Zpět na článek

Diskuze: Preview: blíží se Crysis současného hardware?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 9. 2007 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se víc než rok stydím za GeForce MX440 64MB. Ještěže plánuju nový PC. Takže u mně nebude problém až na to, že bych chtěl HD2900XT 512MB. Kašlu vám na ňáký 1280x1024 natožpak 1920x1200! Mně stačí bohatě 1024x768. Mnohým z vás se to možná nelíbí ale já s tou svou MX440kou jsem zvyklý např. v Counter Strike: Source dokonce na 640x480 a téměř min. detaily. No nesmějte se mi, já se vám taky nesměju! :o)
A i kdyby to nestačilo tak si zajedu do Drážďan pro HD2900XT s 1024MB a půjdu do crossfire. To už bych pak klidně šel do těch vašich dnešních (pro vás standartních, pro mně nadstandartních) rozměrů.
Mimochodem, nechtěli byste někdo můj AMD Athlon XP 2200+ 1,8Ghz, 512MB DDR1 operačky, HDD Barracuda 120GB 7200rpm, GF MX440, základku AD77? :o) 8) Hmm, asi ne... Tak mi to vystačí jako prolejzačky pro křečíky. Samozřejmě po menších úpravách. :o) To prostě nikde nestřelim. Pardón, ještě je tu dětský domov, kde by ho uvítali jako dělo. :o) 8)
- Sniper on the roof 42

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2007 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace NVidia GeForce 4 MX440 64MB jsem si právě pořídil a chrochtám blahem. Konečně si zahraju Q3Arena plynule :o) Počkám si až vyhodíte ty vaše 8800 nebo 2900 v ceně 200Kč do popelnice. Čas je iluzorní...
- Rovano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 9. 2007 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak kdyz sem zjistil ze to na 2900xt nerozjedu na 1600x1200 na high tak me trochu zamrzelo tech 25k vydane za PC radsi bych to asi propil nebo tak , doufam ze ta hra aspon bude stat za neco
- dedy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 9. 2007 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co hratelnost a dlzka hracej doby?To si musim kupit komp za 50 baby aby som to potom hral 15 hodin? To je 1 vikend aj s vysavanim a utieranim prachu.........
- blackred98

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 9. 2007 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace K tomu pridaj 5 hodin nastavovania hry, upravovania *.ini a registrov, stahovania fixov, patchov, driverov a 5 hodin na forach stravenych vypisovanim vysledkov benchmarkov z hry, aby si si ten komp za 50 litrov uzil :D
- Orcus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak koukám, že X800XT dosloužila :D
- qwertz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo vypadá to tak. docela obstojně jsem na x800gt dohrál call of juarez, teď TDU ale tohle bude hodně tvrdej oříšek.
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Velmi ma zaujuma ako sa budu robit benchmarky s takouto hrou? Co mi je zname, tak BS sa musi aktivovat na konkretny HW a tato aktivacia sa musi opakovat pri zmene HW (napr. grafickej karty). To by nebol az taky problem, keby pocet aktivacii na 1ks hry nebol obmedzeny.

Takze ako mozete obenchmarkovat takuto hru, povedzme s cca 10-timi grafickimi kartami (bude snad k dispozicii nejake review edition pre servery ako PCT?)?
- advanced BFU

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @advanced BFU: IMHO je to trochu jinak, než píšeš. Při instalaci se udělá zápis o tom, jaké máš komponenty. Potom pokaždé, co hru spouštíš, se hra podívá, jak hodně se tvá současné konfigurace liší. Pokud jsou jiné jen 1-2 komponenty od stavu při instalaci, klidně tě to nechá(u bioshocku to bylo tímto způsobem - teda až na MB a HDD s instalací - ty se měnit nesměly vůbec).
Tzn. grafik můžeš vystřídat klidně 100 - stále ale při každém spuštění se bude lišit jediná komponenta od doby instalace.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2007 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: Hmmm. Tak to je teda pěkně na hoo. :-( Takže si koupím Bioshock a zjistím, že mi na to sestava nestačí. Tak udělám nákup, desku, CPU, paměti, Graf. kartu, a když už budu při tom nakupování tak i pořádně velký HDD a hru si už nikdy nezahraji. Tak to mě teda pos*e. :-(
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: je to stejně buzerace...ikdybych si jednu z těch her koupil, stejně si na to dám crack okamžitě jak vyjde, protože je to špatný...už jenom to, že to určitě vyžaduje médium v mechanice je buzerace a zbytečná - platící zákazník by neměl něco takového vůbec muset podstupovat...nelíbí se mi to...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 9. 2007 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @GOS: tak tohle je trosku vyreseny tim ze kdyz hru odinstalujes tak mas porad stejnej pocet nainstalovani jako predtim (u Bioshocku by to melo byt 5x)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To tvrzení o tom Bioshocku a že dostal 10/10 a že kolik dostane Crysis. To je možné, ale Bioshock nedostal vysoká hodnocení jen za grafiku. Zatímco zde se hodnotí pouze grafiky. Jestli bude příběh v Crysis stejný paskvil jako v jedničce, nebude sahat tomu z Bioshocku ani po kotníky. Uvidíme...každý ale přeci dávno očekává, že Crysis bude mít nejen lepší grafiku než Bioshock, ale než cokoliv.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Argumenty o dulezitem "pribehu" u FPS u me nemohou obstat!

Pamatuji dobu kdy kazdy rikal: "FarCry a Doom 3 to jsou bomba hry, sice pribeh nic moc, ale kdo by hledal u FPS pribeh" hlavne ze je to super graficky udelane...

Pak prisel Bioshock s pro konzole optimalizovanou grafikou, a ti stejni ted rikaji: "Grafika neni vse, dulezity je pribeh"...

U FPS nikdy na pribehu moc nezalezelo, a ani nikdy nebude - od toho tu mame jine hry ... u FPS je nejdulezitejsi Hratelnost a Vizualni Vernost...

/edited
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Každej clověk to vnima jinak. FPS nemusi mit priběh na to aby byly oblibney a prodavali se. Když chci hru s nějaky promyslnym priběhem určite ji nehledvam v fps hrach. Priběh je tady asi tak důležitej jako v pornu.

ale bioshock ma užasnou atmosferu ktere se jen tak něco nevyrovna. neni to obyčejny strilecka, jako třeba PREY..takovy hry prece nemůžete srovnavat,je to uplně neco jinyho ale pritom to je porad FPS.

Grafika je určitě důležita ale nikdy ne to nejdležitejsi. Musi se to určitě dobre hrat. A bioshock se nema za co stydet, bězi snad na unreal engine, jestli se nepletu...
- Kok1N

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V recenzi nikdo netvrdí, že příběh Crysis je nebo bude špatný - zde se posuzuje jen ten aspekt, který v této fázi posuzován být může - tj. technologie (a atmosféra, která je s technologii spojená).

Příběh (ale spíše co je důležitější) hratelnost bude možno posoudit až na finální verzi hry. Far Cry měla v pořádku oba aspekty (vizuál - hratelnost) a u Crysis máme jen jednu neznámou...
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, podle článku vidím, že Crysis je krásné technologické demo...
Ale je to i hra, nebo to nemá cenu kupovat?
- Maranov

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fang: Třeba série Unreal sázeli hlavně na tu Vizuální věrnost, že? :-)
A hratelnost? Definuj mi to slovo.
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace přesně tak! bioshock si takovy hodnoceni určitě zaslouži! crysis ma mozna lepsi grafiku..no a co? to neni vsechno. Bioshock ma skvělou atmosferu, hratelnost a priběh. A grafika je taky paradni. To že Crysis vypada dobre jeste nemusi nic znamenat...
- Kok1N

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace je klidně možné, že i co se týče příběhu a atmosféry Crysis předčí Bioshocka, ale moc bych na to nesázel...předčilo snad Far Cry atmosférou a příběhem System Shocka 1 a 2? no to ani náhodou...já se také moc těším na pobíhání po tropickém ostrově se skoro plnou interaktivitou...říkám skoro plnou, protože nepůjde dělat nějaké díry do země, nepůjde se třeba podkopat do nepřátelského tábora a řekl bych, že Crysis bude opět složeno z jednotlivých map, mezi kterými bude loading, tak, jako v každém FPS 10 a více let nazpět - včerně Bioshocka...dokud budou existovat FPS s loadingem, nikdy to u mě nebude revoluční v pravém slova smyslu...a proto se to reálnému světu tímto nepřiblíží...je v normálním světě nějaký loading? ani nápad...ale stejně ta grafika bude určitě úchvatná...v Bioshocku už mě ty uzavřené prostory pravda začali vadit...pořád jsem čekal, kdy mě alespoň pustí někdo ven, abych ve skafandru chodil pod mořem kolem Rapture...ale nestalo se, není to tam...snad to bude v Bioshock 2, který se snad už připravuje...stejně, jsou to jenom hry...na Crysis se těším, je to fajn vypadnout ze šedivého postkomunistického česka na tropický ostrov - alespoň virtuálně...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asi sme hrali uplne ine hry a nahodou sa obe volali Bioshock.

Pribeh? No nejaky bol, ale je to chaby argument ako cely pribeh. Je zalozeny na par peknych napadoch, ale potom nic nerozprava, neprekvapuje, uplne tuctovy ... NUDA).

Grafika? Tmave hnusne prostredie. Neviem kde je pekna grafika, hral som to na max detaily a vobec ma neoslovila. Aj ked sa mi nepacila, treba povedat ze atmosferu doplnala vyborne. Technologicka uroven a umelecka uroven iba priemerna.

Obrovsky hype okolo Bioshocku, vysledok bol nadpriemerny ale cakal som viac. Na crysis sa tesim, ale predovsetkym nato ze si urobim vlastny nazor a nie citanim bombastickych platenych recenzii.
- Pif

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bioshock a Crysis su dost odlisne hry, hlavne co sa tyka stylu hrania. Bioshock ma sice silnu atmosferu a pribeh, avsak IMHO, Crysis bude predstavovat revoluciu v hernom svete, nieco ako ked hry presli z 2D do 3D, Crysis prida hraniu novy rozmer. A co sa tyka pribehu a atmosky - to je velmi individualne, niekomu sa paci, ked ma pocit, ze je zatvoreny vo vazeni, inemu sa paci podmorsky komplex a niekto zase zboznuje pobehovanie so zbranou po tropickom ostrove.

Este dodam, obrazky z hry su sice pekne, ale maju velmi malu vypovedaciu schopnost. Vsetkym odporucam pozriet nejake videa z hrania - to je ina kava.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2007 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Phillip Morris: Tak to stebou nesouhlasim jako hra aby byla revolucni tak jako jen grafika tomu nepomuze za revolucni hry se v akcnich povazuji wolfenstain 3D Doom Half-Life a jejich nastupci protoze prinesli vzdy neco noveho do hrani(a to nejen grafiku) takze aby hra neupadla v zapomeni musi mit mnohem vic nez nejakou nablou grafiku ta kdyz bude bomba a ovladani s pribehem bude fakt na hovno tak si to 99% lidi nezahraje
- JosefKocourek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Pif: Ano, Bioshock dostal vyskoá hodnocení hlavně proto, že se jednalo v podstatě o první úspěšný pokus vnést do PC hry nějaké umění. Myšlenka genetických mutací, které se vymkli lidem z rukou zase tak originální není ale ten způsob jakým je to zpracováno je prostě ojedinělí, první a originální.

Grafika - tmavé hnusné prostředí, technologická úroveň průměrná(to by mě zajímalo co jsi dnes asi mohl hrát lepšího...)? No, vsadím se, že kdyby jste hru nechali renderovat CryEnginem2 vypadala by stejně, ne-li hůř. Je to prostě podmořské město a ne tropický ostrov.
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Phillip Morris: Určitě jsou to rozidlný hry s jinym stylem hrani. Bioshock neni tuctova fps s pěknou grafikou ;)

Zatim to aspon pro mě nevypada že by to měla bejt nějaka revoluce a hra měla pridat hrani novy rozměr. Jen dalsi fps s užasnou grafikou, fyzikou..AI...ale kolik lidi si to bude moct vychutnat vsechny ty efekty atd...
- Kok1N

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2007 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Phillip Morris: Najlepšie na tom príbehu bude určite to, že sa bude spolupracovať so Severnou Kóreou.
- MuadDib

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kok1N: Bioshock nie je tuctovka a Crysis nebude len "dalsia fps". Obidve hry si najdu strasne vela fanusikov, ktori ich budu do krvi obhajovat. A co sa tyka poctu ludi, ktori si budu moct vychutnat vsetky tie detaily - tych bude tento rok malo, o rok ich bude viac a o dalsi rok este viac.

Inak Bioshock tiez nie je ziadna HW malina a oplati sa pockat na upgrade PC, pretoze grafika je na velmi vysokej urovni a slaby HW znacne degraduje hreny zazitok. Kazdopadne Crysis posuva latku este dalej a ja sa tesim na recenzie (zahram si to neskor, dost neskor)
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no doufal jsem že na mojí 7600gt alespoň na min. ,ale asi nic
- kostal++

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nehodnotil bych hru jenom na zaklade grafiky. Ta je samozrejme skvela, ale o hre samotne to da se rict nerika zatim vubec nic. Co se tyka hodnoceni grafiky, pak ma hra klidne 11/10, ale celkove se jenom z tehle obrazku hodnotit neda. Nakonec to klidne muze byt vcelku nudny nehratelny paskvil, i kdyz s peknou grafikou, kterou ovsem za rok bude mit kazda druha hra. Proto bych jako hlavni aspekt pro hodnoceni vzal hratelnost a pribeh.
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak tak na to koukám, tak na mojí 14 dní starý X1950Pro to nebudou žádný orgie. 2GB ram sice mám, ale X2 na 2350MHz tomu asi stačit nebude.
Ale kupovat si jiný PC nebudu , ani kdybych na něj měl, počkám si rok, dva jako jsem si počkal na FarCry :-)
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FarCry byla jak graficky, tak hratelnostne perfektni. Nevidim duvod proc by mel byt paskvil.
- jamesdean

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

obavam se, ze tvrzeni "nekolik tydnu" je prehnane :-D
ochrana byla u Bioshocku prolomena v ramci 10-11 dni coz znamena, ze u Crysisi to odhaduji maximalne na tyden, vzledem k "nybytym zkusenostem" s Bioshockem(take se tvrdilo nepujde ani nainstalovat bez internetu)
- hermes3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace SW ochrany by som sa velmi nebal, Crysis je skor chranena HW narokmi:) - ak uz niekto zainvestuje do potrebnej masiny, tak si hru kupi.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2007 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenže právě tenhle argument znamená, že by tam tedy ta ochrana byla zbytečná, a jedinej její efekt je buzerace PLATÍCÍHO uživatele. Já mám pocit, že mnoho těch, kteří na to mašinu mají, by si tu hru třeba i jinak koupili (a obzvlášť pokud by byla levnější o tu zbytečnou ochranu, kterou tam málokdo chce mít), jako např. já (mašinu na to mám - Q6600 a NV8800), ovšem ta ochrana je hlavní důvod, proč si to nekoupím a počkám si na crack. Protože pak nebudu mít žádný problémy s nějakou podělanou aktivací při každým spuštění (abych se kvůli tomu pokaždý musel připojovat přes dialup). Stejně tak, jako jsem si nekoupil žádnou hru, která obsahuje virus Starforce.
- koloděj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace podle me neni grafika vsechno, dulezitejsi je hratelnost.ae "povesti" o grafice crisis sou tak rozsireny ze kazdej kdo na to bude mit comp a obcas hraje FPS tak si crisis sezene.
- Agrael

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne si myslim ze se autor trochu unahlil, a testuje tady neco, co nema cenu testovat. Evidentne nedodelana a nevyladena beta s ovladaci ktere nejsou pro tuhle hru pripraveny. Myslim ze to mezi lidmi rozsiri tak akorat paniku. O tehle hre jsem si precetl celkem dost informaci. A tvurci se uz nekolikrat dusovali ze finalni verze bude zcela plynula na vysoke detaily v 1280x1024 na 8800GTS a 2.4GHz DC procesoru.
- DAVE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1280x1024 je davno prekonane rozliseni ... nez na 19" monitoru, to bych radeji hry nehral vubec ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace BLÁBOL největšího kalibru. Uvědom si laskavě, že ne každý má tolik peněz jako ty. Znám spoustu lidí co hrají hry v rozlišení 1024x768 a neblijí. Je mi tě líto. Měl bys si vzít Kinedril, ať nemusíš blít.
- Abalkin Perec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenže si musíš uvědomit, že né každej má soustu peněz a neví co s nima. Nejen na lepší monitor, ale i na PC kterej ho bude schopen krmit. Hry hrajou většinou mladý lidi, většinou ještě studujou a sou rádi, že maji to co maji. Já mám 17ku LCD a že bych nějak trpěl, to se říct nedá. Aspon si neukroutím hlavu.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já bych radši, aby mi to běželo na 8800GTS, 2GB RAM a Athlonu X2 4600 na high detaily při 1680x1050 (odpovídá cca 1600x1200) s 4xAA a 8xAF ale to je utopie.

Hraju Betu 2 s posledními (163.69) ovladači při tomto rozlišení a musím dát medium detaily u všech nastavení a žádné AA, aby mi to běželo konstantně 30fps.

ALe pevně doufám, že výkon ještě odladí a že půjde dát alespoň něco na high a 4AA při 1680x1050 a bude to hratelné.
- Míša Dlouhý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2007 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Abalkin Perec: Nezaujatý čtenář - Zkuste se jen navzájem lépe pochopit... Není to o tom kdo má kolik peněz, jako spíš kdo za co je utrácí. Každý má hodnoty jiné. Já mám například relativně hi-endovou sestavu a to jsem chudý student bez finanční výpomoci rodičů... Stačí nechodit do kaváren a hospod, nekupovat si věci, které nevyužijete atd. a jednou za dva roky Vám to na ten komp vyjde... :-)
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vyznam slova "plynuly" je velmi siroky, pre niekoho napriklad znamena, ze: priemerne fps neklesne pod 60 a minimalne fps neklesne pod 45
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jistě, ale jen říká, že pro Crysis si budememe muset nachystat:
- špičkový stroj pro "HI" nastavení a rozlišení,
- nadprůměrné výkonný stroj pro "MED" nastavení,
- solidní herní stroj pro "LOW" nastavení,

Tato zjistění jsou stejná, na jaké upozorňovali už dříve samotni tvůrci hry. Crysis je stále ve vývoji, ale s tím hlavním už nejde moc hnout. Pokud budou autoři chtít rozšířit hratelnost na ještě slabší stroje, moho přijit ke slovu jen nůžky. Je to Porsche co jezdí jak Porshe. Pokud budeme chtít levnou Fabii aby jezdila jako Porshe tak prostě nepůjde. Ano technika jde dopředu, ale rozhodně ne tolik, aby technika Porshe tedy byla pro každého.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím, kdo se někdy potápěl v nějakém tropickém moři, tak mi dá za pravdu, že to v reálu pod vodou vypadá daleko "grandiózněji" (abych použil autorův výraz). Ale oproti tomu co bylo ve hrách dosud to vypadá dobře, s tím souhlasit musím.
- Johny_g

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezdá se vám na těch obrázcích, že na high bez vyhlazování je pěkně vidět písek a když se zapne vyhlazování tak zmizí zrnitost toho písku a úplně se sleje?
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K cemu mi je test na tak nadupany sestave, kdyz ji stejne nemam? Uplne k nicemu. A cemu mi je test na rozliseni 1900* neco. K nicemu stejne tak velky monitor nemam. Proc se nedelaj testy na moznyho sestavach ctenaru? Protoze i kdyby to melo slabsi grafiku tak stale ten zbytek je nadupanej. Takze ty vylsedky testu jsou proste k nicemu.
- Rockstar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co třeba nejdřív číst a pak plácat v diskusi? Cituji z druhé kapitoly:

"Situace dnešního testu je jiná než v plnohodnotném testu výkonu grafik a nebylo možné provést testy na vícero počítačích jako u testu hry Bioshock. Na velké srovnání budou muset čtenáři počkat až do vydání dema / plné hry."
- Johny_g

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na serveru Hardspell provadeli podobny test. Pouzili procesor Core 2 Quad QX6850 (3,0 GHz) v desce P35 s 2GB RAM a beznym Radeonem 2900XT 512MB. V 1680x1050 pri nastaveni na High ve vsech nastavenich udajne plynulost hry nesla pod 34fps, mereno pomoci Frapsu.
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprogramovali tvůrci ten engine konečně pořádně, aby to běželo i na Linuxu? Hodně lidí už přechází na Linux, např. novou Vistu už rozhodně kupovat nechci, mám duální konfiguraci XP+FC7 a jediný opravdu velký problém, kvůli kterýmu nejde tak snadno opustit Windows, jsou hry. Takže by bylo celkem dobrý, kdyby moderní hry konečně začaly být naprogramovaný skutečně moderně, tedy přenositelně.
- koloděj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslím, že nemá cenu psát programy a hry pro lidi, co z hecu kámoše nainstalujou prakticny nepoužívanej operační systém.
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 9. 2007 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1 rok zpět jsem byl názoru že linux je k ničemu.. a věřil jsem jenom kecům typu že na linux nejsou hry, atd.

-jednoho krásného dne (myslim teda zrovna pršelo ale to je jedno)jsem nainstaloval linux. po hodině rikam je to zajimavy ale ...

-asi o měsic pozdeji zpadli widle (Win XP pro SP2 + NOD 32 + avast) tak jsem par dni delal na linuxu a pak znovu instalnul widle ale moc sem je nepouzival, chtel jsem skouset neco novyho (linux)

-o 3 měsice pozdeji, dochazi misto na hdd (nejvetsi oddil je ntfs ale po instalaci driveru si rozumi s linuxem bezvadně) zkrátka na disku už bylo posledni 2Gb volneho mista a nebylo kam ulozit nove filmy takze reseni bylo jednoduche: jeden klik na slošku windows a potom už jenom delete :-).

- už nekolik měsicu jedu vyhradne na linuxu a jsem spokojenej

- daniel skopalik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jasne, vsichni budou celi hrrr do toho programovat hru pro linux, kdyz chcou vyuzivat DirectX 10.Nebo treba zavolaji do Microsoftu, jestli nahodou nechcou udelat DIrectX Linux Edition :-)) U OpenGL bych to jeste pochopil, ale hra pro DX v Linuxu... pres nejakej hodne hustej emulator vseho, mozna. A to to bude muset byt v podstate emulator Windows :-)) Spis by si meli lidi, kteri dobrovolne prechazi na linux uvedomit, ze to je dobry mozna tak jako server, jako workstation je to otresny a hry? Smuuula.
- 666 Diablo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace (mmch. znám několik už relativně starých her, který podporujou DirectX i OpenGL - z tohohle pohledu je podpora pouze DirectX krokem zpět)
- koloděj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A nebylo by teda nejvhodnější, aby engine podporoval i OpenGL? To se týče použitelnosti Linuxu jako OS, a preferencí jestli použít to nebo ono, bych ponechal na laskavém zvážení každého uživatele, ale hry jsou jedinou věcí, která nutí domácí uživatele si kupovat Windows.
- koloděj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vašek Jiří: Btw: Treba Far Cry neoficialne podporoval OpenGl. Diky tomu sem si ho mohl tenkrat zahrat na Riva TNT2 64MB 128bit, budiz ji zeme lehka :-)
- Radek Sembera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se týče ochrany, to bude pravděpodobně důvod, proč si tu hru nekoupím, ale budu muset vyčkat, až vyjde crack. Bohužel doma mám připojení k internetu pouze přes dialup, a nebudu se při každým spuštění hry připojovat kvůli nějakýmu zbytečnýmu ověřování. A na to, abych kvůli jedný hře s blbě naprogramovanou ochranou platil zbytečně 500 měsíčně za nějakej "rychlejší" internet zřejmě nepřistoupím, protože ho jinak k ničemu nepotřebuju (vetšinu dne jsem v práci s rychlým internetem). Mimoto mám dojem, že ani takovýhle zabezpečení nemůže být tak těžký překonat, jednak pochybuju, že ta kontrola nepůjde komplet vyřadit, a za druhý je možný to obejít třeba i virtuálně nainstalovanou mašinou s vlastním ověřovacím serverem (to by bylo asi nejčistější řešení).

Ale skutečně nejlepší by bylo, aby pokud si to koupím, abych to moh skutečně hrát a nemusel absolvovat obtěžující kontrolu, jestli to opravdu není ukradený (přičemž uživatel "neoficiální verze" tyhle problémy mít vůbec nebude). :-(
- koloděj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Obavam se, ze nemas potuchy o cem mluvis - [I]"...je možný to obejít třeba i virtuálně nainstalovanou mašinou s vlastním ověřovacím serverem..."[/I]
kdybys jen tusil neco o kryptovani a paketech TCP/IP, tohle bys napsat nemohl

p.s. pokud jsi ovsem tak dobry, ze to umis - udelej prosim radost velke komunite a naprogramuj overovaci server EA pro "LAN patch" do NFS Carbon .-)
- hermes3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2007 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To máš pravdu, v současný chvíli o tom nic nevím, ani se mi to nechce zjišťovat (a už tuplem ne programovat). Ale stále věřím, že to možný je, k tomu mě vedou tyto důvody:

1) Existuje (např.) pirátský řešení aktivace Visty virtuální mašinou nainstalovanou pod VMware (aktivační server - tj. místo po internetu mám aktivační server spuštěnej virtuálně na svým počítači a požadavky na aktivaci přesměrovávám na něj).

2) Existujou neoficiální herní servery, pro různý jiné hry,který jsou chránený proti hraní na internetu, např. pro battle.net, WOW atd.

Principielně jsem měl na mysli řešení typu 1), tj. mít aktivační server virtuálně na svým PC, takže by se nemuselo na internet.

Ovšem uznávám, že řešení s crackem bude snadnější naprogramovat, a prostě tu kontrolu úplně vyřadit - což je o tom, jak moc dobře je to chráněný, oproti tomu, jak moc crackerovi záleží na tom, to cracknout. Ale počítám, že tohle je tak očekávaná hra, že někomu to stát za to určitě bude :)
- koloděj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2007 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @koloděj: tato hra uz je skoro rok stara a zatim co ja vim(a ze to sleduji neustale i na mistech ne upne "viditelnych") nikdo nebyl schopen zprovoznit LAN mod do teto hry
a co se tyce WIn, je to tak slozity kod, ze se v nem hledaji i ty "mezery" mnohem jednoduseji(nikoli rychleji), nez v hrach, proste systemy jsou obecne chraneny jinak
a co se tyce batle.net a spol, ano ale zase se bavime jen o tom co uz je, ja napsal co je ste neni! a jak vidno vse lze cracknout/hacknout, pokud ne = je malo casu, nebo to nestoji za to .-)
/v tomto pripade tu kontrolu proste za soucasneho zachovani funkcnosti neslo vyradit kvuli velmi kvalitne a hacker-proof integrovanemu on-line modu/
ovsem principielne je opravdu vse hacknutelne
good luck
- hermes3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hehe, nechodí, zatim :-D :-D ... zatím nic rychlejšího doma nepotřebuju (v podstatě internet doma nepotřebuju vůbec, naopak, aspoň udělám na PC nějakou "skutečnou" práci). Dialup tam mám nakonfigurovanej pro nouzový případy, jako je třeba přečtení jednoho emailu anebo aktivace XP (sice taky opruz, ale alespoň je to jednorázově). A vzhledem k tomu, že to nepotřebuju, je 470 měsíčně za ADSL nebo Karneval pro mě vcelku zbytečnej luxus.
- koloděj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Obermaier, to ako ste vysvetlil pojem HDR osvetlenie je úplne zcestné. Prečítajte si o tom niečo...
- Frano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědavy jak mi pojede crysis na X2-5200 2,8Gz,Asus 570 sli,21GB RAM,X1900XT 256RAM,HD500GB,Forton 700W,LCD 20,1", když bioshock mi šlape 16001200 na max 2870fps , Medal of Honor Airbone na max 1200*1024 3270fps....asi on něco huř nejspiš doufam že že to rozchodim medium 1600*1200 aspon ..
- Radek Br.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslim, že nikdo naopak není zvědav na to co máš za pc nebo co na něm hraješ, nebo jak ti to pojede...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2007 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ja zvedavej sem, protoze mam velmi podobnou sestavu ;)) jestli ti vadi, ze sem lidi pisou co maj za "naslaply PC" tak si taky nakej vymysli ;)) dyt nikdo nevi, ze ho doma nemas
- Šafařík Marcel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2007 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Šafařík Marcel: nj, já nejsem hráč, už jsem z toho vyrostl...a ikdybych měl našláplý pc, tak ho nemám na hry...jen dobře vím, že spousta lidí, co v diskuzích vypisuje svoje sestavy, se chce vytáhnout - dělá jim dobře, že někdo vidí, co oni mají, co jim mamka koupila k vánocům...dost často to na mě takhle působí...ikdyž pravda, to co vypsal ten radek, tak to neni žádný dělo co by někdo měl závidět...ikdyž na druhou stranu, vypsat tam nějaký extrém se SLI 8800 GTX, tak mi ten člověk příjde k smíchu, protože je to děcko co má pc jenom na hry...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zabudol si napisat aku mas bednu a reproduktory - to je dost dolezite, hlavne teraz, ked je vonku len beta verzia
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace já myslím, že nejvíc záleží na myši, hlavně jestli má dost rychlý kolečko :D ... a pak ještě hodně důležitá je taky kvalita web-kamery.
- koloděj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @koloděj: no to su tiez samozrejme klucove prvky; ale myslim si, ze pri rozliseni 1600*1200 na medium (ako pise) to rozchodi, prinajhorsom vypne nepriatelov
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Obermaiere, to ako ste vysvetlil HDR osvetlenie je zcestné. Prečítajte si o tom niečo. A prestante mi mazat tento príspevok :)

/Kwolek: To sem smazal já - protože tu nepřesnost ("přepálená" světla) jsem do článku vlastně také vnesl. A taky jsem so o tom už něco prečítal - díky.
- Frano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace co jsem slyšel o HDR, tak zobrazuje barvy ze spektra, které bez HDR nejdou...možná je to jinak, nevim, četl jsem to v době, kdy vyšel HDR patch pro Far Cry...stejně je to zajímavé...Crytek je firma, které jde hlavně o to, aby do hry dala ty nejnovější a nejlepší technologie...aby ne, Far Cry bylo původně tech demo a měl to být ostrov s dinosaury ;)
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimalo by me jestli "minimum" se rovna rozliseni 640 na 480 nebo 1024 na 768,pevne doufam v to druhe!

- Karel Janásek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedělaj už si legraci? na mém něco přes půl roku starém PC si to zahraju na LOW? no OMG uz se snad nevyplati ani kupovat si neco do PC Mam C2DE6420 @ 3,2GHz 2G RAM X1900XT s 22" HP LCD snad radsi prestanu hrat hry, nez si kazdej pulrok kupovat co kdo vyda noveho, kdyby se radsi venovali optimalizacim nez tomu, ze si to na hi zahraje 1% populace a 80% to ani nerozjede ;(
- Šafařík Marcel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace prosimte, s Far Cry to bylo take podobne, cos cekal...kdyz nekdo dela hru s nejlepsi grafikou na svete, tak tohle se musi podstoupit...holt uz to neni jako za casu Outcast, kdy autori hru umele zdrzovali, aby si to vubec mohl nekdo zahrat - tak to bylo narocne...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo a co DirT co? kterej si tu nezahraje nikdo kdo nema GTX/Ultra .. demo slapalo solidne, plnou hru sem chytnul a dal do supliku, a pritom to beha na Xboxu ;(( naco je, ze vydas ULTRA HEZKOU UZASNOU hru, kdyz si ji na ty uzasny a ultra detajly nikdo nezahraje ... jo recenzenti muzou slintat a testovat na svejch 4Geckovejch dvoujadrech a kartach za 16litru v SLI ;) ty a ja si to pustime na LOW a bude to vypadat jako FarCry na hi ;) a za dva roky si na to vzpomenu, ze to mam a z nostalgie si to zahraju ;)) pecka
- Šafařík Marcel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Šafařík Marcel: DirT? Myslíš Colin McRae Dirt? Jestli ano, tak to mi tedy šlape na x1650xt úplně v pohodě (tzn. skoro na nejvyšší detaily), dohrál jsem to. Grafika není nijak nejlepší, Test Drive Unlimited se mi líbí víc. Očekávám, že mi Crysis pojede tak na medium v 1024x768. PC nemám nijak našlápnuté, prostě průměr průměrů. Ale jako v době, kdy vyšlo Far Cry, jsem to hrál na GeForce 440 MX, nebo co to bylo za kartu, hrůza. Ale chodilo to na tom docela dobře, dalo se to hrát. Ale protože se mi ta grafika tak líbila a chtěl jsem si jí užít naplno, koupil jsem si jen kvůli Far Cry tehdy docela už lacinou (asi 6500kč) GeForce FX 5900 Ultra a jelo to na tom v 1600x1200 naplno. Možná, že se tahle situace bude s Crysis opakovat, možná ne.
Je fakt, že si Crysis na ultra detaily nezahraju, ale na nějaký rozumný průměr asi ano, to se dozvím za 5 dní. Doufám, že to nebude vypadat u mě tak hnusně, aby mě to hecovalo ke koupi lepší grafiky.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2007 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: A jestli ti slape DirT uplne v pohode skoro na max ;)) tak to cumim, protoze me to na PC neslape a to mam PC slusnej viz vejs!

Ja měl FX5900 od ASUSu a taky spokojenost na svou dobu karta za 5500 a vyborna! prodal sem ji asi rok zpet a FarCry na ultra nebehalo ani 1024/768 mel sem k tomu 1G RAM a Barthon 2500@3200

a jeslti si zahrajes na svym PC Crysis slusne, tak v tom pripade ja si ho musim zahrat paradne, ne na LOW jak psal autor ;)
- Šafařík Marcel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2007 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @RastyFOX!: Hale, já to občas taky nechápu. V testech najdu jak testovali grafárny na X2 5000+, 1GB ram a měli u gothic 3 kolem 40 FPS na X1950Pro a já mám X2 na 2350MHz, 2GB ram v dualu a přetaktovanou X1950Pro a mám 20FPS na stejny nastavení jako v těch testech z netu... Jestli mám zasviněný windowsy nebo čím to, nevím.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @RastyFOX!: jo, jel na tom v pohodě, ale bez jakéhokoliv vyhlazování nebo dalších filtrů...prostě všechny detaily na high a rozlišení na 1600x1200 - max. co můj monitor zvládl...ta karta byla supr, ať na ní nadávali jak chtěli, já jí měl rád...problémy nastaly až s novějšími hrami, co měli moc efektů, jako například kouř a tak dále...bylo vidět, že to nemá rychlé shadery nebo co já vim...ale to far cry to zvládalo skvěle...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 9. 2007 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Ondráček: Jestli máš originál verzi hry Gothic3 tak s nejnovějším patchem a nejnovějšíma ovladačema na grafiku to musí šlapat...

Jestli ale nemáš originál, ale nejakou verzi 1.01 nebo tak neco, tak se nediv, páč Gothic3 vyšel v podstatě jako Beta:
Nedoladena optimalizace, hromada (!) chyb a výkyvy ve výkonu na různých strojích.

Od první verze hry vyšlo už XX patchů, zvláště ty první opravovali hromadu chyb, kvůli kterým zčásti nešli dohrá questy...

Takže tvůj stroj by to měl rozchodit v pohodě, jen pochybuji že máš origoš... Pokud ano, tak se předem omlouvám... :)
- Jan Šálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s tim, ze konzole(Xbox 360, PS3) na to nemaj potrebnej vykon bych trochu brzdil. To se pak vsichni divej co se z nich da jeste vytriskat jako u minuly generace viz. HL2, Doom 3, FarCry atd. na starym Xboxu...nikdo nerika, ze by u nich byly vsechny detaily co na PC nebo stejna dohlednost, ale slo by to.
Doufam ze to nakonec pro konzole udelaj, pac konzole je platforma s nekolikanasobnejsim ziskem
- blekota je boss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na konzolich by to nebylo ono. Ono treba Bioshock se upravoval kvuli moznosti portovani na Xbox360 a diky tomu jsou mnohde docela mizerny textury, proste prizpusobeno na male mnozstvi pameti Xboxu. Rozhodne je dobre, ze se vyvojari na konzole vybodli, protoze by to PC verzi zbytecne omezovalo. Ono next-gen konzole uz nejsou po HW strance tak nadupany, jak se to jevilo v dobach, kdy X1900XT byla novinka na trhu a vladly A64ky od AMD. Doba pokrocila a i pres spoustu optimalizaci proste tezko nahradis 2GB RAMky a 512MB ci vic graficky pameti na konzoli, ktera ma dohromady pul giga pameti a k tomu uz ne zrovna nejrychlejsi. Navic po zkusenostech na Xboxu mam proste osobni dojem, ze FPSka jsou mnohem lepsi na PC nez na konzoli. Klasicky ovladani v podobe mysi a klavesnice se gamepadem proste nahradit neda. Na druhou stranu obcas to funguje i naopak, kdo hral treba hru Godfather na Xbox360ce a pak jeji verzi na PC, tak musel byt z PC verze hodne zklaman, protoze je vylozene odflaknuta. Bioshock me treba na Xboxu moc nenadchnul, verim, ze na PC by to bylo neco jinyho, jenom by me zase stvalo padajici pripojeni na net a podobne a nutnost hledani cracku az by me to nakonec prestalo bavit.
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2007 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @blekota je boss: to je jednoduchy ... nikdo ;) pokavad tady neni nakej blazen, co si kupuje vsechno nejnovejsi co vyjde ;))
- Šafařík Marcel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli byste udelat anketu o tom kdo tady ma HW na crysis?!
- Karel Janásek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ochrana by správně nemělá být žádná. Pokud vadí těm, kteří hodlají zaplatit mnoho set korun za právo nainstalování softwaru, je to nehoráznost. Ostatní stejně prolomí jakoukoli ochranu během pár dnů. Lze to vydávat i bez drahých a naprosto neúčinných ochran. Oni totiž musí draho nakoupit ten SecuRom a pak je jim na h...o. Hold, když je někdo na hlavu. Kvůli takovým nesmyslům jako je nutnost internetu si hru prostě a jednoduše nekoupím a potrestám taky nejapného vydavatele! To je totiž nejlepší možný trest za taková s...a.
- Tomáš Bouzek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja si ty lidi z crytecu uctim svyma korunami :D i kdyz mam piratskeho softu pomerne dost, tohle bych nemoh
- RastyFOX!

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Oni to naportují pak, samozřejmě.

Ale nenalhávejme si konzole jsou oproti high-end i normálním PC grafikám pěkné šunky, takže to bude graficky úplně jinak vypadat, bude to úplně "jiná" hra s jiným prožitkem. Jen se bude jmenovat stejně, aby se to prodalo.
- Jaromir

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2007 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

7600 by na to mela stacit v nizsim rozliseni...Takze si zahrajes :)...
- Flank3r

Reklama
Reklama