Zpět na článek

Diskuze: Optické propojení PCIe 7.0 dosahuje svižné rychlosti 128 GT/s

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
17. 6. 2024 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

16 giga/sec raw ? .. PS5 ma HW dekompresor cca 4:1 = 64 giga/sec .. velmi ramcovo orientacne "flashka" tak rychla /2x?/ ako dnesne najrychlejsie systemove RAM pre desktop PC, eh.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
17. 6. 2024 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @sailorsvk What? PS5 má efektivní propustnost u komprimovaných dat asi 8 GB/s. PCIe 7.0 dá na jedné lince cca 16 GB/s. Nejpomalejší DDR5-4000 dá 32 GB/s. Buď ti v tom komentáři hapruje matematika, nebo ti tam chybí nějaká slova.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
17. 6. 2024 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly Este ta nenazval dietatom :P, tak to mas zatial v pohode. On len precita cisla, porovna a na zaklade /vasci mensi/ si spravi vlastny a pokryveny nazor, ktory ide prezentovat ako factum, ale o architekture, prenosu, parity etc nema ani sajn.

PS: Sailorsvk, poznas vobed rozdiel medzi RAW a Compressed?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
17. 6. 2024 21:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly hej decko.

PS5 ma maximalnu priepustnost SSD IOP cca 22 giga/sec, co je 5.5 raw na radici krat cca 4:1 kompresia na HW dekompresore, takze tu prestan dristat a nastuduj si to.

A ano 64 je dvojnasobok 32, pal nazad do skoly.

este nieco decko - prestat tu povreskovat ako mala pochcana PC hysterka.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
17. 6. 2024 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Dilinozravec maly smrad.

pokryveny

mas tam zle Y a podobne hrubky robi skutocne iba uplny skolsky vyskrab.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
17. 6. 2024 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @sailorsvk To interní SSD dává 5,5 GB/s (RAW) a komprese Kraken má v praxi účinnost maximálně okolo 50-60 %, tj. v součinu cca 8-9 GB/s. Těch 22 GB/s je celková IO propustnost a na to by hra musela mít úplně nesmyslné textury, aby je šlo zmenšit na čtvrtinu. Tohle se prostě v reálu nestane.

Hlavně se ale nauč psát. Sypeš ze sebe náhodná slova a není jasné, co chceš vlastně sdělit.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
18. 6. 2024 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly dorazne som ta varoval, aby si prestal dristat.

Ja pouzivam oficialne informacie, ktore hovoria o maximalnej priepustnosti custom SSD PS5 riesenia na urovni 22 giga/sec co je RAW+kompresia a SONY uvadza presne cisla dosiahnutelnej kompresie pre vsetky mozne herne data, NIELEN uz komprimovane textury.

Ty tu motas kraviny a JA viem, ktore KONKRETNE kraviny.

"Sony has estimated an average compression ratio of between 1.45 to 1 and 1.64 to 1 for games without Oodle Texture, resulting in expected decompressed bandwidth of 8-9 GB/s."

nemam cas na to aby som ho stracal s detmi.

NASTUDUJ si do pekla celu problematiku a prestan dristat.

" Since then, Sony has licensed our new technology Oodle Texture for
all games on the PS4 and PS5. Oodle Texture lets games encode their
textures so that they are drastically more compressible by Kraken, but
with high visual quality . Textures often make up the majority of
content of large games and prior to Oodle Texture were difficult to
compress for general purpose compressors like Kraken.

So the 8-9 GB/s is old news. The new news is 17 GB/s (for textures)."

zbohom decko.

Reklama
Reklama