Zpět na článek

Diskuze: NVIDIA vrací úder, slibuje implementaci GameWorks pro Unreal Engine 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GameWorks ale nie je iba pre NVIDIu. Veľká časť z toho čo ponúka pôjde aj na kartách AMD či Intelu. Viď napr. spomínané HBAO+, väčšia časť PhysX efektov (cez CPU akceleráciu) či Hairworks (cez DirectCompute, takže bude vyžadovať podporu GPU pre DX11).

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Momentálne napríklad aj Crytek spolupracuje s NVIDIou na implementácii GameWorks do hry Warface (HBAO+ a GPU PhysX) a možno nakoniec z toho vznikne aj niečo viac.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Tak nie HBAO+ ale VisualFX. Citujem:

"One of the most compelling PhysX features in the game will be mesh debris using PhysX particles. It makes it possible for debris from the impact of weapons on concrete, grass, soil, wood, sand and the like to interact with the environment, as it would in the real world. And unlike most games today, the debris will remain on the scene rather than disappearing after it’s spawned.

Another challenge for game technology is the simulation and rendering of physically correct smoke, dust and other fluid dynamics effects. NVIDIA’s VisualFX Turbulence module will enable complex fluid simulations and particle effects in “Warface” using advanced techniques like Navier-Stokes simulations.

The result: engine exhaust, smoke from explosions, dust from falling debris and spinning helicopter rotors can interact with the rest of the environment, both static and dynamic. Combined with PhysX particles, Turbulence provides a 1-2 punch of dynamism and realism."

Viď http://www.geforce.com/whats-new/articles/warface-nvidia-gameworks.

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"NVIDIA doufá, že začlenění těchto nástrojů do herních enginů výrazně zefektivní vývojový cyklus her a zároveň umožní programátorům a grafikům implementovat do her nové prvky."

A to začala nVidia doufat až po vydání Mante a chce být nápomocná až teď...:-)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wakizashi Nie. NVIDIA je takto nápomocná už niekoľko rokov.O vývojárske nástroje sa stará pekne dlho a o čo najjednoduchšiu implementáciu nových prvkov do hier tiež (viď trebárs APEX, ktorý je súčasťou GameWorks). Toto totiž nevzniklo zo dňa na deň a ani behom posledných mesiacov. Toto je výsledok niekoľkoročnej práce.

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr at koukam jak koukam, nikde nevidim ani naznak ze se jedna o nizkourovnove api.. jakysi ´balice physx atd´ neni vubec zadny konkurent mantle a na fps nebo stabilite snimku se to tezko projevi.

mara.t
mara.t
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @amadjr: Ano, nejedná se o nějaké třetí nekompatibilní API dalšího výrobce! To máte pravdu. Vlastně čtvrté (OpenGL). NVidia se už dlouho snaží zlepšit to co microsoft packal. Do vlastního API nešla i když by asi mohla, protože jeho prosazení je složitější. Já mám bohužel 5850 takže mne se Mantle netýká ani když mám AMD :(

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @amadjr: Konkurent k Mantle je akurát marketingový. To je pravda. Ja tvrdím a to nielen tu, že si Mantle a GameWorks nekonkurujú, ale že ide o 2 rôzne a obe prospešné záležitosti.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 3. 2014 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @amadjr: Je to konkurence v tom smyslu, ze se jedna o pridanou hodnotu. Pro ty se slabym procesorem a penezenkou je dulezite mantle, a efekty je nezajimaj, pac na ne stejne nemaj vykon. Pro protilehle spektrum zakazniku jsou zase zajimavejsi graficke technologie a vubec nejaky posun v grafice.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @hnizdo: Ešte lepší popis ako som napísal nižšie ja. Pod toto sa kludne podpíšem. :-)

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=hnizdo]Je to konkurence v tom smyslu, ze se jedna o pridanou hodnotu. Pro ty se slabym procesorem a penezenkou je dulezite mantle, a efekty je nezajimaj, pac na ne stejne nemaj vykon. Pro protilehle spektrum zakazniku jsou zase zajimavejsi graficke technologie a vubec nejaky posun v grafice.[/quote]
blbost, ani ty nejdrazsi karty nedovedou vykreslit to, co by jsme chteli.. (u CF 290X byl posun nejvetsi)ja vidim posun mantle u high endu stejny jako u low endu, a to s tim, ze muzeme mit grafiku, kterou by jsme nebyt mantelu mohli provozovat treba az za 2 roky.. otazka jen jak se s tim studia poperou.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amadjr Ani s Mantle nebudú môcť najdrahšie karty vykresliť to čo by sme chceli. Mantle nezvyšuje výkon samotnej grafickej karty. Dokáže z grafiky vytiahnuť viac v určitých kombináciách kedy grafickú časť obsluhuje neadekvátny CPU (ktorý sa vďaka Mantle stane opäť adekvátnym). Ľudia čo majú high end grafiky a aj k tomu adekvátny CPU už dnes, tak z Mantle nevyťažia skoro nič. Očakaávať sa dá ešte zlepšenie v zapojení dvojice high end grafík. Ale to tiež je minoritná záležitosť.

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
25. 3. 2014 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr grafiky nebudou niky vykreslovat to co chceme, ale implementace nizkourovnoveho api nam muze pomoct od 10% az treba do 70%.. napr u star citizen se bez mantle nedaj vykreslit ani bytvy
http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/2955063418790832031/4/
jestli se ti zda navyseni 58% fps u (high end) CF 290X a intel i7 zbytecne, a stablilzace fps vcetne potlaceni microshutingu, tak fakt nevim.

Reklama
Reklama