Progameři si to mezi sebou znovu rozdali v Call of Duty 2
Do pražské herny Battlezone se sjely přední české týmy v již legendární akční střílečce Call of Duty 2. Konalo se zde totiž již šesté pokračování oblíbené akce Big Shock! Call of Duty 2 LAN!
Druhý díl válečné série Call of Duty vyšel již v roce 2005, i přes novější díly si však stále drží svojí početnou komunitu, která je vděčná za každý uspořádaný turnaj. Do šesté Big Shock! Call of Duty 2 LAN se tentokrát přihlásilo čtrnáct pětičlenných týmů, které se do našeho hlavního města vydaly bojovat o lákavé ceny.
Přihlášené týmy byly rozděleny do čtyř skupin, dvou po čtyřech a dvou po třech týmech. Z každé z nich do vyřazovací fáze postupovala dvojice nejlepších. Jediný zahraniční tým v podobě maďarských WiLD neměl s postupem ze základní skupiny žádný problém. Stejným stylem se podařilo postoupit také českým Prismatic.
Ve vyřazovací fázi, play-off hraného stylem kdo prohraje vypadává, nás ovšem hned na úvod čekalo několik překvapení překvapení. Přes eSubu totiž nedokázala projít skvěle rozjetá maďarská sestava, která se tak s turnajem musela poměrně včasně rozloučit. Stejný osud potkal také druhý tým s plným počtem bodů ze základních skupin, Prismatic.
Dalším velkým překvapením bylo vyřazení sekce hrající pod barvami nejstarší české multiherní organizace NecroRaisers. Do finále se nakonec dostal přemožitel Maďarů, eSuba, která se o první místo utkala se sekcí z Beasts.
Lepší mušku a pevnější nervy nakonec předvedli hráči eSuby, kteří si se svým soupeřem v napínavém finále dokázali poradit 13:10. Ze zápasu o třetí místo odcházela vítězně sestava sixty9, která si poměrně jednoznačně poradila se soupeřem z BloodyArmy.
Výsledky Big Shock! Call of Duty 2 LAN #6:
- 1. místo: eSuba
- 2. místo: Beasts
- 3. místo: sixty9
Hráči se po celou dobu turnaje mohli těšit z energetických nápojů Big Shock!, které je udržovaly ve střehu a napomáhaly jim tak k lepším výkonům.
I přes stáří druhého dílu Call of Duty komunita této hry dokázala, že je v našich vodách stále velmi populární. Hráči se tak budou moci těšit na další online i offline turnaje.
Zdroj: Grunex