Zpět na článek

Diskuze: nVidia GeForce 7800GTX - podrobný pohled na výkon

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 2. 2006 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nasel jsem tuto fotografii a lisi se na ni ta grafika s tim obrazkem co mate v uvodu
myslim ten maly cerny pasiv u napajeni
muzete mi napsat co toje za model na fotce
diky
hlavne jestli to je gt nebo gtx verze
ramka?
a vyrobce karty
diky,odpoved prosim na e-mail ci
icq:218-154-182
na foru budu az za tyden
- jirka,7800 nejaka,,hero

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 2. 2006 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace http://im.lide.cz/photo/big/53/6029153-3532002.jpg

tady je ta fotka co jsem nasel,a nevim co to je za verze
diky
- jirka,7800 nejaka,,hero

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá práce autore
- A64_freak

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

celkom to de ale nie je to dobry clanok
<br>
- voloda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty kraaavo, v tom Shader Marku to je celkem mazec.
<br>Tak uz by ale mohla zacit padat cena :) a taky vyjit fudo...
- Ero

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A preco?:-)
- Autor

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý článek!
<br>Konečně někdo ukázal, že G70 má tajná esa v rukávech.
- Noxyr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chválím že jste změnili metodiku měření, nejnižšší FPS je pro hraní dost důležité, dobré jsou taky testy které ukázaly potenciál do budoucna
- Poplik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chyba mi tu porovnanie s Ati 850XTPE ... ale inac good job
- Maco

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To nemusi, protoze ma pouze mirne vyssi takty ...X800XT PE 520/1120 vs X850XT PE 540/1180...skoro nepodstatny rozdil.
- Autor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt pěkný článek :-)
<br>
<br>I s ohledem na to jak tu kartu někdo hrozně zatracoval :-))
<br>
<br>Ne Vážně. Super článek!
<br>Odborný, pěkně udělaný.
<br>
<br>Kdybych víc takových článků našel v Computeru a podobně,
<br>nebylo by mi ani líto těch vyhozených peněz.
- john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jistě, není tam chumel technických věcí, přesto je podle mě ten článek na mimořádně dobré úrovni.
- john.don

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky. Snazil jsem se trosku zmenit metodiku u her. Bohuzel u nekterych her je mereni pres Fraps docela casove narocne, ale podle me je takto lepsi udelat 5 her, nez nastrilet tam 10 her jen s beznym AVG FPS jako je obvykle. Budu se snazit, aby ostatni testy (rozumej hry) byly ve stejnem duchu jako kapitoly Splinter Cell a POP Warrior Within.
<br>
<br>Pokud mate jeste nejake navrhy, tak se vyjadrete.
- Autor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může mi někdo zodpovědět, kam se poděl příspěvek od tohoto autora? Již delší dobu si všímám jeho příspěvků a zdá se, že dané věci opravdu rozumí. Zajímá mě tedy jeho názor a případná kritika. Kritizoval článek dost, ale co když měl pravdu, vy to opravdu neunesete? Proč autor, místo toho, aby se k jeho příspěvku vyjádřil a buď ho vyvrátil, nebo potvrdil, raději kritiku smaže. Co když opravdu dezinformujete lidi!
<br>Poslední dobou jdete jako odborně zaměřený web hodně k zemi, a ještě si takto zametáte cestičku??? Děte do prdele, nestojí mi za to, tady chodit a nechat sebou manipulovat.
- Millisx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pekna vychcavka na lidi ta velikost pameti... mega-rozdil v cene, ve vykonu ani prd navic...
- Fanda

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale je krasne vydet ze SLI v 6800 je celkem na nic :))
- Stratos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jasné,že tuhle kartu brzdí procesor,ale jedno se upřít nedá,pokud by nebyly opt,hry pro NV nemela by proti ATI šanci.Navíc je už ted jasné že nový radeon Tuhle kartu vydrtí s naprostým přehledem.Nějak Amíkům ujíždí vlak.A taky je jasné,že tahle karta na UNREAL 2007 rozhodně stačit nebude.Nejsem nějaký horlivý příznivec ATI,ale výkon cena(i bez optimalizací)hraje pro ATI.
- Hráč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mas pravdu...no-xe cirou nahodou znam a mas pravdu...opravdu remeslu rozumi, ale mohu te ujistit, ze sis zrejme spletl diskuze pod clankem:-). Asi jsi mel namysli clanek Ondreje Vopicky, kde se Jirka skutecne vyjadril.
- Autor

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a otevri oci..tohle je karta co ukazuje barvy jake jsou..ne jen orezane jako Ati.10 let jsem pouzival NV..ted jsem si na popud vsech dobrozdani koupil X800XT a je to tragedie.Tam kde jsem mel driv na NV peknou texturu..mam ted rozmazlou smouhu..vykon to ma desnej,ale jen za cenu ochcavky..coz mi vadi.Prodavam a kupuju G70..je to moderni karta se solidnim vykonem a potencialem do budoucna...Ati zdar.
- Mirzza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článok som si so záujmom prečítal a ďakujem autorovi, že nám prináša nové infošky ohľadom nového HW hneď, ako to ide.
<br>Len dve pripomienky:
<br>1.V tabulke porovnávajúcej parametre X850, GF6800U a GF7800GTX si autor zle vypočítal fillrate pri NV 50.Ako nás učili už na základke,24 pipelines x 430 MHz sa rovná 10320 Mpixelov a nie to, čo je uvedené v tabuľke.A kedže majú všetky porovnávané karty len 1 text. jednotku na 1 pipeline, ostáva výkon rovnaký aj v megatexeloch.
<br>2.V závere článku som narazil na citujem "...GeForce 7800GTX je jistě lepší volbou než karty předchozí generace, tedy pokud je řeč o high-endu a překonává i GeForce 6800Ultra, které sice mají větší surový výkon, ale neobsahují vylepšení pixel shaderů (Multiply Add), což bude v budoucnu znamenat ještě větší výkonový propad...." koniec citácie. Odkiaľ autor zobral že GF 6800 Ultra má väčší surový výkon ako nová GF7800 GTX ? Asi je to tým piatkom, tak Vám prajem pekný víkend a dopísania...a držím palec
- Tibs

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nez neco prohlasim za blud ... 43016=6880...G70 je asi tohle 24/16/32(pix/tex/z samples) zustava stejne jako minule genrace, takze udaj je v poradku.
<br>
<br>No v zaveru jsem vynechal dulezity dovetek SLI...jist nemusim vysvetlovat, ze 2
16 pixel pipelines se svym fill-rate ma vetsi surovy vykon. opravim.
- Autor

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aby me nekdo nebral za slovicko, tak se jedna o to, ze G70 ma stejne jako NV45 16ROP, takze neznamena, ze kdyz ma 24 PP, tak taky dokaze vykreslit 24 p za takt.
- Autor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2005 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SLI je na nic s kazdou kartou, protoze pomer cena/vykon je zde proste UBOHY. Uvazujici lide to pochopili ihned po prvnich testech, tem ostatnim, kteri na SLI stale veri, nepomuze ani svecena voda.
- arny71

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 7. 2005 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok, sorry máte pravdu s tým fillratom. Aj ten záver ma mohol napadnúť, že ide o SLI. Veď ako inak...Veľa štastia a ako sa hovorí trikrát strihať a raz merať :-)
<br>
- Tibs

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 7. 2005 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cituji: "Navíc je už ted jasné že nový radeon Tuhle kartu vydrtí s naprostým přehledem"
<br>Tak ten nový radeon-ten tu zatím neni. Takže, nikoho te'd nevydrtí a G70 se ted ujímá vlády. Až příjde ATI s FUDO, tak si ještej počkej na cenu- a myslím, že poměl cena-výkon bude hrát do ruky nVidii. Ono 32pipek na FUDO se dost projeví na ceně.
<br>Strašne me dostává, že ATI fandové se tu ohánějí nečím, co de facto ještě není. To je jako bych říkal: "Za 5 let přijde taková a taková karta a ta nVidii vydrtí~~!"
<br>Uvidíme, posečkáme, ale zatím G70 A't žije královna~~!
<br>
<br>
- Noxyr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 7. 2005 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

měl jsem Radeon DDR, GF3Ti500,GF4Ti4600,R9800,X800XT a nevšiml jsem si, že by nějaké hry vypadaly jinak na NV či ATI
- sid

Reklama
Reklama