Zpět na článek

Diskuze: NVIDIA Quadro Plex 7000: Fermi pro ty nejlepší profesionály

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

niemand
niemand
Level 23 Level 23
29. 7. 2010 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Udělejte někdo jednomu nicotnýmu niemandovi radost a kupte mu Quadro Plex 7000.

Prosím prosím, smutně koukám :)

TheLiquid8or
TheLiquid8or
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To mi chcete namluvit, že když do GTX470ky narvu pár paměťových čipů navíc a podtaktuji, tak můžu prodávat za 5000USD?! :lol:

TheLiquid8or
TheLiquid8or
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheLiquid8or Je napínavý sledovat souboj "thumb up/down"...oh, pardon..."fanatici"nvidioti" :lol:

foboss
foboss
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheLiquid8or tam ide o SW podporu...

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheLiquid8or Ale pozor, ještě musíte přidat dva DisplayPort výstupy s podporou 10bit barevné hloubky pro grafické monitory. Tak či onak se dá říct, že NVIDIA začala vyklízet sklady a místo slev zvýšila ceny. :lol:

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý přidat taky musíte prodlouženou záruku, přímou technickou podporu, zcela jiný BIOS karty a hlavně naprosto jiné ovladače odladěné pro OpenGL a jejihž vývoj musí zaplatit pouze tych pár profi zákazníků, co si je koupí. Nechápu čemu se tady divíte tyto profi karty se vždy prodávali za šílené peníze a je to právě mimo jiné tím že se jich prodává velmi málo.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý Položím svůj dotaz zde, i když není až tak k tématu. Když si vybírám novou TV a koukám na barevné hloubky, tak třeba Philips má u různých modelů různé zpracování barev, např 14bitové RGB nebo 17bitové RGB. Je to jen reklamní trik, když i grafiky pro profesionály jako je tato mají jen 10bit výstup? Nebo jak to je? Neví někdo?

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @siddhi: Ano, v tom s Vámi naprosto souhlasím, nicméně omezit uméle výkon jádra mi přijde jako hloupý krok. Proč zbytečně omezovat povedené a výkonné jádro Fermi, naopak pochvalu si zaslouží dostatek paměti na textury. Vím jak to chodí s kvalitní SW podporou, zde se platí opravdu hodně, ale návratnost investice je rychlá. Kvůli recenzím monitorů jsem si pořídil ATI FireGL V7770 (jinou cenově dostupnou kartu jsem nenašel). Již jsem si zvyknul na to, že karta s některými monitory nefunguje, nebo zobrazí nekorektně rozlišení, dokonce bych i pochopil, že nabízí tak trošku jiná rozlišení a ta standardní chybí. Čemu však absolutně nerozumím je prakticky nulová akcelerace ve Photoshopu a nulová kompatibilita s dalšími "profi" programy, které běží při troše fantazie lépe i na zastaralé GeForce 9300 s Atomem.

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 01:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @siddhi: Ano, v tom s Vámi naprosto souhlasím, nicméně omezit uméle výkon jádra mi přijde jako hloupý krok. Vím jak to chodí s kvalitní SW podporou. Kvůli recenzím monitorů jsem si pořídil ATI FireGL V7770 (jinou cenově dostupnou kartu jsem nenašel). Již jsem si zvyknul na to, že karta s některými monitory nefunguje, nebo zobrazí nekorektně rozlišení, dokonce bych i pochopil, že nabízí tak trošku jiná rozlišení a ta standardní chybí. Čemu však absolutně nerozumím je prakticky nulová akcelerace ve Photoshopu a nulová kompatibilita s dalšími "profi" programy, které běží při troše fantazie lépe i na pitomé GeForce 9300 s Atomem.

nagger
nagger
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @Vincent Vega: ví jen výrobce a děda vševěda :wink:
1) 10bitový výstup není jen - tolik barev žádné lidské oko stejně nerozliší - 10bit je bráno na jeden barevný kanál (ze 3) - tedy celkem 30bit
2) interní zpracování může být třeba 128bitové, ale když má vstup stěží 6bit a panel zvládne zobrazit 8...
tedy shrnuto - tím parametrem se rozhodně neřiďte 8)

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @nagger: Dík moc za vysvětlení. Já si právě říkal, na co je to dobré mít bublion barev, když signál, který TV dodám je to hlavní, co se má zobrazit a ona si to už sama nedokouzlí těch víc barev, takže .... Dík :wink:

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @Vincent Vega: Dovolím si Vás poopravit. 10bitový (někdy nesprávně označovaný jako 30bit - 10+10+10bit na kanál) výstup na obrazovce je poznat při velké úhlopříčce na jemném přechodu, kdy v jednom rohu začíná odstín v polovině intenzity (RGB 127) a v druhém rohu končí v plném/žádném odstínu (RGB 0/255). Velmi dobře je to vysvětleno v následujícím článku: http://tomas.pfeffer.cz/index.php/30-bitova-barevna-hloubka-na-dosah/

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @Jan Černý: odkaz http://tomas.pfeffer.cz/index.php/30-bitova-barevna-hloubka-na-dosah/

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @Jan Černý: Tak se zeptám ještě jinak. Bude viditelný rozdíl třeba při Eizo testu, kde je i test přechodů barev (a viditelné ono sloupcování, jak o něm píšete, což by vidět být nemělo), když připojím k PC a normální herní grafické kartě TV s 14bit spracováním obrazu a pak s 17bit? Nebo je to jedno, protože dodávaný signál do TV je pořád stejný a tak vnitřní zpracování barev u TV na to nemá vliv (velmi jemné sloupcování vidím jak na mém monitoru Dell 2209WA, tak na LCD se 14bit zpracováním obrazu, kterou mám půjčenou)?

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @Vincent Vega: Normální grafická karta nemám 10bitový výstup, takže obraz bude mít v obou případech viditelné pruhy. Onen zmiňovaný Dell má jak 8bit vstup tak 8bit matrici, takže přechody na 100 % uvidíte. U 14bit televize je možné, že elektronika sama přechody pozná a zkusí přechody odstranit. U grafických monitorů, jako je EIZO nebo NEC by toto mělo fungovat lépe.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @Jan Černý: To jsem potřeboval vědět, děkuju moc. TV je LCD Philips poslední neLED osmičková (druhá nejvyšší) řada a je to absolutně stejné, jako na zmiňovaném Dellu. Proto jsem se zajímal, jestli by to nebylo lepší místo se 14bitem, jako je to u této TV, s nejvyšší řadou, která má to zpracování 17bitové. Teď už vím, že je to spíš jen reklamní trik, bude to pořád stejné a tak se na tento parametr při výběru TV dívat nebudu (a to jsem zvažoval i Samsung plazmu díky "Podání barev: Natural True Color (18 bit)". Ještě jednou děkuji :!:

TheLiquid8or
TheLiquid8or
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jan Černý]Ale pozor, ještě musíte přidat dva DisplayPort výstupy s podporou 10bit barevné hloubky pro grafické monitory. Tak či onak se dá říct, že NVIDIA začala vyklízet sklady a místo slev zvýšila ceny. :lol:[/quote]Je napínavý sledovat souboj "thumb up/down"...oh, pardon..."fanatici/nvidioti" :lol:

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheLiquid8or No tak to jsem teda čekal víc. To snad ATI 5970 by je porazila.... :D :D

TheLiquid8or
TheLiquid8or
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 To jo :D , btw redaktoři PCT by měli změnit barvy na thumb up/down, poněvadž nvidioti maj červený a fanatici zelený...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
29. 7. 2010 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @TheLiquid8or: hehe tak tady jedou na intelech takze modra ne? Vzdyt to je jasny :wink:

niemand
niemand
Level 23 Level 23
29. 7. 2010 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je smutné vidět, jak inteligence zdejších členů klesá nebo ani neklesá, ale je a byla nízká. Rozdělovat lidi na nVidioty a fanAtiky? Proboha co to má znamenat?! Každý máme právo si vybrat to, co uznáme za vhodné, ať už ATI, nebo nVidii. Ať už auto, nebo motorku, ať už Forda, nebo Volkswagen...
Nechápu, proč bych měl bejt idiot, když používám nVidii. Je to moje volba a jestli to nedokáže někdo respektovat, tak je pro mě uplný blbec, který nic nechápe a ani smysl komentářů, které mají být k článku a ne k tomu, aby tu dokazoval, že jeho IQ je nižší, než má sklenice vody.

KomentTuning
KomentTuning
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand budem reagovat, "oni me pak smazou"

rozdelovat ludi na nvidiotov a fanatikov zacala redakcia, konkretne velky redaktor. Samozrejme ze si clovek moze vybrat, a to bolo nepochopene. Inak potom sa delia este ludia na tych co s redaktorom suhlasia a deti. Pripadne na chudobnych studentov a podobne. Takze za kvalitu prispevkov si moze redakcia sama... bez urazky, ale pytal si sa

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 02:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KomentTuning Já myslím, že mě není třeba házet do společného pytle. Kromě uklízení následků jednoho "díla" onoho zmíněného autora jsem na tomto magazínu ještě neměl potřebu mazat. A pokud někdo souhlasí nebo nesouhlasí s názorem autora, případě uvede vlastní názor, tak to je jeho svobodná věc. A jestli se někdo chová jako fanATIk, nVidiot, malé dítě, atp. tak věřte, že z toho za pár let (možná) vyrostou. Všichni jsme kdysi byli chudí uhrovití teenageři. A jak říká jedna moje dobrá známá, některým mužům je třináct a půl až do 80 let. :D

KomentTuning
KomentTuning
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KomentTuning @Jan Černý: Ja samozrejme nikoho nikam nehadzem, preto som povedal, odkiaľ ten prameň. Ja si myslim, že každý súdny človek to veľmi dobre vie. Dobrý článok sa škaredym (či už provokačným, alebo inak mieneným) komentarom snaď ani neda pokaziť.

ČEZ
ČEZ
Level 1 Level 1
30. 7. 2010 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se pak ale nemůžu divit, že ve firmě používáme jen Quadra. :)

Reklama
Reklama