Zpět na článek

Diskuze: PCtuning má 9 let. Co se za tu dobu změnilo?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Preji PCT nejmene dalsich 9 let. :)
- Petr Grygar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Můj domácí počítač je, i přes Windows Vista, stále tou neosobní nekomunikativní šumící krabici (kdyby se aspoň za ta léta podstatně zmenšily vnější rozměry skříní)."

A co barbone?
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A zapomnel sem na ruzny picoATX,nanoATX,...desky od VIA na ktery staci udelat bednu a pocitac je velkej jak reprak. Jo a taky notebooky!
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo jo, mám doma jak vůbec první Celeron 266, tak Celeron 300A a jsou to opravdu pěkné kousky, na nichž jsem se vůbec poprvé zkoušel taktovat počítač :)
Výkon v obou případech vzrostl o celých 50%, stačilo zvednout FSB z 66 na 100 MHz, i s boxovaným chladičem no problem.
- Necroman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :) Taky mám doma 300A na 450 MHz běží na tom W98 s Voodoo2 a mastím na tom starý hry.

Když tak o tom přemýšlím, v současný době by takovej nostalgickej hráč potřeboval 486 s DOSem pro starý hry Pentium II + W98 na novější hry něco ještě modernějšího na XP hry a nějakej hyper počítač na Vistí DX10 hry.
- Richard Podzimek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Jak ztohoven?"
Sorry, ale neda mi to. To byl umysl ? :)
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je naschval ? :)
jinak pekny clanek ale neuskodilo by ho rozsirit, mnohem :)
- LewiT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, jedna z nejvíce pozitivních věci bylo nakopání ztohovnohulanu do prdele....včetně Naprosté Lamy.

Přeji redakci PCTuningu co nejvíce dalších let působení a taky co nejméně píčusů jako je Naprostá Lama Hulán
- Brian Duffy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ja to tedy chapu takhle: [URL=http://larva.blogy.novinky.cz/0706/husarsky-kousek]http://larva.blogy.novinky.cz/0706/husarsky-kousek[/URL]
Chtelo by to nejake historicke screenshoty z historie webu ;-) Jinak se take pridavam k poprani mnoho dalsich let pusobeni.
- LukiX_Metallic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [URL=http://web.archive.org/web/*/http://www.pctuning.cz]WebArchive.org[/URL]

http://web.archive.org/web/*/http://www.pctuning.cz

;-)

//a vůbec... http://preview.tinyurl.com/2pz6my :)
//přpadně rychleji http://pct-history.notlong.com
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mendocino ==> presne to CPU som mal, a prese tak som ho over-clockkol, na 450MHz. Prelepenim B21. To bola parada.
- advanced BFU

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s Jirkou. Co se týká HW tak to nebyla žádná revoluce, je to jen pouhá evoluce.
Jinak chválím článek a hlavně nápad a moc by mu přidaly nějaký starý screeny atd. Přihazuju padík.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taktez preju vsecko nej, at se Vam dari!
- kuba hajek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

doufam ze bude vice clanku a testu ;)
- LuckeR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[I]Znameni doby... Počítačové sestavy z výborným procesorem AMD Athlon sice vyhrávají téměř všechny testy, ale prodávají se jen v kusových sériích! Hmmm.. (joro: Ne každý si může dovolit kampaň jako Intel.) Chcete testy Athlonu? Napište mi Váš názor![/I]

Ano, chceme :D
- 4sAd

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přeju Vám, abyste pokračovali stějně jako doposud. Jen ty blikající reklamy sou trochu otravné, ale bez nich to asi nejde (leda že bysme Vám ty padíky posílali doopravdy :-)....
- Jakub Doležal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pochopil jsem to dobře, že jediné vaše zisky jsou z těch reklam? A co když je všechny zablokuji přes firefox AdBlock? dostanete taky něco? :(
- Petr Adamčík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nakonec by to skončilo tak, že bychom my, autoři, některým z vás posílali ty třiceťáky :)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jako třicetník na kříž? (ivánku,kamaráde..)

jinak se nedivim že už se prodává víc noťasů než PC krabic...
- gigi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @gigi: Tak tak, a pajdík, kdybychom náhodou vyhráli nebo raději sedmdesát litrů nafty za trojku... :)

NTB se také nedivím, zvláště, když se na jeden také chystám. Při cenách, výkonu a možnostech se není čemu divit :)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano to je ta udalost. Ne valku v Iraku neřku li v Afganistanu ani G. Bush ani H. Chavez a ostatni kokoti. Je to internet kdo udělal poslední známou revoluci.
- DanBuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

svuj a jenom svuj prvni kom jsem dostal asi před 4ma rokama tušim cyrix MII 233Mhz 64MB ram a 2GB hardisk měl jsem na tom W98 a šílene jsem závidel bráchovi jeho Duron na 800Mhz. já mám už dva roky 64bit na 1,8Ghz a brášin furt toho durona. a jinak přeji pc tuningu mnoho dalších let
- dan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2007 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kraaasne se mi zavzpominalo ;o) Ta nostalgie. Zrovna ten screen co je v clanku z prvni podobu PCT bylo TO prvni co sem tu kdy cetl... 300 celery. Woodoo karty, nVidia este jako Diamond a S3 jeste prodavala pouzitelny graficky karty... (no dyk ja vim, ze taky patrily pod Diamond Multimedia... resp. naopak) Ale jedno musim vycist. Clanek mne donutil udelat v byte nelidskej bugr ;o) Po shlidnuti ceniku z 99 sem se nadsene jal vytahovat ruzny (este i cernobily) Excalibury, stary Scorata a hltat ceniky! 486SX za 39K... 486DX za necelych 50K... Escom este nekoupil Amigu a tak... jeste nezkrachoval a prodaval jak divej :o) Jezis to se to krasne vzpomina... dnaska se tenhle "srot" da sehnat u popelnic ;o) padesat litru... neni to tak dlouho a zni to jak z jinyho sveta.
- Michal Pfeiffer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když mám hodnotit čistě HW (bych řekl, že pravá revoluce proběhla v SW od textu až po videa), jsem rád za notebooky.

Klasické PCčka jsou podle mě jen pro hráče a pár lidí co potřebuje vysoký výkon.

Odmítám připustit, že budu mít vedle sebe něco nepřenosného s půl kilowatovou špičkovou spotřebou, tunou kabelů atd.

Jinak vzpomeňte na Win 3.1 (co pořád padaly), na DOS, na zvětšování kapacity disket a řekněte, že se vám v dnešním světe nelíbí :).

Jsem začínal na Didaktiku, XTčkách, ale zpátky bych nechtěl :). Já chci své FLACy, MP3ky, digitální výstupy a už se těším na HD-DVD blue ray, až se prosadí a až zlevní na 20k metrové ploché televize :).

Však teď PC neznamená sám o sobě nic, a ten zbytek není jenom Internet ale i tem domácí audio/video "Intranet", tak se uvídí, kde to bude za 10 let.

Jinak fakt nějaké jiné ovládání by se šiklo, protože z tohodle mě občas bolí ruce.
- Jaromir

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Si zajdi do posilovny, když tě bolí ruce :) Já si myslim, že na domácí, či kancelářské dlouhodobější práce, je lepší mít pohodlný desktop a když je nutné to často přenášet, tak i laptop. Jednoduše je lepší mít oboje, než jen jedno. Tak už jen fakt, že laptop nemůže mít tak velký displej, jako desktop, je docela dobrý argument. Samozřejmě, laptop se dá připojit k lecčemu, ale to není pohodlné. Tohle je hlavně debata docela na ho*no, prostě lepší je mít úplně všechno :)
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Seď u notebooku půl roku 8-10 hodin denně, 5-6 dní v týdnu a ještě se rád vrátíš ke starému dobrému stolnímu PC s kvalitním výškově nastavitelným monitorem, ze kterého nebolí oči a za krkem, s ergonomickou klávesnicí, ze které nebolí ruce a se svižným HDD, který nedrásá nervy svou leností. Když nepaříš hry, tak 0,5kW spotřeba se tě netýká.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 6. 2007 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Existuji kouzla jako externi klavesnice, monitor (v te chvili ma clovek najednou dva). Kdyz je dost pameti, tak disk netrapi.
U notebooku sedim (pripadne lezim v posteli, na dece nebo v houpaci siti) urcite 8 hodin 5 dni v tydnu a k normalnimu PCku bych se uz nevratil.
Takze plne souhlasim, ze jestli revoluce v HW, tak je to nastup notebooku.

- Pavel Francírek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2007 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta druhá kapitola je nechutnou reklamou na internetovou reklamu, ze které PC Tuning žije. Nevim, co to autor plácá, že internetová reklama je ta jediná a nejlepší. Nejlepší je dělat reklamní kampaň jak na internetu, tak ve skutečném světě a ne že jen to první je to nejlepší. Fuj...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2007 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Internet jsem měl už od 1998 56kb/s DialUp na tom P2 přetakt, GK Riva TNT dodávána s peckami Incoming a Forsaken (ještě dnes to spíše softwarově rozjedu i na XP), základka už nevim a paměť 64MB, HDD 8GB to vše bez netu přes 40tis. Kč a nyní si chci za stejnou cenu pořídit již svůj třetí desktop. Druhý stál v r. 2001 (co mám teď) 18tis. (AMD Athlon XP 2200, GF 440MX, DFI AD77, 80GB(upgrade 120)WD, a nejdražší komponentou (za 5500) 512MB ram, 6USB, 300W zdroj.
- Sniper on the roof 42

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2007 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jinak dobrý článek. :o) PCT sleduji už asi 3 roky. V srpnu budu mít nejlevň. čtyřjádro od Intelu, základku si nemůžu furt vybrat(stále nový) GK ATI 1024MB GDDR4, 4GB RAM, WD RAPTOR 150GB, bedna na 90% Thermaltake a WIN Vista Ultimate (samo, že OEM :o) )
- Sniper on the roof 42

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 6. 2007 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste by to chtelo odstavec, ve kterem by bylo uvedeno, ze Otcem Internetu je Bill Gates, ktery je soucasne take vynalezcem digitalizace dat :-)
Ono k revoluci totiz opravdu doslo. Lepe receno ta revoluce je ted nekde v jedne tretine az v puli. Zatimco v roce 1998 bylo temer nemyslitelne, aby na PC bylo cokoliv jineho nez OS od Microsoftu, dnes ziskavaji znacny vliv i jine systemy. A nemusi jit jen o Linux. Kuprikladu v roce 1998 byl MacOS na pokraji vyhubeni... Arogantni Microsoft vzal dokonce existenci konkurence na vedomi (dokonce se chvilemi snazi i spolupracovat - viz. treba Novell) - a to je opravdu revolucni.
- HM

Reklama
Reklama