Zpět na článek

Diskuze: Proč jsme rozhodli, že informace jsou cenné a svoboda rizikem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je totalne zumpa a odpod, idnesem pocinaje, novinkami pokracuje a osel.cz diky dementovi mihulkovi konce. bez jejich stupidnich informacich co pisou naprosti amateri a manipulativnich ideologickych clanku se klidne obejdu.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
24. 9. 2018 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Souhlas. Po té, co jsem asi ve dvou komentářích reagoval na to, že v článku typu "Princip emitace virtuálních částic na ohnivé zdi horizontu událostí" jsou myšlenky typu "Babiš je hnida", přestal můj účet fungovat a již se nepřihlásím. Nejde o to, jestli Babiše miluju (jakože ne), jako spíš o to, že se v článcích o vědě mají jména politiků objevovat jen tehdy, když přestříhávají pásku nového urychlovače, na který přiklepli rozpočet.
Právě vybíjení Mihulkových politických mindráků je to, co popularizaci vědy příšerně škodí, stejně jako to škodí jemu (ať žije adblock, který mám na této stránce zapnutý, narozdíl právě od pctuningu, kde trpím každé video v textu).

Ohradit se musím třeba u iDnes. Samozřejmě běžný provoz v mainstreamu jako ekonomika nebo zprávy je něco jiného, ale zase zaměstnávají lidi jako Pavel Kasík nebo Honza Srp, kteří chápou, že práce na článku jeho napsáním nekončí. To je úplně jiná liga, když novinář sleduje diskuzi, na základě podnětů opravuje chyby, obhajuje si svoji práci a doplňuje informace.

Pravda, Novinky jsou oproti tomu skutečně odpad, kde jedou na počet článků a nezajímá je, že například technologické zprávy nedávají smysl, jsou občas i lživé a nedostatečné, doplňující diskuzi pod článkem navzdory.

O to víc mě mrzí, že do zdejší diskuze se pan Rybka nezapojuje, nebo jsem to nepostřehl, pokud vystupuje inkognito.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
26. 9. 2018 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea ja jsem tam nekolikrat napsal ze MIhulka pise totalni kraviny samy "veci objevili" apod, proste nesmysly jak na idnesu, radostne vykriky mlamoje. Pak mi zacal psat majitel serveru, at prej ho nekritizuju, ze pise hodne clanku, tak sem mu psal ze to je prave ten problem, ze narozdil od ostatnich placa paty pres devaty a vi kulovy. no a pak mi bloknul ucet :) tak uz tam nechodim, bylo mi z tech jeho clanku na zvraceni.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybka se ptá, zda vůbec potřebujeme novináře.

Abych to uvedl do kontextu, tohle je PCTuning, který patří pod Empresa Media – generální ředitel Jaromír Soukup. Ano, ten Jaromír Soukup, který se exhibuje na TV Barrandov (také Empresa Media).

To docela dost vypovídá.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@davkol Proste a jednoduse je potreba radne oznacit vsechny zamestnance i externi pracovniky na ICO, kteri meli kdy co docineni se Soukupem a zakazat jim pristup na internet. Svobodny internet musi byt jen pro ty, jez vyznavaji spravne a jedinne nazory. Kdo neni s nami je proti nam!

davkol
davkol
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Občas není od věci upozornit na případný střet zájmů.

Potažmo se nabízí rčení, že vrána k vráně sedá. Tímto se omlouvám vránám za vtažení do souvislosti s lháři a demagogy.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @davkol: Presne, na jedne strane Slunickari mezi ktere se jiste rad radis a na druhe strane liga odpurcu typu Soukupa. Ani jeden by nedali prostor jinemu nazoru, protoze uz opakuji: kdo neni s nami, je proti nam.

Jenze kdyz si dovolim mluvit za Michala Rybku, to neni jeho pripad. To je prave clovek, kterej si vazi i jineho nazoru.

Holt tohle napsat u Slunickaru, tak uz si neskrtne, tak je rad, ze SVUJ nazor muze porad jeste nekde vyjadrit.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Projekce?

Mno, problém vidím primárně v tom, že je někdo lhář či demagog. Až poté se můžeme bavit o náplni sdělení.

Ještě k tomu dodám, že za plamennými projevy za svobodu slova a informace, nebo koneckonců může jít třeba o ekonomickou svobodu, se ve skutečnosti jako záměr skrývá legitimizace například [propagace] násilí v různých formách.

PS je ironické, jak lidé, kteří nejhlasitěji křičí „identity politics“, právě to provozují.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
22. 9. 2018 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @davkol: Řekl bych, že pan Rybka, už od doby Levelu používá převážně šedé buňky mozkové vlastní výroby a logiku.

Jeho články mi obecně nepřijdou jako moc plamenný projev, jako spíš důkaz toho, že i v ČR se občas najde někdo kdo umí psát a má ještě zdravý rozum bez inklinací k jakkékoliv debilní ideologii.

Že někdo vlastní tenhle server je jedna věc, ale tak nějak mám pocit, že vlastník úplně ignoruje co se na něj dává. :D Kromě toho, Rybkovy články jsou tak hezky mimo zaměření PCtuningu, že by se na to někdo musel zaměřit, aby si toho vůbec všiml.

Nicméně se mi hezky hodí ke čtení DFense. :D

Mimochodem, třeba Babišovy novinky občas publikují články páně Vondrušky, které by si nejen Babiš, ale pravděpodobně žádný dnešní politik teda za rámeček nedal.

Sem tam se divím, že mu to vůbec zveřejní. A mimochodem, to fakt nejsou pro Babišovské nebo pro sluníčkové záležitosti.

Že je někdo majitelem něčeho ještě neznamená nějakou úplnou kontrolu. Nebo vůbec nějakou, obzvlášť pokud to má jen jako byznys aprostě na to dlabe.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Daemonius: Rybka je zcela evidentní klasický liberál (moderně „libertarián“). Ideologie to je. „Debilní“? Čtenář D-Fense (nejde-li tam pobavit se) to nepochybně neřekne, ale to ještě neznamená, že to není ideologie s poněkud zvláštním vztahem k realitě.

K Rybkovi a vydavateli ještě tolik, že tady chybí (kompetentnější?) korektor.

Dalo by se hovořit také o žurnalistice, oborové etice,…

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
22. 9. 2018 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta je z článku dost cejtit. A to je opravdu dnešní problém. Předkládají se dneska vedle sebe informace , které nelze významem porovnávat a přesto se používají jako kompenzace při argumentaci. OPravdu 10 000 mrtvejch není to a samé jako 100 mrtvejch. A opravdu USA nejsou taková díra jako Rusko.
Stejně je to s těma médiema. OPravdu nejde vedle sebe postavit média s kvalitním informačním zázemím, celou strukturou na ověřování informací a škrabalská doupata, která jedou na clickbait a nějaká pravda je vůbec nezajímá nebo vyloženě píšou na nějakou politicko ohnoutskou objecnávku.

Na internetu je plno balastů účelově vytvořenýho pro oblbování přitroublíků ať za účelem nabuzení nějaké obchodní aktivity, tak za účelem nějakýho politickýho tlaku.
Otázka je zda má smysl tento balast potlačovat, nebo se rovnou zbavit přitroublíků.
Vím, že hodně lidí nadáva na tzv politickou korektnost. Možná i v tom bude problém, že se opravdu chodí kolem horké kaše a idiot se přestával zovat idiotem(nahrazeno obyčejný člověk). A ten tak dostává falešnou představu, že idiotem není a to co mele nejsou hovadiny.
Tzn volič Okamůry je prostě idiot, stejně jako volič komoušů, nebo nekritický adorátor STBácký vopice.
Stejný to určitě bude i divákem pana Soukupa.
Většina "obyčejných lidí" bude za 15 let nepoužitelnýchm, tzn v jejich vlastním zájmu i zájmu celé společnosti je motivace k transformaci do lidí neobyčejných. A tím se vyřeší poptávka i po tom balastu.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush Vtip je v tom, ze kdybys treba jen mrknul na v clanku zminene video od PewDiePie, zjistil bys, ze ten clovek sam nepravoval zjevnou ignoranci velkych medii s mozna kdysi kvalitnim informacnim zazemim. To je prave to divny, ze velka media prejala hospodskou kulturu cancani a dneska je dokaze zastoupit i jednotlivec. Proc sami sebe zlikvidovali netusim, neni to muj problem.

Jinak dobry je, ze vystihujes nejaky lidi, kterym rikas idioti a jsem si stoprocentne jist, ze kdyby tyhle lidi slyseli tebe, tak reknou, ze jsi idiot. To zase vytvari problem, ze kdo teda ma pravdu a koho je treba umlcet?

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
22. 9. 2018 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx I bez PewDiePie jsem nechápal SW jako oběť. Viděl jsem tenis. No stane se, chudák holka co vyhrála, na druhou stranu SW hormony. Absouloutně nezajímavý.(názory na to budou asi ve všech možnejch variantách) O ničem . Proč se tím dál zabejvat.
Je jasný , že se k tomu PewDiePie vyjadřuje je to obživa. Kdyby okolo nebyl humbuk , tak se tím zabejvat nebude. Tohle fakt není argument. Je to o tom jaký zdroje informaci a jak široký spektrum používáte. Není to o tom , že potřebuješ nějakýho chytráka aby ti to přeložil. Ještě jinak, takovejch chytráků bude plno co to budou nějak iterpretovat a přiživovat :-)

Tzn odpověď je podívat se na ten Tenis a udělat si názor sám. Ne přeskočit zdroj a zabejvat se jen interpretaci. Zase o ničem.

Sport je zábava. Zprávy o něm jsou na úrovni informací o rockstars, hercích , pornohvězdách. Realná informace ze sportu je 1:2 , zbytek je zábavná vata - něčí názor pro zábavu.

Tzn jediná seriózní informace z google kterou můžete dostat je zadat do google serena williams US open results.

Nejde o to někoho umlčet, jde o to označit sračky za sračky. A na těch sračkách nezmění nic ani to , že si je partička idiotů zvolí ve volbách. Pořád to jsou sračky.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Samboush: My jsme meli na matematiku profesora, ktery tvrdil, ze chytry lidi by ve volbach meli mit vic hlasu nez ty hloupy lidi. Proste vaha hlasovani chytryho cloveka by mela byt vetsi.

Jenze hned dodaval, ze zasadni problem je odhalit, kdo jsou ti chytri.
To ze ma nekdo treba tri vysoky skoly jeste neznamena, ze musi byt chytry pres politiku a muze treba volit nejaky uplny odpad. Takze jak se dobrat k tomu, kdo je ten chytry clovek. A on rikal, ze urcite pres nejaky vypocet, nejaky vzorec, ktery by odhalil, jak je kdo chytry a jakou vahu ma mit jeho hlas.

Bohuzel nikdy se mu nepodarilo a nevedel o tom, ze by se to podarilo nekomu jinemu, prijit na tu formuli na ten vypocet, ktery by odhalil ty skutecne chytre lidi a ty idioty.

Takze jsme stale u toho, ze to ze ty neco oznacis za sracku, neznamena, ze to oznaci za sracku i nekdo jiny a zase kdo teda rozhodne, co je skutecne sracka?

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
23. 9. 2018 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Ještě k těm volbám, to je prostě riziko demokracie. Hlas je hlas, slyšel jsem plno názorů s tou váhou hlasu, například i podle toho jaké kdo platí daně. Ale je to všechno blbost, prostě jeden člověk jeden hlas. Aby to mělo nějakou hodnotu je třeba podstoupit nějaká rizika. Co se v nejhoším stane je to, že se to na chvilku poděla, ale jak říkal Demokritos: nerozumní nabývají rozumu neštěstím. Tzn přijde těžce zaplacená zkušenost, která aspoň na chvilku aktéry poučí.
V Evropě je dlouhá doba od konce WWII, její paměětníci jsou už prakticky na vymření, tzn není nikdo kdo by mohl zvednout prst. Možná to je mezigenerační výměnou, která asi moc dobře neprobíhá.
Prostě aktuálně společnos fuzuje do nějaký nový formy a ta tektonika přinese i nějaký šoky.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
23. 9. 2018 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Vždyť , každý může věřit a hlasat co chce. A i každej může označit cokoliv za sračku.
Doufám a i věřím, že aktuální situace je dána penetrací newbees na internetu a jednoduchost jejich manipulace, podpořená tím, že existuje prakticky neomezená možnost se k něčemu vyjádřit a že dojde k nějaký samoregulaci. Je to stejný jako s MeeToo, feministickejma aktivistkama, HumanRights, LGBT , antirassist etc. PRostě když se na něco dlouhou dobu peče dojde až k iracionálnímu překmitu na druhou stranu. Ale časem se to zase ustálí., Je to nějaka autoregulace systému.

K tý vysoký škole. Neříkám, že z vysoký školy nemůže vystoupuit blbec, ale je u něj daleko větší pravděpdobnost , že si osvojil nějakou dovednost práci s daty a jejich racionálnímu vytěžování než u člověka , kterej jakoukoliv VŠ neprošel.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 9. 2018 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Samboush: Hodnota hlasu nefakčenka celý život na dávkách rozhodně není stejná jako hodnota hlasu majitele místní s.r.o. dávající práci dvaceti lidem.
Ani v kolébce demokracie v antice neměli volební právo všichni, odhadem asi jenom jedna pětina lidí.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Samboush: Jo, souhlas, jak se rika, demokracie je blbej system, ale nikdo zatim zadnej lepsi nevymyslel. A to plati. Vaha hlasu mi prijde logicky dobrej napad, ale nikdo zatim nedokazal rict, jak to spocitat, aby to porad bylo spravedlivy. A tudiz zustava porad nejspravedlivejsi ten system, ze kazdej ma stejnej hlas.

Nesouhlasim s tim, ze by vysokoskolaci dokazali obecne lepe pracovat s daty. Nema to zadnou vahu, vysokoskolak by obecne mel byt schopen lepe pracovat s daty ve svem oboru, ale jinde to platit nemusi.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Samboush: Volební právo nebylo vždy všeobecné. Klasický případ budiž meziválečné Japonsko.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Samboush: Vysoká škola života… 8)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 9. 2018 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: To je prave ten problem ze i kdyz by mel resit problemy oboru ktery studoval nemusi byt jeho zavery spravne ...vaha hlasu sice fajn ale jak jsi spravne pripomenul urcit ji je nemozne ...navic pri dnesni urovni skolstvi a tendeci kecat do vseho i kdyz diskutujici nemaji patricnou zkusenost/znalost je posledni dobou velice "modni" :)
Kolikrat ma lepsi nazor nestudovany nezkorumpovany "vidlak" protoze ma dostatek osobnich zkusenosti nez vysokoskolsky vzdelany clovek i po mnohalete praxi zpoza stolu ktery muze navic prosazovat sve ci cizi zajmy ...

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
24. 9. 2018 01:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @blackbox: v praxi je to tak blac... , mas oravdu, nj, czechia vzkveta, je zde za posledni rok tolik moznosti a prilezitosti pro tecnicky nadane lidi,

a je pravda, ze ucitele na VS nemaji paru co se na pracovnim trhu deje, a ty nemehla (mloci) maji kontakt s ing, doc. prof., kteri nikdy v zivote k zadne fyzicke praci , nikdy necuchli! A tito lide je pripravuji do zivota.

V praxi je to tak, ze (z me osobni zkusenosti D) , vysokoskolaku, pokud nejsou na urade prace, jsou v openoffice, kde delaji totalni tabulkovou praci, a proti praxi let projetyma zkusenostma si ani nevrznou, a neudelaji s tim nic ->> cele skolstvi totalne na PICU. rovna dira do prdele.

Jak slysim ve zpravach, potrebujem vzdelane lidi, jen si vzpomenu na praxi s timto.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @blackbox: Selský rozum a zkušenosti nedovedou odhalit neintuitivní souvislosti či zkreslení. K tomu je vzdělání podmínka nutná.

(Přičemž se sluší dodat, že ne každá instituce tvářící se jako vysoká škola vzdělání poskytuje; ne každý student vzdělání přijme, i když splní formální požadavky, aby mohl být ověnčen tituly; a konečně lze vzdělání dosáhnout i neformálně, leč na základě právě expertních podkladů.)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 9. 2018 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @davkol: Omyl zaklad naseho poznani je ve vetsine pripadu zalozene na zkusenosti druhych ...viz. jablko a objev gravitace atd. atd. ...kdyz bych to vedl do extremu tak plno vzdelancu tvrdilo ze jsme stred vesmiru zem je placata a slunce se toci kolem zeme....a trestali zkusene s jinym nazorem ;)

davkol
davkol
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @blackbox: Not even wrong!

Například fyzikální modely vždy existovaly v kontextu toho, co bylo ověřitelné experimentálně, takže třeba geocentrický model byl validní vědecká teorie, dokud se ho nepodařilo falsifikovat Braheho pozorováními.

A jestli s tím „trestáním“ má jít o narážku na Galileiho či Bruna, tak si to nastudujte. Šlo o podstatně složitější případy, z části politické (dotyční se výrazně politicky angažovali), potažmo za zmínku stojí např. Galileiho pavědecká teorie vln.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 9. 2018 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @davkol: Takze popiras ze nedochazelo k postihum za vyjadreni svych nazoru zkusenejsimi jedinci ? Bohuzel je to problem i v soucasnosti...

davkol
davkol
Level 1 Level 1
24. 9. 2018 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @blackbox: Např. Galileo Galilei byl popotahován za to, že si dělal legraci z papeže (viz postava Simplicio), tj. mocnější politické figury. Akorát bylo potřeba to nějak formálně zabalit.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 9. 2018 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @davkol: takze stale popiras a zlehcujes zlociny vzdelancu tehdejsi doby ? :)

uz asi vis kam tim mirim jde mi o poukazani na nebezpecnost lidi s podobnym smyslenim jako ma treba Samboush ...dejte podobnym lidem moc a zazijeme prave peklo na zemi :) coz muzeme videt i v soucasnosti kam smeruje cela radoby vyspela spolecnost(a ted jim jeste dejte vetsi "vahu" hlasu podobnou jakou meli v dobach "temna")

davkol
davkol
Level 1 Level 1
24. 9. 2018 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @blackbox: Jaké furt „zločiny vzdělanců“? :roll:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 9. 2018 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @davkol: kdyz nekoho nechas zemrit/uveznit atd. za nazor nebo jen protoze mohli tak je to dle tebe naprosto v poradku ?
v te dobe se toho dopousteli ti nejvzdelanejsi jen protoze meli moc (jejich "hlas" mel vetsi vahu):)

takze opet se vyhybas prime odpovedi :) typicky politik nikdy nerekne co si doopravdy mysli a jen kyda omacku kolem :D

davkol
davkol
Level 1 Level 1
24. 9. 2018 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @blackbox: korelace != kauzalita

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
22. 9. 2018 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush Uz jen to ze druhe oznacujes za idioty atd. abys podporil jedinecnost a spravnost tveho nazoru te degraduje hluboko pod uroven IV cenove ;)
Btw docela bych rad vedel koho jsi tedy volil ?

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
22. 9. 2018 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Volím podle toho co si myslím, že je aktuálně volit potřeba s ohledem na to , že je vždy potřeba mít kvalitní opozici.

Článek je o tom, že se někdo snaží nějak zařídit aby balast zůstal upozaděn a neměl většího významu než realně má, pokud to povedne k nutnosti zalistovat informace ve vyhledávajících, kam směřuje autor článku, je to jedna z možností.
Já jen říkám , že podstatná je ta poptávka , která po tom balastu je.

Tzn lepší by bylo pracovat na odstranění poptávky.
KDyž někdo baští výhradně trávu, tak to asi není masožravec. Stejný je to s tou potravou, kterou produkuje Okamůra a spol.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Máte velice pravdu a plně s váma souhlasím, a to v odstavcích 1. 2. 6., ten zbytek, je o informacích ze zahraničí, nemam o tom páru(nezajímě mě to - velmi promiňte mi)
2.Je skvělé, že můžete své informace uveřejnit na tak skvělém serveru.
3.cituji úryvek:Velmi drahá média si mohou dovolit , něco, něco .... -> kvalitní, vzdělané, zkušené.. to tady nenajdete DDDDD
4. Od střední a světe div se, Vím, že informace je to nejcenější na světě, .. opice tomu nerozumí, ale zainteresovaní, ti ano.
5. Kraus je pro mě velice inteligentní člověk, a proto bych se s ním do dialogu nechtěl dostat, rozimíte.

Pěkné počtení Vám pane Michal Rybka přeji, a pěkný víkend též, Vážim si lidí jako jste Vy, ikdyž , je jich málo.

PS" děkuji redakci, za vyjádření svých názorů, .. mají se mnou trápení.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro Co se tyce https://www.finance.cz/496772-koncesionarske-poplatky/

Je to neco, co povazuji za ocas komunismu, cca 450,- platim za internet, kde mam vsechno co chci a kdy chci, a urcite XXXX nasobn2 mene cenzurovane , nez je na CT a Rozhlasu CT, ktere platimim a MUSIM PLATIT~~! -#> nasledek komunismu, nechapu ze tady neco takoveho jeste existuje. Jsou to rocne dost nemale castky za neco , co me vyslovene odpuzuje~~!

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
23. 9. 2018 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro BBC taky považujete za ocas komunismu?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
22. 9. 2018 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro Obzvlast to xxx ze ;) ?

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @Samboush: Ja , prominte, o tom jsem neco slysele, BBC take povazuji za ocas komunismu.

Zbytek si doctete na netu.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @blackbox: Blacxxx. obzvlaste, to co jsi zmini v CT nedostanu a to se 100% presnosti, onanie kazdy den, mam zvetsenou prostatu a doporuceni lekare, je, ze ma ejakulat vymesovat 1x tydne, .. uprimne, za tri dny by mi prask lokot, (udelej si obrazek sam), .. skutecne mam ve 33 letech veku urcenou anamnezu cchronickeho zanetu prostaty D ta *** sestra se na me divala, jak na exota, ***** doktori, kdyz ze me mesicne jde do statu a to jen ze zdaneni platu oko 15000,- , tohle neni nic co bych chtel pochopit.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
24. 9. 2018 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: Co si ppředstavujete pod pojmem "ocas"? :-)

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
24. 9. 2018 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @Samboush: Vase odpoved jako od maleho ditete. p Sambou..

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bojovat s blbostí jde různě, ale myslím, že zalepit blbci ústa je kontraproduktivní - tyhle snahy mě udivují iriacionalitou, naivitou, afektem, slabostí, neschopností zpracovat a reflektovat nekonečně namáhavou fatální skutečnost. Lidí nohama na zemi (Zemi?) tu nikdy nebylo moc.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Nerozumim, skus to preinterpretovat do me opici reci, resp. cekopct, mej se mnou tu laskavost, prosiim

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro Tahle regulace nám logicky nemá pomoci být v globální soutěži pružným soupeřem. Doufejme tedy, že se podaří utužit disciplínu a režim, ať už je to v zájmu kohokoli.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @Xcute: Velmi diplomaticke, dekuji za reakci.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: Jinac, to pros or minus, meli by jste to zrusit, meli by jste to nechat n akomentarich, Tenhle server ma hodne technickych nedostatku, potom kdejaky komunista (neuceny a nevzdelany troba muze cololi zdemagogovat), chapu ze je to drahe reseni a respektuji to, jen vas o tom The serve PCT informuji.

consider
consider
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byly časy, kdy se politika a věda nemíchaly dohromady...bohužel už je tak tomu čím dál tím míň, no a v politice, na rozdíl od vědy, není žádoucí mainstreamový názor, ale min. dva protichůdné.

No a tak tu rázem máme popírače holokaustu, odpůrce teorie globálního oteplování, bojovníky proti očkování a další...
A dokud budou někteří lidi, co se považují za neklasická média brečet tímhle politickým způsobem, tak si pod sebou dál budou řezat větev, jakkoliv třeba mají pravdu, protože si prostě vytváří ne vědecké, ale politické odpůrce, co budou chtít pravý opak toho, co oni už jen z principu, aniž by rozuměli jestli je to dobře nebo ne.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
23. 9. 2018 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@consider To consider: pekny nazor, jen malo recenzentu tu ma koule odpovedet,

Ja, jen, Kdo si jamu kopa, sam do ni pada. Chceme to po chlapcich na PCT hodne, vztahy ma jen Adam s obrem(ktery s nim nikterak nekomunikuje,) , je smutne, ze i pan Rybka se nezapoji do diskuze, me by to osobne potesilo. Skoda. Asi ma svych problemu dost, trekoval jsem jej na netu, asi dost urcite, ma daleko dulezitejsi veci na praci, prece ale, jednou se pod neco podepisu... co bych povidal.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
22. 9. 2018 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@consider > kdy se politika a věda nemíchaly dohromady

To bylo kdy? :shock:

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
24. 9. 2018 01:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neda mi to, PCT, udelejte s temi "like" or "dislike" neco, prosim, stve me, ze me nekdo da do minusu, i vzdelane lidi zde, a nema k tomu cololi rict.

Ve vysledku to poskozuje vas server PCT, my odejdeme, protoze tu blabolime mezi sebou, a Vas povazujem ze se nam smejete.

Pro koho je tento serve vlastne urceny.

Ve vysledky, ty anonymni like znamenaji total komunismus.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
29. 9. 2018 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro to si to moc nepochopil, ja naopak kazdej dislike prispevek rozklikavam, protoze bud jde o nonkormofni nazor a nebo o nazor debila co haji barvu nejaky firma co dela nejaky cipy :) oboji je zabavne. lepsi nez mazat. je pravda ze to nefunguje, nonkoformni nazory a nazory debilu co hajej intel a nvdii jsou zabaleny, ale co udelas :)

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
30. 9. 2018 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Pekne, tou prezdivku nevidim nikde, tady..., nepocitalo se s tim, ze tu bude nekdo zkuseny travit cas s takovyma noumama, ale to jen proto ze jsem ve stresu, a nikdo, skutecne nikdo tu z vas spermii mi to nemel jak vyvratit, vc p. rybka (nedal zde jedine slovo! coz me fakt mrzi, za cas ktery tady vzdy za svuj clanek stravi, urcite takovych 16h sveho ceneneho casu).

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
1. 10. 2018 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody @V_pro: Mimochodem, kdo tu dal jedinou vetu ke kontrapunktu toho co jsem tady kdy prohlasil, spermije jedny malinke. Mamanci co cucaji mlicko od sve maminky a zdimaji sveho otce.

Reklama
Reklama