Zpět na článek

Diskuze: Představení GeForce 7900GT/GTX a GeForce 7600GT

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to som zvedavý, aj keď som fanATIk, dosť ma nasrala X1600XT svojím výkonom, takže som zvedavý na X1800GTO, samozrejme uvidime ako bude panovať konkurencia, možno sa stane (ale asi nie) že prejdem na nVidiu :)
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jj ja bych už do Geforce nešel, vyděl jsem několik takzvaných špičkových karet nVidia, a ti kteří je mají se teď jen byjí do hlavy, že si nekoupily ATI.
Nevým, ale mě se vžádném případe nezamlouvá barevné podání které předvádějí karty Geforce, to vypadá jobychom se vrátili v čase zpátky.
- Milan Zbořil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-) tolik hrubic se v tak krátkém příspěvku často nevidí...už jsi aspoň dokončil první stupeň základní školy? Barevné podání se dá jednoduše nastavit v driverech přesně podle potřeby (to už celkem dávno). Myslim, že teď se zase bude bít do hlavy hodně lidí, co koupili ATI :-) Za cenu X1900XTX se dá pořídit 7900GT SLI a přitom spotřeba zůstane téměř stejná a výkon trochu jinde :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Neni to pravda. RX1900XTX se uz prodava za 500$, kdezto 2x 7900GT je 600$. Vykonnejsi to zrejme je, stejne drahe nikoli.
- glowi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @glowi: no, aktuální jsou české ceny - X1900XTX 19k+ , 7900GT 9k+ :-) 2*9=18k ... 18k < 19k :-) easy...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Kdyby jsi si se rozhodoval o koupi high-end karty a vis ze ceny velice nedavno spadly, tak honem nakoupis za "aktualni ceskou" cenu? Nebo si chvili pockas? Easy ...
- glowi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Příznivce jedné firmy jím zůstává tak dlouho, než konkurence nabídne lepší model ;)

ATi nebo nVidia, pro mě je to úplně jedno, rozhodující je výkon, potažmo poměr cena/výkon. Za tím jsem měl ve svým kompu GK již od čtyř firem a každá měla něco do sebe :)
- Novák Radek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Papírově hodně silná karta (7900). Abych mohl hodnotit, tak si raději počkám na nějaké obrázky. Velký fps mizerný obraz se snad ale konat nebudou.

By me zajimalo co na to staresina, dvakrat vetsi vykon nez x1900 rozhodne nema, jak deklaroval.
- David Lexa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "obrázky", resp. poměrně rozsáhlou recenci vydali dnes na HardOCP ;-) 2x větší výkon než x1900 nemá, ale za cenu jedné x1900xtx se dají pořídit dvě 7900GT a ty už se kolem dvojnásobného výkonu (po přetaktování ještě dál) :-)
- xBl4d3x

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hulan uz odepisuje na svem webu ATI :)
Ja bych zas tak atinu neshazoval...
- Jakub Brabec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ono pro me je X1900 lepsi volba diky vysokemu vykonu PS,ale musim uznat, ze nVidia s touto serii na 90nm uspech udela. Skoda porad nekvalitniho AF...ale zase na druhou stranu adaptivni AA dela take na X1000 paseku. Ale na vykon 7900GT jsem hodne zvedavy.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Brabec: No jo, ten vysoký výkon PS u ATI je fakt znát, 2x7900GT SLI v ceně 18.000 Kč má v F.E.A.R. 90 FPS a ATI X1900XT v ceně 18.000 Kč 63 FPS. To je fakt brutální výkon, o -30FPS k NVIDIA kartám o stejné ceně :-)

http://www.hothardware.com/articleimages/Item791/fe1.png
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: No jasny o tom neni sporu...GF7900GT je mi hodne sympaticka karta..prave ji mam v pocitaci a musim rict, ze velmi mile prekvapila:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Ovsem otazkou zustava zda treba v rozliseni 1600x1200 s 4/6AA poskytnou dve GF7900GT stejny nebo lepsi vykon nez X1900XTX...diky tomu ze se FM u SLI nescita, tak maji dve GF7900GT jen 256MB a tim i omezeni pro vysoka rozliseni s AA.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: PS: až budeš testovat, chtělo by to 2x7900GT vs X1900XTX, to by bylo seriózní ;-) Ale ty si stejně vybereš něco, abys balamutil lidi, že ATI je lepší, že? ;-)
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Obávám se, že i zde to ATI projede, 1600x1200, FSAA 4x, AF 16x, NVIDIA má 83 FPS, ATI jenom 61.. Při stejné ceně..

http://www.hothardware.com/articleimages/Item791/sc2.png
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Hulán Lulán. co víc dodat.

mohl bych přihodit fotku, ale myslím, že tu zrudu jsme už asi všichni viděli :)))
- Lukáš Bušina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Radku, vzbud se:-)...nikoho nebalamutim a jak se ted divam na test na Anandtechu, tak to v samostatnych kartach je minimalne plichta... SLI bohuzel nebude nebot nemam dve GF7900GT ale mrknu na to v nekterem z pristich clanku.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Bušina: Ahoj idiote! Já naprosto MILUJI teenagery, plácám je po těch jejich malých hloupých hlavičkách :-) Když vidím takovýto odpad, vždy se cítím o 1000% lépe, protože si uvědomuji, o kolik jsem lepší než dnešní mládežnický odpad...
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Kdybys nechtěl balamutit, musíš testovat NVIDIA SLI, musíš napsat pravdu o extrémní spotřebě ATI, o chybách obrazu ATI, a špatné koncepci Crossfire, o velice špatných ovladačích (řada her kolabuje hned při spuštění či po chvilce hraní), a řadě dalších věcí. To, že ignoruješ NVIDIA SLI s 30-40% vyšším výkonem než stejně drahé ATI je prostě .. balamutění. Sorry, ale je to tak ;-)
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Pozor spotreba u GF7900GTX je stejna jako u RX1900XTX...kazda z firem ma sve. SLI je vice odladene, ale neumi HDR+AA a navic nekvalitni AF (nevyresily a nevyresi ovladace). Na druhe strane nekdy problematicke Adaptivni AA u ATi a domela HW podpora H.264..tomu rikam objektivita a ne nVidia je nejlepsi za kazdych okolnosti:-).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Koukni na spotřebu 7900GTX, je identická 7800GTX-256, což je bomba
http://images.anandtech.com/graphs/7900%20and%207600%20launch_03090670334/11187.png
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Ne, celá sestava 2x7900GTX-512 bere 400W! To je fakt.. Spotřeba je de-facto identická jako u předchozí generace, a to v pohodě jede na 400W. Zatímco jediná X1900XTX má problém s 500W zdrojem...

Jinak AnandTech, zde NVIDIA 7900GT-SLI vede nad X1900XT v SLI o 20-30% také:

http://images.anandtech.com/graphs/7900%20and%207600%20launch_03090670334/11166.png
http://images.anandtech.com/graphs/7900%20and%207600%20launch_03090670334/11158.png

Prostě NVIDIA je jasná volba, pokud člověk chce utratit 15-20.000 Kč za grafiku. A pokud méně, poté je tu samotná 7900GT či 2x7600GT.
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: R590 je blize k uvedeni nez jsme vsichni cekali, zrejme se bude jednat o reakci na G71, puvodne byla dle infa R590 urcena pro X1800/X1900GTO a nebyla planovana do high segmentu, nyni se mi dostala zpravy, ze bude R590 i v provedeni Full, cili nas ceka plna R580 ale s GDDR4 !
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Ja zatim neresim SLI vs. CrossFire ale GF7900 vs RX1900 to je rozdil...system se dvema kartami ma tak mizive procento uzivatelu, ze se me nechce ani CF ci SLI testovat...snad v pripade GF7900GT ale jinak asi ne.

GF7900GTX zere az 120W...uvadi sama nVidia.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: A to je ten problém. Kdybys nebyl "línej", tak otestuješ 2x7900GT, zjistíš stejně jako AnandTech či HotHardware, že stojí to samé co jedna X1900XTX, ale má o 20-30% vyšší výkon.

Věřím, že SLI by poté mělo MNOHEM méně uživatelů než X1900 ;-)

Dnes tu máme SLI a testovat jen jednu kartu je ŠPATNĚ. Je to balamutění uživatelů. NVIDIA SLI se musí brát do úvahy, jinak je jakákoliv recenze o ničem..

Už 2x7800GT bylo stejně drahé a přitom výkonnější než ATI. Natož 2x7900GT :-)
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Musim poprve za tu dobu s Radkem Hulanem souhlasit, ATi na tom neni zrovna nejlepe.. :-(
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Neni to pravda. RX1900XTX se uz prodava za 500$, kdezto 2x 7900GT je za 600$. Vykonnejsi to zrejme je, stejne drahe nikoli. Rozdil je bratru 100$
- glowi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @glowi: opět pěkná "teoretická" cena, ale pokud nebydlíš v USA, tak je nereálná :-) Čechy (zatím) 19k+ pro X1900XTX , 9k+ pro 7900GT...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: To by bylo výborné. Já mám objednané 2x7900GTX EXTREME, ale to je tak 10 dní :-( A pokus se prosím rovněž o overclock, 7900GT se dá dostat skoro na úroveň 7900GTX, jádro..
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě teda hlavně zajímá, jak nyní půjde cena nynějších karet dolů v kontrastu na příchod těchto nových karet. Takový radeon 1800 za hubičku. To by byla věc! :)
- DJPepik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim poprve za tu dobu s Radkem Hulanem souhlasit, ATi na tom neni zrovna nejlepe (a to jsem fanATIk), ve stredni tride jasne zabira pomer cena-vykon sve dominantni postaveni nVidia, ted uz dokonce i High-End.. Doufam ze ATi s tim neco udela, jinak prejdu na nVidie, uz ted kopou ATinam prdel!
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Muzes to upresnit? Po padu cen u ATI mame 7600GT ($199) x X1800GTO ($249), 7900GT ($299) x X1800XT ($329) a 7900GTX ($499) x X1900XTX ($549 ofic, da se koupit i za $499). Obdobne vykony, obdobne ceny. ATI je mirne drazsi. Velmi pravdepodobne ale ceny jeste stlaci (Jako se jiz deje u XR1900XTX). Diky Nvidii za konkurence schopny produkt, ktery snizil ceny. Ale kde je ta dominance?
- glowi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Obdobne vykony, obdobne ceny ? Sa uvedom clovece. Pozri testy na TomsHardware, 7600GT a 7900GT rozhodne NEMAJU konkurenciu co sa tyka pomeru cena/vykon !
- sentinel

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Stefku kdyz chci obrazky grafickych karet vami dane zvecsit pri nektorych mi nahodi chybu a nezobrazi nic tak si to opravte
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Zatímco jediná X1900XTX má problém s 500W zdrojem... " no neviem ake ma skusenosti autor ale na mojej zostave amd x2 2x2.73GHz(1.4V)+X1900XTX+sataraid 2x maxtor+480W Thermaltake s total watts viewer mi ukazuje pri hrani spotrebu do 255W tak neviem.
- Ivan Sklenka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim proc se vsichni hadate o tom kera firma vydala tu nej nej high-end kartu. kdyz normalnimu uzivateli staci i na nove hry prumerny mainstream ... myslim karty jako x1600xt nebo gf6600gt vseobecne karty do 6000
- mr_tricoder

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 04:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas, naprosto staci z tohoto pohledu test single karty, jsme prece v Cechach. Dokazi si vsak predstavit test, ktery bude zacinat slovy:"Tak nam klesly ceny 7900GT zhruba na polovic a tudiz vam prinasime jejich test v SLI." Pak to ma smysl, kdyz to uzije i bezny uzivatel.
Pls, Petre, nenechavej se ovlivnit naprostou "vyhulenou" lamou, je to latentni nvidia&intel freak a pro nej je konkurence nicka. Pritom v prubehu doby vytvorilo amd ci ati spoustu kvalitnich veci a umoznilo mnoha lidem zazit co je to vykon.
- Martin Janecek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ale pokud nVidia nabídne 2x 7900 do SLI za cenu jednoho Radeona X1900XTX, přičemž je jasné, co bude mít větší výkon, tak nemá smysl uvažovat nad ATi v Hi-Endu.
To, že při SLI ve skříni zrovna dvakrát místa nezůstane je věc druhá...
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 04:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Postupem casu jsem naskakoval do rychliku obou grafickych spolecnosti. Tudiz se mohu podelit o subjektivni, avsak dlouhodobou zkusenost...
Pro hrace neni z grafickeho hlediska mezi rivaly viditelny rozdil. Co mne vsak opetovne prekvapilo, je overclockovaci potencial. Zkratka vzato, jako by nvidia mela na defaultu karty posazene vice na hrane. Ati jsem mohl v klidu dlouhodobe pretaktovavat a trapit bez potizi. Zato nvidii asi dlouhodoby overclocking nedela dobre. Artefakty, efekt rozsypaneho case ci pozdejsi slaba stabilita na defaultu. A to, prosim, na Zalmanech!
Ach jo, jak rad bych sel do 7900GT nebo lepe GTX, ale diky zkusenostem mam trochu mrazeni. Mozna pockam s cim se ati vytasi behem dubna (R580).
- Martx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tym co soucasne vlastni X800,X850,6800GT a 6800 Ultra a znova hodlaji koupit HighEnd se oplati pockat na generaci podporujici plne DirectX 10 a Pixel&Shader v4(+).Byla by hloupost koupit to co za pul roku nebude mit plnou podporu prave tohoto rozhrani!
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale prd, než se začne DX10 používat ve hrách, to bude trvat ještě víc než rok, to je v počítačovym světě věčnost, takže koupí 7900, pokud na to někdo má prachy, nic nezkazí. A že "desítky" využijou Visty? IMHO než si je dáš do compu, to bude trvat ještě dýl než rok, protože než se vychytaj prvotní problémy, udělaj se drivery a hlavně soft, to bude chvilku trvat, takže to s tim DX10 neni zase tak horký ;)
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Naprosto souhlasím! Nedá se vůbec srovnat obraz/výkon na dnešních High-End kartách, rozdíl není jen v obraze, taky že hra místo nějakých směšných 30fps jede třeba trojnásobek je přeci znát! Navíc, když teď koupím High-End, za rok to bude mainstream a na hry není lepší volba! Když sáhnu teď po středu, do roka je to Low-End.. Trcoha teorie a praxe!
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj to je sice pravda, ale tem, kteri chteji soucasny hi-eng a maji na to - viz Hulan, to stejne nevymluvis :)
- antiHulan

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To uz je GF 6600 GT legendarni? Vzdyt je mlada... ale jestli se stala za sveho ne prilis dlouheho pusobeni na poli graf. karet legendarni, tak to asi o necem svedci...
- Jakub Vlk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale výkonostně začíná spadat do nižšího Mainstreamu, za chvíly Low-End.. Taková 6800GS či ULTRA je celkem dělo :-)
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

7600gt by mela byt rozhodne vykonejsi nez 6600gt pac se jedna o novou generaci a podle meho nazoru by mela vykonem slapat na paty kartam ktere byly v predesle generaci high-end.Hry ktere predesla generace utahla na max detajly high-end kartou by v nove generaci mela zvladat mainstreamem.
- Petr Mališka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako vlastnik X850XT musim uznat ze tato serie se nVidii opravdu povedla...
- I_M_H_O

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já říkal že to nvidia atinám opet natře stejne jako to natre intel amd ati a amd chystejte se na šrot!
- XARA XARA

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2006 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace opet se zde najde nejaky dement co do diskuse vetre AMD vs INTEL.. AMD kopalo prdel Intelu hezky dlouhou dobu, navic pul roku je dlouha doba, do te doby treba bude AMD opet ve spici!
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2006 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam 6800GT a tvrdit ze je to mrtva karta?
Jen hlupak to muze rict! mam ji teprve mesic a jsem max spokojen vsechno slape a dokonce si muzu zapnout i filtry ve hre.A par blbecku co se tu hadaji kdo je lepsi nebo co je lepsi no des a hruza.No a na co vam to je ty high-end karty? 99% z vas si o nich jen precte a doma bude susit nejakou vykopavku protoze vi ze i na tom si dnes vsechno v pohode zahrajou!A nabidka autora co je dobra a co neni dobra volba je dost stupidni projev jinak jeho solidniho clanku o seznameni s new kartama.(prece to nectou 8leti kluci :-))))
- Paja Michaldo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2006 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezapominejte na jednu dulezitou vec: i kdyz dve 7900GT maji vetsi vykon, porad maji dohromady jenom 256MB pameti coz mi na HIGH-END trochu nesedi, protoze uz co nevidet zacnou prichazet hry ktere stejne jako quake4 budou na maxQuality (uzce souvisi s HIGH-END kartami) vyzadovat 512 pameti. Takze mozna nam 2x7900GT pride ted jako HighEnd, za par mesicu nikoli. Jako vyznavac HIGH-ENDU bych jel spis do vikonejsi z dvojice ati X1900XTX / GF 7900GTX a pak v pripade nouze dokoupil druhou "petsetdvanactku". A nerikejte mi nic o cene, protoze je docela normalni za HIGHEND platit krvave.
- RastyFOX!

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2006 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.guru3d.com/article/Videocards/327/1/

myslim ,ze ak nebude atina o moc draksia tak sa oplati viac.
- martin puterka

Reklama
Reklama