Zpět na článek

Diskuze: Playstation 3 odrazuje vývojáře her

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem nikdy nepřišel na chuť jakýmkoliv konzolím. Zkoušel jsem PS1 s 2, vadila mi absence myši, hlavně u 3D akcí, na N-Gage, mobily, gameboy, mobily, java, mophun atd. Jsou to jenom hry a hry. Na tom si dokument nenapíšeš a nepošleš mail. Pro mě je nej PC, to je uninverzální, můsí(může) se to ladit, taktovat a umí to hodně. Ale jinak nic proti konzolím, je to každého věc, čemu dá přednost. Jo a pak je tady otázky ceny těchto her. Na PS3 a xbox, nevím moc dobře jak se to dá vypalovat a crackovat. :-) Na PC jo.
- mozek007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

he he, uz to zacina...
ps3 vypadal az moc dobre podle vsech tech preview a specifikaci a vychvalovani konzolistu a ted se ukazuje, ze to nebude az takova bomba... jen aby to nemelo stejny konec, jako nakonec spousta konzoli, ktere zanikly zahy po uvedeni...

sony docela riskuje: blue ray (vetsina firem, studii apod. je pro hd dvd), draha konzole, bude ji ze zacatku prodavat HODNE pod cenu a i tak bude drazsi nez xbox, malo vyvojaru, tzn. malo titulu... no nevidim to moc ruzove... :))).

koho zajima, ze je vykonejsi nez xbox a nez nektera soucasna pc? nikoho, protoze si ji nikdo za tu cenu a s mizernym vyberem titulu nekoupi... jo jo, sony tentokrat neco asi nevyslo...
- Gordon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvuj prehled je trosku mimo... Reknu to asi takhle mam XBOX tvrdim ze je to o sto procent lepsi nez PS2 a vim ze si zase koupim XBOX 360... Ale... 1) Vetsina studii se priklonila Blue Ray takze plus pro Sony (mimochodem jeho hlavni tvurce) a to ze by PS3 propadla asi nehrozi... Uz jen japonsky nacionalisticky prasata si ji koupej stopro i kdyby bylo cokoliv lepsi tak stejne japoncik pujde a koupi si neco od japonsky firmy nez od Amiku viz problemy s prodejnosti prvniho XBOXu. Vesmes i XBOX360 bude opet dotovanej ale mas pravdu ze PS3 mnohem vice... Problem s programovanim se tyka hlavne v podpore mnohathreedovych operaci (prej to neni prdel neco na to vytvorit) a za druhe Sony nedokaze vytvorit tak pritulnej vyvojarskej kit jako MS... Mnoho lidi e na to bude muset naucit programovat a to bude stat hlavne penize... CELL je spis nadupany DSP procesor nez normal CPU a proto to asi da takovej zahul... Co se tyka vykonu obe konzole budou uplne nastejno jedna ma lesi tohle druha one... Kazdopadne v teto generaci to vypada pro MS daleko lepe nez pro sony aspon ve zbytku sveta a jestli MS neposere launch ted v prosinci ma na to se aspon vyrovnat Sony.
- David Voboril

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no pane, s tim blue rayem s tebou nemuzu souhlasit... ono je to vsechno o tom, co je levnejsi a snadneji kopirovatelne... co je snadneji kopirovatelne nevim, ale hd dvd je mnohem levnejsi jak pro firmy, tak pro koncove uzivatele. protoze pokud by chtela jakakoliv spolecnost, ktera vyrabi dvd prejit na vyrobu hd dvd, tak ji to bude stat minimalni naklady, zatimco kdyby chtela prejit na bd, tak ji to bude stat silene penize celou tu tovarnu predelat na neco uplne jineho... hd dvd je ve vyrobe velmi podobne soucasnemu dvd a koncovym uzivatelum je opravdu zhola jedno, jestli na hd dvd nacpou o pet nebo o deset giga dat mene, nez na bd...

tady nejde o to, kdo to vyhraje, jestli bd, nebo hd dvd, to je si myslim jedno, protoze ty formaty budou existovat vedle sebe zaroven, aspon po nejakou dobu. tady jde o to, ze pro firmy bude levnejsi a jednodussi, kdyz prejdou na hd dvd nez na blu ray, ktery je UPLNE identicky, co se tyce vysledneho pouziti, jenom ma trochu vetsi kapacitu nez hd dvd...

a o tom, ktera technologie ci ktery produkt bude na trhu uspesny nerozhoduji vyrobci, dodavatele ci reklama nebo technicke parametry, o tom, kdo bude uspesny se svym produktem rozhoduje dav lidi, ktery je ochotny si produkt koupit za tu a tu cenu, ale ani o chlup vys, protoze to uz je pro ne moc... a levnejsi bude hd dvd, takze bych to z tohoto hlediska videl na vitezstvi hd dvd nad bd...
ono jako, ja osobne bych byl radsi, kdybych si mohl ukladat sva data na bd, ktery ma mnohem vetsi kapacitu nez hd dvd, ale opravdu si nehodlam kupovat bd dejme tomu treba za dve stovky, kdyz si budu moct koupit neco naprosto identickeho za padesat korun, jen s trochu mensi kapacitou...

a kdyz se tady bavime o celkovem dopadu jak ps3 tak xboxu 360 na lidi, tak nemuzeme argumentovat jenom tim, ze v japonsku to, v japonsku ono, v japonsku tamto... vsichni moc dobre vime, za japonsko je neco uplne jineho, nez nase bananova republika a v japonsku je uplne jina mentalita lidi... 95 procent lidi tam ma konzole, zbytek pc, navic sony tam ma se svym ps, ps one, ps2, psp takovou "tradici" a tak obrovskou zakladnu koupechtivych japonciku, ze TAM ma ps3 zaruceny uspech, ale to nebude pro sony stacit, kdyz se bude ps3 prodavat uzasne jen v japonsku a v ostatnich zemich jen prumerne nebo podprumerne...
ono je temer jiste, ze novy xbox v japonsku opet neporazi ps3, ale myslim si, ze v americe a v evrope by mohl ziskat vetsi podil na trhu konzoli, nez tehdy ukousl xbox z kolace ps2.

ale ono je to taky hlavne otazka toho, co v tu dobu bude k mani za hry, protoze k cemu vam doma bude spickova konzole bez spickovych her... nebo treba jen s trema hrama... k nicemu... takze pokud bude na xbox 360 v dobe vydani k dispozici treba 50 her, z toho bude 25 her opravdu vybornych a na ps3 bude v dobe vydani 25 her a z toho 12 vybornych tak to je docela blbe pro sony... za prvne jen kvuli tomu, ze tech her bude malo, ale za druhe hlavne kvuli tomu, ze xbox startuje mnohem driv nez ps3 a v dobe vypusteni ps3 bude na xbox 360 nekolikanasobne vic skvelych titulu nez na ps3 a to taky bude kamen urazu...
sice ps3 zajiste bude mit dalsi dily oblibenych her, jako je napr. ridge racer, soul calibur, mgs, tekken, grand turismo apod., coz jsou jiste perly, ale xbox 360 nebude natolik pozadu...

sam jsem velmi zvedav, jak to nakonec dopadne, i kdyz uz ted je to docela jasne, otazka je jen "o kolik" :).

ale ja stejne zustanu verny PC :)
- Gordon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: tu predposledni vetu si uz kazdy rozvede dle sveho nazoru, muj nazor se da snadno vycist mezi radky meho nazoru :)
- Gordon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asi tak, ostatne neco trochu podobneho se tusim stalo uz s PS2 a XBOX se v Japonsku asi moc prodavat nebude. Zas na druhou stranu prave tam je zase celkem otazka, s cim prijde nintendo.

O tom problemu s tvorbou her se mluvilo uz pomerne davno, ale presto nemam strach, ze by byla PS3 nejaky propadak, nanejvys bude o neco mene uspesna nez PS2.

Dulezita bude take grafika, originalni tituly, cena, jakou pozici si MS udela casnejsim vypustenim a jak se uchyti blue ray.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja nevim, u PS a PS2 to bylo obdobny (snad jen s nizsi cenou) a mnoho vyvojarskych studii to neodradilo, tak proc by melo ted?
IMHO je jasny, ze se PS3 stane kralem konzoli - prave proto, co bylo vzpomenuto uz ve clanku, Xbox je az prilis nebezpecne podobnej PC a tyto zarizeni na sobe budou kanibalizovat. Kdyz mam PC, nebudu mit zas tak velkou potrebu si koupt Xbox (i kdyz jiste, nektery hry jsou pro Xbox unikatni). To PS se strategicky strani, udrzuje si uplne jiny hry nez PC (vetsinu) a celkove ma uplne jinej styl ... vlaste je to neco jako Apple "neni to o vykonu nebo o cene, ale o tom stylu".
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 02:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace XBOX je uvnitr podobny PC, ale presto si nasel mnoho fanousku. XBOX360 ale snad ani ne a navic si myslim, ze majitelum konzoli bude pomerne jedno, jestli je uvnitr cpu od IBM nebo cpu od IBM (nebo cpu od IBM?).
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 04:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

XBOX je spíš sprostá kopie pc, neboli další mikrosoftí nápad, jak bez větší práce vytřískat peníze. PS3 bude mít unikátní vnitřní architekturu, stejně jako PS2, a hry na něm budou o5 o 100% hratelnější a zábavnější než na nějaký xkrabici :)
- pepa k

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase se nam opakuje situace kdyz mame vykonny Hardware ale softwer k nemu nikoli.Podobne je to treba s grafickymi kartama darmo ze mas cip vykonny jak Hovado kdyz ti chyby ti spravne ovladace je to akorat tak naprd:)
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tím naprosto souhlasím. Například 64bitové dvoujádrové CPU by mohly teoreticky mít čtyřnásobný výkon starých single-core 32bit procáků, ale zatim nejsou ani 64b, ani multithread aplikace. Stejně tak Radeon X1000 bude k něčemu dobrej až tak za rok až budou hry který využijou jeho architektůru.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Teoreticky ctyrnasobny vykon, je nesmyslne placnute cislo. Nicmene narust SC -> DC je u AMD64 architektury az okolo koeficientu 1.8-1.9x a u AMD64 pri pouziti optimalizovaneho 64bit kodu muze narust prekonat bez problemu i 100%, ale skutecne zalezi na mnoha faktorech. Apliakce jsou, ale je jich poskrovnu. A ppro Widle zatim nic moc...
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: 64bit CPU nemá 2x větší výkon než 32bit a v praxi nikdy mít nebude, ale kdyby byly 64bit aplikace tak by moh výkon bejt někde úplně jinde... teoreticky je to až 100%, podobně jako 2 jádra by teoreticky měly taky bejt o 100% rychlejší než 1 jádro ale nikdy nebudou... je tam to slovo "teoreticky".
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Tak ted nevim, jestli sem princip 64bit CPU vubec nepochopil ja nebo ty...

Podle me to, ze zpracovavas az 64bit cisla vubec neznamena, ze ziskas 2x vetsi vykon. Ono totiz moc nezalezi na tom, jak velky cislo zpracovavas, ale kolik s nim muzes udelat operaci. A je prece uplna blbost, aby 1x 64bit instrukce sla pouzit jako 2x 32bit instrukce.

Takze imho nejen ze 64b CPU neprinesou dvojnasobny zvetseni vykonu, ony neprinesou ZADNY zvetseni vykonu (aspon ne v souvislosti s 64bit technologii).

Tady jde jen o rychlejsi vypocty s vyssima cislama, vetsi adresovatelnej prostor (napr. trapny omezeni na 4GB RAM a 4GB soubory).

Pokud je to uplne jinak a ja ziju v bludu, tak mi to prosim vysvetli.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: No to ses trochu mimo, pletes si to s dual-core ne? To muze mit teoreticky 2x vyssi vykon jak singl. 64bit muze mit vykon mnohonasobne vyssi nez 32bit, ale rikam "muze". Mozna by sis o tom mohl nekde neco precist
- Baneshee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Dalsi registry a optimalizovany kod = rychlejsi a efektivnejsi beh aplikaci, zejmena u slozitejsich vypoctu. Ale neplati to obecne a je tu spoustu, "ale"... u sifrovani nebo 3D renderingu je narust rekneme okolo 30-1XX% ale nekde narust nemusi byt zadny, naopak muze dojit ke zpomaleni behu urcite aplikace. 4GB je primo adresovatelny prostor, samozrejme ze se to da obejit, ale je to podstatne pomalejsi. Podporovana primo adresovatelna kapacita se dotkne v praxi asi tak 10 z milionu, navic jsou tu omezeni u konkretnich platforem, jako maximu 4GB, u zakladni desky. 4GB soubory nemaji s AMD64 absolutne nic do cineni.
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Myslím že jak tady řiká Baneshee (64bit muze mit vykon mnohonasobne vyssi nez 32bit, ale rikam "muze".) - 64bit instrukce nejde použít jako dvě 32bit, ale pokud by byl program opravdu dobře napsanej tak aby efektivně využíval možnosti 64bitové instrukční sady, nějaké zvýšení výkonu by to určitě přineslo. Těch 100% jsem jen tak nadhodil, a řikám, v praxi to tak nikdy nebude...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no ono je to stejne prachama, "dáš money, udělám ti hru"
- Michal Andrýsek

Reklama
Reklama