ani jedné z firem (měl jsem již mnoho ATIn i nVidií), ale teď už si pomalu začínám přát, aby nVidie natrhla Ati p...l až Fermi vyjde. Už jen proto aby jim konečně sklaply čelisti a začali litovat, že si nepočkali i na konkurenční produkt než bezhlavě nakoupili...

Dindo
Dindo
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 urob mi radost a nabuduce si najskor pozri fotku nez budes slepo obvinovat z nVidiotizmu hej? Zda sa ti ze na odlesku tej karty je vidiet jeden modry a jeden biely slot? nic z toho odlesku nesedi na tu zakladnu dosku, hadam ani tie 3 kondenzatory...

Martin_o5
Martin_o5
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo [quote=Dindo]urob mi radost a nabuduce si najskor pozri fotku nez budes slepo obvinovat z nVidiotizmu hej? Zda sa ti ze na odlesku tej karty je vidiet jeden modry a jeden biely slot? nic z toho odlesku nesedi na tu zakladnu dosku, hadam ani tie 3 kondenzatory...[/quote]
http://img134.imageshack.us/img134/1572/beznzvuom.png
Proč by Ti měl dělat radost, když slepý jsi naopak Ty? Rozlep pořádně oči a neplácej v duchu hesla: přání je otcem myšlenky.
Modrý slot je úplně na spodku karty jasně vidět(byť na zaobleném rohu karty je odraz užší), sloty na desce jsou dva - to že deska je přeexponovaná je chyba foťáku, no a tři kondenzátory těžko můžou jít vidět, když jsou mezi sloty a zaclání ti spodnější z nich - ale i přesto část jednoho jde vidět!
Pokud něco sedět nebude tak prosím popiš co konkrétně...ano?

Žádná fotomontáž to není - věc jiná je, zda na monitoru běží opravdu to, co karta počítá a zda karta je fermi... :wink:
EDIT: na pctuningu funguje vkládání obrázku či jakéhokoli linku jak?
Takhle je potřeba link zkopírovat...

Scarecrow
Scarecrow
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo nVidia by si měla najmout někoho z Adobe kdo má na starost Photoshop... pak by jí ty fakescreeny určitě prošly... :D

bazen
bazen
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo @Martin_o5: Konkrétně by mě zajímal detail vrtule, protože mě přijde, že jde vidět skrz kartu :lol:

Martin_o5
Martin_o5
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo @bazen: Ano...to je nejspíš pravda. TDP karty bude podobné jako u starších dvoučipových karet nVidie, takže je potřeba podobné chlazení a děravé pcb se běžně prodává:o) http://www.cdr.cz/picture_/45293/large
tohle je prosím standartní návrh nVidie od karet minulé generace... :wink:

bazen
bazen
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo @Martin_o5: Tak a ještě mi vysvětli, proč napájecí kabel ke kartě vede jeden úplně jinam než druhej ??? A proč 6pin je níž než 8 pin, že by to bylo schválně ???
Ta proláklina na straně karty a díky tomu vystupující obnaženej tišťák se mi taky nepozdává :wink: myslíš, že bude mít karta z jedné strany holej tišťák ???
Poslední věc co mi nesedí, při tom úhlu by podle mě šel vidět alespoň vršek chladiče CPU. Když si zvětčíš detail vrtule, přijde mi divné, že by zmíněná díra nebyla zastřená otáčející se vrtulí. nVidia má vyjít až nejdříve ve druhém kvartále 2010, proto je takovéhle foto náhle objevené na facebooku v den vydání 5970 důvěrychodné jak pracující ci... 8)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo @bazen: tak o vyvolani flamu me ani tak neslo jen me proste dostalo ze prvni prispevky pomalu ke kazdy nvidia novince jsou o tom jak jde o fake apod. co my muzeme vedet? Treba jde opravdu o novou kartu ale to proste ukaze az cas. Jinak abych se vyjadril k ty fotce tak podle me to fake neni (ty odlesky by mohly souhlasit ale odbornik na tohle nejsem) ale o grafice to rict nemuzu to se proste jen z fotky nepozna. peace :wink:

Martin_o5
Martin_o5
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo @bazen: Upřímně si myslím, že napájecí konektory jsou v rovině a jen tak klame nekvalitní fotografie, ale pokud by byl níž...to něčemu vadí? pokud to je fermi, tak to určitě ještě není finální návrh, takže možné by to bylo.
K tomu, že jeden napájecí kabel jde z levé a jeden z pravé strany nemám co dodat...podívej se kde je zdroj - vpravo vzadu a kabel napájení procesoru k desce také vede z levé strany...jsou prostě jen dost dlouhé.
No a o tom, že karta rozhodně NEBUDE mít obnaženej tišťák nepochybuju, ale opět - podívej se pořádně - pod chladičem lezou kraje popisek součástek. Ty bys snad čekal součástky i na posledním půlmilimetru pcb?
K tomu kde a neni chladič procesoru...podívej se, kde máš kraj desky vpravo. Podle mě nemusí jít procesor vidět ani náhodou.

Martin_o5
Martin_o5
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo @Martin_o5: A ještě k zakrytí díry lopatkou - už nějakou dobu jsou lopatky vrtule na chladičích GK celou plochou kolmo k PCB, tzn. úplně jinak než u chladičů cpu - protože odlišný je i systém chlazení. Potom je přeci nadmíru jasné, zvlášť když se vezme vpotaz přeexponování bílých slotů desky, jaktože je vidět u vrtule tak čirá mezera. Tímto pro dnešek končím, musím se věnovat i jiným užitečnějším věcem, než je očišťování něčeho, co na 99% není podvrh :wink:
EDIT: Jo a kdyby si se nesoustředil jen na dění kolem Ati, zjistil by si, že dnes vyšly i profesonální grafiky série quatro založené právě na fermi http://www.zive.cz/clanky/nvidia-uvadi-prvni-tesla-karty-s-novym-fermi-cipem/sc-3-a-149786/default.aspx

bazen
bazen
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo @Martin_o5: Taky už musím do hospody než mi zavřou :lol:

Klikat na souhlas a blábol umí každej blb, proto dík, že si měl odvahu a trpělivost mi oponovat, toho si cením. :wink:

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Jo? Tak se pořádně podívej na odraz v levém spodním rohu grafiky a zjistíš, že ty úhly náklonu neodpovídají. Dále odraz na větráku je zcela nesmyslný a odpovídá spíše stojícímu větráku, takže ano, ten benchmark běží z Radeona 5870 :-).

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
18. 11. 2009 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindra72 Vy jste mi všichni odborníci na odrazy!!! Všiměte si, že v tom PCI je nějaký bazmek, který ho zvýšil a tím pádem "zakryl" ty kondenzátory, které samozřejmě nejsou vidět, ale odráží se. A ten modrý se v tom "černém lesku" odráží, ale méně, než bílá.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindra72 Myslím, že to nemusí být nutně fotomontáž. Na desce je vidět modrý PCIe x16, PCI a bílý PCIe x16 ... dva bílé sloty jsou vidět v odlesku, modrý je příliš blízko a tmavý na to aby se jeho obraz odrazil. Úhly náklonu grafiky taky sedí. Kdyby chtěli udělat fake foto, tak by jim k tomu stačila ta maketa, co ukazoval Huang už v září nebo nějaká novější obdoba a nemuseli by se drbat s photoshopem. Řekl bych, že to je fotka reálné karty zasazené do reálné desky. Jestli je funkční a kam vede DVI se můžeme dohadovat.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
18. 11. 2009 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

KED pozeram na tu fotku tak mi tam to nesedi, ta doska s grafikou je nepomerne velka a preostrena na tej fotke, podla mna to je FAKE jak howadoooo... :lol: , vazne si to radsej overte, nakolko co sa tyka nvidii tu davate kazdu blbost... :!:

ibonis69
ibonis69
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ATI vydala 5970, tak nVidia mlzi nech sa aj jej trosku pozornosti ujde. Vianoce im usli, tka sa snazia aspon ludi navnadit nech pockaju.. Osobne by som radsej keby FERMI uz bola na trhu, konkurencia je fajn, co sa cien tyka : )

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to som kludny, znamena to len jedno - Nvidia nema pre hracov nic.

dejf cl
dejf cl
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltrabob To je výbornej a důvěryhodnej zdroj ten facebook !!! :lol:
Myslim,že ani ten PR tomu nevěřil,jestli teda tu fotomontáž viděl :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jasne kouknete na www.zive.cz. navic je uz uplne do oci bijici to ze celou dobu bylo kolem fermi ticho a zrovna v den uvedeni radeonu 5970 se najednou objevi 'opravdove' fermi na kterem bezi dx11 benchmark a blaznivej fuad na svem webu nema ani zminku o prave uvadenem Radeonu.naopak uvadi dva clanky o fermi ktera cituji 'is alive and kicking' korunu pak tomu nasazuje tvrzeni ze uz v lednu bude hotova revize a3 ktera se bude hned masove distribuovat po 'celem svete' To mi prijde jako hodne zoufaly pokus odvest pozornost mod prave uvadeneho radeonu... Navic podle zverejnenych udaju novou fermi strci radeon s prehledem do kapsy...
- del42sa

1adad1
1adad1
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to mohla byt v klide 285 s novym chladicom inak unique ide aj s diretx9

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

najednou odborníků na rozbor fotek ... :D

wizard-ov
wizard-ov
Level 1 Level 1
19. 11. 2009 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 To jo... všichni jsou najednou forenzní detektivové, ale hoši mrkněte někdy detailně na fotky udělané digi kompaktama a pak mluvte...

Johny_g
Johny_g
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale tak hlavně že "designově se karta
rozhodně povedla", o to jde především, ne? By mě zajímalo na co se při psaní tohoto výkřiku autor díval. Jaký design? Je to prostě tmavá kostka s dírou na větrák, stejně jako všechny ostatní [b]referenční[/b] výkonné grafiky. Jak by asi musela vypadat karta která se [i]nepovedla[/i]?

wizard-ov
wizard-ov
Level 1 Level 1
19. 11. 2009 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny_g JJ to byla celkem perla, a ještě to vypadá, že bude dost výkonná :lol:

kondom xxl
kondom xxl
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak ako tu vidím sami AMDáci.....aspoň keby ste boli objektívni.....ale vy nie.....len sa o to svoje AMD staráte a na nVidiu len kydať viete......hanba

sharker
sharker
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale sak co by si snad cakal od nazelenaleho pctuningu ked su tam taky ludia ako MokryBandita :-D PR sprava a este k tomu nepravdiva :-D Fuuuj.... :roll:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam nVidii rád, ale už proboha dost slov, chci činy, to nic a sem tam něco pro nižší mainstream nebo low end, mimochodem s nekonkurenceschopným oceněním, to mi fakt nestačí a na spekulacích si nazahraju. To že jsem dva roky spokojený s nVidii neznamená, že po ní budu při dalším nákupu pokukovat, rozhodně ne, pokud to bude vypadat jako doposud.

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nvidia Fermi/Radeon HD5970 24/19 komentářům. Nvidia ani nepotřebuje kartu aby se o ní dost mluvilo,jen banda hipíků v červených mikinách plive na Nvidii. Photoshop jste ani neviděli a už víte že je to fake. nejvíc se bavím když si vzpomenu jak se červení rozplývali nad prvníma informacema o Radeonu a nevím o žádným tažrní proti. mám pocit že jak se objeví cokoliv od Nvidie tak si pánově jdou jen vybít přebytečnou energii. A nevím o jakým protěžování Nvidie mluvíte,přečtěte si recenzi na GT240,ta dopadla pro Nv dost špatně. Bohužel objektivita je to co se nedostává rudým zaslepencům,pak ji nepoznáte.

wizard-ov
wizard-ov
Level 1 Level 1
19. 11. 2009 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas Jojo, DD rulezz !! :twisted:

sharker
sharker
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=sharker]Ale sak co by si snad cakal od nazelenaleho pctuningu ked su tam taky ludia ako MokryBandita :-D PR sprava a este k tomu nepravdiva :-D Fuuuj.... :roll:[/quote]
A Mirek neznesie kritiku...

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sharker Nvidia je best.uz sa tesim ako si pred vydanim Bad Company 2 kupim novu DX11 radu od nvidie a budem drtit online vo vrtulnikoch.

kalamera
kalamera
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná kachna :D zajímalo by mě, dle čeho autor usuzuje, že jde o GF100? Jednu takovou fake grafiku už jsme letos od NVidie viděli ;) Navíc to, že na monitoru v pozadí je statický obrázek z DX11 benchmarku, neznamená, že ten benchmark proběhl, nemluvě o tom, že ten monitor mohl být klidně připojen k jinému počítači s nějakým Radeonem :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak prve informácie máme...sem s dalšími. Ale pomaličky. ATI zaslepenci toho naraz veľa nezvládnu. :lol: Berte na nich ohľad nech nám tu náhodou neskolabujú. :lol:

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel osobne neverim absolutne hentym obrazkom ked fermy ma vyjst az niekedy vo february.blbost.taky fake.jedine comu sa tesim je iba slovam igora stanka.to je vsetko

TOBiAS02
TOBiAS02
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

od kdy se dává karta do desky s takovym blbym náklonem? mě přijde že je rovně, jen ten odraz mi esedí :P

ten tvuj kondenzátor vidět z našeho pohledu není a tak (zachováme li úhel odrazu na kartu a k nám) tam musí být kondy stejně vidět, jako je vidíme my - ty sloty jsou ve stejné výšce a ty kondy jsou fake :P

a i kdyby nebyly, nevěřim, že je to pravá nVidie, to by u toho byl rozruch trochu větší, fotek víc a Huang by se taky ukázal...

TOBiAS02
TOBiAS02
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Thargas]Bohužel objektivita je to co se nedostává rudým zaslepencům,pak ji nepoznáte.[/quote]

protože na nové ATi se toho moc špatného říci nedá, ony jsou prostě dobré a lepší než jakákoliv nVidie a nevím, jestli bych si raději koupil Mars nebo dvě HD5850.. :P

Až bude nVidie plnit sliby a přestane lhát, podvádět a dělat ze zákazníků tupé ovce (případy s GT220 atd) tak teprv na ni přestanu plivat špínu :P zatím je to vše oprávněné..

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOBiAS02 si pozriete ATInaci aky ma vytreta ATI marketing a podporu v hrach. Nikde nevidim ich logo, nic. Akurat novy Stalker. Aboslutne mi nevadi,ze daka fermi pride az v Q1/2010.a nech.mam dve 280ky,ktore mi kludne este postacia a ziadne problemy s drivermi.
Jak moze byt uz teraz hotova fermi ako je tam na fotke, ked ju este nemaju ani poriadne hotovu a vyjde az vo february? bullshit

Fragous
Fragous
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri Tak o kvalitách driverů bych pomlčel, poslední dobou si nemají ATI na Nvidia co vyčítat.

Mě nejvíc dostává, jak se tu někteří jedinci dokáží hádat až na krev o tom zda Fermi existuje nebo ne. Ono dokud jí někdo plně neotestuje a Nvidia jí nepošle do prodeje, tak může mít třeba 10x větší výkon než jakákoliv současná grafika, ale na "papírové" grafice si toho moc nezahrajete.

TOBiAS02
TOBiAS02
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri to že má nVidia peníze na roazování, za to nemohu.. ale díky jí všechny hry optimalizovaé na nVidii záhadně kraví na ATinách, to vypadá že nám nVidia malinko pomohla deoptimalizovat :P

já tedy s drivery problém nemám, no tak mi semtam hra rapne ale hrát se to dá furt dál :P

Vojtěch Lank
Vojtěch Lank
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=TOBiAS02]to že má nVidia peníze na roazování, za to nemohu.. ale díky jí všechny hry optimalizovaé na nVidii záhadně kraví na ATinách, to vypadá že nám nVidia malinko pomohla deoptimalizovat :P

já tedy s drivery problém nemám, no tak mi semtam hra rapne ale hrát se to dá furt dál :P[/quote]
Jaká zas de-optimalizace? nVidia má snahu hry co nejvíce optimalizovat pro jejich karty ;-) Ati nehne ani prstem! a proč by se měl někdo zbytečně namáhat za ně?

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"aším cílem je dělat nejlepší herní grafiky a nová GeForce nebude vyjímkou." tak to je nejlepší vtip jaký sem dneska slyšel :)
ten člověk vůbec neví co mluví ... ani tu kartu neviděl a řekne tohle omg :) jde oto jestli je to opravdu fermi a nebo jen převlečená HD5870 ,aby se i u nVidie něco dělo :)

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zial podla mna tiez fejk, nesedia odrazy, naklon, vyska blizsieho pci portu v odlesku, dokonca ani farba switch-u (modry, v odlesku hnedy) no neviem, moc doveryhodne to neni. Ale jedno sa musi uznat, nvidia strhava pozornost

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
18. 11. 2009 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fanatici vemte si prášky a dejte pokoj omfg. Netvrdím, že to je Fermi a je mi to upřimně úplně ukradené, ale spekulace o tom, že karta bez loga na obrázku je fotomontáž je stupidita pro mladší 15ti let. nVidia je nějaká firma a pokud už chce podporovat spekulace, tak je pro ně desetkrát jednodušší si nechat vyrobit plastový model, který třeba ani nefunguje a ne se blbnout s nějakýma photoshop fake grafikama. Trochu u té hysterie přemýšlejte, jaký by asi mělo smysl dělat fotomontáž? Grafika je tam na volno, tak není zaručen 90° úhel vzhledem k desce a odraz odchylku jen zviditelní, je to naprosto v pořádku fotka, která sice nedokazuje, že nV má DX11 grafiku, ale rozhodně to není fotomontáž, studený obklad hoši a pomalu počítat do deseti ;)

Reklama
Reklama