Zpět na článek

Diskuze: Porovnání grafiky hry Rainbow Six Siege při nastavení různých detailů najdete zde!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
27. 11. 2015 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda testovat TF na trávě?!? To je dobrý péro teda... :shock: :roll:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski3 Jáspíš nechápu, proč se ještě stále dá použít jiné než AF filtrování. Diť trilineární je vidět jako svině, to si snad nikdo dobrovolně nenastaví a výkonový propad je taky nula.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 11. 2015 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski3 Tak zjevně to něco dělá (a ty rozdíly jsou dost podstatné), takže proč ne.

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
28. 11. 2015 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Jo, TF dělá to, že textura se v dálce zobrazuje korektně, což je mi u trávy opravdu k prdu... :roll: viz obr http://ftp.cqfd-corp.org/raycap-aniso.jpg

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli se to bude hrát alespoň z 50 % jako swat4 a ne jako CS, budu rád.

Reklama
Reklama